NEO24.PL

(2.41)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (289 z 375)

Zakupiłem w sklepie...
Zakupiłem w sklepie neo24.pl dysk zewnętrzny WD 4tb. Po pół roku rzadkiego użytkowania dysk odmówił posłuszeństwa. Odesłałem do reklamacji by go naprawili - zależy mi na danych. Po ponad 3 tyg. przetrzymywania go dowiedziałem się z maila że dysk nie jest z ich dystrybucji i mi go odsyłają. Infolinia z którą próbowałem załatwić tą sprawę to kompletna porażka. Jak mantrę powtarzają że to nie ich dysk i sugerują że to ja pomyliłem dyski. Nie wiem jak miałbym to zrobić bo nie posiadam drugiego takie dysku. Suma sumarum utraciłem dane i straciłem pieniądze bo jak mam naprawić dysk jako reklamację jeżeli faktura jest wystawiona przez firmę neo24 a firma nie chce się przyznać do produktu. Może ktoś coś poradzi? Infolinia na pewno mi w tym nie pomoże dzwoniłem 3 razy , za pierwszym razem pan zbył mnie jakims numerem telefonu który okazało się że nie istnieje, potem rzucano słuchawką i nie chciani odpowiadać na moje dociekliwe pytania.

Klient_PZ14

25.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nadszedł czas na...
Nadszedł czas na kolejny etap superprofesjonalnego procesu reklamacji firmy neo24. Po ponad dwóch miesiącach (od 16 czerwca do 27 sierpnia) wrócił do mnie reklamowany telefon. W mailu dostałem informacje następującą: " ...Bez podania prawidłowego kodu serwis nie był w stanie zdiagnozować urządzenia. Zgłoszenie zostało odrzucone i produkt zostaje odesłany..." Kod wysyłałem wcześniej dwukrotnie. Po uruchomieniu telefonu okazało się że został "przywrócony do ustawień fabrycznych" więc kodu odlokowującego już nie ma. Nasuwa się pytanie za którym razem kłamali?

Niezweryfikowany Klient_Zk32

05.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o gwarancje to tragedia. Telefon zgłosiłem 16 czerwca, a 18 czerwca dotarł do sklepu. 26 lipca dostałem maila z prośbą o kod odblokowujący zatem przez ponad 30 dni NIKT NIE RUSZYŁ tematu. Do dzisiaj nie mam ani pieniędzy ani telefonu. Każdemu kto spyta odradzę ten sklep.

Niezweryfikowany Klient_Zk32

24.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przysyłają uszkodzony sprzęt,...
Przysyłają uszkodzony sprzęt, w ogóle nie zabezpieczony! Na infolinii wyuczone formułki i nie ma z kim rozmawiać. Totalna porażka. Bardzo żałuję że nie zostały sprawdzone przez mnie opinie przed zakupem

Niezweryfikowany Klient_E31z

10.06.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Witam, żałuję, że...
Witam, żałuję, że muszę tę jedną gwiazdkę w ogóle dać, choć niestety zasługują. Zakup i dostawa w trybie ekspresowym - pralko-suszarka. Żałuję również, że nie poczytałam opinii o tym sklepie w internecie, ponieważ teraz mam ogromne problemy, aby udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Sprzęt dostarczono uszkodzony w nieuszkodzonym kartonie, zgłoszenie wraz ze zdjęciami pralki wysłano mailem. Odpowiedź otrzymałam natychmiast, że reklamacja jest nieuznana, ponieważ nie użytkuję pralki zgodnie z jej przeznaczeniem...no nie wiem co można z pralką ważącą blisko 60m kg robić? Na odmowę reklamacji odpisał mój adwokat, ponieważ ja nie mam z nimi ochoty w ogóle dyskutować. Ponieważ zakup był dokonany przez Allegro, odstąpiłam od umowy, odwiozłam sprzęt własnym transportem (zalecenia adwokata) filmując proces pakowania, transportu oraz przekazania pracownikowi magazynu. Po dwóch dniach otrzymałam maila, że otrzymali sprzęt, ale jest uszkodzony! EUREKA! No i proponują, że mi go oddadzą (na mój koszt), sprzedadzą na aukcji (koszt też poniosę ja). Tylko nie wzięli w ogóle pod uwagę pisma, jako odpowiedź na nieuznanie reklamacji, które wysłał im mój adwokat. Jutro adwokat napisze kolejne pismo, wskazując iż powinni połączyć dwa wątki i wyjdzie im piękna całość. Jeżeli dalej będą mnie tak traktować sprawa trafi do sądu. Przestrzegam wszystkich przed zakupami. Bardzo dokładnie sprawdzajcie dostarczony towar, albo w ogóle nie podpisujcie protokołu, lub wpiszcie adnotację, iż towar odebrany, lecz nie sprawdzony, czy dotarł w nieuszkodzonym stanie. Ach no i wisienka na torcie: 01 września przywieziona nowa pralka, stara oddana i do dzisiaj w trakcie trwającego remontu mieszkania jestem bez pralki.

Klient_jGPy

24.09.2020

Placówka

Wrocław, Neo24.pl

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie, błyskawiczne potwierdzenie zakupu, wszystko obszernie zaznaczone w formularzu. Kupiłam lodówkę, transport, wyniesienie i ustawienie za 0 zł. Jeszcze do tego odbiór starej, oczywiście za darmo. Panowie bardzo mili, uczynni.

zalogowany_użytkownik

27.02.2020

Placówka

Wrocław, ul. Nyska 48a

Nie zgadzam się (0)
Anulowano zamówienie ponieważ...
Anulowano zamówienie ponieważ była pomyłka w cenie. Wszystko super tylko za niedogodności nie zaproponowano żadnego nawet najmniejszego zadośćuczynienia. Sucha rozmowa przez telefon, poinformowanie że nie zrealizują i tyle. "Nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobisz!"- jak W filmie Bareji. Nie polecam. Jak najdalej od tego sklepu!!!!

Niezweryfikowany Klient_cIQw

18.12.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
dobrze
dobrze

Jan_205

01.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najtańsi w Polsce
Najtańsi w Polsce

Halina_101

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór produktów,...
Duży wybór produktów, promocje cenowe i szybka wysyłka.

Monika75

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra
Bardzo dobra

Malgorzata_68

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
wszystko ok
wszystko ok

maniek_13

17.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo szybka...
Rewelacyjnie. Bardzo szybka dostawa.

zalogowany_użytkownik

28.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Dobre oferty
Świetnie. Dobre oferty

Sylwia_1417

14.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Kamil_892

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Aware

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Roman_140

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. wystarczająco...
Bardzo dobrze. wystarczająco sprawnie

yonk

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Karol_539

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

ARLETA_60

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

NEO24.PL

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NEO24.PL?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zakupiłem w sklepie...
Zakupiłem w sklepie neo24.pl dysk zewnętrzny WD 4tb. Po pół roku rzadkiego użytkowania dysk odmówił posłuszeństwa. Odesłałem do reklamacji by go naprawili - zależy mi na danych. Po ponad 3 tyg. przetrzymywania go dowiedziałem się z maila że dysk nie jest z ich dystrybucji i mi go odsyłają. Infolinia z którą próbowałem załatwić tą sprawę to kompletna porażka. Jak mantrę powtarzają że to nie ich dysk i sugerują że to ja pomyliłem dyski. Nie wiem jak miałbym to zrobić bo nie posiadam drugiego takie dysku. Suma sumarum utraciłem dane i straciłem pieniądze bo jak mam naprawić dysk jako reklamację jeżeli faktura jest wystawiona przez firmę neo24 a firma nie chce się przyznać do produktu. Może ktoś coś poradzi? Infolinia na pewno mi w tym nie pomoże dzwoniłem 3 razy , za pierwszym razem pan zbył mnie jakims numerem telefonu który okazało się że nie istnieje, potem rzucano słuchawką i nie chciani odpowiadać na moje dociekliwe pytania.