Jakość Obsługi

Kaufland

( 4.00 )

Kaufland to sieć hipermarketów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Jedną z głównych wartości firmy jest zapewnienie klientom spokojnych oraz satysfakcjonujących zakupów. Sieć w swojej branży konkuruje zarówno na rynkach lokalnych, jak i na rynku międzynarodowym.

Opinie (6559)

Masakra

W dniu dzisiejszym 24.02.2019r z rodzicami robiliśmy szybkie zakupy kolejki chyba na ok 100m od kasy a był otwarte 2 kasy poszłam spokojnie się zapytać do Obsługi czy można otworzyć jeszcze jedną kase a ta Pani niemiło podnisła na mnie głoś i powiedziała że bym ja poszła na kase wiedz powiedziałam dziękuję i odeszłam na koniec kolejki po ok 1.5min podeszła Pani z Obsługi na kase wiedz nie rozumiem czy nie było można szybciej to zrobić

Miła obsługa w zakresie znalezienia produktu.

Pracownica sklepu pracująca na sali sprzedażowej znalazła czas, aby przerwać układanie towaru na półkach i podeszła ze mną do regału, na którym był eksponowany produkt, którego poszukiwałem. Miłe to, świadczy o dużym zaangażowaniu personelu w wysoką jakość obsługi klienta.

Bardzo słaba obsługa

Kasjerka po obsłudze poprzednich klientów używała wulgaryzmów, nie potrafiła opanować swoich emocji. Czas oczekiwania w kolejce nie był długi. W sklepie było czysto.

Komplet gwiazdek dla Pani Danusi

Odwiedzam ten supermarket dość często - zawsze kiedy na stoisku z obsługą znajduje się Pani na dziale sery i wędliny (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) - wiem, ze to będą udane zakupy. Uśmiechnięta, sympatyczna, wybiera najlepsze kąski i doradza tak, jakbyśmy byli kimś z rodziny. Często słyszę jak rozmawia z koleżankami - wesoło, grzecznie, z empatią. Mam wrażenie, że Panią Danusię wszyscy lubią, bo sama sobie na to zapracowała. Pochwały należą się także Pani kasjerce (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) - tak szybkiej obsługi na kasie nie ma nigdzie - sprawnie i szybko nabija produkty, tak szybko, że nawet długa kolejka nie czeka, tylko w szybkim tempie przesuwa się do przodu. Czasami wystarczą dwie osoby z całego personelu by umilić klientom dzień :)

Tu się chce robić zakupy

Sklep jest w centrum miasta z bardzo dużym parkingiem. Jest czysto i raczej nie brakuje towarów na półkach. Owoce i warzywa są świeże, a te, które prezentują niższą jakość są przeceniane. Można kupić towary różnych marek i ceny są naprawdę przystępne. Dostępu do towarów nie utrudniają żadne palety. Obsługa też jest miła i bardzo sprawna. Mega atutem jest program Payback i inne programy sieci. Dla mnie najlepszy w naszym mieście.

sklep jakich mało

Zazwyczaj zakupy robimy w Tesco, ale po wczorajszej wizycie w tym supermarkecie chyba zmienimy sklep. Mimo że na zakupy wybraliśmy się o 18 to znaleźliśmy wszystko czego potrzebowaliśmy. Był bardzo duży wybór pieczywa, mnóstwo świezych owoców i warzyw, które wyglądały naprawdę ładnie - o tej porze w Tesco nigdy byśmy nie kupili tylu warzyw i owoców, w dodatku nie byłoby takiego wyboru. Ponadto natknęliśmy się także na ciekawa ofertę produktów bio, ktore były niewiele droższe niż zwykłe produkty. Zdecydowanie lepiej chodziło się po sklepie i nie trzeba było szczególnie szukać rzeczy, po które się przyszło. W Tesco zdarza nam się bezowocnie szukać kilku rzeczy, mimo że dość często tam bywamy. Obsługa na kasie była szybka i uprzejma, co jeszcze bardziej skłania nas do wyboru Kauflandu na kolejne zakupy. Generalnie polecam!

moja opinia

to jedyny kaufland w łodzi,gdzie obsługa jest tak okropna.pierwsze miejsce zajmuje stoisko miesne .tam juz na sam widok skwaszonych i niezadowolonych twarzy nie chce sie nawet .podejsc do stoiska .a skoro juz sie tam podejdzie ,to na ton jakim sie panie odzywaja ,odechciewa sie kupowac..Zero usmiechu i uprzejmosci.Druga zecza jest biuro obsługi klienta.Jest tam taka DUŻA i nieprzyjemna pani.Ostatnio miałam wątpliwą przyjemnosc w kontakcie z nia,kiedy oddawałam kupione w kauflandzie klapki damskie.Para butów była złączona opaską i dopiero w domu,kiedy założyłam buty na nogi,okazało sie że mają różne rozmiary/36 i 38/ Oddając buty u DUZEJ pani,nie zostałam ani wysłuchana dlaczego to robię,ani przeproszona,a buty zostały mi wyrwane i zwrócone pieniadze rzucone przed nos,a najciekawsze jest to ,że drugiego dnia dokładnie ta sama różna w numeracji para była wystawiona do sprzedaży .Chciałam podzielić sie z pzństwem swoja opinią o tym właśnie kauflandzie,gdyż do momentu zatrudnienia nowj ekipy,był to jeden z moich ulubionych sklepów pod względem podejścia do klienta, a niestety teraz nie lubie juz tam robić zakupów Z poważaniem była stała klientka

Zakupy jak zawsze udane.

Często robię zakupy w tym hipermarkecie ponieważ znajduję tam większość potrzebnych mi rzeczy. Sklep posiada dość duży parking(połączony z parkingiem dla "mini" galerii, jednak jest tylko jeden wjazd/wyjazd co skutkuje częstymi stłuczkami w tym miejscu. Nowe kasy otwierane są dosyć szybko gdy zbierze się większa kolejka co jest dużym plusem.

Super przemila obsluga

Zawsze robię w tym sklepie zakupy. Jestem w nim prawie codziennie. Znajduję w nim wszystko co jest mi potrzebne do domu. Częste promocje, świeży towar, miła obsługa. Polecam każdemu.

Super! Polecam!!

Kaufland jest sklepem, w którym panuje miła atmosfera. Towar zawsze jest na półkach.

Super i czeste promocje

Zwłaszcza na rożnego rodzaju wody kolorowe, obsługa w kasach miła i uprzejma, pól gwiazdki muszę uciąć za to co się wyprawiało 4 maja kolejki jak za komuny.

system obsługi na stoisku mięso, wędliny, sery

Nowy sklep odwiedziłam może 4 razy. Za każdym razem kiedy chciałam skorzystać ze stoiska mięso, wędliny, sery pojawiał się problem gdzie stanąć w kolejce. Kiedy po ser stanęłam obok serów, wysłano mnie do wędlin. Kiedy tam przyszła moja kolej usłyszałam od ekspedientki dlaczego nie stanęłam do serów. Taka sytuacja powtarza się za każdym razem. Na moją sugestie w stronę pracownic stoiska, usłyszałam, że one nic nie mogą w sprawie organizacji kolejki a przełożeni kompletnie nie reagują na ich uwagi. Wystarczyłaby tablica ustalająca porządek kolejki, ale jeśli firmie nie zależy na klientach to właśnie jedną stracili.

system obsługi na stoisku mięso, wędliny, sery

Nowy sklep odwiedziłam może 4 razy. Za każdym razem kiedy chciałam skorzystać ze stoiska mięso, wędliny, sery pojawiał się problem gdzie stanąć w kolejce. Kiedy po ser stanęłam obok serów, wysłano mnie do wędlin. Kiedy tam przyszła moja kolej usłyszałam od ekspedientki dlaczego nie stanęłam do serów. Taka sytuacja powtarza się za każdym razem. Na moją sugestie w stronę pracownic stoiska, usłyszałam, że one nic nie mogą w sprawie organizacji kolejki a przełożeni kompletnie nie reagują na ich uwagi. Wystarczyłaby tablica ustalająca porządek kolejki, ale jeśli firmie nie zależy na klientach to właśnie jedną stracili.

Wprowadzanie w blod klientow dzisiaj 8.05.19 godz 10,30

Jestem stalym klietem kauflandu do tej pory bylem mozna powiedzec zadowolony,ale raz woda destylowana w podwojnym opakowaniu 2,49 przy kasie okazuje sie ze to 4,98,bo komus nie chcialo sie rozpakowac.Dzisiaj to samo widze reczniki papierowe po 5,49 kupuje dwa bo to okazja a przy kasie 16,99.,ide do info pytam pani poszla i przyniosla cene 16,99 .Ide jeszcze raz 5,49 wracam do info i prosze zeby pani poszla i zobaczyla ewentualnie wytlumaczyla, ele nawinol sie Pan (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) i on poszedl ze mna i stwierdzil ze na regale w byl inny towar i to jest tamtego towaru cena ,na moja uwage ze powinna byc zmieniona oznajmil mi ze jak by stal telewizor za 5,00 zl to tez bym chcial go kupic,mysle ze mialbym prawo ,bo nie odpowiadam za niedopaczenie obslugi.Pan okazal sie KIEROWNIKIEM ktory nie tylko powinien przeprosic za zaistniala sytuacje ale tez przypilnowac podwladnych do zetelnego oznakowania towaru ,chyba ze mu bardziej zalezy na wynikach sprzedazy a nie reputacji Kauflandu i opiniach z Powazaniem klient St.Kowalski p.s. posiadam zdjecie

Kaufland Jarosław

Bardzo czysto i schludnie perfekcyjnie ułożone produkty i ekspozycje nie widziałem takiego supermarketu w Polsce

nieuczciwi pracownicy w kaufland Polska tylko

Dziś robiłem zakupy kupa nieuczciwych ludzi za dwa artykuły zapłaciłem o 30 zł za dużo według cen przy artykułach Pani w kasie nabila mi 100% drożej ludzie uważajcie na ceny i tych pracowników (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.79 )

Carrefour

(3.59 )

E Leclerc

(3.43 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem