Jakość Obsługi

Kaufland

( 4.01 )

Kaufland to sieć hipermarketów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Jedną z głównych wartości firmy jest zapewnienie klientom spokojnych oraz satysfakcjonujących zakupów. Sieć w swojej branży konkuruje zarówno na rynkach lokalnych, jak i na rynku międzynarodowym.

Opinie (6535)

Okropne kolejki w kasach

Kaufland w Żorach zaczyna kpić z klientów przy kasach. Od dłuższego czasu w tym markecie występują okropne kolejki przy kasach. Wygląda na to że market słabo płaci pracownikom, a przez to klienci muszą stać przy kasach których otwarta jest przeważnie tylko połowa. Zaczyna się robić dziadostwo, i mam ochotą popchnąć wózek z zakupami i wyjść, i tak się to skończy kiedyś. Albo to jest wina polityki kadrowej Kaufland albo kierownictwa marketu Żory. Gratulacji za drwiny z klientów. Działania jakie podjął Kaufland Żory to zdjęto informację o tym że jeżeli czekasz przy kasie więcej niż 5 min to należy się tobie bon o wartości 5 zł, Drwina

Problem z cenami produktów.

Już kilkukrotnie spotkałem się z sytuacją, że cena na półce znacznie różni się od ceny przy kasie. Z tego co zauważyłem najczęściej problem ten występuje z produktami "promocyjnymi".

Bardzo lubię i polecam zakupy w tym sklepie.

Panie z działu mięsnego zasługują na pomniki, gdy nie wiem co na obiad mam zrobić zawsze podadzą mi produkt i domowy przepis na coś pysznego, są bardzo uśmiechnięte i zawsze mają miłe słówko dla mnie. W sklepie jest czysto. Asortyment jest bardzo zróżnicowany i jest bardzo dużo promocji. Przy kasach gdy kolejka już jest dłuższa zaraz otwierają kolejne stanowisko.

Duży wybór produktów

W sklepie panował porządek. Obsługa sklepu dbała o czystość. Duży wybór produktów do zakupu. Wszystkie przedmioty z odpowiednim oznaczeniem cenowym. Ilość kas otworzonych wprost proporcjonalna do ilości klientów. Można zrobić szybkie i solidne zakupy.

Towarowanie stoiska w czasie długiej kolejki.

W dniu 16 kwietnia 2019r. robiłem zakupy na stoisku mięsnym. W czasie, gdy formowała się coraz dłuższa kolejka klientów potencjalnie chcących dokonać zakupów na tym stoisku personel stoiska wykładał mięsa i kiełbasy z magazynu na stoisku. Część klientów odeszła. Uważam, że towarowanie stoiska ( bo nie było to uzupełnianie towaru, lecz wykładanie na puste lady) powinno odbyć się przed rozpoczęciem pracy ( otwarciem marketu).

Przebudowa na plus!

Sklep po generalnym remoncie prezentuje się jak nowy. Duże przestrzenie zapewniają swobodę zakupów, a różnorodność produktów sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Na wejsciu przyciągający zapach świeżego pieczywa :) - chleb możesz pokroić według własnych upodobań (różne stopnie grubości). Strefa non-food również zapewnia szeroki wachlarz produktów - od rzeczy domowych codziennego użytku, poprzez zabawki dla dzieci, aż w końcu do przyrządów ogrodniczych. Do tego dogodna lokalizacja sklepu.

Marnie

W zasadzie w sklepie personel jest przy kasie i przy ladzie. Chodzą jakieś osoby w uniformach, ale nie są to pracownicy sklepu. Na pytania odpowiadają: gdzieś powinno być, jeśli jeszcze nie sprzedane. Wszędzie stoją na przejściach produkty na paletach, co ogromnie utrudnia poruszanie się. Nie można przejść do następnej alejki, póty się nie dotrze do jej końca. Brak możliwości minięcia się z innym kupującym, bo brak przejścia. Jedna pani obsługuje klientów przy wyjściu i przy kasach samoobsługowych. To jest przykre, bo trzeba więcej czasu czekać, aby zatwierdziła pani kupowane piwo, niż całe zakupy. Ale ma kolejkę przy swojej ladzie i przy wszystkich kasach samoobsługowych. Produkty są dobrze oznaczone cenowo. Natomiast miejsce, gdzie różne produkty są, trudno określić personelowi sprzedażowemu.

Bardzo dobra obsługa

Jedna z lepszych obsług z którymi się spotkałem. Pracownicy kompetentni, mili, pomocni, czasami można trafić na panią z działu mięsnego która ma zły humor ale chyba każdy ma gorszy dzień. Obsługa kas szybka, bardzo rzadko się zdarza że czekam w kolejce do kasy dłużej niż 5 minut.

Niedzielnych zakupów nie polecam!

Korzystając z handlowej niedzieli wybrałem się na zakupy do Kauflandu. Spodziewałem się, że w przedświąteczną niedzielę w sklepie będzie tłum klientów, ale nie spodziewałem się, że personel sklepu nie poradzi sobie z handlowaniem w tym dniu. Przy wejściu na salę sprzedaży nie było żadnego koszyka zakupowego, więc trzeba było przejść aż po kasy, by ze stojącej tam sterty wziąć kosz i rozpocząć zakupy. Zgłoszona w punkcie obsługi uwaga na ten temat pozostała bez reakcji. W sklepie panował dość spory bałagan. W wielu miejscach były palety czy kartony, przy których nikt nie pracował. Póki przy stoiskach z warzywami i owocami były w niektórych miejscach puste. Często sporym problem dla klienta jest obsługa przy stoiskach tradycyjnych z ladą. Tym razem jednak kolejki były zdecydowanie za długie, a obsługa bardzo powolna, wręcz ślamazarna. Gdyby ustawić się kolejno do czterech kolejek na tych stoiskach (mięso, wędliny, ryby, sery), to zajęłoby to ponad godzinę. Spory bałagan zauważyłem też w koszach z artykułami przemysłowymi. Na koniec, niestety, bardzo duże kolejki do kas, nawet tych samoobsługowych. Szkoda, że w tak newralgiczny dzień, jak handlowa niedziela tuż przed świętami, nie były otwarte wszystkie kasy. Tak oto zakupy w Kauflandzie tym razem zdecydowanie mi się nie podobały. Gdzieś tam w planowaniu świątecznych reklam, promocji i gazetek zapomniano w tym wszystkim o jednym - zapomniano o kliencie.

Średnio za dużo rzeczy

Kaufland jest za mały A za dużo tam jest rzeczy, ciezko tam sie odnalezc

Bardzo miła obsługa

Zrobiłam zakupy i podeszłam do kasy. Okazało się, ze źle zwazylam pomidory. Pani kasjerka sama wstała i poszła je zwazyc. Największym moim zdziwieniem był fakt, ze zapłaciłam mniej i Pani powiedziała, po co ma pani przepłacać.

Super fachowa obsługa , mili ludzie

Robię zakupu w tym sklepie już wiele lat jak najbardziej polecam. Zawsze świeże produkty, wszystko czego zawsze potrzebuje jest dostępne nie ma żadnych problemów . Nawet jeśli chodzi o gwarancję zawsze wymienia lub zwrócą pieniążki. Ceny również w miarę rozsądne chociaż nie jest tanio ale wszystkiego nie można mieć :)

Mijają dni, mijają lata. Kiedy zostanie otwarta druga kasa?

Ostatnimi czasy kolejki stały się zmorą Kauflandu. Kolejna kasa zostaje otwarta dopiero, gdy kolejka osiąga pół kilometra. To samo tyczy się lad z wędlinami, serami i mięsem. Często zdarza się, że jedna pracownica obsługuje 3 stoiska i podejrzewam, że w ciągu jednego dnia pokonuje dystans równy półmaratonowi biegając od serów do świeżego mięsa. Klienci się niecierpliwią, nie wiadomo czy należy się ustawić w jedną kolejkę czy w 3 oddzielne do każdego stoiska. Oczywiście jak zawsze w Kauflandzie panuje loteria cenowa, czyli ostateczną cenę towaru poznajesz przy kasie a cena na półce to tylko dekoracja.

Bardzo przyjemna obsługa

Będąc dzisiaj w Kauflandzie spotkałam się z bardzo miłą obsługą, panie wyjaśniły, gdzie znajduje się produkt, którego szukam. Dużo kas było otwartych, krótki czas oczekiwania przy kasie. Wybór produktów jest duży, bez problemu można kupić to, czego się szuka z wielu branż. Czystość w wysokim standardzie, produkty z dbałością są ułożone na półkach.

Sklep, w którym z przyjemnością robię zakupy!

Schludnie i czysto, nie spotkałem się tam jeszcze z bałaganem. Personel reaguje jedynie przy zapytaniu, ale zawsze jest to dobre polecenie z ich strony. Akcje w Kauflandzie są często, dzięki czemu warto śledzić promocje. Kasy samoobsługowe to zbawienie, niestety w tym przypadku nie dla starszych osób, którzy wolą stać w kolejce.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.77 )

Carrefour

(3.62 )

E Leclerc

(3.33 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem