Jakość Obsługi

Kaufland

( 4.02 )

Kaufland to sieć hipermarketów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Jedną z głównych wartości firmy jest zapewnienie klientom spokojnych oraz satysfakcjonujących zakupów. Sieć w swojej branży konkuruje zarówno na rynkach lokalnych, jak i na rynku międzynarodowym.

Opinie (6498)

PERSONEL

JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z OBSUGI W TYM SKLEPIE ZAWSZE STARAJA SIE ABY KLIENT WYSZEDL ZADOWOLONY SA MILI ZYCZLIWI UCZYNNI I USMIECHNIECI PRZYJEMNA ATMOSFERA

mam uwagi

W tym sklepie byłem w ostatnim czasie już trzy razy zatrzymywany przez ochronę po zrobieniu zakupów. Przez całe swoje życie nie wyniosłem ze sklepu nawet cukierka. W żadnym innym sklepie mnie nigdy nie zatrzymywano, a tutaj już trzeci raz - bez ŻADNEGO POWODU. Zrobiłem normalnie zakupy i miałem paragon na wszystko. Miałem plecak, którego przecz całe zakupy nawet nie zdjąłem z pleców. Trzeci raz ten sam ochroniarz mnie zatrzymał. Facet chyba śpi przy swoich ekranach zamiast obserwować a potem strzela na chybił trafił... Wątpliwa przyjemność... Poza tym na stoisku mięsnym jest ciężka atmosfera i bardzo tu słabo z uprzejmą obsługą klienta. Ostatnio nawet obserwowałem kłótnię pomiędzy obsługującymi koleżankami - no i rzucanie innym mięsem :-) - czyli bluzgami - bez zbędnego zawracania sobie głowy oczekującym za ladą klientem. No ale może obsługa mocno przeciążona obowiązkami to i nerwy są... Ogólnie stoisko to nie przyciąga swoją atmosferą. Trzecia rzecz to totalnie nieprofesjonalne wygłaszanie komunikatów przez głośniki. Przydałoby się tam gruntowne szkolenie dla tych pań, jak należy mówić przez mikrofon, żeby można było zrozumieć, co się mówi.

Półgodzinna nerwówka

Moja piątkowa wizyta w Kauflandzie rozdrażniła mnie na cały wieczór. Jak zwykle kolejki do kas przedługie, wagi na stoiskach warzywnych zepsute, ktoś zawsze biegnie od kasy ważyć produkty. Bardzo nie miła obsługa przy kasie ( Pani w okularach i czerwonej grzywce na czarnych włosach), piszczące bramki bo ktoś wjechał za daleko wózkiem, nie można minąć się z ludźmi wózkami bo wszędzie palety stoją. Pani kasjerka bardzo długo obsługuje, dzwoni w tym czasie do innych osób, rozmawia z kasjerką na drugim stanowisku. Gdyby nie zgrzewka wody, która mi była potrzebna na już, to odeszłabym od kasy po półgodzinnym oczekiwaniu..

Żenada

Dzisiaj byłem świadkiem publicznej przepychanki słownej na terenie sklepu pomiędzy kierownikiem lub brygadzistą a pracownikami. Chodziło o niskie wyrobienie normy przez pracowników -czysty mobbing. Dla mnie jako klienta było to bardzo nieprzyjemne i jest mi niezmierne przykro że są tam takie warunki pracy. Kiedy to się skończy w tej Polsce? Chciałbym robić zakupy w miłej atmosferze a nie z myślą że pracownicy są tam prześladowani i gnębieni. Chciałbym zapakować spokojnie zakupy a nie być przepychanym bo kasjerka musi zrobić normę! To jest żenada.

Jedyny sklep w którym jest tak zimno!!!

W Kauflandzie zakupy robię dosyć często, po prostu mam po drodze do domu. Z przykrością muszę stwierdzić, że to jedyny w Skierniewicach wielometrażowy sklep w którym jest tak strasznie zimno. Bez względu na porę roku w skierniewickim Kauflandzie wieje chłodem. Latem dosłownie trzeba przebiegać przez "otwarte" lodówki, kilkukrotnie po takich zakupach dzieci łapało przeziebienie. ( na dworze np +30 A przy lodówkach +4). Nie do ogarnięcia jest dla mnie fakt, że lodówki nie mają drzwiczek! Tyle mówi się o ekologii i gospodarowaniu energią a tutaj takie marnotrawstwo! Nie wspomnę już o kasjerkach poubieranych jak przy jakiejś awarii ogrzewania: polary, bezrękawniki. Widać i to nie wiele daje bo Panie mają często aż sine ręce. Z jednej strony widać ktoś w zarządzie bardzo oszczędza na ogrzewaniu a z drugiej taka niegospodarność. Panie kasjerki bardzo miłe ale aż żal że muszą pracować w takich warunkach...

Mega sklep!

W Kauflandzie przy ul. Kapicy w Siemianowicach miałam okazję parokrotnie robić zakupy i miło się zaskoczyłam będąc tam po raz pierwszy, ze względu na to, że pierwszy raz widziałam Kaufland po gruntownym remoncie. Sklep cieszy oko, przez co spędziłam tam więcej czasu, niż powinnam, półki zatowarowane w sam raz, działy tematyczne (owoce, warzywa, mięso, pieczywo) czyste, schludne, zadbane, pracownicy kompetentni, mimo, że byli odrywani od swojej pracy (wykładaniem towaru np) przez klientów do każdego podchodzili z uśmiechem i pomagali znaleźć produkt. Sama również skorzystałam z takiej pomocy. Brak jakichkolwiek problemów przy zwrocie towaru (taka sytuacja mi się przytrafiła) bez zbędnych pytań, formalności zostałam obsłuzona szybko i miło. Kasy samoobsługowe to dobre ułatwienie i przyspieszenie pracy oraz ciągłości kasowej. Sklep na mega plus! :)

Świeże warzywa

Duży wybór świeżych warzyw, których nie ma w żadnym innym markecie tego typu. Dodatkowy plus - przy markecie znajduje się apteka oraz piekarnia.

Tragedia

Bardzo rzadko chodzę do tego sklepu, niestety to już druga taka sytuacja, gdy zostałam podle potraktowana przez pracowników. Byłam z moim chłopakiem na zakupach, kupowalismy jedzenie i alkohol. Przy kasie pracownica zapytała nas o dowód, mój chłopak pokazał prawo jazdy, ponieważ nie posiadal przy sobie dowodu osobistego, ja też nie miałam żadnych dokumentow. Pracownica powiedzuala , ze chciała dowód a nie prawo jazdy i ze ona nam nie sprzeda alkoholu. Szybko zwróciłam jej uwagę, ze nie trzeba mieć dowodu osobistego, tylko dowód tożsamości ( tzn. Każdy dokument posiadający zdjęcie i dane osobowe). Wyśmiała mnie i powiedziala, ze nie znam przepisów, jednak znam je bardzo dobrze i wiem, ze niedawno zostały zmienione. Po krótkiej chwili dodała, ze już chciała nam sprzedać, ale przez to, ze bylam dla niej taka niemiła to nam nie sprzeda. Zdenerwowalismy się, mój chłopak poszedł do innych pracownic wyjaśnić sytuację, te również go wyśmiały. Zostawiliśmy cały towar na kasie i wyszliśmy. Nie rozumiem jak pracownice sklepu mogły tak odzywać się do klientów i jak mogą nie znać przepisów? To karygodne!

Nie super - supermarket

Wchodząc do Kauflandu ma się wrażenie, że zachęca on swoją polityką do wegetarianizmu. Owoce są pięknie ułożone i zawsze ciężko się tam przecisnąć. Jednak jeśli chodzi o mięso i wędliny obowiązuje jedna dłuuga kolejka i jedna bardzo zmęczona Pani ekspedientka. Stanowczo widać braki w zatrudnieniu. Klienci niejednokrotnie mówią o tym na głos. Moim zdaniem rozwiązałoby to utworzenie dwóch kolejek. Jednej po mięso, a drugiej po wędliny i sery, oraz zatrudnienie tam min. 2 osób na stałe, plus w dni większego oblężenia, trzeciej do pomocy. Kolejnym rozwiązaniem mogącym zmniejszyć zdenewrowanie oczekiwaniem w kolejce jest ustawienie regałów przy kasach równolegle do nich. Prostopadłe ich ustawienie uniemożliwia równomierne ustawienie się w kolejce do 4 kas. Dodatkowo oczekujący w kolejce mieliby na wyciągnięcie ręki produkty, po które w pędzie do kasy nie zawsze by sięgneli.

Cena towaru to istna loteria :)

Cena podana przy towarze zgadza się z ceną na paragonie w 70 % przypadków. Kasjerki skanują towar z prędkością światła przez co oczywiście dochodzi do ciągłych pomyłek typu nabicie jednego produktu przez pomyłkę 2x o czym dowiadujesz się w domu studiując paragon.

Masakra

Personel opryskliwy ,wręcz agresywny z zdenerwowania nie dokończyłam zakupów , raczej już nie będę robiła tam zakupów.

Jest dobrze, ale zawsze może być lepiej.

Zakupy w Kauflandzie raczej należą do przyjemnych, ale dostępność obsługi na sali sprzedaży i jakość obsługi przy stoiskach z ladą, to już niestety nie za dobrze. Jedna pracownica obsługująca sporą kolejkę to niestety tutaj codzienność.

Bardzo średnio!

Kaufland w Brzegu jest wiecznie zatłoczony. Kolejki do wędlin, mięs to tragedia. Przyczyna to jak zwykle brak personelu lub zarządzanie tym sektorem jest nieodpowiednie. Tyle z negatywów bo ogólnie polecam ten sklep, zawsze świeże owoce i wędliny. Na kasach jest różnie ale nie ma co narzekać

Fatalnie.

Fatalnie. Nieuprzejmi pracownicy i śmiejący się z ludzi.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Bardzo miłą obsługa zwłąszcza na dziale wędlin/mięsa. Bardzo miłe doradztwo.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.89 )

Carrefour

(3.63 )

E Leclerc

(3.55 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź opinie o nim na portalu Jakości Obsługi!  

Gdzie zjeść? Najlepsze restauracje we Wrocławiu 2018

Portal Jakości Obsługi wybrał 10 najlepiej ocenianych restauracji we Wrocławiu.  W rankingu znajdują się tylko te restauracje, które zdobyły minimim 20 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem