Jakość Obsługi

Kaufland

( 4.00 )

Kaufland to sieć hipermarketów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Jedną z głównych wartości firmy jest zapewnienie klientom spokojnych oraz satysfakcjonujących zakupów. Sieć w swojej branży konkuruje zarówno na rynkach lokalnych, jak i na rynku międzynarodowym.

Opinie (6594)

Takiej higieny nie ma w żadnym markecie w Zduńskiej Woli.

Zakupy w dniu 06.06.2019 około godz.18-stej. Na litość boską zróbcie porządek na stoisku owocowo-warzywnym. Owoce pokryte chmarą much owocowych. Takie zjawisko utrzymuje się od kilku tygodni.Niektóre owoce w stanie agonalnym są pożywką dla tych owadów. Proszę na tym stoisku zadbać o jakość i czystość, bo widok klienta doprowadza do mdłości.Na piekarni również szaleją te same owady. Proszę zadbać o poprawę,bo zaniedbanie zgłoszę do sanepidu.

Obsługa

Fatalna obsługa, panie kasjerki nigdy nie obsługują kobiet ciężarnych poza kolejnością co więcej, gdy podeszłam do kasy zostałam odprawiona przez kasjerkę do kasy obok gdzie była kolejka na pół sklepu. Skandalem było to, że pani dalej kasowała w swojej kasie.... szczyt bezczelności. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super ceny warzyw

Udało mi się kupić owoce i warzywa praktycznie za grosze. Wystarczy przyjść wieczorem, wtedy towar jest przeceniany.

Pomocna obsługa

Bardzo mili pracownicy :) Pani wykładająca towar na wejściu powiedziała mi "dzień dobry", a kiedy porównywałam ceny towarów na półce zaproponowała że może mi znaleźć większe ilości produktów jeśli jakiegoś brakuje. Cały czas sprawdzała też czy kosz z którego wykładała towar nie uniemożliwia komuś przejścia. To drobna rzecz, ale w jakiś sposób poczułam się miło że tej pani tak zależało na komforcie moim i innych klientów.

Szybka obsługa

Poniedziałkowe przedpołudnie po niedzieli bez handlu to nie najlepsza pora na zakupy w hipermarkecie, ale akurat byłam w okolicy, wiec postanowiłam wstąpić po kilka produktów. Zależało mi głównie na owocach i warzywach, wiec od tego działu rozpoczęłam swoją wizytę w sklepie Kaufland. Mimo sporej ilości klientów na sali, zakupy udało mi sie zrobić w miarę szybko, sprawnie tez przedostałam sie w stronę kas. Tutaj niestety zastałam kolejki do 3 stanowisk kasowych. Po chwili okazało się, ze jest czynna jeszcze jedna kasa, ukryta całkiem po prawej stronie linii kas. Do tej kasy nie było kolejki - zaledwie 2 osoby czekały. Podeszłam więc tam i w krótkim czasie zostałam obsłużona przez sympatyczną i bardzo szybką panią kasjerkę. W tym markecie nie ma niestety kas samoobsługowych, nad czym trochę ubolewam, bo jednak zwykle są tu kilkuosobowe kolejki do kas, a samodzielne kasowanie wtedy jest szybsze.

Obsługa klienta

Dzisiaj byłam w Kauflandzie na zakupach. Na dziale warzywny poprosiłam Panią z obsługi sklepu o po krojenie arbuza. Pani z uśmiechem od razu wzięła pokroiła arbuza, dając mi do wyboru kilka różnej wielkości części. Poszłam dalej. Towar ładnie poukładane na półkach szybko i sprawnie zrobiłam zakupy. Niestety przy kasie musiałam czekać prawie pół godziny żeby mnie obsłużono. Bardzo duże kolejki. Pani kasjerka nie przywitała mnie, rzuła demonstracyjne gumę. Co chwilę piła z butelki napój co niezbyt ładnie wyglądało. Skasowała moje zakupy podała kwotę. Na moje do widzenia nawet nie raczyła odpowiedzieć.

Bardzo sympatyczna obsulaga

W sklepie panuje parzadek, szeroki wybór produktów, krótki czas oczekiwania w kolejce.

beznadzieja

Chciałbym złożyć oficjalną skargę na sklep Kaufland w Mińsku Mazowieckim. Spotkała mnie dzisiaj bardzo niemiła sytuacja. Po zrobieniu zakupów, okazało się, że na kilku produktach nie zgadzają się ceny z tymi co były w półce. Udałem się więc do Punktu Obsługi Klienta. Po poinformowaniu pracownika o tym fakcie, spotkałem się od razu z nieeleganckim zachowaniem. Pani od razu na wstępie powiedziała, że "to nie jest jej problem, bo ona za to nie odpowiada i tylko siedzi tutaj na punkcie". Sama kazała przynosić sobie ceny, nawet nie raczyła ze mną podejść do półek gdzie była ta niezgodność. Następnie był problem i niechęć ze strony pracownika na dokonanie zwrotu różnicy. Pracownik poinformował że zadzwoni do dyrektora. Podczas rozmowy, którą było dość wyraźnie słychać usłyszałem takie o to słowa "zwróć różnicę i niech idzie". Na początku myślałem, że się przesłyszałem więc zapytałem pracownika punktu czy takie to były słowa (przytaczając powyższą wypowiedź). Pracownik potwierdził to mówiąc "dokładnie taka była odpowiedź dyrektora" (nie obyło się bez ironicznego uśmieszku). Sądzę, że nie tak powinna wyglądać jakość obsługi klienta. Następnie nawiązała się rozmowa z drugim pracownikiem. Pani z punktu miała pretensje, że musi tu siedzieć a już dawno powinna pójść do domu. Jej słowa były takie "mam to gdzieś, zaraz stąd idę a klienci niech sobie tutaj czekają aż ktoś przyjdzie". Pomijając fakt niezgodności tych cen, gdzie nie powinno to mieć miejsca, jestem zniesmaczony (wręcz poirytowany) takim bezczelnym zachowaniem. Jak możecie Państwo zatrudniać taki personel, który reprezentuje Waszą firmę Kaufland. Pracownik nie dość, że nie posiada podstawowej wiedzy co do obsługi klienta, to jeszcze na dodatek nie ma choć odrobiny kultury osobistej. To jest już kolejna sytuacja, która spotkała mnie w tym sklepie. Mimo ostatnich Państwa zapewnień o przyjrzeniu się sprawie i wyciągnięciu wniosków nic się nie zmieniło a nawet jest jeszcze gorzej. Nie dziwi mnie fakt, że tak zachowują się pracownicy w stosunku do klienta, skoro dyrektor robi to samo. "Ryba psuje się od głowy". Jak zamierzają mi Państwo zrekompensować tą nieprzyjemną dzisiejszą sytuację w Waszym sklepie? Skoro uważacie się Państwo za tak poważną i rzetelną firmę to liczę na satysfakcjonującą mnie rekompensatę. Ostatni ochłap w postaci bonu 10zł jakoś mnie nie "chwycił". I błagam zróbcie coś z tą obsługą w tym sklepie bo aż nie chce się tam wcale przychodzić. Jednak muszę bo jestem przywiązany do Waszych produktów marki własnej. W sklepie są kamery więc łatwo jest zweryfikować kto mnie obsługiwał w POK. Podaję numer paragonu zastępczego, który otrzymałem wraz z godziną zakupów 2019-06-28 13:57:03 006-0330-00271 Paragon zastępczy wziąłem i poinformowałem pracownika o tym, że napiszę skargę. Pracownik użył słów "to sobie pisz". Czekam na odpowiedź w tej sprawie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

W porządku

Obsługa ok, miła, sprzedawczyni pomyliła się nabijając pieczywo, natomiast nie było problemu ze zwrotem pieniędzy. Produkty są świeże. Zawsze są ogromne kolejki.

Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Bardzo powolna obsługa,Pani która mnie obsługiwała była nie uśmiechnięta,towary przez czytnik wręcz przerzucała na stronę klienta

Lubię ten sklep!

Co jakiś czas robię zakupy w Kaufland, nigdy nie zdarzyło mi się żebym była nie zadowolona z obsługi, Pani na kasie miła, i uśmiechnięta. Przyjemnie się wraca do tego sklepu.

Dobra!

Pracownicy w Kaufland są zabiegani. Jednak obsługa przy kasach jest sympatyczna i bardzo szybka. Często brakuje im owoców i warzyw, które są w gazetkach, jako promocyjne. Bardzo często brak promocyjnych produktów. Ale ludzie są komunikatywni i do rzeczy. Zawsze jest cos ciekawego, produkty są dobre i dość dobre ceny.

Super obsługa!

Bardzo gorąco polecam ten market. Obsługa w sklepie na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy zawsze uśmiechnięci, służą pomocą w każdej chwili. Nie ma momentu, kiedy nie widać kogoś na sali sprzedażowej. Cały czas się krzątają wykonując konkretną pracę. Bardzo często można zobaczyć Panią Dyrektor marketu, która pracuje wespół z załogą. Gdyby w innych sklepach była taka załoga , to byłoby super. Duży szacunek dla pracowników tego marketu, wielkie uznanie dla Dyrektora za tak wspaniałą załogę.

Sklep jak i obsługa na wysokim poziomie.

Sklep jak i obsługę oceniam na wysokim poziomie. Ogólnie panujący ład i porządek, większość produktów znajduje się na przeznaczonym do tego miejscu. Przy wejściu dostępna jest gazetka promocyjna. Dział owoce i warzywa utrzymany w należytym stanie, brak gnijących czy nieświeżych produktów, woreczki jednorazowe na miejscu. Produkty promocyjne są odpowiednio wyeksponowane i widoczne dla klienta. Pani z obsługi poproszona o pomoc w znalezieniu produktu, niezwłocznie to uczyniła, wskazując jednocześnie podobny produkt w promocji. Obsługa przy kasie bez zastrzeżeń, czas oczekiwania w godzinach szczytu wynosił niecałe 5 minut co było sporym zaskoczeniem. Jedynym minusem był chwilowy brak koszyków znajdujących się przy wejściu do sklepu, co mogło być spowodowane natężonym ruchem.

szybkie zakupy

Odwiedziłam dzisiaj sklep Kaufland, gdzie ostatnio dosyć często robię zakupy. Skusiła mnie oferta promocyjna z aktualnej gazetki. Mimo że oferta ta jest do jutra, wszystkie produkty były dostępne. Było to dla mnie pozytywnym zaskoczeniem, bo nie we wszystkich sklepach pod koniec obowiązywania gazetki można jeszcze kupić produkty z promocji. Za to przyznaję sklepowi duży plus. Dodatkowym magnesem przyciągającym mnie na zakupy tutaj jest karta lojalnościowa programu Payback, dzięki której zbieram punkty za zakupy, a potem mogę zapłacić punktami za część rachunku. dzisiaj nie było zbyt wielu klientów na sali, dzięki czemu potem przy kasach nie było długich kolejek. Pracownice w kasach były sympatyczne. Ogólnie jestem zadowolona z tych zakupów, tylko zauważyłam wzrost cen kilku produktów, które kupuję regularnie, co trochę mnie zmartwiło.

ok

Mile jestem zaskoczona obsługa i zaopatrzeniem w tym super markecie. W sklepie czysto, ceny super, czysto i dobrze robi się zakupy bo dużo miejsca. Dodatkowym atutem jest możliwość zrobienia zakupów w sklepikach na terenie kompleksu. Dla przyjeżdżających parking. Zatem zapraszam.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.79 )

Carrefour

(3.63 )

E Leclerc

(3.21 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem