Easygo.pl

( 5.00 )

Opinie (5)

Mam możliwośćodebrania voucheru na 500 zł na wypad na

Mam możliwośćodebrania voucheru na 500 zł na wypad na granicę. Na stronie www.easygo.pl mam możliwość wybrania sobie wycieczki. Naprawdę fajna sprawa. Strona jest przejrzysta, estetyczna i łatwa. Wycieczki dla każdego i na każdą kieszeń. Na pewno niedługo skorzystam z jakiejś wycieczki, bo planujemy wyjazd.

Po raz pierwszy korzystałam z tego serwisu

Po raz pierwszy korzystałam z tego serwisu, w ogóle po raz pierwszy kupowałam wycieczke przez internet. Miałam milion pytań, w międzyczasie wystąpił problem z paszportem, pani która mnie obsługiwała (Pani Anna Ł.) była niesamowita. Ogromne zaangażowanie, absolutna dbałość o klienta do ostatniej chwili. Jestem pod ogromunm wrażeniem i wszystkim polecam ten portal.

Moja przygoda z tym portalem turystycznym zaczęła się w

Moja przygoda z tym portalem turystycznym zaczęła się w maju, kiedy mając tylko parę dni musiałam znaleźć wycieczkę, której termin byłby zgodny z terminem mojego urlopu. Wyszukałam ofertę na stronie internetowej. Zadzwoniłam więc do biura i zapytałam, czy oferta jest nadal aktualna. Okazało się, że jest jednak problemem była konieczność posiadania paszportu. Poinformowałam pana, że paszportu nie posiadam i poprosiłam o wyszukanie takich wycieczek, gdzie on nie będzie potrzebny. Po 15 minutach miałam telefon z informacją, że jest wycieczka na wyspę grecką. Była idealna. Termin pasował, nie potrzebne były paszporty i cena była bardzo atrakcyjna. Zgodziłam się więc na ta ofertę. Jako, że wycieczka miała się odbyć za 4 dni musiałam szybko zrobić przelew na konto firmy i wysłać potwierdzenie faksem, wtedy następuje rezerwacja. I tak też zrobiłam, całość zajęła mi jakieś 10-15 minut. Po wysłaniu potwierdzenia dokonania wpłaty, otrzymałam telefon od firmy, że niestety w międzyczasie (w ciągu 10 minut) ktoś wykupił dwa ostatnie miejsca. Nie ukrywam, że bardzo się zdziwiłam taką informacją. Myślałam, że skoro powiedziałam doradcy przez telefon , że biorę te miejsca, to są one w jakimś sensie zajęte. Pan przeprosił i wysłał mi na maile 3 alternatywy. Wybrałam jedną z nich, było w to samo miejsce, tylko hotel był niższego standardu, przez co i cena była niższa. Pan jednak poinformował mnie, że różnica w cenie zostanie mi zwrócona a w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację zostanie do mnie wysłany bon o wartości 100zł do empiku. Uznałam, że to godna rekompensata. Jednak do tej pory (mija już 6 miesięcy) mimo iż kilkakrotnie upominałam się o bon, nie otrzymałam go. Albo doradca mnie świadomie okłamał, albo nie wiem co. Jeżeli firma coś obiecuje klientowi to powinna słowa dotrzymać. Tutaj niestety widać, że firma jest niesłowna i niekompetentna.

Poszukując ofert na zimowy wypoczynek natrafiłem na

Poszukując ofert na zimowy wypoczynek natrafiłem na internetowe biuro podróży easygo.pl. Strona chodzi bardzo szybko, wyglądem nie zachwyca ale też nie razi. Kolory są stonowane i delikatne. Asortyment biura podróży obejmuje zarówno oferty wyjazdów wypoczynkowych - Egipt, Tunezja, jak i ofert Sylwestrowych czy też wyjazdy zimowe na narty do najbardziej znanych kurortów w Alpach czy Apeninach. Każda oferta posiada dokładny opis, cenę oraz możliwe daty wyjazdu. Po wyświetleniu wybranej oferty możemy również przejrzeć zdjęcia kurortów, oraz okolicy wycieczki. Biuro podróży prowadzi również sprzedaż biletów lotniczych, których wyszukiwanie jest dziecinnie proste. Ciekawostką jest, że biuro podróży przewiduje już promocje na lato 2011 - przy zakupie wczasów do końca roku 2010 otrzymamy 25% zniżki.

Zamawiałam podróż poślubną na tym portalu internetowym

Zamawiałam podróż poślubną na tym portalu internetowym, obsługa świetna, bardzo miła Pani Kornelia kompetentna pomocna i idealne dopasowała nasze potrzeby do wymagań

Odwiedzałeś ostatnio Easygo.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

czytam.pl

(5.00 )

Gadu Gadu

(4.50 )

translate.pl

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem