Easygo.pl

( 3.90 )

Opinie (5)

Mam możliwośćodebrania voucheru na 500 zł na wypad na

Mam możliwośćodebrania voucheru na 500 zł na wypad na granicę. Na stronie www.easygo.pl mam możliwość wybrania sobie wycieczki. Naprawdę fajna sprawa. Strona jest przejrzysta, estetyczna i łatwa. Wycieczki dla każdego i na każdą kieszeń. Na pewno niedługo skorzystam z jakiejś wycieczki, bo planujemy wyjazd.

Po raz pierwszy korzystałam z tego serwisu

Po raz pierwszy korzystałam z tego serwisu, w ogóle po raz pierwszy kupowałam wycieczke przez internet. Miałam milion pytań, w międzyczasie wystąpił problem z paszportem, pani która mnie obsługiwała (Pani Anna Ł.) była niesamowita. Ogromne zaangażowanie, absolutna dbałość o klienta do ostatniej chwili. Jestem pod ogromunm wrażeniem i wszystkim polecam ten portal.

Moja przygoda z tym portalem turystycznym zaczęła się w

Moja przygoda z tym portalem turystycznym zaczęła się w maju, kiedy mając tylko parę dni musiałam znaleźć wycieczkę, której termin byłby zgodny z terminem mojego urlopu. Wyszukałam ofertę na stronie internetowej. Zadzwoniłam więc do biura i zapytałam, czy oferta jest nadal aktualna. Okazało się, że jest jednak problemem była konieczność posiadania paszportu. Poinformowałam pana, że paszportu nie posiadam i poprosiłam o wyszukanie takich wycieczek, gdzie on nie będzie potrzebny. Po 15 minutach miałam telefon z informacją, że jest wycieczka na wyspę grecką. Była idealna. Termin pasował, nie potrzebne były paszporty i cena była bardzo atrakcyjna. Zgodziłam się więc na ta ofertę. Jako, że wycieczka miała się odbyć za 4 dni musiałam szybko zrobić przelew na konto firmy i wysłać potwierdzenie faksem, wtedy następuje rezerwacja. I tak też zrobiłam, całość zajęła mi jakieś 10-15 minut. Po wysłaniu potwierdzenia dokonania wpłaty, otrzymałam telefon od firmy, że niestety w międzyczasie (w ciągu 10 minut) ktoś wykupił dwa ostatnie miejsca. Nie ukrywam, że bardzo się zdziwiłam taką informacją. Myślałam, że skoro powiedziałam doradcy przez telefon , że biorę te miejsca, to są one w jakimś sensie zajęte. Pan przeprosił i wysłał mi na maile 3 alternatywy. Wybrałam jedną z nich, było w to samo miejsce, tylko hotel był niższego standardu, przez co i cena była niższa. Pan jednak poinformował mnie, że różnica w cenie zostanie mi zwrócona a w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację zostanie do mnie wysłany bon o wartości 100zł do empiku. Uznałam, że to godna rekompensata. Jednak do tej pory (mija już 6 miesięcy) mimo iż kilkakrotnie upominałam się o bon, nie otrzymałam go. Albo doradca mnie świadomie okłamał, albo nie wiem co. Jeżeli firma coś obiecuje klientowi to powinna słowa dotrzymać. Tutaj niestety widać, że firma jest niesłowna i niekompetentna.

Poszukując ofert na zimowy wypoczynek natrafiłem na

Poszukując ofert na zimowy wypoczynek natrafiłem na internetowe biuro podróży easygo.pl. Strona chodzi bardzo szybko, wyglądem nie zachwyca ale też nie razi. Kolory są stonowane i delikatne. Asortyment biura podróży obejmuje zarówno oferty wyjazdów wypoczynkowych - Egipt, Tunezja, jak i ofert Sylwestrowych czy też wyjazdy zimowe na narty do najbardziej znanych kurortów w Alpach czy Apeninach. Każda oferta posiada dokładny opis, cenę oraz możliwe daty wyjazdu. Po wyświetleniu wybranej oferty możemy również przejrzeć zdjęcia kurortów, oraz okolicy wycieczki. Biuro podróży prowadzi również sprzedaż biletów lotniczych, których wyszukiwanie jest dziecinnie proste. Ciekawostką jest, że biuro podróży przewiduje już promocje na lato 2011 - przy zakupie wczasów do końca roku 2010 otrzymamy 25% zniżki.

Zamawiałam podróż poślubną na tym portalu internetowym

Zamawiałam podróż poślubną na tym portalu internetowym, obsługa świetna, bardzo miła Pani Kornelia kompetentna pomocna i idealne dopasowała nasze potrzeby do wymagań

Odwiedzałeś ostatnio Easygo.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

czytam.pl

(4.48 )

Gadu Gadu

(3.63 )

translate.pl

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem