Jakość Obsługi

Selgros Cash&Carry

( 3.59 )

Ogólnopolska sieć hurtowni oferująca pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą, w szczególności dla gastronomii, cateringu, hotelarstwa, handlu detalicznego oraz sklepów i placówek wychowawczych. Selgros Cash&Carry działa w 18 polskich oddziałach, zatrudniając przeszło 4000 pracowników. Jednym z ogromnych atutów firmy jest duża przestronność oraz bogata oferta asortymentowa - od owoców i warzyw, poprzez mięso z własnego rozbioru, na owocach morza kończąc.

Opinie (473)

Duży wybór art. spożywczych, czysto i szybko

Selgros ma bardzo duży wybór produktów. Produkty są dobrze oznaczone i świeże. Obsługa jest dobra, szybka i sprawna.

Beznadzieja

W piątek kupiłem opaskę mierzącą tętno za około 42 zł. Przez weekend próbowałem ją uruchomić lecz nie udało mi się to. W instrukcji było napisane, żeby naładować ją a potem w celu uruchomienia przytrzymać palec na przycisku przez kilka sekund. Opaska ma jeden "przycisk" dotykowy. Po tym weekendzie we wtorek (w poniedziałek nie miałem czasu) chciałem zwrócić opaskę i odebrać gotówkę. Dowiedziałem się, że ślady wskazują iż była używana więc muszą oddać do producenta celem wydania opinii. Po jakimś czasie dostałem sms-a, że mogę odebrać opaskę bo jest sprawna. Na moją odpowiedź, że nie chcę opaski, która w momencie zakupu nie działa dostałem informację, że opaska była zablokowana wskutek niewłaściwego użytkowania. Więc pytam jak można niewłaściwie użytkować opaskę posiadającą jeden przełącznik dotykowy? Dlaczego firma tak duża (wydawało by się) jak Selgros nie zwróci 42 zł za sprzęt, z którego klient nie jest zadowolony? Przecież jeżeli sprzęt jest sprawny to go sprzedadzą a jeżeli nie to oddadzą producentowi. Idę do innych sklepów i zwracają pieniądze bez pytania o powód zwrotu a w Slegrosie niespodzianka. Odradzam tam zakupy jakichkolwiek sprzętów elektrycznych i elektronicznych! Ja tam już zakupów robił nie będę!

Obsługa fatalna

Stojąc w kolejce jakieś 6 osób przy jednej kasie: wiadomo jakie zakupy robi się w takich sieciach. Jest ich dość sporo dlatego kasowanie ich przez kasjerke zajmuje trochę czasu ale jeden problem na który zwróciłam uwagę: Stoimy przy kasie jw 6 osób i nagle kasjerka po 20 min czekania w kolejce informuje nas że idzie na przerwę i trzeba przejść do następnej kasy , zamknęła nam bramkę, zmuszeni byliśmy czekać kolejne 15min w następnej kolejce. Nie był by to kłopot ale moim zdaniem kasjerka powinna poinstruowac że więcej osób niż te które są już w kolejce nie obsłuży bądź zawolac przełożonego aby otwarto dla tych ludzi nową kasę. Dodatkowo pomieszane produkty nie w tych miejscach gdzie powinny być np mięso do kebaba , może wprowadzać w błąd klienta odnośnie ceny .

Ogromny problem ze zwrotem pieniędzy

Złożyłam reklamację, została rozpatrzona pozytywnie i zaproszono mnie po odbiór pieniędzy, chociaż prosiłam o wymianę, jednak poinformowano mnie, że w Białymstoku nie mają na stanie tego produktu, w związku z czym zwrócą mi pieniądze. Dla mnie to było dość dziwne, bo myślałam, że sieć może ściągnąć towar z innego sklepu, ewentualnie jakiegoś centralnego magazynu. Po kilku dniach pojawiłam się po odbiór pieniędzy. Pani z punktu obsługi klienta po wypełnieniu pliku dokumentów odesłała mnie do kasy, gdzie okazało się, że jest akurat jakiś problem techniczny i nie mogą mi wypłacić w tym dniu pieniędzy, w związku z tym poproszono mnie o przyjście w innym terminie. Gdy pojawiłam się następnego dnia, pani z kasy poinformowała mnie, że nie może mi zwrócić pieniędzy, ponieważ korekty z poprzedniego dnia jeszcze do niej nie dotarły, a dopiero jak będzie miała korektę, będzie mogła mi wypłacić pieniądze. Na moją uwagę, że przecież wczoraj dostała korektę razem z całym plikiem dokumentów przyniesionych przez mnie, powiedziała, że jej chodzi o inną kopię korekty podpisaną przez dyrektora. Zadzwoniła jeszcze do jakiegoś kierownika, ale podobno był na jakimś zebraniu, wobec czego stwierdziła, że nie potrafi mi pomóc i żebym się zgłosiła innego dnia po pieniądze. Wkurzona wróciłam do punktu obsługi klienta i pani stamtąd tam po wykonaniu kilku telefonów, powiedziała, że mogę wrócić do kasy i zostaną mi zwrócone pieniądze. Dla mnie takie zachowanie jest NIEPOJĘTE I NIEDOPUSZCZALNE. Kilkakrotnie składałam już reklamacje w różnych sklepach i pierwszy raz zdarzyło mi się żeby był problem z otrzymaniem pieniędzy, szczególnie, że przecież dzwoniono do mnie z informacją, żebym zgłosiła się po odbiór pieniędzy.

Nie polecam

Sklep nie przyjął zwrotu mimo, że kupiłam towar tylko i wyłącznie zachęcona promocją, której jak się okazało jednak nie było. Nie przypilnowałam kwoty jaką mi nabili na kasie, zaufałam ze ceny podane na polce i w gazetce obowiązują.

Obsługa bardzo dobra.

Duży wybór artykułów, obsługa bardzo uprzejma i na ogół kompetentna, czytelne rozmieszczenie artykułów, wiele pozycji cenowych konkurencyjnych w stosunku do innych sieci, relatywnie duży wybór artykułów, czasami braki w stałym utrzymaniu wybranych pozycji handlowych.

Odwiedzałeś ostatnio Selgros Cash&Carry?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

EUROCASH

(3.88 )

Makro Cash and Carry

(3.72 )

STALROL

(1.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem