Jakość Obsługi

Selgros Cash&Carry

( 3.62 )

Ogólnopolska sieć hurtowni oferująca pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą, w szczególności dla gastronomii, cateringu, hotelarstwa, handlu detalicznego oraz sklepów i placówek wychowawczych. Selgros Cash&Carry działa w 18 polskich oddziałach, zatrudniając przeszło 4000 pracowników. Jednym z ogromnych atutów firmy jest duża przestronność oraz bogata oferta asortymentowa - od owoców i warzyw, poprzez mięso z własnego rozbioru, na owocach morza kończąc.

Opinie (465)

Ogromny problem ze zwrotem pieniędzy

Złożyłam reklamację, została rozpatrzona pozytywnie i zaproszono mnie po odbiór pieniędzy, chociaż prosiłam o wymianę, jednak poinformowano mnie, że w Białymstoku nie mają na stanie tego produktu, w związku z czym zwrócą mi pieniądze. Dla mnie to było dość dziwne, bo myślałam, że sieć może ściągnąć towar z innego sklepu, ewentualnie jakiegoś centralnego magazynu. Po kilku dniach pojawiłam się po odbiór pieniędzy. Pani z punktu obsługi klienta po wypełnieniu pliku dokumentów odesłała mnie do kasy, gdzie okazało się, że jest akurat jakiś problem techniczny i nie mogą mi wypłacić w tym dniu pieniędzy, w związku z tym poproszono mnie o przyjście w innym terminie. Gdy pojawiłam się następnego dnia, pani z kasy poinformowała mnie, że nie może mi zwrócić pieniędzy, ponieważ korekty z poprzedniego dnia jeszcze do niej nie dotarły, a dopiero jak będzie miała korektę, będzie mogła mi wypłacić pieniądze. Na moją uwagę, że przecież wczoraj dostała korektę razem z całym plikiem dokumentów przyniesionych przez mnie, powiedziała, że jej chodzi o inną kopię korekty podpisaną przez dyrektora. Zadzwoniła jeszcze do jakiegoś kierownika, ale podobno był na jakimś zebraniu, wobec czego stwierdziła, że nie potrafi mi pomóc i żebym się zgłosiła innego dnia po pieniądze. Wkurzona wróciłam do punktu obsługi klienta i pani stamtąd tam po wykonaniu kilku telefonów, powiedziała, że mogę wrócić do kasy i zostaną mi zwrócone pieniądze. Dla mnie takie zachowanie jest NIEPOJĘTE I NIEDOPUSZCZALNE. Kilkakrotnie składałam już reklamacje w różnych sklepach i pierwszy raz zdarzyło mi się żeby był problem z otrzymaniem pieniędzy, szczególnie, że przecież dzwoniono do mnie z informacją, żebym zgłosiła się po odbiór pieniędzy.

Nie polecam

Sklep nie przyjął zwrotu mimo, że kupiłam towar tylko i wyłącznie zachęcona promocją, której jak się okazało jednak nie było. Nie przypilnowałam kwoty jaką mi nabili na kasie, zaufałam ze ceny podane na polce i w gazetce obowiązują.

Obsługa bardzo dobra.

Duży wybór artykułów, obsługa bardzo uprzejma i na ogół kompetentna, czytelne rozmieszczenie artykułów, wiele pozycji cenowych konkurencyjnych w stosunku do innych sieci, relatywnie duży wybór artykułów, czasami braki w stałym utrzymaniu wybranych pozycji handlowych.

Odwiedzałeś ostatnio Selgros Cash&Carry?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Eurocash

(3.70 )

Makro Cash and Carry

(3.61 )

STALROL

(1.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem