Avanti

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Umówiłem się telefonicznie...
Umówiłem się telefonicznie na sprawdzenie auta w servisie Fiata cała procedura odbyła się sprawnie i szybko w zrozumiałej formie. Natomiast sama diagnoza już gorzej żaden mechanik ani diagnosta nie był w stanie wykryć usterki chociaż jest ona typowa dla modelu Bravo,pomimo moich trafnych sugestii że to czujnik położenia wału obsługa serwisu stwierdziła że ten typ tak ma . Usterka została trafnie zdiagnozowana w warsztacie obok i sprawnie usunięta

Jano

14.08.2010

Placówka

Piaseczno, Okulickiego 3A

Nie zgadzam się (25)

Avanti

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Avanti?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Umówiłem się telefonicznie...
Umówiłem się telefonicznie na sprawdzenie auta w servisie Fiata cała procedura odbyła się sprawnie i szybko w zrozumiałej formie. Natomiast sama diagnoza już gorzej żaden mechanik ani diagnosta nie był w stanie wykryć usterki chociaż jest ona typowa dla modelu Bravo,pomimo moich trafnych sugestii że to czujnik położenia wału obsługa serwisu stwierdziła że ten typ tak ma . Usterka została trafnie zdiagnozowana w warsztacie obok i sprawnie usunięta