Asus

(3.12)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 13)

Posiadam laptopa Asusa...
Posiadam laptopa Asusa kilka lat i zawsze jak mam problem, ze sprzętem, to zawsze mogę liczyć na profesjonalna pomoc i fachowe doradztwo. Wiec polecam sprzed Asus i serwisy asusa. Jeszcze się nie zawiodłem.

Konrad_288

02.01.2015

Placówka

Warszawa, postepu 6

Nie zgadzam się (0)
Oszuści i tyle.1....
Oszuści i tyle.1. Zawias wyłamał obudowę. ASUS stwierdza, że moja wina.2. Rzeczoznawca sądowy potwierdza opinię, ASUS stwierdza, że tylko serwis ASUS jest kompetentny.3. Zapłaciłem za naprawę. "Została wykonana usługa naprawy bez wymiany części" mimo iż za "nie wykonaną usługę" w końcu zwrócili mi kasę4. Po oddaniu mi sprzętu zmieniają przyczynę uszkodzenia z "zewnętrzne przyłożenie siły" na "zbyt mocne wychylenie matrycy". Nie ma znaczenia, że widoczne są uszkodzenia od wewnątrz na zewnątrz.5. Sami przyznają, że nie mają dowodów potwierdzających którąś z ich hipotez, ale i tak wszystko "zostało wykonane zgodnie z procedurami firmy ASUS", które "są tajemnicą handlową firmy ASUS".6.Sami przyznają, że nawet nie rozkręcili laptopa, by cokolwiek sprawdzić, ale "zostało użyte oprogramowanie testujące", którego wyniki "są tajemnicą handlową".7. Rzecznik praw konsumenta stwierdza, że nic nie może zrobić, ponieważ siedziba gwaranta - Tajwan, jest poza ich jurysdykcją!8. Inspekcja Handlowa próbowała negocjować, ale ASUS w piśmie sam sobie zaprzeczał i kłamał, a na koniec tylko napisał, że nie zgadzają się na żaden sąd polubowny.9. Faktura za naprawę była w języku holenderskim (holland/polland - co za różnica). Stwierdzili, że i tak to jest wszystko w porządku.

zalogowany_użytkownik

24.06.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam laptopa w...
Kupiłam laptopa w czerwcu ubiegłego roku na początku laptop chodził szybko włączał się parę sekund, zaś po 2 miesiącach zaczął szwankować i został odesłany, okazało się że wynikłe nieprawidłowości wynikają z niesprawnego dysku twardego. Laptop wrócił po około 2 tyg naprawiony. Rzuciło mi się że ów komputer zaczął się włączać aż 2 min, zaczęły pojawiać się bardzo często błędy systemu. Znów został odesłany i znów wymiana dysku twardego. Teraz komputer włącza się ponad 3 min. Pracując na nim błędy systemu wyskakują około 30-40 razy dziennie, nie można na nim pracować, nie dość że chodzi wolniej niż starsze komputery to jeszcze bardzo często się zawiesza. Jestem bardzo nie zadowolona gdyż ten laptop kosztował aż 3400 zł więc takie zachowanie jest niedopuszczalne.

Emilka_3

18.11.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Posiadam laptop tej...
Posiadam laptop tej firmy, który jeszcze miałem na gwarancji. Przestał się włączać, więc z innego komputera przedstawiłem swój problem drogą mejlową. Na odpowiedź czekałem tylko kilka godzin, co mnie bardzo zaskoczyło. W odpowiedzi uzyskałem możliwe przyczyny awarii oraz konkretny i dokładny opis, jak mam teraz postępować, czyli link do strony z reklamacjami i opis krok po kroku, jak wszystko wypełnić. Wszystko było bardzo przejrzyste. Odpowiedź na zgłoszenie trwała jeden dzień, a już na kolejny dzień był u mnie w domu kurier i zabrał sprzęt. Kolejne moje zdziwienie nastąpiło wtedy, gdy z powrotem naprawionego laptopa (wymieniony dysk) dostałem jeszcze w tym samym tygodniu (czyli kilka dni później), wszystko w ramach gwarancji.

Grzegorz_1053

06.06.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu kupiłem w jednym ze sklepów rtv/agd laptop firmy Asus, model x53s. Muszę przyznać, że sprzęt jest pierwszej klasy. Laptop prezentuje się znakomicie, każdy szczegół, jeśli chodzi o wygląd dopracowany jest w 100%, nic nie trzeszczy i nie stuka. Obudowa laptopa jest koloru czarnego matowego w prążki co daje mu bardzo elegancki wygląd. Na początku byłem uprzedzony do klawiatury wyspowej, jednak po chwile korzystania z laptopa łatwo się jest przyzwyczaić i muszę powiedzieć, że pisze się na niej nawet lepiej, niż na zwykłej klawiaturze. Laptop pracuje tak cicho, że w ogóle go nie słychać. Jest on bardzo szybki, dzięki procesorowi Intel i5, który jest bardzo wydajny, w ogóle się nie zawiesza ani nie zacina, jestem bardzo zadowolony z tego sprzętu. Dodatkowe funkcje klawiszy są umiejscowione w odpowiednich miejscach, przez co użytkowanie laptopa jest łatwiejsze. Jednak cena laptopa nie była mała, ponieważ zapłaciłem za niego pond 2600 zł. Firma Asus bardzo dba o detale i dopracowuje swój sprzęt w każdym elemencie, żeby klient wiedział za co płaci. Bateria trzyma trochę krótko, ale jak na tak potężny sprzęt nie ma się co dziwić. Głośniki mogłyby być trochę głośniejsze jak dla mnie. Według mnie, w tak zaawansowanym laptopie klawiatura powinna być podświetlana, powinien być jakiś czujnik, który włączałby i wyłączał podświetlenie, w zależności od pory dnia.

Tomasz_1470

29.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Myślałem, że firma...
Myślałem, że firma ASUS jest poważną i profesjonalną firmą i zawiodłem się niestety.Rok temu zakupiłem laptopa tejże firmy licząc na to ,że kupuję bardzo dobry sprzęt dobrej firmy,ale zawiodłem się.Dokładnie po roku i jednym dniu padła mi bateria i mobilny laptop stał się komputerem stacjonarnym.Dzwoniąc do serwisu usłyszałem,że gwarancja na baterię jest tylko rok inic nie mogą ztym zrobić.Pan z infolini był nieprzejednany,żeby nie powiedzieć nieuprzejmy.Skandaliczne jest wypuszczanie na rynek sprzętu ,który psuje się dzień po gwarancji.

marekd

29.11.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Asus... firma która...
Asus... firma która reklamuje się na każdym możliwym kroku jako producent najmniej awaryjnych laptopów na rynku... Faktem jest, że produkty tej firmy są naprawdę wysokiej jakości i posiadają dobry stosunek jakość cena, lecz... mit o niskiej awaryjności jest troszeczkę przerysowany. Poczas rozmowy w pracy na temat awaryjności sprzętu komputerowego, dowiedziałem się od znajomego, że posiada on laptopa konkurencyjnej marki(nie ASUSA) i dostrzegł on, iż podczas ładowania z zasilacza dochodzi dźwięk jakby pisk, trzask.Zgłosił on owy problem gdyż laptop był jeszcze na gwarancji i po kilku dniach w swoim domu miał już nowiutki zasilacz. moim asusie eee pc 1005ha również zauważyłem, że zasilacz piszczy i wydaje z siebie dziwne dźwięki(początkowo sądziłem, że jest to oznaka normalnej pracy), jednak zaraz po rozmowie ze znajomym postanowiłem zgłosić owy problem poprzez stronę www do serwisu ASUSA. na odpowiedź nie musiałem czekać długo, bo już na drugi dzień otrzymałem informację, że "jest to normalny dźwięk wydawany przy pracy tego urządzenia". Wielce zdziwiony odpowiedzią z serwisu, postanowiłem odwiedzić kolegę razem ze swoim netbookiem i porównać dźwięki wydawane przez jego wadliwy zasilacz oraz przez mój rzekomo pracujący "normalnie" sprzęt. Zdziwiłem się niezmiernie gdyż piski i trzaski z zasilacza uznanego za wadliwy przez konkurencyjną firmę były znacznie cichsze i mimo tego zostały uznane za wadę fabryczną... Cóż... może niska awaryjność sprzętu komputerowego firmy asus nie wynika jedynie z dobrej jakości produktu lecz również z małej wrażliwości obsługi gwarancyjnej na problemy zgłaszane przez użytkowników oraz sporą marginalizację istotnych defektów sprzętowych. Może się mylę ale uważam, że mała wada to również WADA .. i powinno się ją usunąć aby klient był zadowolony? nadmienię iż posiadam w domu jeszcze jeden laptop marki asus oraz poleciłem tą firmę również znajomym, no ale w tej chwili zastanawiam się czy faktycznie warto polecać tą firmę osobom bliskim i przez to nadwyrężyć nieco swoją reputację znawcy sprzętu komputerowego jaką mam w otoczeniu.

zarejestrowany-uzytkownik

30.01.2011

Placówka

Nie zgadzam się (10)
Posiadam komputer ASUS,...
Posiadam komputer ASUS, który ostatnio zaczął mi się przegrzewać i w efekcie wyłączać. Wiedziałem, że jest zakurzony ale nie wiedziałem czy mogę go rozkręcić i przeczyścić nie tracąc przy tym gwarancji. Postanowiłem więc zadzwonić do serwisu ASUSA w celu wyjaśnienia tego problemu. Telefon odebrał konsultant, który wyraźnie znał się na rzeczy i wyczerpująco zaczął instruować mnie co mam zrobić z moim komputerem. Ponadto pokierował mnie na stronę ASUSA na której zamieszczony jest film instruktażowy krok po kroku jak wykonać przeczyszczenie układu chłodzącego. Polecam serwis ASUSA zarówno telefoniczny, jak i czatowy( o którym się później dowiedziałem).

Toms

08.11.2010

Placówka

Warszawa, postepu 6

Nie zgadzam się (0)
Posiadam netbooka Asus...
Posiadam netbooka Asus prawie rok. Po pół roku pewnego dnia podłączony do ładowania netbook nie zaczął się ładować. Obowiązywała oczywiście umowa gwarancyjna. Zarejestrowałam się więc w serwisie technicznym na stronie internetowej i wkrótce przybył kurier po sprzęt. Po około czterech dniach dostałam maila z informacją żę netbook...nosi ślady zalania cieczą! Moje zdziwienie sięgnęło zenitu gdyż taki epizod nie miał oczywiście miejsca. Oczywiście oddalono moje roszczenia gwarancyjne i zaproponowano kilka płatnych opcji do wyboru z, których nie skorzystałam. Odesłano mi netbooka(musiałam zapłacić koszty transportu) i po zaniesieniu do nieautoryzowanego już serwisu pan informatyk napisał mi ekspertyzę która świadczyła o tym że żadne zalanie nie miało miejsca! A usterka nie powstała z mojej winy. Moim zdaniem skandaliczna polityka firmy, oskarżająca o rzeczy które nie miały miejsca doprowadzi kiedyś przed sąd przedstawicieli. Szczytem arogancji i bezczelności była dla mnie ankieta przysłana do mnie tydzień później w której miałam ocenić fachowość serwisu.

Małgorzata_1150

04.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Ponad miesiąc temu...
Ponad miesiąc temu mój monitor uległ uszkodzeniu. Postanowiłem więc skorzystać z naprawy serwisu producenta, czyli firmy Asus- monitor był ciągle na gwarancji, miał mniej niż rok. Przed przystąpieniem do wysłania monitora do serwisu postanowiłem tam zadzwonić ponieważ zapodziałem gdzieś paragon, a jak wiadomo paragon jest podstawą do wykonania naprawy gwarancyjnej. Po stosunkowo niedługim wysłuchiwaniu automatu w telefonie usłyszałem miły męski głos, który po wysłuchaniu mojego problemu poprosił mnie o numer seryjny urządzenia. Pan sprawdził czy mój monitor pochodzi on z legalnej dystrybucji po czym powiedział, że ma go w systemie i brak paragonu nie jest problemem w moim przypadku. Skorzystałem zatem z formularza zgłoszenia wadliwego sprzętu do serwisu- formularz ten znajduje się na stronie www firmy. Następnie spakowałem sprzęt i wysłałem go według instrukcji kurierem do serwisu na koszt serwisu. Do tej pory wszystko szło bardzo sprawnie i gładko, po około 10 dniach dostałem maila w którym zostałem poinformowany, że moja naprawa będzie przedłużona ponieważ serwis czeka na zamówioną część niezbędną do naprawy. Uzbroiłem się w cierpliwość, ale po kolejnych dwóch tygodniach zadzwoniłem tam z zapytaniem co dalej ponieważ cała sprawa trwała już ponad miesiąc, usłyszałem tylko, że osoba z którą rozmawiam nie jest w stanie mi udzielić konkretnych odpowiedzi ponieważ był to serwisant i jedynie co wiedział to, że serwis ciągle oczekuje na część (matryce) - powiedział, że ktoś kompetentny się ze mną skontaktuje. Następnego dnia otrzymałem maila z przeprosinami za długi czas naprawy i zaproponowano mi alternatywne rozwiązanie, a mianowicie zwrot pieniędzy lub nowy monitor o innych, lepszych parametrach. Zgodziłem się na nowy monitor, a po dwóch dniach do moich drzwi zapukał kurier z przesyłką. Podsumowując, serwis działa wolno, lecz uważam iż osoby tam pracujące przykładają się do swojej pracy- za każdym razem byłem miło i profesjonalnie obsłużony, lecz mimo wszystko czas w jakim została załatwiona sprawa był niedopuszczalny ponieważ przez około 5 tygodni byłem bez monitora, a w dzisiejszych czasach brak komputera to dość poważna niedogodność. Muszę jeszcze dodać, że jestem zadowolony z rozwiązania sytuacji choć następnym razem wolałbym otrzymać przynajmniej jakiś zastępczy sprzęt

advance3

25.10.2010

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Obserwacja dotyczy promotora...
Obserwacja dotyczy promotora firmy Asus, który obecny był w Media Markt podczas mojej wizyty w sklepie, kiedy rozglądałam się w poszukiwaniu odpowiedniego notebooka. Promotor stał przy swoim stanowisku. Gdy przystanęłam przy notebookach, pan ten zaczepił mnie uprzejmie sam i nawiązał rozmowę, mówiąc "Widzę, że szuka pani notebooka.." Przytaknęłam, a promotor poprowadził rozmowę dalej, zachęcając mnie do zakupu notebooka Asus, przedstawiając wszelkie zalety tejże firmy, zalety produktów. Używał języka korzyści i wykazał się wiedzą i kompetencjami, był bardzo dobrze przygotowany do promocji swojej firmy. Podczas porównywania kilku modeli wykazał się również wiedzą na temat innych marek i tą wiedzę doskonale wykorzystywał: zalety konkurencji posłużyły mu do podkreślenia lepszych zalet produktów firmy Asus! Np. " Notebook firmy X posiada dobry procesor, ale notebook Asus z tym samym procesorem ma dodatkowo..... " . Przez cały czas promotor był uprzejmy, uśmiechnięty, wykazywał inicjatywę. Tak więc dzięki takiej prezentacji na pewno kupiłabym notebook właśnie firmy Asus !

zarejestrowany-uzytkownik

08.06.2009

Placówka

Radom, Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (23)
W powyższej firmie...
W powyższej firmie od roku ubezpieczam auto. Do przystąpienia skłoniła mnie interesująca reklama telewizyjna. Ponieważ zależało mi na czasie skontaktowałem się z firmą za pomocą infolinii. Od początku rozmowy Pani po drugiej stronie słuchawki sprawiała wrażenie bardzo kompetentnej, konkretnej i miłej. Wszystkie informacje podane zostały w rzeczowy i jasny sposób. Wyliczenie składki trwało zaledwie kilka minut. Po zaledwie trzech dniach listem poleconym otrzymałem gotową do podpisu umowę wraz z przystępnie napisanym regulaminem ubezpieczenia. Ustalona przez telefon kwota nie zmieniła się, po dokonaniu wpłaty i odesłaniu umowy po kolejnych dwóch dniach firma odsyła gotowe blankiety potwierdzające wpłatę.

mj23cb

07.02.2009

Placówka

Nie zgadzam się (16)
Dzisiaj zadzwonił do...
Dzisiaj zadzwonił do mnie pan w sprawie ubezpieczenia samochodu. Dawno temu (3-4 tygodnie temu) wysłałam emailem zapytanie o stawki ubezpieczenia. Dziś pan się odezwał - wypytał mnie o wszystkie szczegóły samochodu potrzebne do ubezpieczenia. Rozmowa poszła sprawnie, przedstawił mi trzy różne opcje, poprosiłam o wysłanie kalkulacji na emaila, okazało się, że tylko jedną kalkulację mogą wysłać. Poprosiłam o to i rzeczywiście, kiedy teraz wróciłam do domu, wiadomość była.

Monika_60

06.02.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)

Asus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Asus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Posiadam laptopa Asusa...
Posiadam laptopa Asusa kilka lat i zawsze jak mam problem, ze sprzętem, to zawsze mogę liczyć na profesjonalna pomoc i fachowe doradztwo. Wiec polecam sprzed Asus i serwisy asusa. Jeszcze się nie zawiodłem.