MZK Bielsko-Biała

(3.19)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (24 z 29)

W mieście nie...
W mieście nie można poruszać się MZK ponieważ: kierowca nie sprzedaje biletów, w pobliżu przystanku nie ma automatu z biletami. Pasażer jest wykluczony ,bo nie ma również aplikacji.

Niezweryfikowany Klient_JLiU

09.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Już po raz...
Już po raz drugi komunikacja miejska w Bielsku-Białej zafundowała pasażerom mocno okrojony rozkład jazdy na Wielką Sobotę i obydwa dni świąteczne. Do tej pory, co zrozumiałe i wynika z rozkładów jazdy zamieszczonych na przystankach, autobusy kursowały z ograniczeniami tylko w pierwszy dzień świąt oraz w Nowy Rok. Tym razem bielski organizator komunikacyjny ograniczył znacząco kursowanie autobusów również w Poniedziałek Wielkanocny. Wiadomo, że pandemia ogranicza ruch pasażerów, ale czy daje to możliwość radykalnego ograniczenia usług dla podróżnych, którzy np. w święta pracują lub zwyczajnie chcą skorzystać z komunikacji także przed 10 rano i po 18 wieczorem. Szkoda, że bo takie anty pasażerskie działanie na pewno nie przysporzy komunikacji w Bielsku pozytywnych opinii, zwłaszcza że dopiero co zaczęły obowiązywać droższe bilety przejazdowe.

Klient_NCRH

03.04.2021

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (0)
Super pracownicy! Dziękuje...
Super pracownicy! Dziękuje kierowcy MZK lini 57 ( prowadził autobus w dniu 24.07.2020) który zaczekał ta minutkę aż dobiegnę do autobusy. Dziękuje! Super rozpoczęte imieniny. ;-)

Niezweryfikowany Klient_0Bop

24.07.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Witam. Jestem mężem...
Witam. Jestem mężem kobiety ciężarnej, która jak trzeba korzysta z usług MZK. Jeździ ona z dzieckiem w wózku i widząc to kierowcy (w znacznej większości) nie raczą obniżyć pojazdu, tak aby ułatwić wejście a na zadane pytanie- „dlaczego Pan/ Pani nie obniży autobusu?” Słyszy- „bo nie widzę takiej potrzeby”. Chce podkreślić, że mówię tu o przypadkach naprawdę częstych i skrajnych. Czyli takich, że aby wejść do autobusu z wózkiem to naprawdę trzeba się MEGA wysilać (mnie- jako mężczyźnie, a gdzie kobiety czy starce o laskach, którzy nie mogą tak wysoko podnosić nóg?) Mieszkaliśmy w kilku większych miastach, gdzie kultura kierowców lini autobusowych jest inna- bardziej ludzka? Naprawdę nie zdażyło się, aby kierowca nie obniżył pojazdu bez względu na to czy jest taka potrzeba czy nie. Dlaczego tak nie może być u nas??

Klient_w0EN

12.05.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Codziennie korzystam z...
Codziennie korzystam z usług bielskiego MZK i jestem bardzo zadowolonym pasażerem. Autobusy są czyste, a przede wszystkim punktualne. Bielscy kierowcy należą do osób życzliwych i przyjaznych dla podróżnych. Dodatkowo, w okresie epidemii, w autobusach umieszczane są czytelne komunikaty, także głosowe, które nawiązują do aktualnej sytuacji związanej z podróżowaniem.

zarejestrowany-uzytkownik

23.04.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Tym razem niestety...
Tym razem niestety skarga na zachowanie kierowcy autobusu nr 3 kierunek Komorowice Sosna, numer boczny autobusu 177, odjazd planowy z Os. Karpackiego o godz. 10.15 w dn. 02.09.2019 (poniedziałek). Autobus podjechał na stanowisko odjazdowe z opóźnieniem ok. 9 minut. Zauważyłem, że autobus przyjechał na Os. Karpackie opóźniony z trasy, ale mimo tego opóźnienia, kierowca nie od razu podjechał na przystanek odjazdowy. To, co zobaczyłem potem, na kolejnych przystankach od Os. Karpackiego do Os. Beskidzkiego wyjaśniało aż nadto opóźnienie. Kierowca z każdego kolejnego przystanku ruszał po długiej chwili po zakończeniu wsiadania pasażerów, bo za każdym razem bardziej był skoncentrowany na telefonie, niż tym, co dzieje się przy drzwiach i w autobusie. Każdy odjazd miał miejsce z opóźnieniem, bo kierowca grzebał coś przy swoim telefonie. Jak widać niczym nie przejął się opóźnieniem, które jak mogę wnioskować nastąpiło przede wszystkim z takiego, a nie innego zachowania kierowcy. Szczytem bezczelności kierowcy była sytuacja na przystanku Os. Beskidzkie, gdzie wsiadająca pasażerka zwróciła się do kierowcy z pytaniem, dlaczego jest to kurs opóźniony. Kierowca wtedy podniósł wzrok znad telefonu i coś tam odburknął, że to nie jego wina. Nie pisałbym niby w tak błahej sprawie, ale to właśnie ten kierowca często jest niemiły w obsłudze pasażerów, często „zapomina” otwierać drzwi na przystankach. Stąd dzisiejsza sytuacja przelała czarę goryczy, gdyż uważam, że tacy kierowcy psują reputację tych wszystkich, którzy pracują uczciwie i rzetelnie, budując pozytywny obraz Państwa firmy, z której usług korzystam codziennie.

zarejestrowany-uzytkownik

02.09.2019

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (0)
Bielsko-Biała ma funkcjonalnie...
Bielsko-Biała ma funkcjonalnie zorganizowaną komunikację miejską. Autobusy są nowoczesne, w wielu z nich jest zainstalowana klimatyzacja. Pojazdy są dobrze oznaczone, tak w systemie wizualizacji graficznej, jak i głosowej. Kierowcy są schludnie ubrani. Autobusy są punktualne i czyste. Od kliku lat nie było podwyżki cen za bilety przejazdowe, które można kupić u każdego kierowcy i w automatach na przystankach. Polecam korzystanie z autobusów komunikacji miejskiej w Bielsku-Białej.

zarejestrowany-uzytkownik

10.04.2019

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (2)
Codziennie korzystam z...
Codziennie korzystam z usług komunikacji miejskiej w Bielsku-Białej i za każdym razem jestem zadowolony z jakości obsługi pasażera. Autobusy są nowoczesne, czyste i dobrze oznaczone. Niezmiennie zaletą MZK w Bielsku jest punktualność, zgodna z rozkładami jazdy. Kierowcy są w zdecydowanej większości bardzo profesjonalni, życzliwi, schudnie ubrani. Podróżowanie po mieście w takich warunkach to prawdziwa przyjemność.

zarejestrowany-uzytkownik

19.12.2018

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (0)
Autobusy czyste i...
Autobusy czyste i punktualne. Dobra oferta biletowa. Nowoczesny tabor. Coraz więcej nowoczesnych przystanków. Polecam komunikację miejską w Bielsku-Białej.

zarejestrowany-uzytkownik

04.12.2018

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (1)
Niemal każdego dnia...
Niemal każdego dnia korzystam z usług bielskiego MZK i muszę przyznać, że z jakości obsługi jestem bardzo zadowolony, Autobusy w Bielsku są czyste, nowoczesne, dobrze oznaczone, a kierowcy z reguły bardzo profesjonalni i uprzejmi. Bardzo mnie cieszy punktualność komunikacji miejskiej i coraz większa liczba nowych, przyjaznych przystanków.

zarejestrowany-uzytkownik

26.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
MZK Bielsko-Biała działa...
MZK Bielsko-Biała działa medalowo - punktualnie, sprawnie i tanio. Korzystam ciągle i stale jestem zadowolony.

zarejestrowany-uzytkownik

09.03.2018

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (1)
Autobusy bielskiego MZK...
Autobusy bielskiego MZK są w większości nowe, z licznymi udogodnieniami dla podróżnych. Często korzystam z przejazdów w porze porannej i popołudniowej. Autobusy kursują regularnie, zgodnie z rozkładem jazdy, a co najważniejsze są zawsze czyste tak na zewnątrz, jak i w środku.

zarejestrowany-uzytkownik

31.10.2017

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (1)
Trudno się skarżyć...
Trudno się skarżyć na bielskie MZK, bo autobusy jeżdżą punktualnie, są sprawne, co ważne czyste i zadbane. Martwi jedynie problem z nowymi przystankami, które zaczynają być znowu brudne, a na szybach nalepiane są rozkłady PKS czy inne ogłoszenia. Czy nie lepiej udostępnić firmom przewozowym miejsca w gablotach przystankowych, które są z reguły puste w połowie?

zarejestrowany-uzytkownik

22.11.2016

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (0)
Kolejny raz skorzystałem...
Kolejny raz skorzystałem z autobusu nr 50, który z Bielska jedzie do Czechowic Dziedzic. Mimo porannego szczytu komunikacyjnego, autobus podjechał na przystanek punktualnie. Wnętrze było ogrzane i czyste, a informacja wizualna poprawnie wskazywała czas, datę i kierunek jazdy. To już kolejny raz, gdy z zadowoleniem pozytywnie oceniam kursowanie autobusów w Bielsku-Białej. Jedynym mankamentem są, niestety, autobusowe przystanki, z których wiele jest brzydkich i zaniedbanych.

zarejestrowany-uzytkownik

20.11.2015

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (1)
Przystanek MZK w...
Przystanek MZK w bielsku przy ul. 3 Maja (przystanek 3 Maja/dworzec) to jeden z najgorszych przystanków w mieście Bielsko-Biała. Wiaty przystankowe brudne, zniszczone, popisane, od wielu lat nie modernizowane. Tragiczny wygląd jednego z najważniejszych przystanków w centrum miasta to anty wizytówka MZK w Bielsku!

zarejestrowany-uzytkownik

22.09.2015

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (0)
Codziennie korzystam z...
Codziennie korzystam z komunikacji miejskiej w Bielsku i muszę stwierdzić, że jestem bardzo zadowolony. Autobusy są czyste, kursują punktualnie, a linie autobusowe pozwalają dotrzeć w każdy punkt miasta oraz do terenów rekreacyjnych. Jedyny minus to nieestetyczny wygląd przystanków autobusowych. Brakuje też na nich wyraźnego wskazania/opisu jaki to przystanek, tak by było to widoczne z autobusu. Nie wszystkie bowiem autobusy są wyposażone w urządzenia głosowe, informujące o danym przystanku.

zarejestrowany-uzytkownik

21.08.2015

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (1)
Znajduję się wśród...
Znajduję się wśród tych obserwatorów, którzy zgłaszali w przeszłości szereg uwag krytycznych na temat organizacji i funkcjonowania komunikacji miejskiej w Bielsku-Białej.Uwagi te są nadal częściowo aktualne, a dotyczą między innymi braku koordynacji rozkładów jazdy poszczególnych linii autobusowych, a także brakiem praktycznych możliwości podróżowania po mieście po godz. 22.Natomiast ostatnio rozwiązano w radykalny sposób sprzedaż biletów ustawiając w różnych punktach miasta kilkanaście nowoczesnych automatów do sprzedaży wszystkich rodzajów biletów obowiązujących w MZK.Niespodziewane nowatorstwo tego rozwiązania zaskoczyło pasażerów, z których część z dużą nieufnością przyglądała się automatom. Niepotrzebnie, są w pełni sprawne i ułatwią przede wszystkim nabycie biletu okresowego, bo nadal w mieście są tylko 3 lub 4 kolektury.

JERZY_56

01.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny zgłaszam obserwację dot.funkcjonowania komunikacji miejskiej w Bielsku-Białej i tym razem jest to ocena dość pozytywna.Zauważalne są zmiany w jakości połączeń,jakości taboru -większość autobusów to już teraz pojazdy nowoczesne,choć niestety bez klimatyzacji.Rozkład jazdy,zwłaszcza na liniach podmiejskich jest realizowany, na ogół punktualność jazdy,a także zachowanie kierowców nie budzą zastrzeżeń.Tylko tak trzymać.W kwestii dostępności biletów sytuacja chyba też się poprawiła.Otwarto nawet w centrum w pobliżu dworca PKP nowy punkt dystrybucji biletów miesięcznych.Niestety,dalej utrzymywana jest zasada sprzedaży biletu miesięcznego na konkretny miesiąc kalendarzowy,zamiast od daty-do daty,jak ma to miejsce w innych miastach/np. w Tychach/.Stanowi to konkretne utrudnienie i tworzy kolejki zainteresowanych w określonych terminach.Czy nie prościej wprowadzić wzorem innych miast taryfę czasową i udostępnić bilety miesięczne w kioskach ?

JERZY_56

07.07.2012

Placówka

Bielsko-Biała, Cieszyńska k/Hulanki

Nie zgadzam się (0)
Ja nabyłam bilet...
Ja nabyłam bilet GODZINNY za 4 zł , ale do nabycia jest również bilet JEDNORAZOWY za 3 zł bo do tego zmusza mnie polityka MZK w BB. Dla rodziny 2+1 i więcej taniej wychodzi samochód więc mam gdzieś MZK.Cenową jak to wszędzie wychodzi jazda MZk Bielsko -Biała. Mi sie podoba,że kierowcy pilnują wszystkiego - w autobusach tej linii jest zawsze czysto i spokojnie!

zarejestrowany-uzytkownik

15.06.2012

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (0)
Zawsze chwalę komunikację...
Zawsze chwalę komunikację miejską w Bielsku, ze względu na nowoczsny i zadbany, a przede wszystkim czysty tabor. autobusy miejskie są także punktualne, a kierowcy na ogół kulturalni. Niestety, jeśli chodzi do częstoliwość kursów z mojego osiedla do CH Sarni Stok lub do Tesco Extra, to jest to już porażka. Są godziny, kiedy ani jeden autobus nie odjeżdża z mojego przystanku w kierunku centrum handlowego. Można wprawdzie czymkolwiek dojechać do dworca PKP i tam czekać na inny autobus, ale jazda z przesiadką to po pierwsze trochę skomplikowane, a po drugie zdecydowanie droższa opcja, gdyż bilet jednorazowy od 1 maja kosztuje już 3 złote. Nie podoba mi się też to, że przystanki MPK w Bielsku są niewlaściwie oznaczone. Kiedyś były czytelne wywieszki na szybach przystankowych, ale to już przeszłość. Na wielu przystankach, w tym na moim przystanku Piastowska/ Sobieskiego brakuje też kosza na śmieci, przez co przystanek jest stale zaśmiecony. Chwalę zatem kierowców i nowoczesne autobusy, ale organizacja i czas podróży oraz przystanki oceniam źle.

zarejestrowany-uzytkownik

23.05.2012

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Długa 50

Nie zgadzam się (0)

MZK Bielsko-Biała

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MZK Bielsko-Biała?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W mieście nie...
W mieście nie można poruszać się MZK ponieważ: kierowca nie sprzedaje biletów, w pobliżu przystanku nie ma automatu z biletami. Pasażer jest wykluczony ,bo nie ma również aplikacji.