Dworzec Centralny w Warszawie

(2.46)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 13)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Anguac

05.07.2013

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
PO euro2012 dworzec...
PO euro2012 dworzec zdecydowanie się poprawił, przestały być masakryczne kolejki w kasach, teraz jest więcej kas i są o wiele ładniejsze. są także ładne toalety i wszędzie pełno wyświetlaczy na temat pociągów. NIe ma także problemu żeby się odnaleźć bo wystarczy patrzeć na strzałki z napisami nad naszą głową

zalogowany_użytkownik

16.10.2012

Placówka

Warszawa, dworzec

Nie zgadzam się (0)
Wszyscy wiemy jaką...
Wszyscy wiemy jaką renomę posiada centralny dworzec w Warszawie. Przez dziesiątki lat zbierał on negatywne opinie a to za wygląd a to za utrzymanie a także za brak jakiejkolwiek infrastruktury. Dzisiaj jest jednak minimalnie lepiej – wygląd zewnętrzny minimalnie się poprawił, na peronach pojawiły się tablice świetlne oraz automaty do sprzedaży biletów. Ponadto na dworcu jest sporo ochrony, która dba o porządek. Generalnie rzecz biorąc sytuacja na przestrzeni kilku lat znacznie się poprawiła i miejmy nadzieję, że będzie już tylko lepiej.

Toms

15.10.2012

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
Dworzec Centralny w...
Dworzec Centralny w Warszawie jest miejscem łączącym w sobie wiele funkcji. Na dworcu, od czasu jego odnowienia jest o wiele czyściej, nie zmienia to jednak faktu, że utrzymanie tak wielkiej przestrzeni jest bardzo ciężkie a obsługa nie daje sobie z tym rady. Dworzec został odnowiony tylko częściowo i powierzchownie, zamiast wymienić część elementów tylko je umyto (przynajmniej tyle dobrego), wielkim plusem jest zniknięcie knajpek z jedzeniem które śmierdziało na całym dworcu.

zarejestrowany-uzytkownik

13.06.2012

Placówka

Warszawa, dworzec

Nie zgadzam się (0)
Dworzec przed EURO2012...
Dworzec przed EURO2012 nabrał uroku, nie ma już nękającego zapachu kebabów, ani bezdomnych koczujących na poczekalni (w tym wypadku problem może nie do końca rozwiązano bo w dalszym ciągu kręcą się gdzieś naokoło dworca). Jako weteran korzystania z usług PKP mogę więc śmiało powiedzieć: Jest lepiej! W dalszym ciągu pozostaje jednak kilka elementów do poprawy:- biletomaty - niby można zapłacić kartą, ale mojej ewidentnie nie chciało odczytać, mimo że próbowałam kilka razy, do tego tempo działania tej maszyny było straszne, jedna próba wyboru połączenia, zniżek i przewoźnika trwała ok. 10 minut (bez efektu pozytywnego), za długo jak na tego typu urządzenie- kasy - na hali głównej jak wiadomo zawsze są kolejki, pozostają więc kasy w podziemiach, tu czas oczekiwania jest zdecydowanie krótszy. Pamiętajmy jednak, że w tym miejscu nie możemy zapłacić kartą. W sumie nie rozumiem dlaczego, przy kosztach całego remontu tego dworca zakupienie kilku terminali nie byłoby już raczej tak wielkim wydatkiem.- obsługa - temat rzeka... Panie wiecznie niezadowolone, marudzące, oburzone jak można nie znać rozkładu pociągów na pamięć, do tego nieznające j. angielskiego (co zważywszy na zbliżające się EURO2012 może być już sporym problemem)Do rzeczy, które na pewno zmieniły się na plus doliczyć należy jeszcze szeroki asortyment barów i kawiarni w podziemiach, w końcu zamiast suchej bułki można zjeść zdrową kanapkę lub sałatkę.

zarejestrowany-uzytkownik

02.06.2012

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
Do kasy była...
Do kasy była bardzo długo kolejka. Długo czekałam na swoją kolej - szczerze mówiąc myślałam, że się nie doczekam. Dzięki bramkom kolejka nie rozchodziła się. Niektóre kasy były zamknięte. Od czasu do czasu kasjerki wychodziły nic nie mówiąc. Pomimo tego zakupiłam bilet bez żadnych problemów, pani w kasie odpowiadała na każde zadane przeze mnie pytanie. Z moich obserwacji wynika, że panie w innych kasach zachowywały się, jakby robiły ludziom łaskę, że sprzedadzą im bilet.

zalogowany_użytkownik

28.05.2012

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
No ,no.. Świat...
No ,no.. Świat się zmienia! A może zbyt często wierzymy w utarte stereotypy? Z PKP korzystam rzadko, jeszcze rzadziej korzystam z informacji. Zwykle jak chcę zakupić bilet to sprawdzam wiadomości w internecie a potem dopiero idę i kupuję bilet. Ostatnio, byłam zmuszona (taaak-dosłownie-zmuszona) aby zasięgnąć informacji w kasie biletowej. Szłam tam jak na ścięcie, przygotowałam się psychicznie na zbesztanie, zruganie i "zakrzyczanie". Jakie było moje zdziwienie gdy zostałam obsłużona profesjonalnie, spokojnie, miło, z uśmiechem i rzetelnie. (korzystałam z informacji, znajdującej się w podziemiach dworca a nie w hali głównej). Zero kolejek, a nawet jeśli chwilowo takie się tworzą, to szybko znikają dzięki sprawnej pracy pań kasjerek. Uzyskałam odpowiedz na każdy interesujący mnie temat: odjazd, przyjazd, zniżki, czas jazdy etc. O ile można powiedzieć, że udzielanie takich informacji jest obowiązkiem osób tam pracujących, to już obdarzanie klientów uśmiechem, na pewno takim obowiązkiem nie jest. Otrzymałam to zupełnie gratis. Oby więcej takich pakietów :)

malatte

26.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dworzec Głowny w...
Dworzec Głowny w Warszawie powinien byc naszą wizytówką tymczasem kasjerki i informacja trakuje pasażeróz jak zlo konieczne .Po podejsciu do kasierki usłyszalam nie mile dzien dobry lecz ,,Czegu" w glowie sie nie miesci żeb tacy ludzie pracowali w miejscach publicznych mało ze nie udzielila mi zadnych informacji to jeszcze odeslala spowrotem do innego okienka ponewaz nie wiedziałam o ktorej dokladnie odjeżdza pociąg wiec nie mogła sprzedc mi biletu.Dodam tylko ze czekanie w kolejce do info. zajęlo mi kolejne pół godz.

Monika_1460

15.02.2012

Placówka

Warszawa, dworzec

Nie zgadzam się (0)
Będąc na dworcu...
Będąc na dworcu Centralnym w Warszawie odnoszę wrażenie, że w tej kwestii jesteśmy jeszcze daleko za Europą. Nasz dworzec w niczym nie przypomina dworców W Europie Zachodniej czy chociażby w Pradze. Gdy byłam tam ostatnio było brudno i śmierdząco. Hol główny jest duży, sporo kas, ale niestety mimo dużego ruchu czynna była część z nich i tworzyły się długie kolejki. Przypomniało mi się, że są również kasy na poziomie niżej, bliżej peronów. Tam zazwyczaj kolejki są znacznie krótsze, ale niestety nie można zapłacić kartą. Na dół prowadzą schody ruchome, ale akurat nie działały. Na dworcu było sporo bezdomnych i jakiś podejrzanych typów. Generalnie nie czułam się tam ani komfortowo, ani bezpiecznie i poczułam sporą ulgę gdy opuściłam to miejsce. Podobno w tej chwili dworzec ten jest remoncie, mam nadzieję, ze po jego zakończeniu sytuacja się poprawi.

Karolina_962

27.11.2010

Placówka

Warszawa, Jana Pawła

Nie zgadzam się (0)
Rzadko korzystam z...
Rzadko korzystam z usług naszych kolei, tym razem jednak postanowiłem spróbować z nadzieją na zaoszczędzenie nieco czasu i szybszy przejazd do docelowej miejscowości. Dzień przed podróżą sprawdziłem na stronie internetowej pkp rozkład jazdy i ceny biletów. Wybrałem interesujące mnie połączenie. Był to pociąg przewoźnika InterRegio. Postanowiłem jeszcze przejrzeć stronę przewoźnika co okazało się dobrym pomysłem gdyż znalazłem tam kilka ciekawych promocji, z których mogłem skorzystać. W dniu wyjazdu, na dworcu Centralnym w Warszawie udałem się do kasy. Na szczęście nie było dużej kolejki. Przy kasie postanowiłem jeszcze zapytać o promocje, o których czytałem w internecie i tutaj uzyskałem odpowiedź, która mnie zaskoczyła, otóż pani kasjerka nic o nich nie wiedziała i mechanicznie po usłyszeniu nazwy miejscowości do której się wybierałem wydrukowała zwykły bilet. Grzecznie poinformowałem panią kasjerkę, że nie zapłacę za ten bilet gdyż przeczytałem w internecie, że mogę ten sam bilet dostać w niższej cenie. Po tym chyba się na mnie obraziła bo zrobiła się bardzo niemiła. Odpowiedziała, że coś musiałem źle przeczytać albo jest to jakaś promocja i ona nic nie wie. Nie ustępowałem i poprosiłem aby to sprawdziła lub jeśli nie może tego zrobić aby poprosiła kompetentną osobę. Tutaj ciśnienie jeszcze bardziej musiało się jej podnieść bo zrobiła się czerwona, odburknęła coś niezrozumiale po czym usłyszałem krótkie "Moment". Zadzwoniła gdzieś, po czym zapytała "To dokąd miał być ten bilet?". Podałem jeszcze raz nazwę miejscowości i pani kasjerka przystąpiła bez słowa do wydruku biletu. Podała mi bilet i powiedziała tylko "To jest w niższej cenie. Do widzenia". Udało się! Otrzymałem mój bilet i mogłem udać się na peron. Myślę, że następnym razem dokonam zakupu biletu drogą elektroniczną żeby tylko już niemieć do czynienia z panią kasjerką z okienka pkp.

Konrad_29

23.11.2010

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (1)
Dworzec Centralny PKP...
Dworzec Centralny PKP jest w przebudowie, informacja o czynnym wejściu i dojściu na perony jest nieczytelna a właściwie jej nie ma, jeżeli chodzi o dojście od ul. E. Plater i Złotych Tarasów. Wejście do przejścia podziemnego od strony ul E. Plater zasłonięte kratą, przechodzona druga stronę ulicy kieruję się w stronę przejścia od strony Złotych Tarasów. Jest wieczór, słabe oświetlenie, przemieszczam się z walizką po schodach, tłum ludzi nawzajem obija się o siebie, jeszcze kilka schodów i … widzę naklejona kartka na drzwiach: wejście nieczynne z powodu remontu. Brak informacji od której strony dostać się na perony. Brak jakichkolwiek wskazówek, oznakowań, kieruję się w stronę hotelu Mariott, w stronę Al. Jerozolimskich, znalazłam jakieś wejście. Na próżno szukam informacji gdzie podstawiony zostanie Intercity do Krakowa, kilka peronów wyłączonych z ruchu. Brak komunikatu, jakiejkolwiek zapowiedzi. Zostało 10 minut do odjazdu pociągu. Po chwili słyszę zapowiedź, z którego peronu odjedzie pociąg. Przyspieszam kroku, bo zostało kilka minut do odjazdu. Schody ruchome nie działają. Próbuje podnieść walizkę i zrobić miejsce osobie, która chce mnie ominąć. Pewno tak jak ja próbowała znaleźć jakąkolwiek informację, gdzie jest podstawiony pociąg do miejsca docelowego. Uważam, że sytuacja na tym dworcu pozostawia wiele do życzenia. Pociąg nie miał opóźnienia, ale zmiana peronów, brak informacji o odjazdach winien w nas wzbudzić czujność, bowiem w tym bałaganie nie łatwo się odnaleźć. Mam nadzieję, że remont centralnego nie będzie przeciągał się długo w czasie, bo przemieszczanie się z walizkami gdy brak czytelnych informacji dla podróżnych w jaki sposób dojść do peronów nie należy do miłych aspektów podróży.

czystairlandia

08.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pozornie wszystko wydaje...
Pozornie wszystko wydaje się być w porządku: kasjerka sprzedaje bilet, otrzymuje gotówkę... Niestety, próba uzyskania dodatkowych informacji kończy się fiaskiem, ponieważ pracownica PKP oświadcza, że "tylko sprzedaje bilety" i "nie dołożą więcej [ w domyśle: pieniędzy] za udzieloną informację". Takie zachowaniu było wybitnie nieprofesjonalne. W mniejszych miejscowościach kasjerki chętniej wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów. Moim zdaniem, takie zachowanie jest haniebne i kwalifikuje się do zwolnienia dyscyplinarnego

zarejestrowany-uzytkownik

27.08.2010

Placówka

Warszawa, ul. Szczęśliwicka 62

Nie zgadzam się (24)

Dworzec Centralny w Warszawie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dworzec Centralny w Warszawie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.