Galeria Stokrotka

(2.22)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 8)

Obsługa w stokrotce...
Obsługa w stokrotce to jakaś porażka , kobieta ostatnio z wielką niechęcią odpowiedziała mi na pytanie . Uważam że powinni podnieś jakoś obsługi ..

Niezweryfikowany Klient_m5SP

04.08.2021

Placówka

Siedlce, ul. Wojskowa

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się dziś...
Wybrałam się dziś do Galerii Stokrotka na zakupy. Zwróciłam uwagę na produkty na pólkach oznaczonych ,,wyprzedaż". Znalazło się na nich wiele towarów- kosmetyki, środki czystości, produkty spożywcze. Niestety, okazało się, że ich (rzekomo okazyjne) ceny wcale nie były niższe w porównaniu do cen takich samych produktów oferowanych w innych sklepach. Często zdarza się, że etykiety z cenami na pólkach nie odpowiadają znajdującym się tam produktom. Aby poznać faktyczną cenę produktu, klient musi skorzystać z czytnika cen. Niestety, nie wszystkie działają. W sklepie panuje bałagan, jak już wspomniałam ustawienie produktów na półkach pozostawia wiele do życzenia. Na sali nie widziałam nikogo z obsługi, jak to ma miejsce w innych marketach, np.Biedronce czy Lidlu. Kiedy robiłam zakupy, była czynna jest tylko jedna kasa (przy stoisku alkoholowym), więc musiałam stać w kolejce. Ceny produktów są dosć wysokie, plusem jest ich szeroki wybór (szczególnie na stoisku kawa/herbata). W Galerii Stokrotka oferuje również marki własne. Jednak ich jakość pozostawia wiele do życzenia.

Anna_3322

28.10.2012

Placówka

Bydgoszcz, Bortnowskiego 12

Nie zgadzam się (0)
przed szkoła byłam...
przed szkoła byłam na zakupach w galerii Stokrotka .chciałam kupić sobie lakier brązowy firmy INGRID więc wzięłam koszyk i podeszłam do półki z lakierami niestety nie znalazłam żadnego w tym kolorze ani z tej firmy poprosiłam panią sprzedawczynie żeby mi pomogła. Pani z wielka chęcią poszukała lakieru po czym zakupiłam i wyszłam ze sklepu bardzo zadowolona.

zarejestrowany-uzytkownik

12.10.2011

Placówka

Sanok, Tadeusz Kościuszki 10

Nie zgadzam się (0)
Regały z towarem...
Regały z towarem ( które mnie interesowały ) były zastawione wózkami i kartonami ) , pytając o jakiś towar obsługa wskazała mi miejsce na zasadzie " koło napoi " oczywiscie napoi też nie mogłem znależc , ponieważ w sklepie było przemeblowanie . Kolejna sytuacja to podczas próby zakupu alkoholu zanim ocokolwiek poprosiłem usłyszałem od ekspedientki , że mam przejśc do kasy obok wkurzyło mnie to ponieważ w kasie obok była duża kolejka ( na chyba sześć kas zawsze pracuje jedna ) więc stałem w tej kolejce chociaż kupowałem tylko sok i alkohol . Bardzo nielubię robić zakupów w tym sklepie ale czasami mają fajne promocje na alkohole .

Waldemar_92

12.10.2011

Placówka

Braniewo, Marynarska 3

Nie zgadzam się (1)
Galerię dopiero co...
Galerię dopiero co otworzyli przed tygodniem,poszłam tam z moim małym dzieckiem żeby się rozejrzeć. Galeria ogólnie wyglada zachęcająco z zewnątrz. W środku już nie tak okazale. Na hali tylko część spożywcza Stokrotka z cenami produktów wcale nie małymi. Rossman i MediaExpert. Pozostała część handlowa nieczynna....Och malownicza galerioooo.

Nina_32

03.11.2010

Placówka

Chełmno, Dojazdowa 1

Nie zgadzam się (1)

Galeria Stokrotka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Galeria Stokrotka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa w stokrotce...
Obsługa w stokrotce to jakaś porażka , kobieta ostatnio z wielką niechęcią odpowiedziała mi na pytanie . Uważam że powinni podnieś jakoś obsługi ..