Tesco

( 3.38 )

Opinie (8305)

Obsługa sklepu nie jest zbyt

Obsługa sklepu nie jest zbyt zainteresowana klientami. Mimo tłumu czasem jest otwarta tylko jedna kasa, jeśli klientów jest mało to zdarzało się, że żadna nie była otwarta. W sklepie jest bałagan, bardzo często brakuje produktów na półkach. Bywam w tym sklepie dość często ponieważ w późnych godzinach to jeden z niewielu otwartych sklepów w okolicy, za każdym razem jest tak samo, nic nie ulega poprawie.

kasa samoobsługowa

przyjemny sklep gdzie można zrobić zakupy w dobrej cenie a kasy samoobsługowe które już są dłuższy czas są dobrym rozwiązaniem podczas długich kolejek, niekiedy można trafić na artykuły w wyprzedażowych niskich cenach, do poprawy wymaga jedynie nastawienie niektórych pracowników do klientów

tesco2

Ocene uratował młody chłopak, Mateusz. Kupując zaopatrzenie do firmy na imprezę, po mojej prośbie, specjalnie dla mnie przeszukał magazyn w poszukiwaniu brakujących artykułów i przeszukał dokładnie wszystkie polki w dziale. Jestem pod dużym wrażeniem kultury osobistej i niewymuszonej pomocy, wszystko bezproblemowo :-) inne osoby z obsługi zignorowały wcześniej moje prośby, a on pokazał, ze można i to z uśmiechem :-) na kasach katastrofa, kolejki do polowy alejek a otwartych kas 2 plus samoobsługowe. Półki w większości z brakami (na półce z batonami po 5 sztuk każdego?!).

Tesco

Plus za godziny otwarcia, wielki minus za straszne kolejki do kas manualnych, których o ile otworzą, to są max 2? W kasach automatycznych, gdy ma się dużo zakupów w tym drobiazgi można zwariować, bo ciągle błędy wykrycia produktu po skanowaniu oraz czekanie na obsługę. Zakupy dla rodziny na automacie kasuję ponad 10minut, do tego nie mogę zapłacić na automacie karta podarunkowa. A na skalepie dość czysto i za to plus, za to minus, bo zawsze coś nie tak z cenami. Wydaje mi się, że coś jest taniej po promocji, a na końcu kupa przy kasie.

Bywało lepiej

Od ponad roku zamawiam zakupy do domu. Nie wiem czy jakość obsługi, pogorszenie jakości związane jest z planowanym wycofanie z polskiego rynku czy zbytnią pewnością siebie. 1. Koszty dostawy zostały podniesione, praktycznie dwukrotnie 2. Cześć asortymentu została wycofana ze sprzedaży on-line 3. Często zakupy przyjeżdżają niekompletne, nie było towaru mimo, że na stronie jest on dostępny i w sklepie, z którego nastąpiła dostawa również. Czesto jest sporo zamienników. Najczęściej gdy zakupy zamawiane są z dostawą na poniedziałek. To zabawne ale najbardziej kompletne zamówienia były zakupy przewożone we wtorki. 4. Raz mnie bardzo rozzlościli. Dostawa miała przyjechać w piątek, bardzo duże zakupy na weekend (miałam mieć gości). Godzinę przed przewidywaną dostawą dzwoni do mnie Pan z infolinii i informuje mnie, że są problemy techniczne, towar nie przyjedzie a zakupy mogę odebrać sama w sklepie. 5. Jedyny plus dla dostawców. Punktualni, jeśli mają się spóźnić lub mogą być wcześniej to dzwonią. Nie ma problemu ze zwrotem u nich towaru. Wypakowywuja zakupy i ustawiają je we wskazanym miejscu. Zawsze mili i uśmiechnięci mimo faktu, że chwilę wcześniej wyciągnęli skrzynki o wadze ok 100 kg na drugie piętro bez windy. 6. Plus również za ceny i jakość produktów bo zawsze są świerze A ceny przyzwoite

Słabo!!!

Smutno, pusto, śmierdzi. Największym plusem są kasy samoobsługowe. Poza tym plusów brak. Nie polecam.

Duży wybór towaru

Duży wybór asortymentu z różnych działów. Można kupić artykuły do domu do szkoły, dla zwierząt, jak również zjeść dobry posiłek w bistro Tesco. Niestety obsługa kiepska, mega długie kolejki, bo na cały sklep czynne są np tylko dwie kasy. Lubię robi. Tam zakupy ze względu na asortyment, niestety powinni zatrudnix więcej personelu.

tesco włókniarzy

Widac ze tesco na włokniarzy jest dobrze zarzadzane, miła obsługa , pełne pólki , czysto.

Brud i smród

Wchodząc do marketu od razu uderza odór bezdomnych siedzących na podłodze, idąc dalej dwie ławki obok salonu CCC, ławki zajęte przez bezdomnych, w koło ich śmierdzące torby i wózek dziecinny w którym wożą swój majdan. W toaletach po prostu smród i syf, podłoga zalana. Ochrona nie reaguje. Wychodząc z marketu ochroniarz Tesco częstuje papierosem bezdomnego i rozmawiają jak koledzy. To była moja ostatnia wizyta w tym przybytku niedoli.

Bardzo miła obsługa

polecam opcje dostawy zakupów do domu. Jest to bardzo wygodne i zdecydowanie mniej czasochłonne. W naszym przypadku mieliśmy problem z jednym produktem, który okazał się być otwarty - bardzo szybko skontaktowaliśmy się z obsługą Tesco Bielany i załatwiliśmy sprawę. Dwie godziny później dostawca przywiózł nam nowy, zamknięty produkt.

Zawsze mogłoby być lepiej

W Tesco zakupy robię często, stąd chyba mogę pokusić się o kompleksową ocenę placówki. Obsługa personelu wydaje się często zdystansowana do swojego stanowiska pracy, przez co sprawiają wrażenie niemiłych. Czas obsługi oceniam na plus; dzięki ilości kas oraz samoobsługowym kasom trwa niewiele czasu. Sama oferta sklepu jest bardzo duża, poszczególne działy są naprawdę rozbudowane i można tutaj znaleźć wiele produktów, których brakuje u konkurencji. Niestety, towary często są poprzekładane, a ceny faktyczne nie zgadzają się z tymi na etykietach. Front sklepu jest estetyczny, chociaż najczęściej nie ma tam wyeksponowanych nowych ofert sprzedaży czy też samych produktów. Koniec końców oceniam placówkę na 4- - wady nie są na tyle duże, bym zrezygnowała z zakupów tutaj, jednak istnieje jeszcze wiele sfer działania do poprawy.

Polecam !

Polecam wizytę w Tesco. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Ceny dobre. Można trafić na ciekawe promocje. Sklep jest czysty u uporządkowany.

?

Spotkałą mnie przykra sytuacja, a mianowicie to iż sklep czynny do 23 a ja nie mogę o 20:45 pójsc do przebieralni i przymierzyc odzieży, którą chciałabym kupić, ponieważ PANI SPRZĄTAJĄCA zaczeła donośnym głosem atakować mnie, że przecież jest sprzątanie i przebbieralnie są juz nieczynne bo ona sprząta; zdzwiliło mnie to gdyż inne Panie mogły skorzystać jeszcze z przebieralni. Po prostu przykre. Pani sprzątająca przeciez nie musi sprzatac 2 h wczesniej , a równie dobrze moze posprzątac i wpuścić klientów.. Nikt nie zmusza jej do pracy, jej wybór, jak jej sie nie podoba niech zmieni pracę ....

Masakra

Witam. Tesko legnica tragedia, Pani na kasie opryskliwa, nie miła, jeszcze w żadnym sklepie nie spotkałam się z taką nie uprzejmą Panią.

Lepiej nie kupować !

Któryś raz juz z kolei kupiłam towar z nieadekwatną ceną do produktu , np. wino jest "niby" w promocji za 19,99 a liczone jest po 25,99 . Inny trunek np. kosztuje w promocji 29,99 a na paragonie 59,99. To są tylko przykłady na czym np. oszukują; dojazd mój jest droższy niż ten market warty. Dodatkowo gdy zwróci się uwagę personelowi przy kasie, że towar jest źle policzony to spotkałam się z odpowiedzią " i co ja na to pani poradzę ?!" . Zero kompetencji. Czekolady do kupienia w trzypaku, a są rozpakowane (nieumiejętnie) na pojedyncze sztuki. Skoro chcą tak zarabiać to nie moim kosztem. Moze w końcu ktoś porządnie skontroluje pracę tych PAŃ !!!! Może urząd skarbowy ????

Dobrze

Odwiedziłam w poniedziałek sklep Tesco na Kiełczowie. Po niehandlowej niedzieli w tym małym markecie brakowało wielu produktów na półkach, ale widać było na sali pracowników uwijających się przy rozładunku palet z towarem. W sumie znalazłam większość z rzeczy, po które przyszłam i szybko udało mi sie skompletować zakupy. Poszłam w stronę kas, a tam czekała niespodzianka - żadna z kas z obsługą nie była otwarta. Cóż, nie pozostało mi nic innego, jak skasować swoje zakupy samodzielnie przy kasie samoobsługowej. Było akurat jedno wolne stanowisko, dzięki czemu nie musiałam czekać w kolejce, można tez było liczyć na pomoc pracownika przy skanowaniu. Płatność tutaj przebiegła sprawnie i już po kilku minutach opuszczałam sklep z zakupami na najbliższe mroźne dni.

Braki personelu

Przed zakupami nie było wózków w sklepie, trzeba było is na parking. Po godzinie, jak skończyłem zakupy wózków nadal brak. Towary mają nieaktualne ceny.

Czuć, że się zwijają z Polski

Coraz mniej towaru na półkach (zwłaszcza w asortymencie gospodarstwa domowego). Obsługa na kasach samoobsługowych zakręcona - po moim pytaniu, czy może pan stojący obok kasy zdjąć mi klipsa z ubrania, które kupiłam odpowiedział, że on się tym nie zajmuje. Nie wiedziałam, że na zdejmowanie klipsów trzeba mieć jakieś specjalne uprawnienia ;)

Jeden z moich ulubionych sklepów w mieście

Czysto, schludnie, szybko i bez braków towarów, czyli to, co klienci lubią najbardziej. W razie kolejek do kas nawet sam Pan Kierownik wspomaga swoich kasjerów - brawo!

Bardzo sympatyczny sklepik :)

Może mniejszy od głównego Tesco w moim mieście, ale zawsze bardzo zadbany, czysty i porządny. Dobry wybór towarów, obsługa miła i uprzejma, nawet kierownik pomoże Ci znaleźć towar na półce i co ważne, zrobi to z uśmiechem!

Odwiedzałeś ostatnio Tesco?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty sklep internetowy

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.79 )

Carrefour

(3.60 )

E Leclerc

(3.45 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem