Tesco

( 3.30 )

Opinie (8364)

Bardzo miła obsługa

polecam opcje dostawy zakupów do domu. Jest to bardzo wygodne i zdecydowanie mniej czasochłonne. W naszym przypadku mieliśmy problem z jednym produktem, który okazał się być otwarty - bardzo szybko skontaktowaliśmy się z obsługą Tesco Bielany i załatwiliśmy sprawę. Dwie godziny później dostawca przywiózł nam nowy, zamknięty produkt.

Najlepsza jest obsługa

W sklepie dużo rzeczy brakuje od dłuższego czasu. Towary nie są uzupełniane na bieżąco i z tego powodu jest mały wybór. Natomiast obsługa jest na wysokim poziomie, pomagają przy kasach samoobsługowych, udzielają rad odnośnie towaru czy sprawdzają ceny, jeśli ich nie ma przy danym produkcie.

OK

na ogół nie robię zakupów w Tesco, ale wyjątkowo zmusiła mnie sytuacja i fakt, że ten sklep był po drodze. Jednak jestem dość zadowlony z tej wizyty: było czysto, dużo miejsca w alejkach, towar tak poukladany, że wszystko było obok siebie. I obsługa była uprzejma, co rzadko się zdarza w Tesco w moich rodzinnych okolicach.

Duży asortyment i dobra obsługa

Duży wybór produktów, obsługa pomocną i miła, schludnie i czysto, jedyny mankament to spore kolejki w kasach.

zawsze może być lepiej

Pani pracując na stoisku mięsnym, nie ma chyba zegarka ani poczuci czasu. Widzi, że zbiera się kolejka to zamiast zając się klientami, to skanowała paczki kurczaków (?). Na pewno nie była to praca, którą musiała wykonać na już, ponieważ kiedy zebrało się jeszcze więcej ludzi, przestała to robić. Pani była nieuprzejma i niezbyt chętna do pracy. Może miała gorszy dzień?

Kolejkiii

Bardzo długi czas oczekiwania w kolejkach do kas , i samoobsługowe i kasjerke również

Duży asortyment

Asortyment bardzo rozbudowany, łatwo znaleźć produkty. Czysto i pachnie świeżym pieczywem.

Beznadziejny sklep

Tesco Ferio masakra. Bałagan i brud. Pełno porozkładanego towaru do wyłożenia i trzeba z wòzkiem się przeciskać. Na regale z towarem gluten free znajdziemy artykuły z glutenem. Taki bałagan to tylko tu można znaleźć. Nie polecam nikomu.

zgodnie ze standardem, ale nijako

nic dodać, nic ująć, zgodnie ze schematem, ale.. pani w kasie jakaś tak obrażona, kazała mi wrzucić kupon, nie wyjaśniając dokładnie o co chodzi, nie robię zakupów z Tesco, nie wiedziałam o co chodzi, mogła coś objaśnić

Nie lubię tego sklepu

Kiedyś robiłam zakupy w tym sklepie dosyć często, od jakiegoś czasu omijam ten sklep, artykuły w droższych cenach niż w innych sklepach, po za tym asortyment coraz mniejszy. Może planują niedługo się zamknąć.

Obsługa miła i sympatyczna

W sklepie nie jest czysto, bardzo nie podoba mi się rozważanie samoobsługowe w kasie,wiecznie gadają kasa ktora nie do końca działa oraz brak czynnych kas aby uniknąć kasy samoobsługowe

szybkie zakupy

Lubię robić zakupy w tym małym sklepie Tesco, bo jest tu zwykle mało klientów przed południem i można szybko znaleźć produkty. Tak było i tym razem. Znalazłam rzeczy, po które przyszłam i mimo iż dziś kończyła się gazetka z promocją, to produkty z oferty były dostępne w sklepie, co mnie bardzo ucieszyło. Jedynym minusem tego sklepu jest brak czynnych kas z obsługą i wszyscy klienci są zmuszeni do samodzielnego kasowania zakupów w kasach samoobsługowych. Była to wprawdzie pracownica sklepu, która pomigała przy problemach z kasowaniem, ale jedna klientka zrezygnowała z samodzielnego kasowania i wyszła ze sklepu, mówiąc, że nie ma cierpliwości do tych kas i zostawiając zakupy. Ja lubię sama kasować produkty, choć to zwykle trwa dłużej niż przy zwykłej kasie, gdzie pracownik kasuje. Jednak rozumiem sklep Tesco, że nie ma pracowników dostępnych i klienci muszą radzić sobie sami.

Obsługa oraz sala sprzedaży dobrej jakosci

Sklep po wejściu na salę sprzedaży jest czysty, produkty na pułkach są dobrze widoczne oraz łatwo dostępne. Osoby pracujące na sali sprzedaży oraz przy kasach chętnie udzielają pomocy klientom. Koszyki przed sklepem są poukładane.

Sklep wart polecenia

W sklepie panuje porządek, obsługa nie sprawia kłopotów, uprzejmie podchodzi do klienta, jest łatwa do odnalezienia oraz pomocna. Towar na półkach rozłożony jest prawidłowo oraz odpowiednio oznakowany i podpisany łatwy do odnalezienia. W sklepie jest schludnie, nie ma długich kolejek. Minusem są dosyć często psujące się kasy samoobsługowe, ale raczej są sprawnie naprawiane.

Słabo

brudno, głośno i nieprzyjemnie to pierwsze co kojarzy mi się z Tesco. Jeszcze mi się nie zdarzyło trafić na posprzątany sklep z czystą podłogą, gdzie nie natknę się rozwalone pudełka i jedzenie na podłodze. Rzadko się zdarza znaleźć tam uprzejmy personel, zazwyczaj są tam osoby z wielkim bólem i grymasem na twarzy, które pracują tam chyba za karę. I ciągle słychać krzyki, szczególnie kobiety z dredami czy warkoczami wysoko związanymi na głowie. DRAMAT - ona zawsze drze się do innych pracowników omawiając prywatne sprawy i panosząc się po sklepie. Jeżdżę tam jak muszę, wole robić zakupy znacznie dalej u konkurencji.

Puste regały, mało pracowników

Podczas ostatniej wizyty w Tesco Dobre Miasto, zauważyłem, że coraz częstszym zjawiskiem jest brak towaru na półkach. Pomimo, że w sklepie było trochę Klientów, otwarta była tylko jedna kasa (w kolejce stało 8-9 osób). Plus dla pracownika sklepu, który pomógł mi znaleźć produkt, którego szukałem. W sklepie dosyć czysto i ładnie unoszący się zapach pieczywa.

Są rzeczy do poprawy

Sklep dobrze zaopatrzony i czysty. Mimo to dużym jego minusem są pracownicy rozkładający towar - zastawiają wózkami sklepowymi, a także magazynowymi przejścia, szczególnie przy dziale z nabiałem, ale zdarzyło się to także przy artykułach przemysłowych, uniemożliwiając dostęp do towaru. Obsługa miła, ale raczej powolna. Nie wszystkie warzywa i owoce są najlepszej jakości. Plusem pracownik ochrony stale patrolujący sklep. Dobre miejsce na codzienne zakupy, można by jednak podnieść nieco jego standard.

Obsługa klienta fatalna

Brak obsługi że strony pracownika, przerzucenie samoobsugi na mnie czyli klienta przy kasowaniu zakupowanego towaru to utrudnienie szczególnie dotkliwe dla osób starszych i kupujących większe ilości towaru.lekcewarzace podejście pracownikow na próby klientów o obsługę na kasach przez ludzi (nie ma kto państwa kasować). Kilka godzin bez kasjetow w godzinach południowych, fatalne wrażenie dla mnie.

Obsługa klienta fatalna

Brak obsługi że strony pracownika, przerzucenie samoobsugi na mnie czyli klienta przy kasowaniu zakupowanego towaru to utrudnienie szczególnie dotkliwe dla osób starszych i kupujących większe ilości towaru.lekcewarzace podejście pracownikow na próby klientów o obsługę na kasach przez ludzi (nie ma kto państwa kasować). Kilka godzin bez kasjetow w godzinach południowych, fatalne wrażenie dla mnie.

Odwiedzałeś ostatnio Tesco?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty sklep internetowy

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.77 )

Carrefour

(3.68 )

E Leclerc

(3.25 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem