Tommy Hilfiger

(3.52)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (37 z 43)

Zakupiłem buty sportowe...
Zakupiłem buty sportowe Tommy w Warszawie w CH Promenada. Buty po kilku miesiącach rozkleiły się. Po rozpatrzeniu reklamacji zamiast zwrotu gotówki dostałem bon prezentowy. Niestety okazało się że bon jest ważny tylo rok. Brak takiej informacji na bonie. Czuję się oszukany. Wielokrotne zgłoszenia przez stronę pozostają zignorowane. Brak odpowiedzi.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Poziom obsługi klienta...
Poziom obsługi klienta jeśli chodzi o reklamację nie zasługuje na żadną gwiazdkę. Od sierpnia próbuję zareklamować buty i jak na razie bez rezultatu. Na wysyłane przeze mnie wiadomości otrzymuję albo prośby o ponowne wyjaśnienie problemu - 3 razy!, 3 różne numery zgłoszenia!, 3 rozmowy telefonicze! (w tym jedna tak jakościowo marna, że aż słów brak) albo wiadomości w tytule MAILER DEMON". Na tym etapie mogę domniemywać, że są to działania celowe. Zmęczyč klienta procedurą aż się podda I da spokój...

RenataSułek_qOfy

05.10.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
zwroty sa darmowe...
zwroty sa darmowe przy zamówieniu za pow. 450 zł., ale uwaga czas zwrotu to jakas masakra zanim dotrze do magazynu to ok 5 dni, kolejne dni od odbioru czekasz za swoimi pieniedzmi 8-10 dni roboczych, ale uwaga nie mieszczą sie w tych terminach i twierdza ze maja 15 dni roboczych na zwrot, więc kto nie ma nerwów na ich zwroty to nie radze kupowac w sklepie online, przeciagane do granic mozliwosci, az dziwne zeby taka firma miała problemy ze zwrotami

Niezweryfikowany Klient_TBqM

09.02.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W tym sklepie...
W tym sklepie czuje się jak złodziej :( Zawsze personel patrzy z góry. Ostatnio gdy kupiłam czapkę nie dostałam nawet reklamówki :) co nigdy mi się nie zdarzało w takich sklepach. Asortyment <3 genialny. Mimo wszystko często odwiedzam

Klient_Z0N8

09.09.2020

Placówka

Wrocław, Graniczna 2A

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym 01.06.2020 ok.godz.16.30 robiłam zakupy w Factory Ursus i chciałabym podziękować Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) , która mnie obsługiwała. Pani była bardzo uprzejma znalazła dla mnie bardzo dużo czasu, pomimo, że jestem marudna, wybredna i nigdy nie mogę się zdecydować co wybrać, jaki kolor itd.do końca była dla mnie uśmiechnięta,uprzejma, życzliwa, wytłumaczyła, doradziła,odpowiedziała z uśmiechem na ustach na wszystkie pytania które zadałam. Dodam jeszcze, że artykuły które kupiłam, pomogła mi właśnie wybrać Pani były przeznaczone na prezenty, bardzo się podobały, trafione, kolory, fasony, numeracja. Pani powinna być wzorem dla innych ekspedientów, inni powinni brać z niej przykład, gdybym była przełożonym tej Pani wytypowała bym ją do pracownika roku! Taka obsługa sklepu zachęca klientów do ponownego powrotu po zakupy, ja na pewno tam powrócę i obym kolejnym razem trafiła na ta przemiłą uroczą Panią. Dziękuję.

Niezweryfikowany Klient_qpbK

02.06.2020

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976 6

Nie zgadzam się (0)
W sklepie jest...
W sklepie jest miła obsługa, ceny są przystępne. Na wyprzedażach można trafić perełki w świetnych cenach. Ale ja i tak najbardziej uwielbiam perfumy tej marki. Zapachy są oryginalne i orzeźwiające oraz bardzo długo się utrzymują.

Niezweryfikowany Klient_p1YC

22.04.2020

Placówka

Wrocław, Graniczna 2A

Nie zgadzam się (0)
Polecam, głównie ze...
Polecam, głównie ze względu na miał obsługę i pomocna obsługę. Sklep czysty. Ceny jak to ceny - różne. Ale ogólnie pozytywnie.

Klient_FWZH

10.01.2020

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Polecam sklep. Duży...
Polecam sklep. Duży wybór, ceny względnie przystępne. Bardzo miła obsługa.

Adi_1

16.09.2019

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa w...
Super obsługa w czasie całej wizyty. Profesjonalne doradztwo i pomoc. Do tego miła i przyjemna atmosfera. Osobiście jestem zadowolona z wizyty i stylizacji. Z czystym sumieniem polecam ten sklep.

Klient_7KeW

20.05.2019

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
W tym sklepie...
W tym sklepie pracują wyluzowane dziewczyny, z którymi można o wszystkim porozmawiać a przy okazji zrobić świetne zakupy. Mają wiedzę dotyczącą produktów które sprzedają i potrafią świetnie doradzić. Odwiedzam ten sklep za każdym razem jak jestem w galerii i wiem, że zawsze mogę tu liczyć na świetną atmosferę.

KarolinaBe

17.04.2019

Placówka

Lublin, ul. Unii Lubelskiej 2

Nie zgadzam się (0)
Początkowo dość długo...
Początkowo dość długo oczekiwałem na zainteresowanie pracownika sprzedaży. Po ok. 4 minutach kiedy przeglądałem ubrania podeszła do mnie p. Joanna, przywitała się i zapytała co mnie interesuje. Akurat oglądałem spodnie, więc wskazałem , że szukam spodni. Asystent zapytał w jakim kolorze i rozmiarze. Zaproponowano mi spodnie z obecnej wyprzedaży do przymierzenia. Zostałem odprowadzony do przymierzalni, gdzie oczekiwałem na zwolnienie jednej z dwóch przymierzalni. Asystent sprzedaży wskazał, że w trakcie wyprzedaży niekiedy brakuje wolnych przymierzalni ze względu na zainteresowanie klientów towarami wyprzedawanymi. Po kilku minutach wszedłem , przymierzyłem i okazało się , że spodnie są zbyt wąskie. Asystująca pracownica zaproponowała trochę inny model w oczekiwanym kolorze. Również przymierzyłem, jednak te również okazały się zbyt ciasne. Po wyjściu z przymierzalni Pani wskazała na dżinsy w kolorze granatowym, proponując ich przymierzenie, gdzie nogawki były szersze i dopasowane do mojej budowy ciała. . Pani zaproponowała , abym odwiedził sklep Tommy Hilfiger w CH Klif, gdzie jest trochę inny wybór ubrań lub ponownie odwiedził sklep pod koniec tygodnia, kiedy będą nowe ubrania, w tym również spodnie w poszukiwanej przeze mnie kolorystyce i rozmiarze. Bardzo profesjonalne podejście do klienta, adekwatne do marki. Polecam ten sklep i jego procowników

zalogowany_użytkownik

07.08.2017

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo rzetelne doradztwo,...
Bardzo rzetelne doradztwo, młody mężczyzna i kobieta, nad wyraz uprzejmi lecz nie nachalni, wyrozumiali dla moich niepewności co do wyboru odzieży, przychylni doradztwem w zakresie zlokalizowania produktu w innych miejscach w przypadku braku rozmiaru lub innego modelu. Z wielką przyjemnością tam wracam, bez względu na to kto jest na zmianie (dość duża personelu).

zalogowany_użytkownik

04.05.2017

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
W dniu 04.02.2015r...
W dniu 04.02.2015r podczas pobytu w Galerii Atrium na ul. Witosa w Lublinie weszłam do sklepu Tommy Hilfinger. W sklepie były obecne dwie sprzedawczynie, które układały towar na półkach. Natychmiast po moim wejściu, jedna z nich przywitała mnie i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Odparłam, że chciałabym kupić coś sobie na poprawę humoru, ale nie wiem co. Sprzedawczyni odparła, że pomoże mi coś wybrać. Następnie podała mi sweter zachęcając do przymiarki. Zgodziłam się. Następnie zaproponowała mi do przymiarki koszulę w kratkę. Wtedy powiedziałam, że we wzorze w kratkę nie jest mi dobrze. Na tą obiekcję sprzedawczyni zaproponowała mi granatową koszulę i do tego spodnie. Zaniosła mi te rzeczy do przymierzalni i powiesiła na wieszaku. Następnie podczas mojego przymierzania doradzała mi i mówiła o cechach materiałów, z których były zrobione ubrania. Przymierzyłam ubrania i wyszłam z przymierzalni, odmawiając zakupu. Reakcja sprzedawczyni zaskoczyła mnie, bo spojrzała na mnie niechętnym wzrokiem i skomentowała to na ucho do drugiej sprzedawczyni. Wyszłam ze sklepu zniechęcona do kolejnej wizyty. Nie polecam tego sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

10.12.2014

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Jestem zachwycona obsługą...
Jestem zachwycona obsługą w sklepie Outlet Tommy Hilfiger w Factory Ursus. Miła obsługa na sali sprzedaży jak i w przymierzalni. Ekspedientka bardzo szybko znalazła rozmuar buta, który potrzebowałam, doradzìła w wyborze, a Pan, który przyjmował płatność torbę z zakupami wręczył mi do ręki. Myślę, że nie jeden raz zrobię jeszcze tam zakupy.

magda.lena

25.11.2014

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976 6

Nie zgadzam się (0)
Pracownik przy wejściu...
Pracownik przy wejściu do sklepu stoi nieruchomo i jedynie wita mechanicznie klientów. Kilka razy próbowałem gestem zwrócić jego uwagę i nic. Dopiero jak sam podszedłem, to pracownik dość szybko starał się mi pomóc. Jak na tak elegancki sklep, to obsługa średnia.

Marek_847

25.10.2014

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976 6

Nie zgadzam się (0)
Gorąco polecam ten...
Gorąco polecam ten sklep!

Tomasz_2076

11.08.2014

Placówka

Wrocław, Graniczna 2A

Nie zgadzam się (0)
Otrzymałem SMS ...
Otrzymałem SMS zapraszający do sklepu Tommy Hilfiger, na wyprzedaż -50%. Postanowiłem skorzystać z okazji i wybrałem się na zakupy.. Nadmieniam, że cenię tą markę, wcześniej kupiłem w tym sklepie kilka rzeczy z których jestem bardzo zadowolony. Ponadto obsługa była tam zawsze w najwyższej jakości. Zaraz po wejściu do sklepu, podeszła do mnie pracownica, zapytując: "w czym mogę pomóc?". Powiedziałem, że dostałem SMS o obniżce 50% i chciałbym skorzystać. Na to pracownica odpaliła: "Pan kłamie. Sama wysyłałam SMSy i pamiętam dokładnie ich treść, zniżka dotyczy tylko wybranych produktów". Byłem zaskoczony takim obrotem rozmowy. Odpowiedziałem, że nie cytuję dokładnie treści SMS. W odpowiedzi na moje pytanie co jest przecenione, pracownica poinformowała które produkty mają obniżone ceny. Podziękowałem i obszedłem sklep, ale nie miałem już nastroju do zakupów.

Jan_3

27.06.2014

Placówka

Lubin, Sikorskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi rewelacyjna....
Jakość obsługi rewelacyjna. Sprzedawczynie służą pomocą i chętnie doradzają. Pomagają wybierać odpowiednią odzież. Sklep warty polecenia, szczególnie na przemiłą obsługę!

Dominik_206

14.02.2014

Placówka

Gdańsk, Al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Od momentu wejścia...
Od momentu wejścia poczułem się jak klient. Każdy, podkreślam, każdy z pracowników którego mijałem w sklepie witał się ze mną. Kiedy zbliżyłem się do regału ze spodniami, natychmiast pojawiła się osoba służąca pomocą w poszukiwaniu na półce fasonu czy rozmiaru. W przymierzalni znajdziemy pracownika który chętnie, w miły i uprzejmy sposób doradzi lub doniesie inny rozmiar.

Tomasz_1919

15.06.2013

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976 6

Nie zgadzam się (0)

Tommy Hilfiger

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Tommy Hilfiger?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zakupiłem buty sportowe...
Zakupiłem buty sportowe Tommy w Warszawie w CH Promenada. Buty po kilku miesiącach rozkleiły się. Po rozpatrzeniu reklamacji zamiast zwrotu gotówki dostałem bon prezentowy. Niestety okazało się że bon jest ważny tylo rok. Brak takiej informacji na bonie. Czuję się oszukany. Wielokrotne zgłoszenia przez stronę pozostają zignorowane. Brak odpowiedzi.