Hotel Astor

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Hotel Astor odwiedziłam...
Hotel Astor odwiedziłam po raz drugi, po kilkuletniej przerwie, i niestety nie byłam zadowolona z drugiego pobytu. Widzę, że pozostałe opinie są pozytywne, jednak ostatnia pochodzi aż z 2012 roku, a w ciągu tych siedmiu lat najwidoczniej sporo się zmieniło (albo raczej się nie zmieniło, nic). Pierwszym razem, gdy odwiedziłam Astor, również byłam nim zachwycona, ale wracając tam po kilku latach miałam wrażenie, że czas zatrzymał się tam w miejscu. Wszystko wygląda tak jak wcześniej, lecz w bardzo pogorszonym stanie. Po prostu spodziewałam się czegoś lepszego, szczególnie za te pieniądze. Ceny za pobyt są porównywalne do cen w nowych hotelach i SPA, przede wszystkim CZYSTYCH i zachęcających do powrotu. Niestety w Astorze tak nie jest, czuję się zawiedziona. Do tego ten jeden malutki basen znajdujący się w Astorze nie zapewni raczej zbyt wielu atrakcji, więc najlepiej liczyć na sprzyjającą pogodę i wybrać się na plażę. Po prostu widać, że zarówno z zewnątrz jak i wewnętrz w pokojach hotel jest mocno zaniedbany.

ilona162

18.05.2019

Placówka

Jastrzębia Góra, ul. Rozewska 38

Nie zgadzam się (0)
Za kilka tygodni...
Za kilka tygodni ferie zimowe,postanowiłam zapoznać się z ofertą przygotowaną przez hotel dla osób, które cenią sobie zimowy wypoczynek nad Bałtykiem. Dwa lata temu byłam w tym hotelu i pobyt wspominam bardzo dobrze. Standard obsługi wysoki, w cenie dostępne atrakcje /basen, siłownia, sauna itp./. Oferta bardzo urozmaicona, atrakcyjne pakiety zwłaszcza dla rodzin, które decydują się na pobyt zimowy. Oferta wyżywienia znakomita, tak, że nawet niejadek do dziś dnia tęskni za tym, co było podawane na obiadokolację podczas naszego pobytu. Odwiedziłam stronę internetową hotelu by zapoznać się z aktualnym cennikiem. Miłym akcentem są informacje, że hotel organizuje konkursy, gdzie nagrodą są pobyty w ośrodku. Klikam w poszczególne zakładki: staranne opisy świadczeń, cennik podany, po dokładnej lekturze łatwo można wybrać ofertę dogodną dla siebie. Zdjęcia i wizualizacje apartamentów, pokoi ułatwiają wybór. Kontaktuję się podczas weekendu mailowo, w ciągu kilkunastu minut mam odpowiedź ze strony hotelu poprzez znany portal społecznościowy. Podoba mi się nie tylko to miejsce, obsługa, ale przede wszystkim to, że każdy klient traktowany jest ze szczególną starannością. Dobre wrażenie tam na miejscu poprzez warunki, przygotowaną ofertę to coś co przyciąga, by powrócić jeszcze raz. Szybka i staranna odpowiedź ze strony pracowników recepcji czy to w formie mailowej, czy poprzez informacje na portalu świadczy o tym, że hotel ceni sobie nowe technologie, jest na bieżąco zainteresowany przyjęciem klienta, a nie tylko działaniem w czasie sezonu letniego. Profesjonalizm, który polecam, zwłaszcza gdy teraz czas zimowych urlopów, dla odmiany można wybrać morze zimą, a pobyt tutaj przyprawia o ciepłe wspomnienia i chęć powrotu, z pewnością za sprawą miłej i rzetelnej obsługi.

czystairlandia

26.01.2012

Placówka

Jastrzębia Góra, ul. Rozewska 38

Nie zgadzam się (8)
Obserwacja dotyczy strony...
Obserwacja dotyczy strony internetowej hotelu www.astorhotel.pl. Trwa jeszcze sezon wakacyjny dlatego postanowiłam sprawdzić warunki i cennik pobytu w miejscu gdzie już byłam. Strona internetowa starannie wykonana.Oferty promocyjne wyróżnione, łatwo zapoznać się z warunkami pobytu w zależności od tego, która opcja nas interesuje. W działalności hotelu podoba mi się to, że niezależnie od sezonu wakacyjnego hotel stara się dopasować ofertę pod kątem rodzin, pobytów weekendowych czy też konferencyjnych. Zakładki na stronie internetowej zawierają wszystkie potrzebne informacje. Układ graficzny bardzo staranny, kolorystyka stonowana, łatwość poruszania się. Kontakt adresowy podany nie tylko do hotelu, ale także do poszczególnych działów np. dział odnowy biologicznej czy dział koordynacji konferencji. Istotną informacją jest aktualna pogoda w miejscowości. Pokoje i apartamenty dokładnie opisane, zrobiona wizualizacja w formie panoramy 360 - po takiej wirtualnej wycieczce mamy ochotę cym prędzej tam pojechać. Brakuje mi tylko na stronie mapki dojazdu, ewentualnie rozkładu komunikacji poza sezonem . tak się złożyło, że byłam w tym hotelu z rodziną podczas ferii zimowych. Jakość obsługi oceniam na najwyższym poziomie. Wszystko co było w ofercie internetowej na miejscu w praktyce okazało się na najwyższym poziomie. Pracownicy recepcji bardzo mili i pomocni. Obsługa gastronomiczna bez zastrzeżeń, posiłki atrakcyjne i smaczne. Atrakcje typu basen/ siłownia/ sauna dostępne - bez ograniczeń - wystarczy tylko wybrać na co mamy ochotę. Pokoje czyste, starannie dobrany wystrój, panie sprzątające grzecznie pytają, czy w danej chwili sprzątnąć pokój, wymienić ręczniki, czy może później podczas nieobecności. Hotel ten polecam nie tylko w sezonie, jest to obiekt czterogwiazdkowy, całoroczny. Wypoczynek tutaj jest przyjemnością. Ma swój urok nie tylko latem, lokalizacja blisko morza, z widokiem na okoliczne pasmo zielonych lasów. Przed hotelem duży parking.

czystairlandia

18.08.2011

Placówka

Jastrzębia Góra, ul. Rozewska 38

Nie zgadzam się (2)
Kilkukrotny kontakt mailowy...
Kilkukrotny kontakt mailowy z recepcją, a dokładnie z Panią A.J. - Specjalistą ds. Marketingu. Pytania, które przesłałam dotyczyły planowanego w okresie zimowym pobytu w tym hotelu. Szybka i dokładna odpowiedź na zadane przeze mnie pytania. Szczegółowe wyjaśnienia i zapewnienie, iż w przypadku kolejnych zapytań obsługa hotelu służy pomocą. I tak w rzeczywistości było nie tylko podczas kontaktu mailowego, ale tez rozmów telefonicznych. Bardzo miła, uczynna i grzeczna obsługa recepcji.

czystairlandia

13.11.2010

Placówka

Jastrzębia Góra, ul. Rozewska 38

Nie zgadzam się (0)

Hotel Astor

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Astor?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Hotel Astor odwiedziłam...
Hotel Astor odwiedziłam po raz drugi, po kilkuletniej przerwie, i niestety nie byłam zadowolona z drugiego pobytu. Widzę, że pozostałe opinie są pozytywne, jednak ostatnia pochodzi aż z 2012 roku, a w ciągu tych siedmiu lat najwidoczniej sporo się zmieniło (albo raczej się nie zmieniło, nic). Pierwszym razem, gdy odwiedziłam Astor, również byłam nim zachwycona, ale wracając tam po kilku latach miałam wrażenie, że czas zatrzymał się tam w miejscu. Wszystko wygląda tak jak wcześniej, lecz w bardzo pogorszonym stanie. Po prostu spodziewałam się czegoś lepszego, szczególnie za te pieniądze. Ceny za pobyt są porównywalne do cen w nowych hotelach i SPA, przede wszystkim CZYSTYCH i zachęcających do powrotu. Niestety w Astorze tak nie jest, czuję się zawiedziona. Do tego ten jeden malutki basen znajdujący się w Astorze nie zapewni raczej zbyt wielu atrakcji, więc najlepiej liczyć na sprzyjającą pogodę i wybrać się na plażę. Po prostu widać, że zarówno z zewnątrz jak i wewnętrz w pokojach hotel jest mocno zaniedbany.