Bel-Pol

( 1.61 )

Opinie (62)

PARTACTWO

WE WRZEŚNIU ZAKUPIŁAM DRZWI Z USŁUGĄ BUDOWLANĄ W FIRMIE BEL-POL POZNAŃ UL,SZWAJCARSKA,, PRZYSZEDŁ PAN Z WYKSZTAŁCENIEM HANDLOWYM I DRZWI ZAMONTOWAŁ, ZA WYWALENIE FUTRYN ZAPŁACIŁAM 250.- ZA SZTUKĘ,, JEDNAK PAN EKSPERT W FIRMY BEL-POL NIE WZIĄŁ POD UWAGĘ WCALE STANU ŚCIAN I ICH GRUBOŚCI, W EFEKCIE OPASKI MASKUJĄCE SĄ KRZYWE ODSTAJĄ OD ŚCIAN I POZOSTAWIŁ TEŻ DZIURY W MURZE, ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ JEDNAK PANI Z DZIAŁU REKLAMACJI STWIERDZIŁA , ŻE TO JA SAMA PRZYGOTOWAŁAM OTWORY DO MONTAŻU DRZWI,, CHYBA NOŻEM I WIDELCEM,, BO INNYCH NARZĘDZI NIE POSIADAM,, JEŚLI NIE CHCECIE MIEĆ PAŃSTWO KŁOPOTÓW TO SERDECZNIE ODRADZAM TEGO WYKONAWCĘ,,, BO JEST NIEKOMPETENTNY I NIESOLIDNY I NIERZETELNY,,,A JEGO JAKOŚĆ WYKONANYCH USŁUG POZOSTAWIA WIELE DO RZYCZENIA..

Tragedia

Ościeżnice wymierzone przez "eksperta "z firmy BEL-POL okazały się aż o 3 cm za szerokie. Ponadto nie miła obsługa w sklepie, która drwiąco odnosi się do klienta.

Radzę omijać szerokim łukiem

W skrócie całkowita kompromitacja: przyjęli zaliczkę, ale już zamówienia nie złożyli - skutek po 2 tyg. przyjeżdżam po panele, bo jutro mamy ekipę montażową, paneli nie ma będą za kolejne 2 tyg. Nikt się oczywiście do żadnej odpowiedzialności nie poczuwa. Drugie podejście za 2 tyg. niestety też nieskuteczne - rezygnujemy z zajęć zawodowych, czekamy na dostawę, odpowiedź ze sklepu „dzisiaj nie będzie, pomyliliśmy towar w magazynie” i kuriozalny komentarz wobec naszego niezadowolenia „ nie Pan jeden jest w takiej sytuacji”. Trzecie podejście – wysyłają towar na zły adres ! Czyli coś w stylu głębokiej komuny. Niestety wcześniej zamówiliśmy również drzwi – termin 8 tygodni ( konkurencja 4-6), po 8 tygodniach tuż przed terminem odwołują. Powód „Nie mamy drzwi”. „Kiedy będą”, „Nie wiemy”. Czyli Bareja jeszcze raz „Nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobisz”. Podsumowując niekompetentni, nieudolni, niepomocni. Nie rozwiążą Twojego problemu, ale na pewno stworzą nowe”.

Tragiczna! Odradzam!!!

Po montazu drzwi, paneli i listw mamy uszkodzone plytki w korzytarzu. Pan montarzysta wyrąbal panelami na plytki wielkosci 180x90. Oczywiscie kazdy kryl kazdego. Co jeden kierownik to wieksza zenada. Komisja do stwierdzenia uszkodzenia przyjezdzala 3-raxy, pierwszy kierownik ekipy i pracownik, potem kierownik reklamacji, potem jeszcze wszyscy razem wraz z kierownikiem sklepu. Do dwoch plytek. Porazka! Wszystkiego sie wyparli i skonczylo sie ze sami musimy uszkodzenie naprawic. No coz, sami sobie z mezem rozblilismy mlotkiem nowe marmurowe plytki. Kazdy kiedys odpowie za uszkodzenie i klamstwa! Firma niby z renoma ale zenata sie okazala!

Tak się powinno traktować klientów!

Mimo późnej pory, tuż przed zamknięciem sklepu, zostałem profesjonalnie i kompleksowo obsłużony. Doradca (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) znakomicie rozpoznał moje potrzeby. Niewątpliwie ma doświadczenie w branży bowiem mówił o rzeczach, o których ka nie wiedziałem, a ewidentnie ta wiedza mnie była potrzebna. Nie żałowałem wydanych pieniędzy i zgodnie z przewidywaniami Pracownika, wszystko co mi powiedział sprawdziło się. Jestem pod wrażeniem i mogę polecić z czystym sumieniem. Sklep bogato wyposażony i szeroka oferta produktów. jak czegoś nie było to mogłem to zobaczyć w katalogu z opcją na zamówienie. Jako klient czułem się wyjątkowo w tym miejscu.

OK.

OK.

Polecam

Od momentu podpisania umowy Klient schodzi na ostatni plan

Od momentu podpisania umowy Klient schodzi na ostatni plan. Pierwszą instalację drzwi mieliśmy 19 kwietnia (po 6 tyg. okresie oczekiwania). Część drzwi przyjechała od razu uszkodzona więc została zgłoszona reklamacja - na pytanie ile to potrwa otrzymaliśmy odpowiedź, że takie sytuacje są traktowane priorytetowo i zajmie to ok 2tyg. Dziś (30 maja) nadal drzwi nie są zainstalowane po dziesiątkach moich telefonów z pytaniami, przypomnieniami etc. W umowie widnieje informacja, że w przypadku reklamacji, czas jej realizacji "nie powinien być nadmiernie uciążliwy dla Klienta" - oczywiście nic to nie mówi. Pracownicy pracują co drugi dzień i zawsze mają wymówkę, że "akurat wczoraj był kierownik a dziś ich nie ma itp itd"W skrócie - ABSOLUTNIE NIE POLECAM. Od 1,5 miesiąca (od pierwszej instalacji) części drzwi nie ma. Kwestia instalacji pozostałych drzwi również bardzo słaba (np. 1cm przerwa od ościeżnicy do podłogi).

Sklep bardzo ładny

Sklep bardzo ładny, szeroki asortyment , doradcy z dużą wiedza , uprzejmi . Akurat potrzebowałem dokupić panel. Szybko i sprawnie sprowadzili mi brakującą paczkę . Towar wcześniej kupowałem w Castoramie ale tam skończył się , nie oferowali zamówienia , więc musiałem szukać na własna rękę

Potwierdzam krążące opinie o lekceważeniu klienta

Potwierdzam krążące opinie o lekceważeniu klienta. Wszystko wygląda dobrze, dopóki nie podpiszemy umowy i nie wpłacimy pieniędzy. Potem przyjeżdża ekipa (podwykonawca Belpolu), trzech gburowatych panów odwala montaż na odczepnego, a dalej rób sobie co chcesz. Podczas reklamacji przyjeżdża osoba nie mająca zielonego pojęcia, jak ocenić jakość montażu i oczywiście decyzja dotycząca uwzględnienia reklamacji jest odmowna. Tak pewnie mają przykazane, żeby z automatu odrzucać wszelkie roszczenia klienta. Dlatego nie polecam, szkoda nerwów na szarpanie się z nierozgarniętymi sprzedawcami i monterami. Belpol Kielce.

Odwiedzałeś ostatnio Bel-Pol?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

KOMFORT

(3.81 )

TaniDywan

(5.00 )

Terry

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem