oponeo.pl

( 5.00 )

Opinie (22)

Super obsługa!!!

W dniu 21 04 2020 odwiedziłem stronę internetową oponeo w celu zamówienia opon samochodowych. Strona daje szerokie możliwości wyboru rozmiaru opon. Można bezpośrednio podać rozmiary lub wybrać wg posiadanego auta. Po zatwierdzeniu tego wyboru ukazuje nam się wiele opon. Widzimy kształt /zdjęcia/, cenę, inne podstawowe dane. Mamy możliwość posortowania tych wyników wg różnych kryteriów aby łatwiej można wybrać określony rodzaj. Mamy możliwość wyboru adresu dostawy lub możemy wskazać warsztat i dokonać rezerwacji dnia i godziny montażu. Dalej jest szereg możliwości opłacenia. Po opłaceniu otrzymujemy informacje e-mail o poszczególnych etapach realizacji zamówienia. Jedne z ostatnich wskazują i przypominają o terminie rezerwacji warsztatu. Wszystkie czynności są czytelne i proste w realizacji

Najszybsza forma kupna opon i felg

Rzetelna i fachowa pomoc związana z doborem opon i felg, dużo modeli dostępnych, bardzo szybka dostawa i gwarancja najniższej ceny na rynku.

Super!! Zakup opon to czysta przyjemność...

Zakupiłem już kolejny raz opony w oponeo.pl. Duży wybór i przystępne ceny to atut tego sprzedawcy. Każdy rodzaj opony ma swój opis techniczny co niewątpliwie ułatwia wybór. Polecam!!!!! ten !!!! serwis!!!

Sklep internetowy na najwyższym poziomie

Sklep internetowy na najwyższym poziomie. Zamówienia są realizowane bardzo szybko (natychmiastowe zaksięgowanie przelewu oraz szybka wysyłka) a ceny konkurencyjne. Widać że pracownicy od razu zajmują się każdym zamówieniem. Strona bardzo przejrzysta. Szeroki wybór marek i rozmiarów opon. Dodatkowo łatwość w dopasowaniu produktów (po rozmiarze lub po modelu auta) Firma oferuje też wiele promocji i zniżek. Darmowa wysyłka jest też wielkim atutem. Dwa razy korzystałem z usług tej firmy i nigdy się nie zawiodłem. Jednak jest jeden duży minus. Nie można dokonać zakupu na miejscu. Po przyjeździe klient zostaje odesłany przez portiera do internetu. Mimo że siedziba firmy prezentuje się okazale i powinien być tam punkt sprzedaży dla klientów chcących dokonać zakupu od razu, bez czekania na wysyłkę lub chcących obejrzeć towar na żywo.

Strona bardzo przejrzysta

Strona bardzo przejrzysta, duży wybór opon w różnych cenach, większość asortymentu dostępna od ręki. Dostawa gratis w ciągu 24 h. Dużym plusem jest możliwość umówienia usługi montażu równolegle z zakupem opon oraz opcja dostawy do serwisu wymiany. Duża ilość współpracujących punktów - każdy ma załączony cennik oraz widoczne opinie użytkowników. Serdecznie polecam

Drugiego takiego profesjonalnego sklepu

Drugiego takiego profesjonalnego sklepu , nie ma na polskim rynku.Chcesz kupić opony, felgi lub inne akcesoria samochodowe , tutaj ci doradzą nie tylko profesjonaliści , tutaj poznasz opinie zwykłych użytkowników polskich dróg , czyli nas kierowców. !!!!

Szukając opon na zimę interesowała mnie dobra cena i jakość

Szukając opon na zimę interesowała mnie dobra cena i jakość opony. Strona jest bardzo przejrzysta , ceny opon bardzo konkurencyjne a wybór duży. Bez problemu zakupiłem opony, transport gratis. Można zamówić opony do domu lub do współpracującego warsztatu. Do opon można zakupić ubezpieczenie i worki do przechowywania opon. Sklep umożliwia różne formy płatności jak przelew, karta kredytowa.

Ponieważ zbliża się okres zimowy postanowiłem zakupić nowe

Ponieważ zbliża się okres zimowy postanowiłem zakupić nowe opony. Z firmą oponeo.pl mam do czynienie już drugi raz. Mój pierwszy kontakt miał miejsce miesiąc wcześniej. W trakcie rozmów miałem do czynienia z 3 pracownikami call center. Obsługa zamówienia przebiegała zamówienia przebiegała szybko i sprawnie. Już chwilę po przyjęciu zamówienia miałem na swojej poczcie e-mail odpowiednie potwierdzenie. Po kilku godzinach poinformowano mnie o terminie realizacji. Niestety mimo, że rozmowy były krótkie to w dwóch na trzech konsultantów wykazywało znudzenie. Poza tym spodziewałem się, że któryś z konsultantów doradzi mimo, mojego wyboru inne alternatywne opony. Żaden z konsultantów nie zrobił tego, więc zostało tylko zapoznać się z opinia forumowiczów w internecie.

Szukałem w miarę dobrych opon całorocznych do SUV'a

Szukałem w miarę dobrych opon całorocznych do SUV'a. Oczywiście w dobrej cenie. Przejrzałem oferty kilku sklepów internetowych. Szukałem opinii. Wybrałem oponeo.pl Kupiłem komplet opon. Cena umiarkowana - porównywalna w innych sklepach, ale dostawa bez zarzutu i co warto podkreślić - dostawa gratis. Jeżdżę...

oponeo

oponeo.pl to polski sklep internetowy prowadzący sprzedaż produktów motoryzacyjnych. Są to głównie opony i felgi. Sklep sprzedaje swoje towary m.in przez: Internet (oponeo.pl) oraz telefon (call center). Ciekawy w tej firmie jest Scentralizowany system Oponeo.pl ControlCenter, który skupia funkcjonalność wszystkich obszarów firmy. Strona sklepu jest bardzo ładna i zadbana. Posiada wszystkie cechy, które powinien posiadać portal handlu online. Nie mam zastrzeżeń.

Poszukując opon do samochodu wielosezonowych w internecie

Poszukując opon do samochodu wielosezonowych w internecie natknęłam się na sklep oponeo. Ceny mają na prawdę niższe niż w innych sklepach internetowych i wiele niższe niż w sklepach w moim mieście. Zadzwoniłam do sklepu internetowego oponeo w celu zasięgnięcia informacji. Pan na infolinii szybko i sprawnie mi doradził odpowiedni opony do mojego samochodu. Kontakt rewelacyjny, dodzwoniłam się za pierwszym razem. Sprzedawca bardzo miły, rozmowa była przeprowadzona bardzo profesjonalnie i sympatycznie. Zamówienie zrealizowane expresowo. Na drugi dzień opony były już u mnie! Wysyłka kurierem w cenie opon! Rewelacja!

Ostanio potrzebując nowego kompletu opon

Ostanio potrzebując nowego kompletu opon, wybrałem się, wcześniej sprawdziwszy ich ofertę, do firmy, hurtowni opon oponeo.pl, prowadzącej także sprzedaż detaliczną. Wszelkie wskazówki na temat postępowania przy zakupie uzyskałem przez internet lub sprawnie działającą infolinię. Wystarczyło kilka chwil by zamówić odpowiadający mi komplet, ustalić cenę, a dzięki kwalifikacjom pracowników, zdobyć także informację na temat użytkowania i wskazówki konserwacji opon.Odbiór osobisty, taki bowiem prowadzi firma w przypadku sprzedarzy detalicznej, był bardzo prosty i przyjemny. Serdecznie mnie przywitano i obsłużono. Trwało to nie więcej niż 15 min., pomimo natłoku pracy jaki mieli magazynierzy i pracownicy biura.Magazyn czysty i zadbany, utrzymany w ładzie, podobnie jak i biuro. Przed firmą stojące samochody wysokiej klasy z dodatkową reklamą firmy na sobie, robiły dodatkowe wrażenie.Firmę oceniam pozytywnie.

Bardzo przyjaźnie skonstruowana strona dla użytkownika

Bardzo przyjaźnie skonstruowana strona dla użytkownika . Odwiedziłem ją ponieważ potrzebowałem jednej opony do samochodu ( bąbel wyszedł od w jechania w dziurę ) . Nie było , żadnego problemu , żeby zakupić tylko jedną sztukę bo nie które sklepy sprzedają tylko po 2 szt. lub wielokrotność czyli 4 sztuki a mi 2 były niepotrzebne . Kontakt ze strony sklepu internetowego był konkretny i szybki . W ciągu 3 dni dostałem zamówiony towar . Polecam osobą które potrzebują jedną sztukę jak i tym co chcą kupić komplet opon mają na prawdę bardzo dobre ceny .

Byłem zdecydowany na zakup opon wielosezonowych przez

Byłem zdecydowany na zakup opon wielosezonowych przez internet. Dnia 13 października 2011 roku była informacja na stronie internetowej - zapytaj o dostępność. Zadzwoniłem do firmy, gdzie dowiedziałem się że opony należy zamówić a czas realizacji zamówienia to 4 dni. Pan odbierający telefon przyjął złożone zamówienie. W dniu 17 października otrzymałem mail że zamówienie jest w trakcie realizacji, a dostawa nastąpi na następny dzień. W dniu 18 października kurier przed doręczeniem zadzwonił do mnie i spytał czy jest ktoś w domu. Z racji tego że byłem w pracy zamówienie odebrała moja matka. Kurier sprawdził zgodność zamówionego towaru i ustawił opony we wskazane miejsce.

Polecam tą stronę

Polecam tą stronę. Bardzo uprzejma i kompetentna obsługa; informacja o towarze na bieżąco; dostawa zgodnie z zamówieniem od razu bezpośrednio do domu; cała transakcja bardzo profesjonalna. Wysyłka zgodnie z opisem w 24h, bezproblemowa płatność przy instalacji opon w warsztacie. Polecam wszystkim kupującym!

Sklep internetowy

Sklep internetowy, który ma w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment opon chyba wszystkich producentów na świecie. Wyszukiwanie opon jest bardzo proste i intuicyjne a ceny są konkurencyjne. Firma stosuje dość dziwną strategie segmentacji rynku, otóż na allegro ta sama opona jest sprzedawana za inną cenę niż w sklepie internetowym. Ponad to minus za brak możliwości odbioru w siedzibie firmy pomimo tego że codziennie przejeżdżam obok.

ZAKUPIŁAM 30

ZAKUPIŁAM 30-11-2009 W SKLEPIE INTERNETOWYM OPONEO.PL KOMPLET OPON ZIMOWYCH DO MOJEGO AUTA. SUGEROWAŁAM SIĘ CENĄ, BYŁA NAJNIŻSZA W PORÓWNANIU Z INNYMI SKLEPAMI INTERNETOWYMI. KOSZT DOSTAWY POKRYWAŁ SKLEP. PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA W PRZECIĄGU 5 MINUT DOWIEDZIAŁAM SIĘ WSZELKICH SZCZEGÓŁÓW DOTYCZĄCYCH ZAKUPU, DOSTAWY, REKLAMACJI ITP. DOSTAWA DOJECHAŁA W WYZNACZONE MIEJSCE NA CZAS. JAKOŚĆ PRODUKTU TEŻ MNIE ZADOWALAŁA W 100%. ZAKUP W TYM SKLEPIE UWAŻAM ZA UDANY I GODNY POLECENIA.

Odwiedzałeś ostatnio oponeo.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

SPEC-3

(5.00 )

AutoCentrum

(1.00 )

Wiki-Gaz

(2.75 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem