Eurofirany

( 3.70 )

Opinie (110)

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

10.06.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy :-). Miłego dnia i zapraszamy ponownie do nas!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

06.06.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy :-). Miłego dnia.

Bardzo źle.

Bardzo źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

14.05.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy za opinię. Miło nam, że odwiedził/a Pan/i nasz salon i skorzystał/a z oferty. Jednocześnie żałujemy, że nie wszystkie aspekty spełniły Pan/i oczekiwania. Gdyby zechciał/a Pan/i dokładniej opisać nam zaistniałą sytuację, która wpłyneła na ocenę, będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem kontakt@eurofirany.com.pl. Pozdrawiamy serdecznie!

Wspaniałe firany, rolety i zasłony

Polecamy wszystkim współpracę z personelem (dane osobowe usunięte przez administratora), rewelacyjna obsługa i profesjonalne podejście do klienta. Jesteśmy bardzo zadowoleni, dziękujemy!

Klient_IIgQ

19.03.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

:-). Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. Zapraszamy ponownie do naszego salonu. Miłego dnia!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

16.03.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię :-). Zapraszamy do salonu stacjonarnego w Pani/Pana mieście lub do sklepu internetowego na kolejne zakupy. Miłego dnia.

TRAGEDIA

Od czerwca 2018 nikt z oddziału w Toruniu nie ma czasu i ochoty na współpracę !!! Pracownica tegoż oddziału obiecała zrobić zdjęcia materiałów na zasłony i wysłać na e-maila (w 2018 r), kilka dni temu dowiedziałem się, że zgubiła nr telefonu do mnie. Wiec dzwonie po raz kolejny w piątek 22 lutego (8 miesięcy czekania na informacje, ponieważ podczas pierwszego zakupu zostałem wprowadzony w błąd, kupiłem końcówkę materiału z zapewnieniem ze w niedługim czasie będzie dostawa) i pytam znowu o to samo. Tym razem inna pracownica chyba obiecuje zająć się sprawa i tłumaczy swoją koleżankę, jakie to życie jest ciężkie i dlaczego nie dostałem jeszcze informacji o materiałach! Obiecuje sprawdzić na magazynie czy jest dostępny materiał, a jeżeli nie to kiedy można się go spodziewać. Do dzisiaj żadnej informacji, zapewne po raz kolejny zaginął nr telefonu do mnie! GORSZEJ obsługi nigdy jeszcze nie widziałem. Muszę dzwonić i prosić się, po czym zostaje zbywany! NIE POLECAM!!!! Wręcz ODRADZAM Współpracę Z Toruńskim oddziałem!!! Opieszale pracownice!!! Dziewięć miesięcy trwa moje proszenie o informacje, sam nie wiem gdzie leży problem? Sprawdzenie stanu magazynowego i poinformowanie klienta jest aż takim kłopotem?

Klient_yEtr

27.02.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Szanowny Panie, serdecznie przepraszamy, że taka sytuacja miała miejsce w jednym z naszych salonów. Rozumiemy Pana rozgoryczenie i jest nam ogromnie przykro, że wynika ono z winy naszych pracowników. Mimo, iż tego typu sytuacja miała charakter incydentalny i nie zdarzyła się wcześniej w żadnym z naszych salonów, podjęliśmy wszelkie stosowne kroki, by podnieść standardy obsługi i uniknąć takich zdarzeń w przyszłości. Od naszego personelu wiemy, że sytuacja jest już wyjaśniona i pozostają z Panem w stałym kontakcie. Mamy nadzieję, że będzie Pan usatysfakcjonowany z jakości obsługi.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.02.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za miłe słowa! Zapraszamy ponownie do naszego sklepu internetowego lub salonu stacjonarnego. Miłego dnia!

coś strasznego

Po dokonanej przedpłacie ( nie małej) od ponad tygodnia czekam na informację (która miała być po 2 dniach). Na 3 krotne moje telefony do sklepu spotkałam się z niegrzeczną bardzo obsługą. Po poproszeniu o dane z kim rozmawiam , panie się wyłączały. DRAMAT

Klient_ikbn

05.12.2018
Odpowiedź firmy Eurofirany

Pani Kliencie_ikbn, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem kontakt@eurofirany.com.pl w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie!

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

30.11.2018
Odpowiedź firmy Eurofirany

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.11.2018
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy i zapraszamy ponownie do nas!

Tak sobie.

Tak sobie.

Stanisław_76

27.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Panie Stanisławie - przykro nam z powodu otrzymanej opinii. Czy może Pan opisać, co spowodowało, że pojawiła się taka, a nie inna ocena? Prosimy o kontakt na adres kontakt@eurofirany.com.pl

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zalogowany_użytkownik

26.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. Zapraszamy do salonu stacjonarnego w Pani mieście lub do sklepu internetowego na kolejne zakupy. Miłego dnia.

Ok.

Ok.

Teresa_132

25.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy i zapraszamy ponownie do nas! Mamy nadzieję, że uda nam się (przy kolejnej ocenie) otrzymać 'Super OK'. Miłego dnia!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Monika_3154

24.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. Zapraszamy do salonu stacjonarnego w Pani mieście lub do sklepu internetowego na kolejne zakupy. Miłego dnia.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

ilona162

23.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy i zapraszamy na zakupy do sklepu stacjonarnego w Pana mieście lub do sklepu internetowego. Wierzymy, że utrzymamy opinię na niezmienionym poziomie. Miłego dnia :-)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Alina_7

22.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. Zapraszamy do salonu stacjonarnego w Pani mieście lub do sklepu internetowego na kolejne zakupy. Miłego dnia.

Świetnie.

Świetnie.

Małgorzata_2386

21.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Pani Małgorzato - bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie na udane zakupy. :-). Miłego dnia.

Świetnie.

Świetnie.

Anna_1559

20.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. Zapraszamy do salonu stacjonarnego w Pani/a mieście lub do sklepu internetowego na kolejne zakupy. Miłego dnia.

Ok.

Ok. Obsluga nastaeiona na zamoznego klienta

Kaja_55

19.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Pani Kaju, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i Pani opinii. Czy możemy prosić o przesłanie szczegółów na adres kontakt@eurofirany.com.pl. Chcielibyśmy wyjaśnić co się stało.

Dobrze.

Dobrze.

Marcin_1065

18.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy i zapraszamy ponownie do nas!

Odwiedzałeś ostatnio Eurofirany?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PEPCO

(3.93 )

DUKA

(4.42 )

Flo

(3.02 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem