Eurofirany

( 3.83 )

Opinie (114)

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

10.06.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy :-). Miłego dnia i zapraszamy ponownie do nas!

Odradzam.

Czas oczekiwania długi. Jakość taka jak wszedzie(obi. Ikea.) za to cena dużoooo wyższa. Widać że słaba sprzedaż bo na poszewkach mnóstwo kurzu.

Klient_Yabe

01.10.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dzień dobry, dziękujemy za ocenę - bardzo prosimy o więcej szczegółów (adres salonu który został odwiedzony) pod adresem: kontakt@eurofirany.com.pl

odpowiedź na moją opinię z 21.09.2019

Proszę o informację, czy pracownica o której pisałam i podkreślałam profesjonalne podejście została powiadomiona o moim wpisie i w jaki sposób Państwo dziękujecie swoim pracownikom za pozytywne opinie.

Klient_kdzz

29.09.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie. Niestety ze względu na RODO dane pracownika zostały usunięte. Bardzo proszę o kontakt na adres: kontakt@eurofirany.com.pl i podanie danych sprzedawcy, abyśmy mogli go poinformować o Pańskiej pozytywnej opinii. Miłego dnia

wysoka jakość obsługi

Chcę podkreślić profesjonalne podejście pracownicy do Klienta. Przeprowadziła ze mną wywiad na temat pomieszczeń w których miały zawisnąć firany i zasłony, zaprezentowała szeroką ofertę firmy i jednocześnie starała dopasować propozycje do oczekiwań Klienta i wnętrza, Ostateczną decyzję pozostawiła Klientowi. Takie podejście tej Pani wpłynęło na satysfakcję i zadowolenie ze świadczonej usługi przez Państwa firmę. Życzę powodzenia (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Klient_kdzz

21.09.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie do naszego salonu. Życzymy miłego dnia :)

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

01.08.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za opinię i zapraszamy ponownie do nas. Miłego dnia :-)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

06.06.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy :-). Miłego dnia.

Bardzo źle.

Bardzo źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

14.05.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy za opinię. Miło nam, że odwiedził/a Pan/i nasz salon i skorzystał/a z oferty. Jednocześnie żałujemy, że nie wszystkie aspekty spełniły Pan/i oczekiwania. Gdyby zechciał/a Pan/i dokładniej opisać nam zaistniałą sytuację, która wpłyneła na ocenę, będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem kontakt@eurofirany.com.pl. Pozdrawiamy serdecznie!

Wspaniałe firany, rolety i zasłony

Polecamy wszystkim współpracę z personelem (dane osobowe usunięte przez administratora), rewelacyjna obsługa i profesjonalne podejście do klienta. Jesteśmy bardzo zadowoleni, dziękujemy!

Klient_IIgQ

19.03.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

:-). Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. Zapraszamy ponownie do naszego salonu. Miłego dnia!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

16.03.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię :-). Zapraszamy do salonu stacjonarnego w Pani/Pana mieście lub do sklepu internetowego na kolejne zakupy. Miłego dnia.

TRAGEDIA

Od czerwca 2018 nikt z oddziału w Toruniu nie ma czasu i ochoty na współpracę !!! Pracownica tegoż oddziału obiecała zrobić zdjęcia materiałów na zasłony i wysłać na e-maila (w 2018 r), kilka dni temu dowiedziałem się, że zgubiła nr telefonu do mnie. Wiec dzwonie po raz kolejny w piątek 22 lutego (8 miesięcy czekania na informacje, ponieważ podczas pierwszego zakupu zostałem wprowadzony w błąd, kupiłem końcówkę materiału z zapewnieniem ze w niedługim czasie będzie dostawa) i pytam znowu o to samo. Tym razem inna pracownica chyba obiecuje zająć się sprawa i tłumaczy swoją koleżankę, jakie to życie jest ciężkie i dlaczego nie dostałem jeszcze informacji o materiałach! Obiecuje sprawdzić na magazynie czy jest dostępny materiał, a jeżeli nie to kiedy można się go spodziewać. Do dzisiaj żadnej informacji, zapewne po raz kolejny zaginął nr telefonu do mnie! GORSZEJ obsługi nigdy jeszcze nie widziałem. Muszę dzwonić i prosić się, po czym zostaje zbywany! NIE POLECAM!!!! Wręcz ODRADZAM Współpracę Z Toruńskim oddziałem!!! Opieszale pracownice!!! Dziewięć miesięcy trwa moje proszenie o informacje, sam nie wiem gdzie leży problem? Sprawdzenie stanu magazynowego i poinformowanie klienta jest aż takim kłopotem?

Klient_yEtr

27.02.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Szanowny Panie, serdecznie przepraszamy, że taka sytuacja miała miejsce w jednym z naszych salonów. Rozumiemy Pana rozgoryczenie i jest nam ogromnie przykro, że wynika ono z winy naszych pracowników. Mimo, iż tego typu sytuacja miała charakter incydentalny i nie zdarzyła się wcześniej w żadnym z naszych salonów, podjęliśmy wszelkie stosowne kroki, by podnieść standardy obsługi i uniknąć takich zdarzeń w przyszłości. Od naszego personelu wiemy, że sytuacja jest już wyjaśniona i pozostają z Panem w stałym kontakcie. Mamy nadzieję, że będzie Pan usatysfakcjonowany z jakości obsługi.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.02.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za miłe słowa! Zapraszamy ponownie do naszego sklepu internetowego lub salonu stacjonarnego. Miłego dnia!

coś strasznego

Po dokonanej przedpłacie ( nie małej) od ponad tygodnia czekam na informację (która miała być po 2 dniach). Na 3 krotne moje telefony do sklepu spotkałam się z niegrzeczną bardzo obsługą. Po poproszeniu o dane z kim rozmawiam , panie się wyłączały. DRAMAT

Klient_ikbn

05.12.2018
Odpowiedź firmy Eurofirany

Pani Kliencie_ikbn, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem kontakt@eurofirany.com.pl w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie!

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

30.11.2018
Odpowiedź firmy Eurofirany

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.11.2018
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy i zapraszamy ponownie do nas!

Tak sobie.

Tak sobie.

Stanisław_76

27.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Panie Stanisławie - przykro nam z powodu otrzymanej opinii. Czy może Pan opisać, co spowodowało, że pojawiła się taka, a nie inna ocena? Prosimy o kontakt na adres kontakt@eurofirany.com.pl

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zalogowany_użytkownik

26.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. Zapraszamy do salonu stacjonarnego w Pani mieście lub do sklepu internetowego na kolejne zakupy. Miłego dnia.

Ok.

Ok.

Teresa_132

25.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy i zapraszamy ponownie do nas! Mamy nadzieję, że uda nam się (przy kolejnej ocenie) otrzymać 'Super OK'. Miłego dnia!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Monika_3154

24.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. Zapraszamy do salonu stacjonarnego w Pani mieście lub do sklepu internetowego na kolejne zakupy. Miłego dnia.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

ilona162

23.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy i zapraszamy na zakupy do sklepu stacjonarnego w Pana mieście lub do sklepu internetowego. Wierzymy, że utrzymamy opinię na niezmienionym poziomie. Miłego dnia :-)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Alina_7

22.11.2018
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. Zapraszamy do salonu stacjonarnego w Pani mieście lub do sklepu internetowego na kolejne zakupy. Miłego dnia.

Odwiedzałeś ostatnio Eurofirany?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PEPCO

(4.00 )

DUKA

(4.21 )

Flo

(3.02 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem