LazienkaPlus.pl

(2.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (26 z 32)

Zakupiłam zestaw Geberit...
Zakupiłam zestaw Geberit w komplecie z miską i deską. Niestety stelaż Geberit dojechał uszkodzony, Firma Łazienkaplus wysłała reklamację do producenta, ale ze względu na uszkodzenie mechaniczne - producent reklamacji nie uwzględnił. Skontaktowałam się ponownie ze sklepem w celu ustalenia co dalej z reklamacją. Pani na info-linii w sposób bezpośredni i dość niegrzeczny zapytala mnie dlaczego uważam że sklep powinien zapłacić za moją uszkodzoną przesyłkę... Bez żadnej próby wyjaśnienia gdzie ta przesyłka mogła zostać uszkodzona... W dalszej rozmowie pani była jeszcze bardziej nieuprzejma, dała mi do zrozumienia że chce wyłudzić pieniądze. Sposób podejścia do klienta do chwili zakupu bardzo uprzejmy... niestety po zakupie, przy reklamacji bardzo bezczelna, arogancka obsługa, brak szukania rozwiązania, stosowanie taktyki - kupiłeś - to już twoje zmartwienie dalej co z tym zrobisz. Zdecydowanie nie polecam...

Niezweryfikowany Klient_0Xng

02.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wanna została wysłana...
Wanna została wysłana uszkodzona. Sklep zachowuje się jak firma transportowa i przesyła reklamację do producenta, kiedy wanna nie została uszkodzona u producenta. Celowo wysyłają wadliwe towary mając nadzieję, że ktoś nie sprawdzi przesyłki przy kurierze. Zachowanie pracowników sklepu karygodne: pretensjonalny ton. ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_7ccP

26.05.2021

Placówka

Koninko, ul. Drukarska

Nie zgadzam się (0)
nie polecam problem...
nie polecam problem z reklamacja odsylaja do producenta, producenta ,zero odpowiedzi z lazienki plus

Niezweryfikowany Klient_yz0J

30.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Przesyłka (wanna) została...
Przesyłka (wanna) została dostarczona niekompletna w złym stanie technicznym po rozpakowaniu okazało się że uchwyty mocujące nóżki wanny są luźne i odpadają od obudowy wanny z 4 uchwytów 1 brakowało 1 był stabilny a reszta luźna nie nadawała się do montażu . Wanna była źle zabezpieczona .Dopiero po rozpakowaniu stwierdziłem uszkodzenia i wady które mogły zostać ukryte .Z wielu opinii wynika że sklep celowo maskuje wady dopiero po rozpakowaniu one wychodzą i zasłaniają sie protokołem od kurjera jakby sam nie brał odpowiedzialności za towar jaki sprzedaje i wysyła. Zgubiona noga oraz odpadające uchwyty montażowe nie nadające się do montażu brak uchwytu montażowego. Radze dobrze sprawdzać przesyłki z tego sklepu ich stan i zawartość bo albo sklep ukrył wadę i sprzedał towar niezgodny z oferta wybrakowany . Sklep kasę skasował a później klient zostaje sam z problemem pomimo reklamacji bo sklep papierami się zasłania i przepisami odrzuca reklamacje momentalnie byle odbić piłkę nie zawsze zauważy się obrazu wady przy kurierze które są ukryte pewne rzeczy wychodzą dopiero przy montażu . Nie polecam tego sklepu i przestrzegam potencjalnych klientów bo może ci się uda a może będziesz miał problem i zostaniesz spławiony przez sklep.

Niezweryfikowany Klient_BTS9

24.01.2021

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Zakupy w Łazienkaplus...
Zakupy w Łazienkaplus to koszmar. Miesiąc po zrobieniu przelewu wciąż nie dostarczono zamówienia. Dwukrotnie przesuwano termin realizacji. Na telefoniczne pytanie o termin dostawy pracownik odpowiedział, że nie jest jasnowidzem i nie ma trzeciego oka. Bardzo odradzam. No chyba, że ktoś szuka inspiracji przy pisaniu listy dialogowej do czarnej komedii, wtedy rozmowy z obsługą telefoniczną Biura Obsługi Klienta Lazienkaplus.pl będą bezcenne. Tylko jedno zrobili w terminie – zwrócili koszty zamówienia, którego nie zrealizowali. Natomiast błyskawicznie zablokowali moją opinię pod pretekstem wyjaśniania sprawy. Zamieszczam ją powtórnie, żeby inni nie nabierali się, tak jak ja, na znakomite opinie o sklepie. Moje zamówienie było banalnie proste: dwa zestawy WC Cersanitu. Zrealizowałam je w Salonie Łazienek Delin (Centrum Witek) w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (z dostawą do domu). Poniżej zamieszczam korespondencję z Biurem Obsługi Klienta. Dzień dobry Beato, Informujemy, że złożone w naszym sklepie zamówienie nr 1478225 otrzymało nowy status: W realizacji Dnia 17/07/2020 zamówienie zostało przyjęte i skierowane do realizacji. Całkowity koszt zamówienia wynosi 2 189,98 zł w tym koszt dostawy 189,99 zł. Do zapłaty pozostało 2 189,98 zł. Przewidywany czas na skompletowanie zamówienia to ok. 6 dni robocze. Pozdrawiam, W razie pytań prosimy o kontakt: Lazienkaplus.pl Biuro Obsługi Klienta Infolinia: 618995500 E-mail: sklep@lazienkaplus.pl Dzień dobry Beato, Informujemy, że złożone w naszym sklepie zamówienie nr 1478225 otrzymało nowy status: Zmiana terminu realizacji Informujemy, iż termin realizacji Państwa zamówienia uległ zmianie. Na daną chwilę otrzymaliśmy informację, że brakujący element tj. Zestaw Cersanit Zen Set B226 miska WC Clean On z deską wolnoopadającą i stelaż podtynkowy z przyciskiem spłukującym Accento Circle chrom błyszczący S701-411 powinien do nas dotrzeć do ok. 10.08. Pozdrawiam, W razie pytań prosimy o kontakt: Lazienkaplus.pl Biuro Obsługi Klienta Infolinia: 618995500 E-mail: sklep@lazienkaplus.pl Dzień dobry Beato, Informujemy, iż termin realizacji Państwa zamówienia uległ zmianie. Na daną chwilę otrzymaliśmy informację, że brakujący element tj. Zestaw Cersanit Zen Set B226 miska WC Clean On z deską wolnoopadającą i stelaż podtynkowy z przyciskiem spłukującym Accento Circle chrom błyszczący S701-411 powinien do nas dotrzeć do ok. 17.08. Bardzo Państwa przepraszamy za powstałe opóźnienia w realizacji zamówienia. Pozdrawiam, W razie pytań prosimy o kontakt: Lazienkaplus.pl Biuro Obsługi Klienta Infolinia: 618995500 E-mail: sklep@lazienkaplus.pl (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_RRn7

09.09.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
W sklepie internetowym...
W sklepie internetowym przedstawiony jest przycisk czarny mat, a dostałem błyszczący srebrny. Sprzedawca twierdzi, że tak właśnie wygląda ten model i że nie są odpowiedzialni za mylące zdjęcia. Odmawiają wymiany i zwrotu. ABSOLUTNIE NIE POLECAM

Niezweryfikowany Klient_0zLp

27.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem wannę z...
Zamówiłem wannę z odbiorem własnym, odbiór na drugi dzień, po przywiezieniu do domu okazało się że wanna ma uszkodzoną powłokę akrylową i narożnik, mega brudna i zapakowana byle jak, mało tego wanna leżała na magazynach rok, data prod. 06.2019, po zgłoszeniu reklamacji do sprzedawcy, po dwóch dniach odmowa, jednym słowem 900 zł w plecy. Ogólnie klient kochany dopóki nie zapłaci, później już olew kompletny, zapłaciłeś to się martw. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_xLhX

27.06.2020

Placówka

Koninko, ul. Drukarska

Nie zgadzam się (1)
mało kiedy piszę...
mało kiedy piszę recenzję ale tym razem muszę podzielić się z innymi żeby wszystkich przestrzec. Towar zamówiłem 16 maja dzisiaj jest 8 czerwca, dzwoniłem kiedy mogę się spodziewać towaru, pan na infolinii poinformował mnie że 20 czerwca poinformował mnie również że mają 21 roboczych na skompletowanie (jednego produktu baterii prysznicowej) i wysłanie do klienta policzyłem od 16 maja do 20 czerwca mija 25 dni a nie 21 czas oczekiwania jest nie do przyjęcia

Klient_pezK

08.06.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Odradzam! A na...
Odradzam! A na pewno przestrzegam - weryfikujcie przesyłki od razu przy kurierze! Nie zrobiłam tego w ciągu 7dni ponieważ nie było mnie na miejscu (wyjazd i pandemia) i mam za swoje. Zamówiłam parę produktów wtym baterię prysznicową, która przyszła wybrakowana. Dostałam sam wężyk i słuchawkę prysznicową, nie ma śladu po baterii czyli głównym produkcie. Produkt wart prawie 400zł, które jestem teraz w plecy. Magazyn twierdzi, że wydał produkty prawidłowo - co nie jest prawdą. Uważajcie!

Niezweryfikowany Klient_o0QD

06.06.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kiedy zamówiliśmy produkty...
Kiedy zamówiliśmy produkty za łączną kwotę 10 000 zł - nie otrzymaliśmy części zamówienia o wartości ponad 3500 zł. Nie rozumiem skąd biorą się wszystkie pozytywne opinie skoro przypadków takich jak mój jest sporo. Reklamacje odrzucone, obsługa chce zbyć problem odsyłając do samodzielnej reklamacji u kuriera (!!!) co zrobiliśmy, tracąc oczywiście tylko czas. Sklep rości prawo do odrzucenia reklamacji z racji tego że zorientowaliśmy się o brakach po upływie 7 dni od zamówienia - harmider związany z wykańczaniem mieszkania pracą i innymi sprawami jednocześnie. Obsługa klienta robi wszystko żeby zbyć reklamujących klientów i dbać o interes sklepu, w każdy możliwy sposób.

Niezweryfikowany Klient_V2Kq

09.02.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep Łazienkaplus pl...
Sklep Łazienkaplus pl NIE POLECAM!!!!!!!!!! FIRMA NIERZETELNA. Po ponad 2 tygodniach od zamówionego i opłaconego towaru skierowałam zapytanie ,kiedy otrzymam zamówione rzeczy .uzyskałam inf.ze towar jest szykowany do wysyłki.. Po upływie terminu dowiedziałam się , ze zamówionego towaru po prostu nie maja ( mimo ,iż w swojej ofercie udostępniają go do zakupu ) ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!

Niezweryfikowany Klient_TPIh

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
To KRĘTACZE! Piszą...
To KRĘTACZE! Piszą sobie świetne opinie a w rzeczywistości oszukują ludzi i nie respektują prawa! Dostarczyli zupełnie inny przedmiot niż ten opisany i zamówiony a teraz nie chcą przyjąć reklamacji! Nie interesuje ich nawet prawo zwrotu przez konsumenta towaru kupionego na odległość. Zalecam trzymać się od nich z daleka!

zarejestrowany-uzytkownik

22.05.2019

Placówka

Luboń, Rejtana 12A

Nie zgadzam się (0)
Skandaliczna obsługa! Zamówienie...
Skandaliczna obsługa! Zamówienie miało być wysłane, kiedy zostanie w całości skompletowane. Dzwonię w dniu, kiedy miała nastąpić wysyłka i tu pojawia się pierwsze kłamstwo - Pani, która ze mną rozmawiała powiedziała, że towar "już się księguję" itp., a okazało się, że ma przyjść za półtora miesiąca... Napisałam adnotacje dotyczące lokalizacji domu, zostały one zignorowane. Kurier chciał pozostawić towar na środku drogi, krzyczał prze godzinę, nie odpowiadał na rady dotyczące dostawy. Na koniec otrzymałam towar z wadą fabryczną, a dystrybutor twierdzi, że sama mam załatwiać wymianę. Oni przyjęli zamówienie, płatność i wysłali, ale ja sama mam rozmawiać z producentem o wymianie. O zwrocie kosztów dostawy ze względu na warunki dostawy też sama mam rozmawiać, a mam tylko nazwę dostawcy. Skandaliczne i impertynenckie podejście od klienta.

Niezweryfikowany Klient_V56E

13.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Zero chęci pomocy...
Zero chęci pomocy w rozwiązaniu problemu. Zbywanie za każdym razem. A towaru jak nie ma tak nie ma. Ale to nie ich problem.

Niezweryfikowany Klient_UP1F

10.04.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Po pierwsze czas...
Po pierwsze czas realizacji: 3 tygodnie. Jak na moj gust nieco za dlugo, szczegolnie biorac pod uwage szacowany czas kompletacji zamowienia w ciagu 3 dni roboczych. Po drugie kurier dostarcza przesylke tylko i wylacznie pod klatke, a nie do mieszkania, o czym firma nie informuje w zaden sposob podczas zamowienia. Bardzo realne dla sredniej budowy kobiety wniesc samej wazaca kolo 50kg kabine prysznicowa na drugie pietro. NIE POLECAM!!!

zarejestrowany-uzytkownik

08.12.2018

Placówka

Nie zgadzam się (2)
UWAGA OSZUŚCI! W...
UWAGA OSZUŚCI! W firmie „łazienkaplus” zamówiona została bateria kuchenna. Paczka przyszła szybko, jednak okazało się, że jest to zupełnie inny produkt niż znajdujący się na zdjęciach (zdjęcia zmieniono tydzień później) Konsultowałem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Zdjęcie produktu kupowanego w sieci musi odzwierciedlać stan faktyczny. Według UOKiK, konsument – zawierając umowę na odległość za pomocą strony internetowej przedsiębiorcy – podejmuje decyzję dotyczącą zawarcia umowy w oparciu o zamieszczone na niej zdjęcia produktów, uwzględniając ich kolor, kształt czy też ogólny wygląd. Zgłosiłem reklamację. Za stratę czasu i pieniędzy zażądałem wymiany sprzętu na towar ze zdjęcia (różnica całych 40 zł). Po 4 dniach reklamacja została odrzucona. Zaproponowano mi zwrot pieniędzy za przysłany produkt (w świetle przepisów przy zaistniałej sytuacji jest to oczywiście obowiązek - w myśl art. 8 ust. 2 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej: Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia). Przy próbie kontaktu w celu ustalenia szczegółów zwrotu dział reklamacyjny był zajęty (strasznie dużo musi być tych reklamacji). Obiecano mi kontakt jeszcze w tym samym dniu. Po 3 dniach czekania postanowiłem znowu skontaktować się z działem reklamacyjnym. Niestety, lecz sytuacja się powtórzyła. Zobowiązano się do kontaktu, lecz telefon milczy. Wciąż mam baterię, której nie zamawiałem. Pieniędzy nie odzyskałem. Tracę przy tej sytuacji czas i nerwy. Firma stale udowadnia, że nie szanuje swoich klientów i nie potrafi załatwić problemów, które wynikają z ich winy. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!

kamzo21_1

24.02.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Mam same pozytywne...
Mam same pozytywne wspomnienia jeżeli chodzi o zakupy na łazienkaplus.pl - fachowcy doradzili odpowiednio, ceny są dużo niższe niż w sklepach, słowem, polecam

zarejestrowany-uzytkownik

01.02.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Szeroki asortyment a...
Szeroki asortyment a do tego częste promocje i wyprzedaże - to dla mnie duży plus. w sumie większość rzeczy, które kupiłam w sklepie to właśnie na wyprzedaży. człowiek teraz liczy się z groszem w czasach kryzysu :) a udało mi się nawet trochę zaoszczędzić i jeszcze starczyło na małe potrzeby :)

Magdalen_2

18.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Jest to strona...
Jest to strona sklepu internetowego gdzie możemy kupić szeroką gamę artykułów: ceramika sanitarna, baterie, wanny, brodziki, kabiny, panele i zestawy prysznicowe, stelaże podtynkowe, zlewy, meble i akcesoria łazienkowe oraz technika grzewcza. Wszystko dużo taniej niż w placówkach stacjonarnych a nasze zamówienie jest przesyłane uważam bardzo tanią przesyłką co pomaga zaoszczędzić nieco grosza na inne wydatki.Strona jest bardzo czytelna opis produktów także nie budzi wątpliwości sklep godny polecenia.

zalogowany_użytkownik

29.08.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Sklep Lazienkaplus.pl zajmuje...
Sklep Lazienkaplus.pl zajmuje się sprzedażą wyposażenia łazienek oraz techniki grzewczej.Ten sklep poleciła mi koleżanka i muszę przyznać, że warto było skorzystać z jej rekomendacji. bardzo duży wybór produktów w fajnych cenach! można także upolować promocję. Najlepszy sklep internetowy z \"polskiej\" oferty!

Szamanka

05.07.2012

Placówka

Nie zgadzam się (3)

LazienkaPlus.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż LazienkaPlus.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zakupiłam zestaw Geberit...
Zakupiłam zestaw Geberit w komplecie z miską i deską. Niestety stelaż Geberit dojechał uszkodzony, Firma Łazienkaplus wysłała reklamację do producenta, ale ze względu na uszkodzenie mechaniczne - producent reklamacji nie uwzględnił. Skontaktowałam się ponownie ze sklepem w celu ustalenia co dalej z reklamacją. Pani na info-linii w sposób bezpośredni i dość niegrzeczny zapytala mnie dlaczego uważam że sklep powinien zapłacić za moją uszkodzoną przesyłkę... Bez żadnej próby wyjaśnienia gdzie ta przesyłka mogła zostać uszkodzona... W dalszej rozmowie pani była jeszcze bardziej nieuprzejma, dała mi do zrozumienia że chce wyłudzić pieniądze. Sposób podejścia do klienta do chwili zakupu bardzo uprzejmy... niestety po zakupie, przy reklamacji bardzo bezczelna, arogancka obsługa, brak szukania rozwiązania, stosowanie taktyki - kupiłeś - to już twoje zmartwienie dalej co z tym zrobisz. Zdecydowanie nie polecam...