5 a Sec

( 3.40 )

Opinie (188)

Usługa wykonana bez zastrzeżeń.

Obsługa oraz czyszczenie ok. Jednakże jest to na dzień dzisiejszy jedyny punkt usługowy w galerii Grudziądz w którym nie widać żadnych działań ochronnych przed wirusem.

Czyszczenie obuwia

Oddałem obuwie do czyszczenia i wielkie było moje zdziwienie jak idać po odbior obuwia ladnego wyczyszczonego ,okazało się że Pani oddaje mi buty brudne. Do butów była tylko dolaczona informacja ze nie gwarantuja efektu. Musze nadmienic ze podany byl moj numer telefonu i dopisek o pozwoleniu na lakierowanie. Buty to kozaki Jallete troche zniszczone i brudne od smarow . Gdy je oddawalem nikt nie mowil ze tego nie mozna doczyscic. Zostawilem buty na druga ture...... zobaczymy .

Rachunek zapłacony, usługa niewykonana

16.12.2019 oddałem nakrycie do prania i otrzymałem informację że będzie gotowe do odbioru w środę wieczorem co bardzo mnie ucieszyło. Nie spiesząc się pojawiłem się w pralni w czwartek wieczorem otrzymałem poskładany i zapakowany pokrowiec. Nie sprawdzałem go przy odbiorze ani po przyjeździe do domu mając pełne zaufanie do firmy 5asec. W piątek wyjechałem na weekend i wróciłem późnym popołudniem do domu. Po powrocie postanowiłem założyć wyprany pokrowiec i po wyjęciu okazało się że jest w takim samym stanie jak przed oddaniem,tylko z tym wyjątkiem że był ładnie złożony. Płacę i oczekuję że usługa będzie wykonana rzetelnie,a tu widać że mają to w nosie. ps.w poniedziałek kiedy oddawałem nakrycie, widziałem jak pani która tam pracuje wyciąga rzeczy z pralki i wywala je na podłogę i to powinno już wzbudzić mój niepokój

Płaszcz

Jestem mega niezadowolona, nigdy więcej nie zwrócę się do Państwa ! Nie widzę w ogóle żadnych zmian, otrzymałam taki sam płaszcz jaki oddałam. Jestem bardzo zasmucona, że Państwo w ogóle nie zadbało o wygląd płaszczu. W ogóle nie oczyszczono go, a jeszcze uważam, że nie został nawet umyty. Z wyrazami szacunki.

Dla mnie super

Witam, korzystam z usług sieci pralni na terenie całej Polski, ostatnio byłam świadkiem bardzo niemiłego zachowania klientki w stosunku do pracownicy pralni, wobec czego śmiem twierdzić ,iż Panie tam pracujące są poniżane, narażane na stres, a wykonują naprawdę ciężką pracę, mam pytanie gdzie jest szacunek, każdy z nas pracuje z ludżmi niezależnie od miejsca wykonywanej pracy, Ludzie naprawdę szacunek, a nie wyłudzanie pieniędzy za ciuchy kupione w second handzie, współczuję Panią i zarazem klientom za brak kultury osobistej i perfidię, jeszcze raz kultura ,poczucie godności dla samego siebie i tej Drugiej osoby, która stara się doprowadzić do stanu używalności rzeczy Klientów......

Fatalnie, nie dotrzymują terminów

Sześć tygodni temu oddałam do czyszczenia kurtkę. Zgłosiłam się do punktu w Karolince w terminie zapisanym na kwicie. Zwrócono mi uwagę, że jest to termin "przewidywany" a nie umówiony z klientem, więc nie musi być dotrzymany. Panie niegrzecznie powiedziały mi , abym czekała na esemes od nich. Czekam więc i nie mam pewności , czy wspaniałą kurtkę od Ochnika kiedykolwiek mi dostanę z powrotem .

Dno, masakra, niepolecam

Pralnia zniszczyła bardzo cenna dla mnie sentymentalną pamiątkę choć podkreślałam kilka razy że jest dla mnie bardzo ważnia i żeby przede wszystkim jej nie zniszczyc. Oddali mi poszarpana pozaciagana. Nawet nie wiem jakiej rekompensaty oczekiwać zadna kwota nie zwróci mi tej jednej wyjątkowej dla mnie rzeczy. BÓLU JAKI CZUJE NIE DA SIE OPISAĆ SŁOWAMI, NIEPOLECAM! GNIOT, TRAGEDIA!

Bardzo kiepsko!

Żenada ta pralnia i tyle! Lepiej się przykładają w pralniach prywatnych! W Kielcach w Galerii Echo przy ul.Świętokrzyskiej 20 5 a sec to po prostu czysty wyzysk!

Byle jak!

Brak profesjonalizmu w punkcie w Galerii Echo w Kielcach!!! Usługa wykonana po łepkachi to w mega drogim Systemie Aqua sec!!!

Odradzam

Wybraliśmy tą pralnię, bo mamy blisko. I to był wielki błąd. Panie są niemile. W maglu zniszczyli nam 2 nowe poszewki - pani wzruszyła ramionami i powiedziała ze to magiel nie oni. Ja mówię, ze przecież płacę u nich! Drwiący uśmiech. Notorycznie poszewki są kilka na prawą kilka na lewą stronę. Jak zwróciłam uwagę to zaśmiała się i powiedziała, ze jak wyjdzie z maszyny, tak ona składa! Masakra! Powiedziałam, ze chcę reklamację, a ona znów się drwiąco śmiała, a na co chce pani zlozyc reklamację?? Na to, że jest na złej stronie? ( o zniszczonych poszwach nic) i mówi mi ze mogę zadzwonić na infolinie ( do Warszawy, a wiadomo że pralnie to franczyzy). Nie chciała podać nazwiska, a muszę wiedzieć na kogo z obsługi składam. Wszystkie panie ze wschodnim akcentem, które tam spotkałam są niemile. A ta dodatkowo drwiąca. Zero standardów. Obsługa klienta dno.

OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!

Polityka firmy to „anty-klient”. Oddałam do tej pralni suknię ślubną, (plamy były nieskomplikowane - jedynie z od kurzu i ziemi na samym dole sukni). Jakież było moje zdziwienie, kiedy po trzech ich praniach (jedno chemiczne, i dwa w wodzie) plamy nie tylko nie zeszły, ale utrwaliły się, a pranie częściowo zniszczyło poszczególne elementy sukni. Pani (zresztą nieuprzejmie) usprawiedliwiała się, że przecież wyraziłam zgodę na pranie w wodzie. Zapomniała jednak uprzedzić zanim wsadziła suknię za kilka tysięcy do bębna (sic!), że plamy się po praniach utrwalają i że elementy mogą się zniszczyć. Jestem laikiem w tej kwestii, nie znam się i nie mogłam o tym wiedzieć, Pani stwierdziła, że "ale ona się zna” (no cóż, efekt mówi sam za siebie.) Odpowiadając na moją chęć reklamacji, prychnęła, że i tak nie zostanie uznana, dodatkowo podsuwając mi do podpisu kartkę „zostałam uprzedzona o ewentualnych zniszczeniach” (haha?!!?!!) NIE. Zostałam JEDYNIE uprzedzona, że będzie pranie w wodzie. Skandaliczne jest to, że pralnia umywa ręce od wszelkich szkód jakie wyrządzi, bo jest przecież dużą firmą i jak konsument chce, to może złożyć pozew. Sama spółka prowadzi politykę totalnie przeciwną interesom klienta, nawet nie potrafią oddać (i tak horrendalnie wysokiej, bo ponad 200 zł) stawki zapłaconej za pranie (nie mówiąc o odszkodowaniu), żeby spróbować naprawić to w innej, tym razem profesjonalnej pralni. Żenada, traktowanie przedmiotowe, biorąc pod uwagę chociażby sentymentalne podejście do takiej sukni i fakt, że sprawili naprawdę duży problem. Poza tym jestem po prostu przekonana, że gdyby wrzuciła sukienkę do mojej pralki na klasyczne 30 stopni wyprałaby to tysiąc razy lepiej. Pani z innej, mniejszej pralni spadła z krzesła, kiedy zobaczyła co zrobili z moją suknią. Większość innych pralni stawia sobie za punkt honoru, że nie bierze do prania ubrań zniszczonych przez 5 a sec. Polecam poważnie się zastanowić przed oddaniem ubrania na straty.

Odwiedzałeś ostatnio 5 a Sec?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Pralnia DORADO

(2.88 )

WashSalon

(3.98 )

Małgosia

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem