Alma

(3.72)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 10)

Sklep duży, z...
Sklep duży, z szerokim asortymentem - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Oprócz produktów spożywczych można znaleźć m.in. artukuły gospodarstwa domowego. Większość produktów charakteryzuje się jednak dużo wyższymi cenami niż u konkurencji. Nieprzyjemnie wspominam jednak wizytę na stanowisku wędliniarskim, gdzie trzeba było czekać na rozmawiającą z koleżanką ekspedeintkę, która wydawała się być bardzo niezadowolona z tego, że musi obsłużyć klientów.

Aleksandra_1992

28.06.2018

Placówka

Kraków, pilotów 6

Nie zgadzam się (0)
Miałam okazję odwiedzić...
Miałam okazję odwiedzić ten sklep podczas robienia zakupów spożywczych. Do tej pory zawsze lubiłam tam chodzić i przy okazji pooglądać sobie jakieś nowe, nieznane mi dotąd produkty. Niestety- tym razem okazało się, że asortyment był znacznie zubożały. Na dziele Warzywa i owoce były tylko podstawowe produkty- co w Almie w mojej opinii nie jest spotykane. Stand z Krakowskiem Kredensem świecił pustkami. Produkty były nierówno ustawione. Widać było braki w zatowarowaniu. Niektóre Panie mnie obsługujące były miłe i chętnie zamieniły słowo, inne- zupełnie zdawkowo podawały produkty, nawet nie patrząc się na klienta.

Agnieszka_4205

23.11.2015

Placówka

Piaseczno, Wojska Polskiego 17

Nie zgadzam się (0)
Nowo otwarty sklep....
Nowo otwarty sklep. Bardzo ładne wnętrze. Miła i szybka obsługa.

zalogowany_użytkownik

08.11.2015

Placówka

Warszawa, Szpotańskiego 6

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na wysokim poziomie. W sklepie zachowany porządek, wszystko starannie poukładane na regałach. Bardzo duży wybór asortymentu. Świerze warzywa i owoce a także wyroby mięsne. Na stoiskach Obsługa sklepu miła i kompetentna. Po wejściu do sklepu poprosiłam o pomoc w znalezieniu majonezu. Pracownik którego zapytałam o produkt dokładnie mi wyjaśnił, gdzie na sali jest towar którego szukam. Przy kasach nie było kolejek. Otwarte były 3 kasy także każdy klient mógł szybko zapłacić za zakupy. Ogólnie sklep godny polecenia.

zalogowany_użytkownik

28.05.2014

Placówka

Kraków, Kościuszki 71

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest bardzo...
Obsługa jest bardzo bierna, jak na tak wysokie ceny w sklepie, załoga nie staje na wysokości zadania. Szeroki wybór produktów.

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2014

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (0)
Produkty Almy są...
Produkty Almy są najwyższej jakości, jednak nie idzie to w parze z fachową obsługą. W sklepie, znajduje się osiem działów, z czego jedynie sprzedawczyni piekarni profesjonalnie spełnia swoje obowiązki-wita, żegna, doradza klientowi, jest uprzejma, życzliwa, potrafi zachować porządek na stanowisku pracy. Pozostali pracownicy zbywają klienta, nie służą pomocą, wykonują jedynie czynności obowiązkowe-zapakowanie oraz podanie produktu. Ponadto czas obsługi jest zbyt długi na poniektórych działach. Asortyment sklepu jest bardzo bogaty, nawet najbardziej wymagający klient znajdzie produkty dla siebie.

zarejestrowany-uzytkownik

26.12.2013

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (0)
Zakupu dokonałam w...
Zakupu dokonałam w dziale "garmażerka". Przede mną w kolejce była jedna osoba co pozwoliło mi na dokładniejszą analizę obsługi klienta. Całość przebiegała bardzo sprawnie i w przyjaznej atmosferze. Miejsce było bardzo czyste, schludne. W tle nieprzerwanie słychać było spokojną muzykę. Sprzedawczyni zwróciła się do mnie z pomocną od razu po zakończeniu obsługi pierwszego klienta. Pierwsze zdanie brzmiało "Dzień dobry, co dla pani podać?". Dokonałam zakupu sałatki, którą Pani przyniosła z nowej dostawy specjalnie dla mnie co stanowi bardzo miłe zaskoczenia dla mnie jako klienta. Wahałam się między trzeba rodzajami. Sprzedawczyni była w stanie bez przeczytania etykiety powiedzieć przybliżony skład każdej z nich oraz określić walory smakowe. Zakupu dokonałam sugerując się jej poleceniem. Sprzedawczyni przez cały czas była uśmiechnięta. Po zakończeniu całej sprzedaży podziękowała i zajęła się uzupełnianiem towaru.

Paulina_1311

14.08.2013

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Sklep jak na...
Sklep jak na Almę średnio zaopatrzony. Miejsce jest nowe,więc nieco świeci pustkami. Ceny wysokie, towar dobrej jakości. Personel raczej zajęty układaniem towaru, mało przystępny, ale grzeczny.

Elżbieta_653

23.04.2013

Placówka

Kraków, Stojałowskiego 12

Nie zgadzam się (0)
Alma to sklep...
Alma to sklep z artykułami zielarskimi. Udałem się tam po herbatki ekologiczne dla wujka. Gdy podszedłem do stoiska, stała już tam starsza pani. Chciała kupić maść nagietkową. Czujna sprzedawczyni zapytała, na co potrzebna jest ta maść. Okazało się, że nie była ona dobra na daną dolegliwość. Sprzedawczyni wytłumaczyła aspekty stosowania żądanej maści, a także innej maści - która była odpowiednia. Poleciła też udać się do lekarza. Widać było, że ma wiedzę i ma na celu zdrowie klientów. Gdy przyszła moja kolej to zostałem "obdarowany" dyskusją na temat artykułów zielarskich, zmian w prawie. Po nabyciu herbatek obejrzałem dokładnie opakowania i okazało się, że pani pomyliła się i źle nabiła cenę(dwa razy jedną z herbatek) - a akurat jedna z nich miała inną cenę. Gdy zwróciłem na to uwagę, to pani przeprosiła i oddała mi różnicę.

Dust_colector

28.11.2010

Placówka

Wrocław, Strzegomska 206-208

Nie zgadzam się (0)

Alma

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Alma?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep duży, z...
Sklep duży, z szerokim asortymentem - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Oprócz produktów spożywczych można znaleźć m.in. artukuły gospodarstwa domowego. Większość produktów charakteryzuje się jednak dużo wyższymi cenami niż u konkurencji. Nieprzyjemnie wspominam jednak wizytę na stanowisku wędliniarskim, gdzie trzeba było czekać na rozmawiającą z koleżanką ekspedeintkę, która wydawała się być bardzo niezadowolona z tego, że musi obsłużyć klientów.