abra

( 3.66 )

Abra meble to internetowy sklep meblowy, gdzie nasi Klienci znajdą szeroki wybór mebli oraz dekoracji o różnorodnym wzornictwie. W sklepie internetowym z powodzeniem można znaleźć funkcjonalne wyposażenie do wnętrz o dużej i małej powierzchni. Poza gustownymi kolekcjami mebli, nasza oferta stale powiększana jest o nowy asortyment mebli do łazienki, dywanów, oświetlenia oraz wszystkiego co potrzebne jest do zaaranżowania przestrzeni ogrodu. Klienci znajdą również szeroki wybór rozmaitych dekoracji, które nie tylko dopełnią efekt wizualny aranżacji, ale także wpłyną na codzienny komfort życia.

Opinie (515)

Obsługa na 1000 ...

Obsługa na 1000 % super przez telefon zamówiłam sofy bez problemu za pomocą pracownika Abra . Konkretne podejście do sprawy mogę na 1000% polecić .

Super meble

Sklep abra oferuje szeroki wybór mebli w dobrej cenie. Polecam go osobom, które szukają bardziej wyszukanych sprzętów domowych. Obsługa miła i chętna do pomocy, polecam.

Tragedia

Witam Chciałabym się podzielić opinia na temat sklepu w Rzeszowie przy ul. Rejtana. Jakość obsługi jest poniżej poziomu. Pani u której skladalam zamówienie na stół i krzesła nie powinna wręcz pracować w zawodzie sprzedawcy. Zero profesjonalizmu jeżeli chodzi o do radzenie klientowi na temat asortymentu. Gburowata a klient to zło konieczne. Pomijając kwestie sprzedawczyni i po odebraniu zamówienia okazało się że stół jest źle dopasowany więc chciałam go oddać i wymienić na inny wolny od wad. Po rozmowie z również ta Panią usłyszałam że muszę złożyć reklamacje. zakupiony towar powinien być bez wad a jeżeli tak nie jest mam prawo zadać nowego. Tylko ta Pani zdecydowanie nie jest dobrze pinformowana. Więc z całego serca odradzam kupno w tej sieci pomimo tego że owszem jest bardzo szybko realizują zamówienie co jest chyba związane z brakiem zainteresowania kupna w tej sieci stanowczo Wam odradzam.

Super

byłoby jeszcze lepiej gdyby wkręty były na klucz imbusowy wraz z dołączonym kluczem (dot. elementów dodatkowych do montażu)

Bardzo dobra obsługa

Sklep odwiedziłam tylko w celu rozeznania się w cenach. Mimo to, Pani która ze mną rozmawiała przekonała mnie, aby wrócić po sofę. Sprawiała wrażenie osoby realnie zainteresowanej potrzebami klienta. Cierpliwie odpowiadała na pytania, wskazywała modele w moim guście. Poza tym sklep czysty, jasny. Wszystko w porządku.

Polecam

Super jakość wykonania mebli

Polecam

Bardzo dobra obsluga. Profesjonalnie doradzą. Żetelna informacja. Poświęcą czas klientowi tak długo jak klient tego wymaga. Pomogą w wyborze. Sklep z tą obsługą godny polecenia co też czynię

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Odwiedzałeś ostatnio abra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Agata

(3.93 )

Black Red White

(3.49 )

Bodzio

(3.74 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem