Agata

( 3.77 )

Opinie (779)

zamowienie klienta 2019/ZO/WA/043041

Zamówiłam narożnik-produkt dostarczono przed terminem.Poinformowano o dostarczeniu towaru do magazynu,firma transportowa zadzwoniła by ustalić datę odbioru i dodatkowo zadzwoniono by sprawdzić czy towar dostarczono. Przy zakupie była miła profesjonalna obsługa.Jestem bardzo zadowolona z zakupu w Agata Meble

Zwrot towaru

W przypadku zwrotu towaru ,należność zwracana jest jedynie na kartę podarunkowa, co nie zgodne jest z prawem. Według artykuły 494. Kodeksu Cywilnego zwrot świadczeń po odstąpieniu od umowy musi być dokonany w takim sam sposób, jak przy zawieraniu umowy. Po drugie samo załatwienie zwrotu to nie lada wyczyn logistyczny.najpierw należy znaleźć pracownika działu,który wypisze /odręcznie/ dokumenty zwrotu,potem udajemy się w okolice kasy gdzie pan ochroniarz stempluje dokument z którym pracownik udaje się do dyrekcji.Wraca kolejne dokumenty przekazuje do kasy .Pracownica kasy musi zadzwonić do dyrekcji, od której chwile wcześniej otrzymała dokumenty dotyczące zwrotu, z prośbą o dokonanie tegoż zwrotu.potem już tylko podpisanie dokumentu zwrotu i odbioru karty podarunkowej Całość zajęła mi , bagatela, 40 minut!!!!

Fachowa pomoc!

Miałam okazję 3 razy robić zakupy. Za każdym razem przychodził pracownik i pytał w czy może pomóc, czy coś doradzić. Jestem zadowolona z obsługi, czystości i produktów. Przy kasie również nie było długiego czasu oczekiwania.

Tragedia, więcej w tym sklepie nic nie kupię

Mają opóźnienia w dostawach towarów. Przez dwa tygodnie nikt nie wiedział kiedy sofa będzie i co się z nią dzieje, Po jej otrzymaniu okazało się że nie da się jej skręcić bo gwinty są uszkodzone! Zgłosiłam reklamację i mam czekać dwa tygodnie. Zapłaciłam a przez miesiąc nie mogę korzystać z mebla... oby nie dłużej,,,

Zerowy kontakt!!

Napisałem na maila z prośbą o dokładną instrukcję, bo to co dają to jakaś kpina i co? ZERO, żadnej odpowiedzi, ZERO pomocy. Odradzam zakupy w agata meble, chyba, że lubisz być poniżany i lekceważony.

Super obsługa!

Obsługa sklepu super sympatyczna, Panie zawsze uśmiechnięte i chętne do pomocy. Oby tak dalej a nie tylko na początku funkcjonowania sklepu.

pomocna obsługa

wybraliśmy się do Agaty, bo chcieliśmy skorzystać z aktualnej oferty na zakup wyposażenia na raty. Spędziliśmy tak naprawdę kilka godzin robiąc zamówienie na kilku działach. Na każdym spotkaliśmy się ze świetną obsługą - panie potrafiły doradzić w dobrze kolorów, materiałów i funkcjonalności mebli. Kompletowanie zamówienia zawsze szło szybko i sprawnie, a jeśli któraś z Pan się pomyliła to szybko naprawiała swój błąd, a przy tym żartowała co sprzyjało miłej atmosferze. Przy takim ruchu obsługa zasługuje na wielki szacunek, że pod koniec dnia nie stracili zapału i dobrego humoru. Jedynie panie na kasie, które tak naprawdę miały najmniej roboty, wyglądały jakby siedziały tam za karę i nie obsługiwały klientów tak uprzejmie jak inni pracownicy na działach.

Krótko mówiąc - Żenada

Stanowczo NIE Polecam zakupów przez internet operatorzy infolinii rozłączają się stwierdzając, że "blokuje Pan linię"... PORAŻKA!!! Kupiłem sofę i po rozpakowaniu okazało się, że skrzynia jest złamana. Zakup przez internet, więc infolinia umywa ręce. Na maile wysłane do działu reklamacji nie ma odpowiedzi. Reklamacja trwa już ponad 20 dni, a pieniądze zablokowane.

Super

Zakupy w Agata to przyjemność. Zgodnie z gazetka promocje godne uwagi. Zawsze można coś fajnego kupić. Bony podarunkowe też polecam. Trafiłam na fajne, niedrogie poduszki do spania w doskonałej cenie za 2 sztuki. Moje zakupy skierowane były na różne drobne akcesoria i wyszłam zadowolona z salonu. Obsługa miła, w salonie czysto. Polecam. Wyszłam szybko by nie przekroczyc budżetu.

Słabo.

Zgodnie z zapowiedzią nowej gazetki od 15 czerwca udałam się na zakup kilku produktów z tej gazetki. Rozczarowałam się, ponieważ już w pierwszym dniu promocji trudno było dokonać zakupu. Zrobiłam kilka okrażeń po sklepie i trudno było spotkać pracownika, nie było kogo zapytać o produkty z gazetki, Pani przy kasie stwierdziła, ze nie może sprawdzić czy towar jest dostępny. Straciłam czas i zakupy nie udane. Porażka.

Kiepsko już nigdy tam nie kupię

Kupiliśmy zestaw stół krzesła.Jak masz gotówkę i kupujesz to obsługa miła a jak zestaw się sypie i składasz reklamację to bardzo niemiła obsługa powiem nawet pogarda do klienta.Fakt termin gwarancji już minął ponad dwa lata.zapytałem więc czy meble obecnie robi się na okres dwóch.Potem niszczeją okleina się odkleja,klej puszcza.Bez szans na reklamacje.no ok.Sami odtrącają klientów.Już nigdy tam nie kupię i znajomym też odradzę.

Miła obsługa i duży wybór asortymentu

Sklep czysty i bardzo bogato wyposażony towar większości dostępny od ręki. Obsługa bardzo miła i pomocna.

Super obsługa

Obsługa posiada duzą wiedzę na temat produktów jakie są sprzedawane. Sprzedawcy mili, pomocni i kompetentni. Sklep posiada duży wybór. Szeroki asortyment w dużym przedziale cenowym. Sprzedawcy odpowiednio potrafią dopasować produkt.

ODRADZAM !!!

Jestem bardzo niezadowolona z zakupów i nikomu nie polecam salonu AGATA w Łodzi ! W lutym 2019 r. zamówiłam w salonie materac i narożnik z dostawą realizowaną przez DTS Transport, którą to firmę AGATA reklamuje jako swojego partnera transportowego. Po przywiezieniu mebli przy kurierach dokładnie sprawdziłam ich opakowania które były szczelne i nieuszkodzone. Mebli nie rozpakowywałam z uwagi na to że przeprowadzkę planowałam dopiero za kilka tygodni i nie chciałam żeby się kurzyły. Gdy po niecałych dwóch tygodniach od dostawy zdjęłam folie, okazało się, że wszystkie dostarczone mi towary są uszkodzone ! Materac jest podarty i brudny, narożnik poprzecierany, rozdarty, upaprany klejem (pewnie jeszcze w produkcji). Co więcej, kanapy nie można złożyć bo ma w środku pękniętą skrzynię. Zgłosiłam reklamację do salonu, który stwierdził że uszkodzenia mebli mają charakter mechaniczny i sprzedawca za to nie odpowiada. Na własny koszt skonsultowałam się z rzeczoznawcą który potwierdził że uszkodzenia powstały w produkcji albo mają charakter silnych uszkodzeń mechanicznych których W SPOSÓB OCZYWISTY nie mogłam sama wywołać – przykład : klej ! Jestem bardzo rozczarowana i czuje się oszukana przez AGATĘ. Na meble wydałam dużo pieniędzy a dostałam zniszczone produkty które nie nadają się do używania. Sprawy na pewno tak nie zostawię – dokumenty przekazałam już do Kancelarii, co niestety naraża mnie na kolejne koszty wywołane nieuczciwym postępowaniem salonu który uchyla się od przyjęcia odpowiedzialności za wadliwy towar. Nigdy już tam nie kupię mebli.

Bardzo profesjonalna obsługa

Zakupiłem dla starszej osoby fotel. Doradca zaproponował 2 bardzo ładne i wygodne fotele przy których była w dodatku możliwość wybrania koloru obicia oraz drewna. Czas realizacji miał trwać 21 dni. Lecz fotel dojechał dopiero 25 dnia. Ale dostałem wcześniej informację o tym że zamówienie się opóźni, co jest rzadkością bo często firmy zapominają wspominać o tak ważnych rzeczach które bardzo wpływają na ogólną opinie klienta o firmie, dzięki czemu nie jechałem na próżno wcześniej i nie pocałowałem cudzysłowowej klamki. Ogólnie bardzo polecam :)

Odwiedzałeś ostatnio Agata?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.77 )

Black Red White

(3.62 )

Bodzio

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem