Jakość Obsługi

BNP Paribas

( 3.17 )

BNP Paribas jest wiodącym bankiem w Europie z międzynarodowym zasięgiem. Grupa jest obecna w 72 krajach i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników, z czego prawie 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska funkcjonuje w naszym kraju od 2015 roku, wcześniej natomiast działał jako Bank Gospodarki Żywnościowej założony w 1975 roku. Grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów w realizacji wielu projektów, oferując im bogaty wachlarz produktów finansowych, inwestycyjnych i oszczędnościowych oraz ochrony ubezpieczeniowej. Jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich. Bank BNP Paribas w Polsce to niemal 3,8 mln klientów oraz ponad 500 oddziałów.

Opinie (1167)

Jest ok ale bez fajerwerków

Czas oczekiwania na kontakt bardzo krótki. Pracownik lakonicznie odpowiadał na moje pytanie, nie wykazywał entuzjazmu, nie starał się zbijac objekcji. Jednak odpowiadał na pytania precyzyjnie i miał dużą wiedzę produktową.

Dwa razy sprawdź regulamin...

BNP Paribas to sieć banków w całej Polsce. Bardzo aktywni konsultanci on line, zachęcają i polecają korzystanie z produktów banku. Konta osobiste, karty kredytowe to najpopularniejsze oferty. Obsługa przebiega sprawnie a konsultanci są mili i pomocni. W dokładny i jasny sposób tłumaczą jak można skorzystać z danej oferty banku. W kontakcie z klientem nie omawiają każdego punktu w regulaminie. Skupiają się na najważniejszych zagadnieniach. Proces przebiega sprawnie i nie przekracza 10 min. Oferta jest konkurencyjna i atrakcyjna. Zachęcam do sprawdzenia regulaminu przed podpisaniem umowy aby mieć pewność jaki produkt wybieramy.

Doskonałe podejście do potrzeb klienta

Od niedawna korzystam z usług banku BNP Paribas, w związku z czym pojawiło się kilka kwestii ściśle związanych z wybranym przeze mnie kontem. Obsługa za każdym razem okazywała pełne zainteresowanie oraz chęci rozwiązania danych nieścisłości. W lokalu przestrzegane były zasady spowodowane przez sytuację wywołaną covid-19.

Bardzo Dobra Obsługa

Poszedłem z żoną założyć konto bankowe w BNP Paribas w Karczewie. Po chwili oczekiwania w kolejce przyjęła nas pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Bardzo miła obsługa , świetnie przygotowana prezentacja oferty banku. Pani w prosty zrozumiały dla klijenta sposób opowiedziała o zaletach konta w ich banku,oraz korzyściach związanych z posiadania rachunku oszczędnościowego. Super obsługa, polecam.

Założenie konta w bnp paribas online

Złożyłem dyspozycje założenia konta online w bnp paribas. Od momentu kliknięcia linku z założeniem konta, każdy podpunkt był przejrzysty i łatwy do zrozumienia. Konto założyłem w 7 minut używając do tego tylko telefonu komórkowego. Weryfikacja przeszła bardzo szybko. Hasło oraz login do konta dostałem na adres e-mail następnego dnia. Jedyna rzecz do której bym się przyczepił to aplikacja która mogłaby być bardziej przejrzysta i łatwa w obsłudze. Dlatego oceniam na 4,5 gwiazdki. Uważam ze na tle innych banków założenie konta w bnp paribas jest bardzo proste i można to zrobić przez telefon.

nieznajomosc regulaminów ofert i tabeli opłat i prowizji

Konsultanci na infolinii nie do końca umieją wyjaśnić problemy z opłatami widniejące na koncie. Długo weryfikują to co klient im przedstawi ustnie w systemie, konsultują się z przełożonymi podczas rozmowy a na koniec nie wyjaśniają sprawy tylko informują o potrzebie dłuższrj weryfikacji i informują iż oddzwonią w konkretnym podanym terminie, lecz do tego w ogóke nie dochodzi !

NAJGORSZA BANKOWOSC ELEKTRONICZNA

NIE WIEM JAK TEN BANK MÓGŁ DOSTAĆ TAKĄ NAGRODĘ DOTYCZACĄ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA ?????? TO JEST CHYBA ŻART HASŁO "BANK ZMIENIAJĄCEGO SIĘ ŚWIATA" JEST MYLĄCE I WPROWADZAJĄCE W BŁĄD KLIENTÓW. BANK WPROWADZA NOWĄ BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNĄ "GOONLINE" I OGRANICZA ZNACZNIE FUNKCJONALNOŚĆ, KTÓRA BYŁA DOSTĘPNA W POPRZEDNIM SYSTEMIE "PLANET". W OBECNEJ SYTUACJI??? SPŁACASZ KREDYT ? TERAZ NIE DOWIESZ SIĘ ON-LINE ILE SPŁACIŁEŚ, W NOWYM SYSTEMIE BRAK HISTORII KONTA KREDYTOWEGO !!!!!!?????? ŚWIAT IDZIE DO PRZODU INNE BANKI UDOSTĘPNIAJĄ KLIENTOM CORAZ TO NOWE FUNKCJONALNOŚCI W SWOJEJ BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ !!! A TEN BANK CO ROBI ? OGRANICZA JĄ I TO BEZPRAWNIE WYKORZYSTUJĄC OBECNĄ SYTUACJE ????? ZŁUŻCIE REKLAMACJE TO SIĘ NIE DOCZEKACIE ODPOWIEDZI !!! Powinno być 0 gwiazdek.

Atrakcyjne promocje, najwyższy poziom

Jedna z ofert w której miałem przyjemność brać udział - "Przedwiośnie z Kontem!" - zachęciła mnie do założenia konta w BNP i nie żałuję. Skłaniam sie nad pozostawienie tego konta na dłużej, a nie miałem początkowo takiego zamiaru. W porównaniu z innymi bankami (Millenium oraz Santander) aplikacja nie sprawia jakichkolwiek problemów, a usługi bankowości online (GoOnline, aplikacja mobilna) jest schludna, czytelna i sprawdza się znakomicie.

Dobra obsługa

W tym oddziale obsługa klientów jest na dobrym poziomie, lecz w porównaniu z innymi placówkami w tym mieście nie jest najlepsza.

Wysoka kultura obsługi

Placówka czysta, nowoczesna z wysoka jakością wyposażenia, personel sympatyczny lecz za bardzo natarczywy (dało się odczuć napięcie związane z silną potrzebą "wcisniecia" produktu, bankomat starego typu, wolno działający i zniszczony z zewnątrz.

Pracownik nie jest gotowy do udzielenia odpowiedzi

Brak wiedzy na podstawowe kwestie dotyczące konta dla Klienta indywidualnego.

Słaba strona banku

Uważam, iż obsługa klientów na infolinii nie jest mocną stroną banku. Często spotykałem się z niekompetentną obsługą, co skutkowało składaniem reklamacji. Niestety, często to jedyna droga, aby wyegzekwować tutaj swoje prawa.

Super, polecam

Szybko sprawnie i bez większych problemów w kilka chwil załatwiłam wszystko. Na każde moje pytanie dostałam szybka i jasną odpowiedź. Polecam ;)

wyplata z konta a zajecie komornicze

Bank ma system wypłacania pieniędzy przy zajęciu komorniczym po sprawdzeniu klienta czy komornik może zająć pieniążki czy nie, dlaczego to tak długo trwa?. Kolega był 3 razy w banku od gdz 9 rano a wypłatę dostał o 16 gdz zmieńcie system lub stracicie sporo klientów . PRZEPRASZAM Panie z tego banku poniosło mnie trochę,dobrze że one umiały wytłumaczyć o co w tym bałaganie chodziło.

obsługa klientów

Będąc ostatnio w banku odz Żagań byłam zbulwersowana obsługą. Pani która mnie obsługiwała potraktowała mnie jak zło konieczne. Podczas obsługiwania mnie przyjmowała telefony i nie zwracając uwagi na mnie rozmawiała sobie jakby mnie nie było. Na zwróconą uwagę, że zachowuje się nieprofesjonalnie odpowiedziała mi , że przecież mnie obsługuje. Prosiłam o wpłatę na konto oszczędnościowa i po powrocie do domu stwierdziłam , że wpłata owszem jest ale za koncie tz zw. Szczerze nie polecam tego oddziału.

Odwiedzałeś ostatnio BNP Paribas?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.58 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.00 )

Bank Ochrony Środowiska

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem