Booking.com

(3.97)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (155 z 819)

Rezerwuję wszystkie noclegi...
Rezerwuję wszystkie noclegi zawsze na booking.com, nigdy nie byłam rozczarowana zarezerwowanym obiektem, duży wybór na każdą kieszeń. Wszystkie wyjazdy wakacyjne rezerwuję w całej Europie bez problemu i bez stresu.

RenataM

04.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super wyszukiwarka tanich...
Super wyszukiwarka tanich noclegów

Klient_Jvnm

03.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetny do rezerwacji...
Świetny do rezerwacji wszelkich pokoi hoteli czy innych zakwaterowań.

Daria_411

03.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyjazna strona internetowa
Przyjazna strona internetowa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry system...
Bardzo dobry system rezerwacji

RiK

03.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy portal do...
Najlepszy portal do rezerwach noclegów. W przypadku kłopotów z noclegiem, infolinia jest bardzo pomocna, nawet w niedzielę wieczorem. Warto korzystać.

Klient_Y4aVd

03.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabe podejście brak...
Słabe podejście brak chęci rozwiązania problemu…

Konsument.

29.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta na...
Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Wszystko zorganizowane i dopracowane sprawnie i skutecznie, tak aby klient mógł spokojnie cieszyć się pobytem.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Anulowana rezerwacja. Kilkukrotnie...
Anulowana rezerwacja. Kilkukrotnie dzwoniłem na infolionie szukając pomocy jednak obsługa była tragiczna. W ciągu jednego dnia rozmawiałem z sześcioma konsultantami z czego każdy recytował wyuczone formułki i nie był w stanie pomóc znaleźć alternatywnego rozwiązania. Obiecano mi podesłanie nowej oferty jendak skończyło się na tym że otrzymałem zwrot pieniędzy a booking umył ręce i nie pomógł (zakwaterowanie było tu istotne ze względy na podróż służbową do Londynu).

Marcin Linka

31.08.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wszystko działa bez...
Wszystko działa bez zarzutu, jedynym minusem są zawyżone ceny i dodatkowe opłaty np. za sprzątanie.

Poziomk@

27.07.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wygodna i...
Bardzo wygodna i przejrzysta aplikacja - łatwa w obsłudze, klarowne ceny i informacje. Konsultanci/ biuro obsługi klienta bardzo pomocni i życzliwi

angela.pa

24.06.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mam mieszane uczucia...
Mam mieszane uczucia co do działania serwisu booking.com. Co innego na stronie a co innego w rzeczywistości. Problem z reklamacją.

Swojska klientka

27.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wszystko jest okej
Wszystko jest okej

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W miarę duża...
W miarę duża ilość obiektów , przejrzyste opcje wyboru menu i łatwość w posługiwaniu się na portalu lecz czasem warto wejść bezpośrednio na stronę obiektu lub zadzwonić i cena okazuje się niższa niż na booking.com

lukiaso

26.09.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetny wybór noclegów,...
Świetny wybór noclegów, częste promocje i atrakcyjne ceny. Każdy może wybrać coś dla siebie, nawet tak wymagający klient, jak ja. Bardzo polecam ten portal.

Klient_G1Svk

31.08.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
dobra obsługa
dobra obsługa

Jacek_458

02.08.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super aplikacja godna...
Super aplikacja godna polecenia zawsze łatwo poszukać nocleg

Piotr_2463

02.08.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie dość często przeglądam oferty na bookingu oraz je rezerwuję. Moim zdaniem dużo do oceny tej platformy daje sam kontakt z właścicielami, najemcami noclegu. W końcu to booking powinien najpierw weryfikować wierzytelność placówki. Booking jest przejrzysty, łatwo w nim się szuka, ułatwia kontakt z placówkami. Od siebie daje często zniżki, rabaty, we współpracy z innymi firmami możemy również uzyskać cashback od rezerwacji- co jest dobrą alternatywą na ,, przyoszczędzenie''. Nigdy nie zostałam oszukana przez ową stronę- a z innymi mam nieprzyjemne doświadczenia. Zawiodłam się jednak na owej stronie, gdy przeglądając ten sam obiekt u mnie kosztował xxx, natomiast na innym urządzeniu obiekt był w innej cenie ( oczywiście, za ten sam pokój). Weryfikując inne obiekty- sytuacja identyczna oraz zmienna raz na 1 urządzeniu drożej, a drugi raz odwrotnie.

Klient_WLqcd

08.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Portal niezmiennie świetnie...
Portal niezmiennie świetnie obsługuje mnie podczas podróży służbowych!

Dariusz_325

14.01.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry wybór hoteli,...
Dobry wybór hoteli, oferta lojalnościowa

zarejestrowany-uzytkownik

14.01.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Booking.com

Portal został założony w 1996 roku w Amsterdamie Booking.com z małego holenderskiego start-upu stał się jedną z wiodących firm turystycznych online na świecie. Booking.com jest częścią Booking Holdings Inc. (NASDAQ: BKNG), a jego misją jest ułatwienie wszystkim odkrywania świata.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Booking.com?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Dobrze.