CARRY

( 3.63 )

Carry to polska marka odzieżowa oraz sieć sklepów odzieżowych założona w 2000 roku. Carry zajmuje się projektowaniem oraz sprzedażą odzieży. Sklepy Carry ulokowane są zazwyczaj w centrach handlowych.

Opinie (650)

Jeszcze nie spotkałam ...

Jeszcze nie spotkałam takiej firmy, która oferowałaby taki wysoki poziom usług reklamacyjnych. Można spokojnie kupować ubrania firmy Carry, gdyż nie zostaje się z wadliwym towarem kiedy taki się trafi. Mam sporo ubrań tej firmy i kiedy tylko zgłosiłam reklamację (dwa razy na naprawdę sporo ubrań w szafie) firma Carry przysłała kuriera po odbiór reklamowanej rzeczy. Obie reklamacje zostały rozpatrzone pozytywnie. W jednym przypadku towar wymieniono na nowy na koszt firmy, a w drugim oddano mi pieniądze na konto. Tak, jak napisałam nie spotkałam się z tak wysokim poziomem obsługi reklamacyjnej wśród firm odzieżowych dotychczas. Gorąco polecam. Nie zrezygnuję z kupowania w takiej firmie.

Wizyta w sklepie ...

Wizyta w sklepie oceniam bardzo słabo !!!Oczywiście chodzi o obsługę dwie młode dziewczyny bardzo niemiłe wręcz oburzone ze szukam dla dziecka jego rozmiarówki a one mają poukładane godz.18 miny obsługi grobowe zero kontaktu z klientem zajęte obsługą swoich telefonów tyle w temacie nie polecam.Czlowiek czuje się niechciany w takim sklepie!!!

Sklep ze sporą ...

Sklep ze sporą przestrzenią. Można swobodnie przechodzić między wieszakami. Plus dla osób z wózkiem lub poruszających się na wózku. Schludnie i czysto, obsługa mila i chętna do pomocy. Ceny i plakatu czytelne, przyciągające uwagę klientów. Minusem jest nierówny asortyment. Dział dla dzieci bardzo biednie wyposażony. Dział dla kobiet bez zarzutów. Dział męski bardzo na Plus!

Jestem bardzo zadowolona z zakupów.

Zachęcające ceny promocyjne, dobra jakość koszulek męskich, bardzo szybka realizacja zamówienia (Oddz.Poznań).

Reklamacja

Kupiłam porwaną w dwóch miejscach sukienkę, nie zauważyłam tego przy zakupie. Założyłam ją raz i wówczas zobaczyłam te dziury. Jedna na górze a druga na dole. Moja reklamacja została odrzucona! Według nich ich towar jest w idelanym stanie i najwyraźniej sama narobiłam sobie tych dziur. Jestem bardzo rozczarowana ich podejściem do klienta. Nie polecam. Towar jest drogi i wadliwy.

Super

Kupiłam dziś w Carry dwie sukienki. Obs) ugiwała mnie bardzo miła, wysoka, szczupła pani z koczkiem. Obsługa była profesjonalna. Pani że szczerym, niewymuszonym uśmiechem doradzała mi wybór. Miło wracać do takiego sklepu.

Dobra obsługa, świetne zaopatrzenie.

zawsze kupuje tu dodatki bielizniane , sa kolorowe i zawsze jest rozmiar. zawsze sa tez promocje, wiec mozna niedrogo kupic fajny upominek

Dobra obsługa

Kupiłem w tym sklepie ciepłe kapcie dla narzeczonej. Akurat jedne najbardziej mi przypadły do gustu, wybrałem i udałem się do kasy. Zaproponowano mi dodatki zimowe. Propozycja była luźna, z uśmiechem na twarzy i w miłym tonie. Po odmowie, Pracownik szybko przeprowadził transakcje kasową i wręczył mi paragon. Polecam zakupy w tym sklepie.

Wyprzedaż

W dniu wczorajszym odwiedziłam sklep CARRY z ofertą letniej wyprzedaży. W całym sklepie było bardzo dużo informacji o przecenie do 70 % ale na większości towarów nie było cen po przecenie, na moje pytanie Pani ekspedientka patrząca na towar powiedziała, a ta sukienka to cena na pół. Wybór sukienek był dość duży, ale nie miałam ochoty podchodzić z każdym towarem do Pani, aby podała mi właściwą cenę.

Bardzo proste kroje !

Lubię tą markę za prostotę, stonowane kolory i dojrzałe kroje ! Zawsze można coś wybrać pośród dużego wyboru swetrów !

Przeciętny sklep

Sklep jest duży, przestronny. Jest duży wybór produktów, ale niewielki wybór rozmiarów. Obsługa jest przeciętna, nie starają się doradzić i zainteresować klientem.

Mój ulubiony sklep

Często robią promocje i wyprzedaże online. Zamówienie zawsze szybko realizowane.

Fajny sklep z super obsługą

Ubrania bardzo w moim stylu a do tego obsługa uśmiechnięta i pomocna. Dzień dobry na wejściu a potem pomoc w przymierzalni. Szkoda, że wszędzie tak nie ma! Pozdrawiam.

Szybka odpowiedź na pytanie

Napisałam maila i szybko udzielili mi odpowiedzi, także polecam kontakt przez ich stronę.

Odwiedzałeś ostatnio CARRY?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.96 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem