Circle K

( 4.03 )

Circle K prowadzi ponad 370 stacji paliw w całym kraju. Sieć firmy obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. W 2012 r. właścicielem spółki została kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc. To jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Opinie (2665)

Super!

Polecam.

Wczoraj wieczorem zatankowałam na w w stacji supragaz który

Wczoraj wieczorem zatankowałam na w/w stacji supragaz który dostępny jest w stacjach tej sieci. Oznaczenia na stacji są czytelne tak , że nie miałam problemu z odnalezieniem stanowiska na którym tankowany jest gaz.Dobrze zorganizowany też jest sposób przywołania obsługi za pomocą wciśnięcia dobrze oznaczonego guzika - jedyny minus brak sygnału albo jakiegoś oznaczenia , że obsługa już wie o przywołaniu. Czas oczekiwania na podejście obsługi jest optymalny choć nie ekspresowy mimo znośnej temperatury zewnętrznej i braku potrzeby zakładania wielkiej ilości ubrań. Ogólnie jednak przyjemnie jest zatankować paliwo na stacjach tej sieci.

- warunki pogodowe - słońce - podjazd na stację czysty, brak rozlanych cieczy na podjeździe, brak śmieci - wizyta w toalecie (podłoga, pisuar, lustro - czyste, lecz na podłodze leżało trochę ręczników papierowych) - obsługa klienta - "Dzień dobry w czym mogę pomóc?" z uśmiechem na twarzy, przede mną nie było klientów, po zamówieniu kawy padła propozycja "Może zechciałby Pan ciasteczko do kawy, jeśli Pan zbiera punkty to za taki zestaw jest plus 40 pkt", strój służbowy czysty wydawał się być kompletny. przy kasie na jednej półce impulsowej brakowało batoników, pożegnanie "Dziękuję, do widzenia" - ekspozycja w kawiarce dobrze widoczna i pełna, na blacie rozsypany cukier, kawa bardzo dobra, kosz na śmieci przy kawiarce zapełniony do połowy - obserwacja otoczenia - pracownik tankujący LPG nie miał założonych okularów ochronnych

Przyznam szczerze

Przyznam szczerze, że nie miałam nigdy nieprzyjemnych syt. związanych z tą stacją.Jeśli chodzi o samą obsługę to jest ona naprawde na najwyższym poziomie, zawsze przy kasie ekspedienci upewniają sie czy klient chce otrzymac paragon czy fakture, chętnie tłumacza zasady korzystania z promocji premium club, zachęcają do skorzystania z promocji np.art spożywczych, przy wyjsciu zapraszają ponownie, życza miłego dnia. Stacja ta znajduje się przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic Wodzisławia przez to zawsze mają bardzo dużo klientów, zdarza się że trzeba poczekać w kolejce do tankowania ale świadczy to również o tym że mają bardzo dobre paliwo ja sama jestem tego najlepszym przykładem ponieważ nigdy nie zawiodłam się na jakości ich paliwa. Z pewnością będe tam zajeżdzać.

Tankowałem na tej stacji bardzo rzadko

Tankowałem na tej stacji bardzo rzadko, tylko wtedy, gdy nie miałem czasu zatankować na stacji Orlen. Po kilku odwiedzinach, zdecydowałem się tankować częściej pomimo wyższej ceny niż na stacji Orlen. Dlaczego? Już tłumaczę. Sama stacja, wygląd, czystość w środku jak i wokół jest bez zastrzeżeń. Towar na półkach poukładany jest równo, nie ma braków. Obsługa pomimo tego, że posiadam złotą kartę w Orlen zdołała namówić mnie( ale bez nacisku i bardzo miło) na wyrobienie karty w Statoil. Pracownik wyliczył mi wszystkie korzyści i zalety z posiadania takiej karty. Czasami ludzie tam pracujący wyglądają na znużonych, ale zależy to od pory dnia i ludzi na zmianie. Podsumowując, bardzo chętnie polecę tą stację innym. Dziękuję za możliwość oceny Andrzej U.

Miła i szybka obsługa nawet w późnych godzinach

Miła i szybka obsługa nawet w późnych godzinach, dodatkowo smaczne jedzenie i co najważniejsze podawane w niedługim czasie i ciekawe promocje w sklepie przy stacji oraz fachowa pomoc obsługi w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów. Bardzo ładny wygląd lokalu w którym dodatkowo można usiąść przy dostosowanych do tego celu stolikach, gdzie można na spokojnie wypić kawę, zjeść coś lub przeczytać prasę

Na terenie stacji było czysto

Na terenie stacji było czysto. Nie było plam po paliwie, śmieci i kipów (no może z małym wyjątkiem trawnika). Co sprawiało już bardzo dobre wrażenie wizerunku stacji. W toalecie miły zapach, papier toaletowy dostępny, ręczniki papierowe do rąk również. Jedyny minus dla toalet to zepsute drzwi - nie szło ich zamknąć. Obsługa na stacji miła ubrana w stroje firmowe. Zostałem mile przywitany. Obsługujący mnie pracownik stacji uśmiechał się i głośno i wyraźnie zaproponował mi dodatkowy zakup, z czego skorzystałem. Po zakończeniu obsługi zostałem mile pożegnany. Na stacji towary ładnie poukładane, z cenami. Stacja godna polecenia!

Obsługa bardzo uprzejma i uśmiechnięta

Obsługa bardzo uprzejma i uśmiechnięta. Ceny w porównaniu z innymi placówkami są na podobnym poziomie. W trakcie tankowania, można skorzystać z darmowej myjki do szyb. Poza tym na stacji również dostępny jest darmowy kompresor z pomiarem ciśnienia opon. Jedynym minusem, jest to, że czasami po użyciu dzwonka, przywołującego personel trzeba chwile poczekać (raz zdarzyło się ze było to nawet 5 minut), na osobę zajmującą się tankowaniem gazu LPG.

Na stacji było ok

Na stacji było ok. 8-9 klientów (aut), więc wszystkie stanowiska do tankowania były zajęte. Przy stanowisku tankowania gazu obsługa szła sprawnie. Przy kasie mimo niedużej kolejki sprzedawca (Pan S.) zaproponował zakup kanapki, napoju - wspomniał o dodatkowych promocjach punktowych. Stgacja czysta, choć przy lodówkach z napojami na podłodze stały nie wyłożone zgrzewki z napojami.

Miła Obsługa

Miła Obsługa, wszystkie towary widoczne i łatwo dostępne. Czysto i estetycznie. Ceny widoczne, znajomość asortymentu przez personel. Wszystko oceniam na 5+. Na zewnątrz czysto przy dystrybutorach paliw, szybko obsługa na zewnątrz i w środku. Paliwo jest dobrej jakości, benzyna i gaz. Żywność jest zawsze świeża i smaczna.

Rzadko tankuje na innej stacji niż Orlen

Rzadko tankuje na innej stacji niż Orlen, ale teog dnia zmuszony koniecznością skorzystałem z usług Statoil czego bardzo żałuję. Pomimo tego, że paliwo jest nieco tańsze niż na stacjach Orlenu to niestety odniosłem wrażenie, że jest znacznie gorszej jakości. Jeżdze codziennie te samą ilośc kilometrów i tankując na stacjach Orlenu paliwa starczalo mi na 7 dni a benzyna ze Statoil skończyła mi się już po 3 dniach. Niestety nie mogę w żaden sposób udowdnić, że paliwo na tej stacji jest rozwadniane, ale sprawdzałem ten fakt dwa razy i za każdym razem paliwo kończyło mi się sporo szybciej niż to z Orlenu. Poza tym na tej stacji jest bardzo niesympatyczna obsługa, jako że jeżdze skuterem i tankuje za dosyć małe pieniądze to za kazdym razem kasjer ze stacji traktuje mnie dosyć obcesowo i obojętnie jak klienta "gorszej kategorii" Generalnie nie polecam tej stacji chyba, że ktoś nie ma wyboru.

Zacznę od tego

Zacznę od tego, że zjazd na stację jest bardzo wygodny i nie uniemożliwią ruchu innym uczestnikom ruchu co akurat w tej części miast jest przydatne. Stacja jest umieszczona w bardzo widocznym miejscu oraz bezpośrednio przy głównej drodze. Po zaparkowaniu auta przy dystrybutorze zauważyłem iż cały plac oraz strefy koło sklepu, restauracji, myjni oraz miejsca parkingowe koło dystrybutora z odkurzaczem są czyste tj. bez jakichkolwiek papierków, śmieci niedopałków papierosów itp. Koło dystrybutorów z paliwem powieszone są jednorazowe ręczniki oraz foliowe rękawiczki co niejednokrotnie jest bardzo przydatne. Po zatankowaniu wszedłem do sklepu i tam zauważyłem że towar jest bardzo dobrze poukładany, witryny okienne były czyste. Podłoga też była zadbana i uprzątnięta z wszelkiego rodzaju papierków. Przed kasą stało jeszcze 3 klientów. Obsługa szybko się zreflektowała i otworzyła drugą kasę gdzie w bardzo szybkim tempie zostałem obsłużony, nabijając sobie przy tym punkty na kartę stałego klienta. Sprzedawca zaoferował mi przy tym kilka produktów z promocji lecz odmówiłem. Wyszedłem ze sklepu i wsiadłem do auta. Całe zajście od momentu wjazdu do wyjazdu ze stacji trwało około 10 min. Bardzo szybko i sprawnie.

Na STATOILU tankuję średni trzy razy w tygodniu

Na STATOILU tankuję średni trzy razy w tygodniu. Jeżdżę samochodem służbowym i mam specjalną kartę do tankowania bezgotówkowego. Jest to bardzo wygodna forma tankowania. Najbardziej podoba mi się to że że na stacji nigdy nie ma kolejek. Jest kilka dystrybutorów i dzięki temu nie tworzą się nie potrzebne zatory. Przy kasie też nie tracimy czasu. Zazwyczaj są dwie osoby obsługujące, które są schludnie ubrane i zazwyczaj uśmiechnięte. Jeżeli chodzi o ceny paliwa są porównywalne do konkurencyjnych stacji. zdecydowanie polecam tą stację.

Gdy podjechałem na stacje od razu w oczy rzuciły się plamy

Gdy podjechałem na stacje od razu w oczy rzuciły się plamy cieczy na podjeździe. Dystrybutory były czyste, woda do mycia szyb również. Bark widocznych zanieczyszczeń na placu przed sklepem oraz na parkingu. Po wejściu na stacje wszedłem do toalety, tam nie zauważyłem żadnych uchybień - toaleta czysta, papier toaletowy, mydło oraz ręczniki papierowe były dostępne. Po wyjściu z toalety udałem się do kasy w celu zakupu hot-doga. Sprzedawca nie miał identyfikatora, ale reszta stroju była firmowa. Pani przywitała mnie słowami "słucham". Gdy złożyłem zamówienie powiedziała kwotę do zapłaty i zaczęła robić hot-doga. Brak pożegnania - tylko po wydaniu reszty od razu sprzedawczyni zaczęła rozmowę z koleżanką z pracy. Ogólnie obsługa nie nastawiona zbyt prokliencko.

Tankuje na tej stacji codziennie od poniedziałku do

Tankuje na tej stacji codziennie od poniedziałku do piątku,jestem zadowolony z obsługi.Miła,sympatyczna,uśmiechnięta załoga.Profesjonalne podejście do klienta.Bardzo dobrze przygotowany plac dla klienta m.in. rękawiczki jednorazowe,ręczniki papierowe,myjka do szyb.Fachowa i szybka obsługa pozwala na szybkie zatankowanie pojazdu i płatność.

Stacja Statoil w zdunskiej woli posiada znakomitycg

Stacja Statoil w zdunskiej woli posiada znakomitycg sprzedawców,są zawsze mili, uśmiechnięci, służą pomocą..jest tam zawsze czysto, ręczniki papierowe są pod ręką.jest tam duzy asortyment artykułów spożywczych, duży wybów paierosów w przystępnych cenach. Bardzo lubie korzystać z tej stacji paliw. Gorąco polecam.

STACJA POŁOŻONA W CENTRUM MIASTA

STACJA POŁOŻONA W CENTRUM MIASTA .OBSŁUGA BARDZO DOBRA .POMIMO DUŻEGO RUCHU DOSKONALE WSZYSTKO ZORGANIZOWANE . PRACOWNICY MILI CHOĆ BYŁO WIDAĆ ŻE ZMĘCZENI .DYSTRYBUTOR Z GAZEM BYŁ NIECZYNNY ALE PRACOWNICY SZYBKO WSKAZYWALI DROGĘ DO NAJBLIŻSZEJ STACJI Z GAZEM. DUŻA OFERTA ARTYKUŁÓW SAMOCHODOWYCH . ŚWIEŻE PIECZYWO .PYSZNE HOT-DOGI!!

Jakość obsługi zawsze na najwyższym poziomie

Jakość obsługi zawsze na najwyższym poziomie, pracownik zawsze upewnia się czy klient chce paragon czy fakture, posiadają pełna wiedze na temat programu premium club, uzyskałam odp na każde pyt. upewniono się czy wszytsko rozumię i czy moga mi jeszcze w czymś pomóc. Przy wyjsciu zawsze życza miłego dnia, naprawde chce się tam wracać.

Bardzo miła i szybka obsługa

Bardzo miła i szybka obsługa. Tankując gaz nie musiałem długo czekać na osobę obsługującą dystrybutor. Obsługa przy kasie fiskalnej przebiegła również bardzo sprawnie i sympatycznie. Podoba mi się również myjnia samochodowa. Za 4 zł można umyć spokojnie cały samochód, gdzie jest to nie możliwe w innych tego typu myjniach ( średnio trzeba zapłacić 6-8 zł, a więc 2 razy drożej ). Ceny paliwa na tej stacji są konkurencyjne, lecz jest kilka stacji w mieście gdzie jest tańsze paliwo.

W piątek 9 kwietnia podjechałem na stację paliw Statoil w

W piątek 9 kwietnia podjechałem na stację paliw Statoil w Żorach, aby zatankować samochód. Podjechałem pod dystrybutor i przystąpiłem do tankowania w samochodu. W międzyczasie sprawdziłem czystość podjazdu, dystrybutora oraz pojemnik z wodą i wszystko wyglądało poprawnie. Po zatankowaniu samochodu udałem się do sklepu i przystąpiłem do sprawdzenia toalety. Na stacji znajduje się jedna koedukacyjna toaleta w której była brudna podłoga. Mydło jak również papier toaletowy znajdowało się w pojemnikach. Pojemnik na śmieci był wypełniony w połowie. Następnie udałem się do kasy, aby zapłacić za paliwo. Zostałem powitany przez pracownika, który zapytał z jakiego dystrybutora kasujemy paliwo a następnie podał kwotę do zapłaty. Później przyjął zapłatę, wydał paragon wraz ze zgodną resztą i zaprosił do ponownych odwiedzin. Kontakt z pracownikiem był bardzo miły a cała transakcja przebiegła bardzo sprawnie.

Po podjechaniu pod dystrybutor i zadzwonieniu na przycisk

Po podjechaniu pod dystrybutor i zadzwonieniu na przycisk wzywający personel, szybko pojawił się pracownik, aby napełnić bak paliwem LPG. Bardzo uprzejmy personel pobrał opłatę przy kasie stacji, oferując jeszcze inne usługi. Jeżeli pracownik zwraca się z problemem, pracownicy niezwłocznie i kompetentnie udzielają pomocy. Jednak w tej miejscowości ceny usług są zbyt wysokie do konkurencji.

Odwiedzałeś ostatnio Circle K?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Stacje paliw Auchan

(4.06 )

BLISKA

(3.93 )

BP

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem