CLA - Chełmskie Linie Autobusowe

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Chociaż o naszej...
Chociaż o naszej komunikacji miejskiej nie mam najlepszego zdania, to jednak nie sposób nie zauważyć, że firma zmienia się na lepsze. Duża zasługa w tym jest kierowców, którzy stali się bardziej uprzejmi i nastawieni na potrzeby pasażera. Dzisiaj np. kierowca linii nr 6 poczekał na przystanku aż starsza kobieta dojdzie do autobusu. Było to bardzo uprzejme z jego strony. Gdyby jeszcze dopracować rozkład jazdy to byłoby ok.

zalogowany_użytkownik

09.11.2011

Placówka

Chełm, Okszowska 41

Nie zgadzam się (5)
Chełmskie Linie Autobusowe...
Chełmskie Linie Autobusowe - spółka miasta oraz inwestora z Irlandii, można byłoby pomyśleć że to prawie luksus... Ale nie... Tabor poza kilkoma autobusami marki Mercedes /z resztą mającymi lata swojej świetności już dawno za sobą/ nadaje się chyba tylko do kasacji. Bo chyba tylko tutaj jeżdżą jeszcze stare Jelcze PR110. W autobusach fakt zdewastowanych buszuje zimno, drzwi otwierają się z wieeeelkim hukiem a zawieszenie tych pojazdów aż prosi się jęcząc jeśli nie o wymianę to remont. Poza tym jakie zawieszenie... Jeśli ktoś chce przeżyć ekstremalną i hard core'ową jazdę to zapraszam do Chełma. Ktoś to tego nie przeżył nigdy się nie dowie, że za 2 PLN można przeżyć tak niesamowitą przygodę.

Jacek_237

11.02.2010

Placówka

Chełm, Okszowska 41

Nie zgadzam się (17)

CLA - Chełmskie Linie Autobusowe

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CLA - Chełmskie Linie Autobusowe?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Chociaż o naszej...
Chociaż o naszej komunikacji miejskiej nie mam najlepszego zdania, to jednak nie sposób nie zauważyć, że firma zmienia się na lepsze. Duża zasługa w tym jest kierowców, którzy stali się bardziej uprzejmi i nastawieni na potrzeby pasażera. Dzisiaj np. kierowca linii nr 6 poczekał na przystanku aż starsza kobieta dojdzie do autobusu. Było to bardzo uprzejme z jego strony. Gdyby jeszcze dopracować rozkład jazdy to byłoby ok.