Cropp (dawniej Cropp Town)

( 3.70 )

Opinie (984)

Miła obsługa

W sklepie jest duży wybór produktów. Obsługa jest miła, chętnie pomaga, ceny są bardzo dobre.

Bardzo miła i kompetentna obługa.

Obsługa sklepu szybko reaguje na prośby klienta. Widać, że starają się pomóc klientowi w znalezieniu odpowiedniego towaru. Towar na sklepie uporządkowany, wszystko bardzo przejrzyste.

Super !

Kiedyś ten sklep kojarzył mi się tylko ze sportowymi ubraniami, od pewnego czasu zauważyłam, że zostały wprowadzone eleganckie kolekcje, Bardzo na plkus za różnorodność wprowadzanie zmian ! Można tu znaleźć również fajne rzeczy męskie !

Bardzo dobre wrażenia o tym sklepie

Personel sklepu bardzo miły i pomocny. Mimo dość dużej ilości innych klientów, czas obsługi dość szybki i sprawny. W sklepie panował porządek, który ułatwił moje zakupy oraz zapewnił dobre samopoczucie.

średnie

Sklep mimo pozoru obszerności nie oferuje wcale całego asortymentu jaki teoretycznie jest dostępny w nim patrząc na ich stronę internetową panie się gubią latają w kółko nie dokońca rozumieją co się do nich mówi

Brak zainteresowania obsługi klientem

Odwiedzilem sklep z odzieżą Cropp dwa tygodnie temu, w poszukiwaniu prezentu dla brata.Na samym wejściu nie usłyszałem słowa dzień dobry, chociaż sam je pierwszy powiedziałem,krążąc po sklepie około 10minut, kasjerki były zajęte rozmową między sobą,i nie wykazały zainteresowania mną,dopiero gdy poprosiłem o pomoc Pani pomogła mi wybrać owy prezent. W sklepie panował porządek, chociaż miejscami można było zauważyć ubranie które spadło z wieszaka.Przy kasie Panie zaproponowały mi reklamówkę i już miłym głosem powiedziały dowidzenia i życzyły miłego dnia.W kolejnym dniu byłem zmuszony zwrócić zakupiony prezent ponieważ nie spodobał się on mojemu bratu, oczywiście miałem paragon i zwrot został przyjęty bez żadnych problemów,akurat w tym dniu usłyszałem dzień dobry, a obsługa zajmowała się swoimi obowiązkami.

Szybka dostawa

Szybka dostawa ze sklepu internetowego, buty wygodne i wszystko ok.

Beznadzieja

Byłem dzisiaj w sklepie żeby zwrócić towar.sprzedawca zapytał się mnie gdzie jest metka.poqiedzialem że nie ma bo ja nosiłem Ale miałem paragon.odmowil mi zwrotu.nie polecam tego sklepu.

Obsługi po prostu nie ma

Obsługi brak. C.H. Agora nie jest dużą galerią, ludzi dużo też nie ma, a co za tym idzie - sklepy też nie są na tyle obciążone, że nie da się podejśc do klienta. W zeszłym tygodniu dokonywałam zakupu damskiej koszulki. Krążyłam po sklepie przez ok 20min, w ciągu całego czasu nie usłyszałam słowa od żadnej ze sprzedawczyń. Żadnego powitania, zapytania o pomoc, doradzenia - nic. Obie panie stały za podparte za ladą, prawie leżały na niej. Klientów na sklepie dało się policzyć na pacach obu rąk. Stół na wejściu miał niepoukładane ubrania, ciężko było cokolwiek znaleźć, w przymierzalni rzeczy po poprzednich klientach. Finalizacja zakupu: brak zaproponowania produktów podobnych/komplementarnych sprzedawczyni kasując moje zakupy rozmawiała z koleżanką obok o imprezie z poprzedniego wieczoru - kompletna ignorancja klienta. Jestem po prostu zniesmaczona taką sytuacją, a nie jest to pierwszy raz.

Sprawna i miła obsługa

Zwracałam w sklepie kurtkę kupioną w innym oddziale oraz nie mając przy sobie karty, którą płacono za zakup. Pani przy kasie uprzejmie zgodziła się przyjąć taki zwrot i przekazać zwracaną kwotę na inną kartę, którą miałam przy sobie. Cała procedura trwała nie dłużej niż minutę., a kasjerka była przy tym miła i życzliwa. Pieniądze trafiły na moje konto w przeciągu tygodnia. Polecam procedurę zwrotów w Cropp Town.

zakupy

W sklepie były dostępne ubrania, które były w promocyjnych cenach.

Zakupy w sklepie oceniam na bardzo udane

Zakupy w sklepie oceniam na bardzo udane. Personel nie miał problemu z kartą podarunkową, a sam zakup przebiegł szybko i pomyślnie.

Asortyment w sieci Cropp zmienił się diametralnie i coraz

Asortyment w sieci Cropp zmienił się diametralnie i coraz dzisiejsze rzeczy można tam znaleźć. To, że podążają za modą jest zrozumiałe, ale bez skrajności byłoby o wiele lepiej. Jakość i wygląd gorsze, ceny niestety te same. Natomiast jeśli chodzi o personel... pozostawia on również wiele do życzenia. Młode dziewczyny wyglądające na zmęczone życiem i z ignorancją podchodzące do obsługi "starszych" klientów niestety nie zachęcają do powrotu do tych sklepów. Pracownicy nie wiedzą również nic więcej, oprócz rozmiarów pozostałych w asortymencie oraz kolorów poszczególnych ubrań. Z przykrością stwierdzam, że bardzo zawiodłam się na tej sieci.

Trochę mało miejsca

Trochę mało miejsca, zbyt głośna muzyka. Zdarza się też czasami, że panuje nieład na stolikach. Jednakże do pracowników brak zastrzezeń

Odwiedzałeś ostatnio Cropp (dawniej Cropp Town)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.14 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem