Dr.Max

( 4.01 )

Dr.Max Polska należy do holdingu Dr. Max, który jest liderem na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. W Polsce jest to jedna z największych sieci aptek. Asortyment w aptekach dostosowany jest do okolicznych pacjentów oraz lekarzy ze współpracujących placówek medycznych. Firma dba o doświadczenie i zaangażowanie farmaceutów w celu zapewnienia należytej troski pacjentom w każdym wieku.

Opinie (830)

Uważać na sklep online!

Nie wysyłają zamówień UWAŻAĆ ! Nie można się do nich dodzwonic i nie odpisują na maile. Czekam już tydzień na swoje leki.

Nie doradzą

Niestety kilka razy powtarzała się już taka sama historia. Pani farmaceutka, poproszona przeze mnie o lek (ostatnio o krople na alergie), zaczyna bez słowa wyciągać wszystko co ma. Gdy zapytałam, które by poleciła i czym się różnią, mówi zawsze że nie wie, standardowy zwrot to "te chyba są dobre bo ludzie biorą" i zawsze wtedy wskazuje na najdroższe... To przykre, że farmaceuta jest zaangażowany w pracę i wiedzę o asortymencie niczym student w Żabce. Nie sprzedaje pani cukierków, więc warto się zainteresować klientem i sprzedawanym towarem!

Żenada, odpisują bardzo długo.

Czekam na zamówienie 2 tygodnie, bezczelna obsługa klienta, brak konkretnej informacji o dniu wysyłki. Dno, omijać szerokim łukiem.

Bardzo dobra obsługa

W dniu 26.03.2021 r. wstąpiłem do tej apteki z prośbą o pomoc w dolegliwości. Spotkałem się z bardzo dobrą i fachową obsługą. Pani technik farmacji obsłużyła mnie bardzo miło i sympatycznie. Z własnej woli wyjaśniła sposób i zalecenia użycia leku. Jakość obsługi była na wysokim poziomie. Polecam ją innym pacjentom. Do takiej dobrej obsługi jest jednak trochę na uboczu.

Beznadziejnie omijać szerokim łukiem

Dziś jest 23.03.21.Zamówienie złożone 5.03.21 anulowane bo nie mają towaru. od 16.03.21 czekam na zwrot gotówki.To są kpiny.

najgorsza apteka

najgorsza apteka internetowa zamówienie złożyłam 17.03.2021 z wysyłką kurierem zależało mi bardzo na szybkim otrzymaniu przesyłki ale dni mijały a na mailu żadnej informacji, że paczka jest w drodze w końcu po 4 dniach oczekiwania napisałam maila co z moim zamówieniem oczywiście nie dostałam żadnej informacji zwrotnej bo po co? więc postanowiłam do nich zadzwonić by dowiedzieć się co się dzieje z moją paczką ku mojemu zdziwieniu otrzymałam informację, że niby moje zamówienie jest nie opłacone (śmieszne ponieważ dostałam potwierdzenie zapłaty na maila) I w związku z tym muszę im przesłać potwierdzenie wpłaty żeby mogli wysłać mi zamówienie. Nikt mnie nawet nie poinformował, że jest problem z opłatą gdybym tam nie zadzwoniła to bym czekała w nieskończoność po tym wszystkim nie chciało mi się już tego kontynuować i postanowiłam anulować zamówienie a na zwrot środków muszę teraz czekać 14 dni po prostu super! dodam jeszcze,że ta apteka jest niewiarygodna, nie zależy im na opini klienta mają to gdzieś, ignorują maile a kontakt telefoniczny przeprowadzony z bardzo niemiłą obsługą brak kultury.

OK

OK

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2020
Dr.Max Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Dr.Max?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • 24h na dobę

Podobne firmy w okolicy

Cefarm

(4.24 )

Apteka Magiczna

(4.19 )

Apteka Blisko Ciebie

(4.25 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem