eobuwie.pl

( 4.35 )

eobuwie.pl jest liderem w sprzedaży obuwia online w Europie środkowowschodniej. Sklepy internetowe eobuwie.pl działają obecnie w 15 krajach europejskich. Firma w swojej ofercie posiada 450 marek i 60 tys. modeli butów. Za pośrednictwem strony sprzedawane są między innymi takie marki jak: Goex, Salomon, adidas, Calvin Klein, Michael Kors, Guess. W Polsce znajdują się również 22 sklepy stacjonarne, 35 punktów skanowania esice.me.

Opinie (790)

Przemiła obsługa i ...

Przemiła obsługa i profesjonalne doradztwo. Sklep bardzo dobrze wyposażony. Klient czuje się w tej placówce zaoopiekowany.

Sprawnie za pomocą internetu

Dzięki pomiarom stopy które robi się w salonie bardzo łatwo zrobiłam zakupy w sklepie internetowym. Przesyłka przyszła pięknie zapakowana i w ciągu 2 dni wiec bardzo szybko!!! Z odsyłką obuwia tez nie było żadnego problemu szybki zwrot pieniędzy na konto. Łatwo sprawnie i przyjemnie

W porządku

Duży wybór asortymentu, szybka wysyłka. Towar dobrze zapakowany.

Super !

Jestem bardzo zadowolona z oferty tego sklepu oraz terminu realizacji zamówień. Jeżeli chodzi o jakiekolwiek informacje odnośnie zakupu, kontakt jest bardzo prosty i szybko otrzymuje się odpowiedź zwrotną. Z czystym sumieniem mogę rekomendować ten sklep internetowy.

Wzór do naśladowania!

Zakup w internetowym sklepie eobuwie to czysta przyjemność. Bardzo intuicyjna strona oraz ogromny wybór obuwia sprawiają, że chce się zamawiać więcej i częściej. Sytem przejrzysty i intuicyjny, wysyłka bardzo szybka. Wszystko super.

Tragiczna infolinia

witam, dnia 26.03.2021r zadzwoniłam na infolinie sklepu" eobówie ".Chciałam w tej firmie zamówić buty i dowiedzieć się jak wygląda zwrot towaru w razie złego rozmiaru. Telefon odebrał jeden z panów. Nazwiska niestety nie usłyszałam ,ponieważ Pan z infolinii mówił bardzo cicho. Mój rozmówca zapytał się w czym może mi pomóc, wiec odpowiedziałam ze pierwszy raz robię zakupy w ich sklepie i proszę o informacje o zwrocie towaru. Pan powiedział że zwrot jest możliwy i że pieniądze z zwrotu przesyłają na konto. Nie wytłumaczył jak odesłać towar i jaki jest na to czas. Bardzo byłam rozczarowana. Zapytałam się jeszcze jak się zalogować na ich stronie ,mój rozmówca odesłał mnie do "poczytania "na ich stronie, co było dla mnie szokiem. Pan nie był miłym a raczej przeciętnym rozmówcą i wydawać by się mogło jak by pracował za karę. Nie zachęcił mnie do kolejnych zakupów. Na pewno już nigdy nie zrobię zakupów na ich stronie. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Świetne ceny i duża dostępność rozmiarów!

W eobuwie.pl cenię sobie przede wszystkim szeroki asortyment oraz dobre ceny. Często to właśnie w tym sklepie można znaleźć model buta i rozmiar, którego brakuje na stronie producentów takich jak New Balance, Nike czy Puma. Realizacja zamówienia jak zawsze - błyskawiczna.

Super

Swietne buty mnóstwo marek i modeli.Szybka dostawa

Super

Świetnie, super produkty, duzy wybór, różne marki, szybka dostawa same plusy

Odwiedzałeś ostatnio eobuwie.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BADURA

(4.14 )

Bagatt

(4.36 )

BATA

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem