FREE NOW (dawniej mytaxi)

(2.10)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 55)

Dość atrakcyjne ceny...
Dość atrakcyjne ceny z a przejazdy, częste promocje. Niestety również bardzo częste nierealne podawanie czasu dojazdu kierowcy. Kierowcy rzadko weryfikują imię osoby zamawiającej przejazd. Na ok. 40 przejazdów, ok. 10 było niepoprawnych - kierowca przyjechał nie tam gdzie powinien i prosił o podejście do niego, przegapił poprawną drogę lub nawigacja źle prowadziła. Jednokrotnie kierowca pojechał do lokalizacji dobrze wyznaczonej, która wróciła do punktu wyjścia i po potwierdzeniu, że zmieni kurs, anulował przejazd.

Klient_jveP9

06.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ze względu na...
Ze względu na ograniczony czas postanowiłam skorzystać dzisiaj z usług firmy Free Now. Zamówiłam przejazd w aplikacji, gdzie mogłam śledzić trasę przejazdu kierowcy. Po kilku minutach oczekiwania, kierowca przejechał ulicą przy której stałam (widziałam samochód zarówno w aplikacji jak i fizycznie po wskazanym numerze rejestracyjnym) i po kolejnych 2 minutach odrzucił przejazd. Zamówiłam przejazd raz jeszcze i aplikacja ponownie wybrała tego samego kierowcę, który ponownie przyjął moje zgłoszenie. Czekałam kolejnych kilka minut aż do mnie przyjedzie po czym widziałam jak wjechał na teren myjni samochodowej obok, po czym z niej wyjechał, skręcił w inną ulicę i odjechał po czym ponownie odrzucił kurs. Cała sytuacja trwała ponad 15 minut. Po raz kolejny zawiodłam się na jakości usług tej firmy. W ciągu ostatnich 1-2 lat jakość obsługi (długi czas oczekiwania na przydzielenie kierowcy, czas oczekiwania na kierowcę podawany w aplikacji niezgodny z faktycznym, częste odrzucanie kursów na ostatnią chwilę, trudność w porozumieniu się z kierowcą w języku polskim, naganne zachowania kierowców) oraz stan pojazdów (samochody źle oznakowane lub nieoznakowane, uszkodzone lub w wątpliwym stanie technicznym) drastycznie spadła i pomimo konkurencyjnych cen rozważam rezygnację z tej sieci.

Anna_Wawa

31.01.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem kurs na...
Zamówiłem kurs na lotnisko kwota do zapłaty 35 pln .Po wejściu do taksówki pan stwierdził ze ma problem z aplikacja ,powiedział ze kurs opłacany gotówka będzie droższy od opłacanego z aplikacji zapytałem ile droższy o 5 pln .Po dojechaniu na lotnisko cena do zapłaty 65 pln.Poprosiłem o rachunek dostałem dwa na inne kwoty.

Niezweryfikowany Klient_zaUN

10.12.2019

Placówka

Gdańsk, ul. Grunwaldzka Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
Miło, szybko i...
Miło, szybko i elegancko

Dominika_548

27.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W mniejszych miejscowościach...
W mniejszych miejscowościach nie można doczekać się na taksówkę.

zarejestrowany-uzytkownik

19.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze trafiam na...
Zawsze trafiam na super kierowcow

Paulina_1749

19.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo mili i...
Bardzo mili i uprzejmi kierowcy, auta zadbane, wygodna i łatwa aplikacja.

zarejestrowany-uzytkownik

18.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
korzystam już od...
korzystam już od dłuższego czasu. nigdy się nie zawiodłam

ciasteczko

12.04.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Taksówka pojawia...
Rewelacyjnie. Taksówka pojawia się w kilka minut. Do tego nie jest drogo. Taksówkarz podjeżdża właściwie pod nogi.

Kamila_958

01.12.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

FREE NOW (dawniej mytaxi)

Dane firmy

miasto

miasto,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż FREE NOW (dawniej mytaxi)?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dość atrakcyjne ceny...
Dość atrakcyjne ceny z a przejazdy, częste promocje. Niestety również bardzo częste nierealne podawanie czasu dojazdu kierowcy. Kierowcy rzadko weryfikują imię osoby zamawiającej przejazd. Na ok. 40 przejazdów, ok. 10 było niepoprawnych - kierowca przyjechał nie tam gdzie powinien i prosił o podejście do niego, przegapił poprawną drogę lub nawigacja źle prowadziła. Jednokrotnie kierowca pojechał do lokalizacji dobrze wyznaczonej, która wróciła do punktu wyjścia i po potwierdzeniu, że zmieni kurs, anulował przejazd.