JYSK

( 3.95 )

Opinie (2668)

Świetna, bardzo "ludzka" obsługa

Mimo przejrzenia oferty internetowej i porównania cech produktów nadal nie miałam pojęcia o różnicach między poduszkami. Ekspedientka w tym samym czasie walczyła z efektami tornada wywołanego przez klientów w dziale z dodatkami do sypialni, ale mimo to odłożyła na chwilę pracę, żeby pomóc mi znaleźć najlepszy produkt. Była fantastyczna, zapytała o dokładne potrzeby związane z wyborem, bardzo cierpliwie i z uśmiechem tłumaczyła która poduszka może być dla mnie lepsza i dlaczego, szukała odpowiedniego rozmiaru, a na koniec pomogła mi znaleźć tańsze poszewki. Bardzo polecam, Pracownica była wyjątkowo pomocna :) (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

dobra obsługa

W sklepie Pracownicy potrafią doradzić w wyborze produktu. Znają szczegóły składu i potrafią wskazać na atuty poszczególnych produktów. Trochę trzeba poczekać na pojawienie się Pracownika, bo są zajęci jako doradcy, kasjerzy i uzupełnianiem towaru.

Pomocna, życzliwa obsluga

Doradzanie w/s materacy -bardzo miła Pani potrafiąca doradzić z korzyścią dla klienta. Obsługa sprawna, miła, życzliwa. Sklep czysty, zadbany.

Dobre doradztwo.

Duża wiedza pracowników. Szukałem materaca i chciałem kupić klasyczny materac ze sprężynami ale doradca zaproponował produkt piankowy w okazyjnej cenie (akurat trwała promocja i mogłem zakupić go w bardzo dobrej cenie). P.S. po rozmowie z pracownikiem juz wiem dlaczego wypełnienie kokosowe jest tak ważne ;)

Super sprzedawca

Dawno nie byłam tak obsłużona przez sprzedawcę. Ten doradca był naprawdę bardzo miły, kompetenty i posiadał dużą wiedzę na temat towarów, które oferował. Rozmowę przeprowadzł w sposób bardzo profesjonalny.

Słaba obsługa braki pracowników

Bogata oferta towarów lecz brak pracowników, gdy potrzebujesz pomocy, doradztwa.

Wspaniale!

Podczas ostatniej wizyty w Jysk zostałam od progu przywitana radosnym "dzień dobry". Pracownik, który mnie obsługiwał był kompetentny i zaangażowany w rozmowę. Udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi na zadawane pytania oraz rozwiał wątpliwości. Do oglądanego materaca zaproponował produkt dodatkowy a także powiedział o trwających promocjach. Gorąco polecam zakupy w tym sklepie.

Obsługa niezainteresowana klientem

Udałam się do sklepu JYSK w Bartoszycach, poszukując krzeseł tarasowych na zewnątrz. Na początku sklepu stało dwóch pracowników, którzy rozmawiali ze sobą obok stanowiska kasowego, nie zauważając mojego wejścia - przywitali się dopiero, kiedy sama powiedziałam (pierwsza) dzień dobry. Zanim znalazłam ekspozycję krzesełek musiałam przejść prawie przez cały sklep i poszukać sama asortymentu, po sklepie chodził jeden pracownik z notesem nie interesując się moimi poszukiwaniami, chociaż przechodziłam między alejkami sklepu kilka razy, kiedy w końcu znalazłam krzesełka (na dziale ogrodniczym - nie było nikogo), więc nie mogłam nikogo zapytać ani poprosić o pomoc w wyborze i sprawdzenia dostępności ilości sztuk. "Pokręciłam" się trochę przy stanowisku jednak nikt z pracowników się mną nie zainteresował (chociaż w sklepie chodziło dosłownie 2-3 Klientów). W sklepie był zachowany porządek jednak zachowanie pracowników, zraziło mnie do zakupu i wyszłam ze sklepu - pracownicy dalej sobie rozmawiali nie zwracając na mnie uwagi.

Jestem bardzo zadowolona

Chciałam dopytać o ofertę na nieprzemakalne prześcieradła. Pracownik pokazał mi wszystkie rodzaje i zapoznał z ceną, zaprowadził do produktu, mogłam zobaczyć z bliska, dotknąć. Polecam ten sklep.

profesjonalna obsługa

Profesjonalne doradztwo, miła obsługa, fajne promocje

Zakręcona obsługa

W tym sklepie ciężko znaleźć obsługę, zazwyczaj jedna osoba na kasie a reszta na zapleczu. Ciężko kogoś poprosić o pomoc, czy coś dopytać

Nie jestem zadowolona z takij obsługi

Niedawno miałam okazje odwiedzić sklep, w którym obsługa powinna być na najwyższym poziomie. Niestety bardzo się rozczarowałam. Byłam zainteresowana zakupem materaca - długo czekałam aż ktoś wreszcie znajdzie dla mnie czas. Sprzedawca dość lakonicznie odpowiadał na moje pytania i miałam wrażenie że nie słucha tego, co do niego mówię. Odpowiedzi były czytane z kartek przywieszonych przy produktach - taką wiedzę mogłam zdobyć sama, a liczyłam na pomoc w doborze najlepszego dla mnie towaru. Niestety pośpiech lub totalny brak zainteresowania ze strony sprzedawcy skutecznie mnie zniechęcił. Więcej się tam nie wybiorę.

Obsługa klienta

Po wejściu do sklepu sprzedawca przywitał mnie słowami "dzień dobry". Miałem przygotowaną kartkę z poduszką Living Medical. Po 3 minutach pracownik do mnie podszedł i zapytał słowami "Czy w czymś pomóc". Odparłem że tak - widziałem na stronie internetowej poduszkę Living Medical o rozmiarze 70x80. Pracownik zaprowadził mnie na konkretny dział, pokazał gdzie jest poduszka. Opisał poduszkę - wsad, poszycie, oraz pokazał inną poduszkę syntetyczną - droższą oraz zaproponował artykuł komplementarny - pościel. Podziękowałem za pomoc w doborze poduszki.

Bardzo miła i przydatna obsługa.

Polecam w 100 procentach pracownicy znają się na swojej pracy. Miły personel.

W innych placówkach tej marki spotykam lepszą obsługę...

Ostatnio z mężem robiliśmy zakupy w dokładnie tej placówce...Obsługa niezbyt miła, zniesmaczona....Będąc w innych sklepach Jysk spotykam milsza obsługę. Myślę, że powinni się bardziej postarać.

Wiedzą dużo...

Obsługiwany byłem przez Panią o imieniu (dane osobowe usunięte przez administratora), co mnie trochę negatywnie nastawiło, niesłusznie z resztą! Urocza, miła i kompetentna dziewczyna, doradziła, odradziła, sprzedała. Szacun (dane osobowe usunięte przez administratora)!

Odwiedzałeś ostatnio JYSK?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PEPCO

(3.93 )

DUKA

(4.42 )

Flo

(3.02 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem