KFD

(3.45)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 15)

Sklep po prostu...
Sklep po prostu świetny! Duży wybór w asortymencie, zazwyczaj miła obsługa, jakość także na poziomie. Jednym z minusów są wysokie ceny, oraz częste braki w magazynach. Sklep schludny i zadbany, obsługa pomocna i kompetentna.

Kamileq

03.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Uczęszczam do sklepu...
Uczęszczam do sklepu ze względu na duży wybór suplementów i odżywek. Jako sportowiec cenię sobie wartości odżywcze danego produktu i jego dostęp a także możliwość dużego wyboru co ta firma aktualnie mi zapewnia

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo polecam kupować...
Bardzo polecam kupować produkty w tej firmie. Jestem klientem KFD już przeszło 4 lata i nigdy nie miałem okazji się przejechać na ich produktach i z ich pomocą oraz ciężką pracą udało mi się zrobić formę :) . Bardzo polecam.

Klient_YaUVq

02.01.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym sklepie wyróżnia się luźnym a zarazem profesjonalnym podejściem do Klienta. Panowie dysponują szeroką wiedzą z zakresu sprzedawanych artykułów a jednocześnie są niesamowicie wyluzowani - co nie umniejsza w profesjonaliźmie. Produkty sa najwyższej jakości z większą wchłanialnością od tych z apteki a ceny niższe. Polecam przetestowanie chociaż jednego z nich i dać się miło zaskoczyć.

Porter

27.03.2020

Placówka

Wrocław, ul. Powstańców Śląskich

Nie zgadzam się (0)
Suplementy są wysokiej...
Suplementy są wysokiej jakości i mają dobry smak. Ceny są niskie

Klient_dmJi

10.02.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jest to zarówno...
Jest to zarówno sklep online jak i stacjonarny. Składając zamówienie przez internet (gdzie ich produkty są troszkę tańsze niż w sklepie stacjonarnym) można wybrać odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym - co jest super opcją. Niestety wprowadzili za to opłatę 1.99zł, jakiś czas temu było za darmo, ale mimo to cena wychodzi i tak korzystnie w porównaniu do innych sklepów z tej branży! Zawsze, gdy przyjadę odebrać tam swoje zamówienie internetowe to czuję się jakbym przyszedł sobie porozmawiać z kumplem/koleżanką, których znam wiele lat - tacy uśmiechnięci i otwarci sprzedawcy tam pracują! Tj. zawsze sobie z nimi można porozmawiać, pośmiać się a i też doradzą w kwestii smaków danych produktów. Bym zapomniał: kupując na stronie internetowej, jeśli mamy tam konto, nabijają nam się punkty lojalnościowe, które potem można wykorzystać jako rabat. Kupuję tam od jakiegoś czasu i póki co zamierzam w dalszym ciągu kupować! Tym bardziej, że już pełno punktów nazbierałem.

Mateusz_1227

08.05.2019

Placówka

Poznań, ul. Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu wyraźnie wzrosła jakość i poziom obsługi klienta. BARDZO DOBRZE!!!

kowalsky

09.03.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wysylka nie była...
Wysylka nie była zgodna z moim zamówieniem do tego był uszkodzony produkt który zamowilem na domiar tego nie chcieli ze mna rozmawiać i mnie wyśmiali gdy skladalem zażalenie. Czas realizacji tez pozostawial wiele do zyczenia gdyż próbowali mi wmowic ze nie dostali pieniędzy dlatego nie mogą zrealizować mojego zamówienia. Daty nie klamia, gdyż mieli na swoim koncie pieniądze wyslane przeze mnie tydzień wcześniej. Żeby tego było mało ilość ich produktów na magazynie to jakas kpina. Wiecej produktów mam u siebie w szafce. Najbardziej mnie wkurza to ze gdy starasz się do nich dodzwonić i chcesz powiedzieć cos innego niż tylko zamówienie to Cie jawnie olewają i mowia wprost ze maja gdzies

zarejestrowany-uzytkownik

13.05.2015

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
obsluga klienta na...
obsluga klienta na poziomie zerowym, niewykwalifikowani ludzie, nr telefonu podany na stronie nigdy nie odpowiada, odpowiadaja na maile w spopsob arogancki, nierzetelnie, po zwroceniu im uwagi na zlde zachowanie, celowo nie wkladja do paczki wszystkich produktow, a przy zamowineiu na 3000zl stwierdzaja, ze gratisy nie byly przedmiotem zamowienia

zarejestrowany-uzytkownik

13.05.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
No w końcu...
No w końcu mogłam odebrać swoje zamówienie. Choć już straciłam nadzieję na pozytywny finisz transakcji. Na moje zapytania @ firma pozostawała głucha . A czas mijał. Nie za bardzo chciałam jechać w ciemno nie dostawszy wcześniej powiadomienia że moje zamówienie jest gotowe do odbioru. A dzwonić jakoś się nie składało. Preferuję zazwyczaj kontakt @ i ten zazwyczaj kanał komunikacji się sprawdza i wystarcza. Informacji jaką otrzymałam dnia 11.08 jako takiego powiadomienia uznać nie mogłam. Aktualizacja statusu zamówienia Numer zamówienia….. Szczegóły zamówienia (tu link który przekierowywał mnie do sklepu a nie na moje indywidualne konto. Fakt konta nie zakładałam.) Status realizacji „wysłane” . Zespół obsługi sklepu internetowego sklep.KFD.pl Pod spodem adnotacja jeżeli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z działem wysyłki (tu numer telefonu) i dalej co mnie bardzo dziwi „kontakt drogą e-mail jest znacznie wolniejszy. Domyślam się że wysłane do sklepu bo swojego adresu nie podawałam. Wysłane nie oznacza jednak iż w sklepie jest gotowe do odbioru . I tak jak na wstępie napisałam, straciłam już nadzieję że moje zamówienie zostanie zrealizowane. Szczęście w nieszczęściu że nie zrobiłam przedpłaty. A sklepów o podobnym profilu sprzedaży jest dużo i zapewne w końcu taki który ofertowo i cenowo mi dopasuje. Zaskoczona odbieram późnym wtorkowym popołudniem telefon. Słabo słyszę swego rozmówcę, ale rozumiem że dzwoni on ze sklepu KFD i informuje mnie że moje zamówienie na mnie czeka. Zaraz po telefonie pracownika sms: Witaj Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru na Sabały 55/1(Warszawa) Pracujemy od 10-18 a w soboty od 10 -14. Pozdrawiamy Ekipa Sklep.KFD.pl A miej więcej w tym samym czasie wiadomość e-mailowa z której jasno już wynikało że moje zamówienie jest gotowe do odbioru w sklepie przy Sabały. Tak jak w sms ‘ie podano w jakich godzinach sklep jest czynny. Choć status się nie zmienił i nadal czytam jako taki wysłany. Ale notatka- komentarz pracownika plus telefon i sms nie budzi wątpliwości co do tego że moje zamówienie na mnie czeka. Nareszcie. Lepiej późno niż wcale. Nie można było tak od razu. W sumie na realizację i informację od firmy przyszło mi czekać blisko 3 tygodnie. Żadnego przepraszam nie usłyszałam. Potraktowano taką opieszałość najwidoczniej jako rzecz normalną i nie nadzwyczajną. Dziwna polityka. Najpewniej były to moje pierwsze i ostatnie zakupy. Jeżeli jednak tak się zdarzy że z braku alternatywy znów swoją uwagę skieruję na sklep KFD.pl najprawdopodobniej pomna doświadczeniom zastosuję inną taktykę zakupów. Albo od razu podjadę do sklepu stacjonarnego, albo złoże zmówienie przez www odczekam kilka dni i pojadę bez czekania na kontakt od pracownika. Ale będę starał się znaleźć inny sklep który ma bardziej profesjonalne nastawienie do klienta, komunikacja z nim nie jest zakłócona i jednostronna a czas realizacji bardziej sprawny i nie niepotrzebnie wydłużony w czasie. Oferta ciekawa, bogaty wybór w przystępnych cenach. Dla cierpliwych i nie od razu pasujących klientów. Komunikacja praktycznie tylko telefoniczna, na e-maile pracownicy odpowiadają sporadycznie.

zarejestrowany-uzytkownik

05.09.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (6)
Na stronę skalpu...
Na stronę skalpu trafiam po wpisaniu w wyszukiwarkę Google hasła które jak mam nadziej naprowadzi mnie na trop poszukiwanego produktu. Sklep kfd.pl wyświetla się pierwszy na liście . Ok. Niech będzie . Wchodzę na ich stronę .Ta jest prosta, bez zbędnych ozdobników. Czytelna, asortyment też pogrupowany tak by odnalezień tego co nas interesuje nie stwarzało problemu. Ja wchodząc na stronę przez witrynę Google miałam sprawę już ułatwioną , i całą grupę asortymentową już wyświetloną. Produkty są bardzo dokładnie opisane , co ważne przy suplementach . Ceny również są niskie i atrakcyjne .Jedne z niższych jeżeli wierzyć porówynarce okazje.info.pl. Proces składania zamówienia został krok po kroku opisany a więc i laik sobie z nim poradzi. Wsparcie daje również film Koszty wysyłki są optymalne. Poczta , kurier Siódemka Przyjmuję z niemałym zadowoleniem fakt możliwości odbioru osobistego w Warszawie Dziw trochę utajnienie dokładnego adresu gdzie owy punkt odbioru się się znajduje ograczając się do informacji że jest to w okolicach aleji krakowskich . Sam ton informacji też ma jakiś taki nie miły wydźwięk. Ostry, odpychający Jeśli nie złożysz zamówienia - nie kupisz na miejscu. To tylko mały punkt a nie nasz główny magazyn - prosimy o tym pamiętać. Oferta widoczna na Sklep.KFD.pl przedstawia to co mamy na magazynie głównym a nie na punkcie odbiorów. Odbiory w punkcie odbiorów na Okęciu (przy. Al. Krakowskiej). Adres i kontakt widoczne po złożeniu zamówienia. Uwaga - na miejscu istnieje możliwość dodatkowych zamówień jednak należy liczyć się ze znacznie wyższymi cenami niż widocznymi na sklep.kfd.pl dlatego zamów tu, to zajmie kilka sekund . Ale oferta mnie przekonuje tak więc podejmuje mimo wszystko zamówienie złożyć.

zarejestrowany-uzytkownik

11.08.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)

KFD

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KFD?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep po prostu...
Sklep po prostu świetny! Duży wybór w asortymencie, zazwyczaj miła obsługa, jakość także na poziomie. Jednym z minusów są wysokie ceny, oraz częste braki w magazynach. Sklep schludny i zadbany, obsługa pomocna i kompetentna.