Jakość Obsługi

Lidl

( 3.94 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (4922)

Średnio

Bardzo słaba obsługa kas, długie kolejki.

Czysto, sprawnie, rzetelnie

Zarówno otoczenie sklepu jaki i sam sklep są czyste, a produkty w sklepie właściwie uporządkowane. Alejki są szerokie co usprawnia zakupy i mijanie się z innymi Klientami. Nie zauważyłam braku oznaczeń cenowych, a jedynie pojedyncze luki w dostępności pieczywa - na bieżąco jednak uzupełniane. Obsługa miła i sprawna.

Miejsce godne polecenia!

Polecam zakupy w Lidlu przy ul. Bułgarskiej w Poznaniu. Obsługa pozostaje do dyspozycji klientów, jest pomocna i dba o czystość placówki. Przy kasie jest zawsze szybko i miło.

Super obsługa

Bardzo miła obsługa, przyjemny, zadbany sklep. Bardzo lubię robić w nim zakupy

Maleńki parking

Zwykle jest problem ze znalezieniem wolnego miejsca na parkingu. Jest zbyt mały.

Super oferta

Lidl dba o swoich klientów jeśli chodzi o ofertę tego sklepu. Jest ona dostosowana do każdego.

Szybka obsługa, dużo otwartych kas

Wpadłam na szybkie zakupy bardziej z zimna niż faktycznej potrzeby, głównie po pieczywo i ciastka. Mimo ogromnego tłumu w sklepie (same godziny szczytu) obsługa klienta na kasie przebiegała bardzo szybko, sklep był czysty i dobrze zaopatrzony, a kasjerka bardzo miła. Polecam, bardzo przyjemne zakupy!

Sklep Lidl,

Sklep generalnie jest zadbany uporządkowany pracownicy dbają o to aby uzupełniając towar na półkach robić to w sposób bezproblemowy dla klientów. Obsługa kasowa jest uprzejma , dbająca o rozładowanie zbyt dużej ilości klientów na kolejne kasy. Pracownicy kontrolują wiek klientów sprzedając towary alkoholowe i tytoniowe. Zaczepiony pracownik na terenie sklepu doradza klientowi z uśmiechem bądź prowadzi na miejsce.

Bardzo lubię tu przychodzić

Lidl to zdecydowanie jeden z moich ulubionych sklepów - oferuje zawsze dobrej jakości produkty w dobrych cenach. Ten sklep lubię szczególnie, zawsze są w nim pracownicy którzy pomagają, chociażby w pokrojeniu chleba. Personel dobrze jest nauczony standardów i najnowszych promocji, zawsze mili i uśmiechnięci. Sklep zawsze czysty, miło w nim robić zakupy.

Bardzo dobra obsługa

Sklep dobrze zaopatrzony. Obsługa miła, szybka. Dobrej jakości produkty.

Obsługa na Plus!

Obsługa w tym markecie jak najbardziej na plus.Mili i kompetentni sprzedawcy,zawsze służą pomocą. Godny uwagi jest fakt,że zapytani o lokalizację konkretnego produktu nie wskazują palcem,lecz prowadzą klienta na miejsce mimo, że są zajęci i mają dużo innej pracy.Ekspozycja towaru bardzo przejrzysta,porządek i ład na sklepie i regałach.W tle łagodna muzyka,ani nie za cicho,ani nie za głośno.Probelm czasem stanowią kolejki do kasy... bo zbyt mała ilość kas jest otwarta mimo obecności personelu,który mógłby zapewnić płynność obsługi. Iza

LIDL jest OK

Zakupy w Lidlu są przyjemnością. Panuje tu czystość, ład i porządek. Przy artykułach są etykietki z cenami, luki na półkach są uzupełniane na bieżąco, a produkty w koszach porządkowane bez zbędnej zwłoki.Promocje i rabaty widoczne. Jedyny minus to niewyraźne ceny na produktach przecenionych. Obsługa miła. Kasowanie idzie sprawnie, ale mimo tego czasami tworzą się dość długie kolejki. Z pewnością zrobię tu jeszcze zakupy.

Obsługa na najwyższym poziomie

Bardzo dobra obsługa, bardzo życzliwa jeżeli nie wiem gdzie znajduje się produkt bardzo uprzejmie zaprowadzą klienta do regału i jeszcze zachęcają do zakupu. Bardzo czysty sklep wszystko bardzo ładnie poukładane .

Super.

Obsługa w sklepie jest bardzo miła jak i bardzo pomocna. Sklep zawsze czysty, produkty poukładane na swoich miejscach, nie trzeba długo stać w kolejce do kasy, bo od razu otwierają kolejną. Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie.

Ok

Obsluga sklepu bardzo pomocna i sympatyczna, zawsze uśmiechnięci. Jedynym minusem przy ostatniej wizycie był fakt śmieci na podłodze

Polecam

Miła i pomocna obsługa, szeroki asortyment. W sklepie jest czysto i nie ma braków towaru. Polecam

Super obsługa, fajny sklep

Sklep czysty i przejrzysty, dobrze zatowarowany. Obsługa przemiła i chętna do pomocy.

Super obsługa

Robiąc zakupy w tym supermarkecie zwróciłem uwagę na utrzymaną czystość na sali obsługi. Była zadowalająca, pomimo dużego ruchu tego dnia. Każdy z szklanych przeze mnie produktów posiadał oznaczenia cenowe. Przy kasie dostępne były płatne torby. Kasjerka była miła i życzliwa. Otoczenie sklepu było utrzymane w czystości.

Lidl plus -- aplikacja i pomoc personelu sklepu.

Od niedawna klientów sieci sklepów LIDL zachęca się do używania aplikacji, która umożliwia kupowanie produktów w promocyjnych cenach. "Lidl plus" jest dobrym instrumentem elektronicznym, umożliwiającym kupowanie taniej, jednak w mojej ocenie wyklucza dużą grupę klientów - w tym ludzi starszych, którzy nie posiadają smartfonów, a zainteresowani są zakupami w niższych cenach. W dniu 6 maja 2019r. byłem świadkiem, jak starsza pani w kolejce do kasy, pytała czy ktoś z klientów ma taką aplikację, bo chciała kupić taniej polędwiczki drobiowe. Oceniając aplikację, muszę stwierdzić, że wymaga ona dogłębnego zapoznania się z wszystkimi "zakładkami", aby poznać różne funkcje - w tym zidentyfikować kody produktów - bo to jest bardzo ważne, aby zakupić produkt z oferty promocyjnej. Pragnę podziękować pracownicy sklepu, która na hali sprzedaży, w czasie moich zakupów, na moim smartfonie, wytłumaczyła mi, jak optymalnie wykorzystać funkcje aplikacji.

Odwiedzałeś ostatnio Lidl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.28 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem