Jakość Obsługi

Lidl

( 3.92 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (4840)

Świetna obsługa klienta

Obsługa klienta w wysokich standardach Produkty na wysokim poziomie Czystość 100%

Świetny asortyment i bardzo obszerna strefa promocji

Bardzo duża powierzchnia tego sklepu i przeogromna strefa promocji - jest w czym wybierać!

Polecam ten sklep!

Jestem bardzo zadowolona zarówno z obsługi jak i z dostępności poszczególnych towarów. Pracownicy bardzo pomocni i uśmiechnięci :) Nic dodać nic ująć! Najlepszy Lidl w jakim robiłam zakupy ;)

Stara fala zasłużonych

Bardziej niemiłego sklepu nie doświadczyłem a troszkę latek mam z takim zachowaniem kadry sklepowej nie porównam nawet do sklepu PRL.

brak miejsc parkingowych

sporo miejsc parkingowych zwłaszcza w pobliżu wejścia do sklepu zajmują samochody wystawiane na sprzedaż. Kierowniczka sklepu nie reaguje na uwagi.

Super

Bardzo miła obsługa , wspaniale!

Super wyposażenie

Sklep czysty, ceny przy każdym produkcie. Bardzo dużo promocji i dobrej jakości ubrania. Obsługa mila, precyzyjna i pomocna.

Zachwycona

Jest czysto, wszystko można łatwo znaleźć, ceny są tanie. Jedynie obsługa jakaś nie miła.

Super

Świetny sklep, czysto, duży parking, bogaty wachlarz produktów i co najlepsze, tygodnie różnych kuchni! Wiele ciekawych produktów z wszelkich stron świata. Bardzo miła i uprzejma obsługa, a czas oczekiwania w kolejkach jest zadawalający, wszystko sprawnie i szybko. Lidl tak trzymać!

Lidl Sieradz Szanujmy sie nawzajem

Robiłam dzisiaj zakupy w Lidlu w Sieradzu. Ogromne kolejki. Stanęłam przy jednej z kas, świeciło się zielone światło czyli rozumiem że kasa jest czynna. Jak doszłam do połowy taśmy okazało się że na taśmie jest tabliczka "zapraszamy do kasy obok" wcześniej dla ludzi z końca kolejki zupełnie niewidoczna. Pani nas poinformowała że już nas nie obsłuży. Na moje pytanie po co ja stoję tak długo żebym musiała stać w kolejnej ogromnej kolejce Pani z sąsiedniej kasy wykrzyczała że trzeba zrozumieć że ta pani już musi zamykać. Ja rozumiem. Ale szanujmy siebie i swój czas wzajemnie. Jeśli ja mam zrozumieć to oni chyba także powinni. Nie stałam tam dla fantazji. Brak jasnego komunikatu że kasa będzie zamknięta. A już całkowicie nie potrafię zrozumieć wykrzykiwania w moja stronę. Może trochę lepsza organizacja i wszystko będzie ok ?

Bułgarska 113

Robiłam szybkie zakupy o 21:40. Udając się w kierunku kas ok. godz. 21:50 stanęłam do jedynej,w której paliło się zielone światło-czyli Kasa czynna. Jednocześnie na taśmie była informacja, że kasa zamknięta. Byłam zdezorientowana, po czym przy obsłudze pani "ekspedientka" rzekła "nie widać, prawda?" Podczas gdy inne kasy były nieczynne. Dziękuję za złośliwość, tylko gdzie mogłabym za moje zakupy zapłacić??? Dodam, ze zostałam łaskawie "skasowana",czy mam przynieść jutro tej Pani kwiaty za wyrażenie dobrej woli i empatię?? Proszę o odpowiedź.

Bułgarska 113

Robiłam szybkie zakupy o 21:40. Udając się w kierunku kas ok. godz. 21:50 stanęłam do jedynej,w której paliło się zielone światło-czyli Kasa czynna. Jednocześnie na taśmie była informacja, że kasa zamknięta. Byłam zdezorientowana, po czym przy obsłudze pani "ekspedientka" rzekła "nie widać, prawda?" Podczas gdy inne kasy były nieczynne. Dziękuję za złośliwość, tylko gdzie mogłabym za moje zakupy zapłacić??? Dodam, ze zostałam łaskawie "skasowana",czy mam przynieść jutro tej Pani kwiaty za wyrażenie dobrej woli i empatię?? Proszę o odpowiedź.

wszystko super

w sklepie jak zawsze porządek, asortyment uzupełniony na półkach. dużo otwartych kas

całkiem niezły dyskont

Niezły wybór towaru, czysto, schludnie, ceny mogłyby być korzystniejsze i układ niektórych towarów lepszy (np. całe masło w jednym miejscu mogłoby być).

Lidl w Augustowie

Super obsługa,zawsze pomocna.Czysto,najlepsza placówka tego typu w Augustowie.

Odwiedzałeś ostatnio Lidl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.31 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem