LUX MED

( 3.50 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Sieć funkcjonuje od ponad 25 lat i uznawana jest za lidera prywatnej opieki medycznej w Polsce. Firma posiada 200 placówek własnych oraz 2600 współpracujących, opiekuje się ponad 2 000 000 pacjentów. W ofercie Lux Med znajduje się diagnostyka, kompleksowe leczenie, również szpitalne, podstawowa opieka medyczna, pomoc specjalistyczna, rehabilitacja oraz stała opiekę dla osób starszych. Lux Med Dodatkowo zajmuje się edukacją dotyczącą profilaktyki, zapobiegania powszechnie występującym chorobom i schorzeniom oraz promowania zdrowego stylu życia. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1685)

Reklamują sie że są najlepsi, a mają większość negatywów

Nie rozumiem skąd w kierownictwie placówek bierze się przekonanie, że są "najlepsi". Gdzie bym nie szukał opinii na ich temat to ponad połowa to opinie negatywne. Ja mam niestety takie samo zdanie. Omijać tą sieć szerokim łukiem.

Dobra forma kontaktu

Na infolinii związanej z medycyną pracy wizytę zamówiłem w sposób sprawny i szybki, nawet termin w obecnym czasie był w miarę od razu.

Lekarze na 6+, administracja "ledwie" 5

Kilkukrotnie już korzystałem z usług tej placówki i byłem u kilku lekarzy - wszyscy pełni empatii, fachowi i cierpliwi. Podobnie w gabinecie zabiegowym - miła atmosfera, szybka i fachowa obsługa. W recepcji stosunkowo młody personel, który momentami sprawia wrażenie, jakby jeszcze nabierał doświadczenia w kontaktach z pacjentami. Sporą niedogodnością jest konieczność oczekiwania w czasami kilkuosobowych kolejkach do rejestracji, w których trzeba stać. Dla starszych i schorowanych osób jest to z pewnością duże utrudnienie. Mnie ratuje korzystanie z aplikacji, ale jak wiadomo starsi ludzie niekoniecznie mogą opanować obsługę tych nowoczesnych rozwiązań.

Dobrze, ale może być lepiej

Lekarze bardzo mili, profesjonalni i empatyczni. Organizacja obsługi pacjentów na dość dobrym poziomie, ale praca recepcji pozostawia nieco do życzenia: konieczność oczekiwania na stojąco w kolejce może dla niektórych chorych być problematyczna. Za kontuarem stosunkowo młoda ekipa, która czasami zachowuje się, jakby miała do czynienia nie z pacjentami, a z intruzami.

Świetnie dbają o zdrowie!

Jest to świetna sieć placówek medycznych, w których obsługa świadczona jest na najwyższym poziomie. Możliwość wyboru odpowiedniego lekarza, wrażenie, że jest się traktowanym z należytą starannością, są warte tej niskiej ceny abonamentu w grupie LuxMed. Jedynym obszarem do poprawy dla LuxMed jest obniżenie czasu oczekiwania na infolinii. wojtek@arteria.art.pl

Tragedia. Wyciąganie kasy i nic więcej.

Wykupiłam synkowi, niemowlakowi pakiet w LuxMed. Wszystko było dobrze dopóki był zdrowy. Przy pierwszych infekcjach zaczęły się schody. Za każdym razem oglądał go inny lekarz (w trakcie tej samej choroby) a po wybuchu pandemii to już był dramat do kwadratu. Nie mogłam się dostać z synkiem do lekarza na wizytę w gabinecie np. na kontrolę chodu. Wszystko teleporada. To się w głowie nie mieści. Jak dziecko miało infekcje. Katar, kaszel, gorączka - tylko teleporada. U dwulatka. Koszmar. Poszłam do innego, prywatnego lekarza od razu zdiagnozował zapalenie ucha. A tak by się dziecko męczyło, lekceważone, bo w Polsce covid. Jak najdalej od luxmedu.

Obsługa na niskim poziomie

Dostałam skierowanie z lux med do ginekologa oczywiście nie było terminów więc skierowali mnie do przychodni Polmed z którą mają podpisaną umowę. Polmed skasowali mnie za badanie 140 zł gdzie w lux med mam to w pakiecie. Po dostaniu faktury i uzupełnieniu dokumentów czekam już 2 miesiące za zwrot poniesionych kosztów. Dział obsługi po sprzedażowej klienta refundacja Lux med może mi wyjaśnić ile trzeba czekać na zwrot kosztów? Na infolinii nie potrafią!! Śmiech na sali.

Z higieną na bakier !!!

Stomatologia na najwyższym poziomie !!! Ale na mydle w toaletach na 6 piętrze oszczędzają (przez dwa dni ). W czasie pandemii to skandal !!!

Na takiej wizycie jeszcze nie byłam.

Wizyta była płatna 177 zł uważam że bardzo droga ale tata chciał iść więc poszliśmy.Do gabinetu najpierw wszedł tata za 2 minuty do gabinetu zostałam poproszona ja czyli córka po wejściu pani doktor poprosiła żeby tata się rozebral a pani doktor na 2.5minuty wyszła do innego pacjenta nie powinna tak zrobić miała wizytę płatną i powinna się tylko na niej skupić.Najlepsze było badanie pleców mojego taty przez Panią doktor nie miała podstawowych narzędzi neurologicznych do badania pacjenta żeby sprawdzić czucie na plecach pacjenta najpierw szukała po szafkach sprzętu metalowego a jak go nie znalazła wzięła sztywną papierową ulotkę złożyła parę razy i przejechala po plecach pacjenta to dopiero był sprzęt czegoś takiego się niespodziewałam następnie nie działała drukarka żeby wydrukować skierowanie na przeswietlenie pani doktor kazała iść po skierowanie do rejestracji i jeszcze pani doktor złe wpisała receptę maść bez recepty wypisala na receptę a tabletki na receptę nie zostały wypisane wcale musiałam jeszcze raz przyjść do przychodni do rejestracji ale pani doktor już nie było mam czekać na receptę od innej pani doktor może wypisze.Uważam wizytę za te 177zł za porażkę pani doktor .Pacjent powinien w ramach przeprosin otrzymać darmową wizytę u specjalisty ale innego już.Pani doktor powinna trochę szanować pacjenta.Pozdrawiam

Obsługa na najniższym poziomie

Zdecydowanie nie polecam. Obsługa i chęć pomocy klientowi kończy się w momencie podpisania przez klienta umowy. Obsługa na infolinii na dramatycznie niskim poziomie, brak kompetencji.

TRAGEDIA !!!

Na maksa opóźniają zwrot pieniędzy za badania lekarskie. Czekam 2 miesiące.. brak statusu sprawy, zero komunikacji z klientem/pacjentem. ODRADZAM !!!!

Profesjonalizm i empatia

Genialny lekarz stomatolog (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) - profesjonalny, miły i empatyczny.

lekarz niekompletny

lekarz u którego mialam poradę okazal się niedoucznym poniewaz nie potrafif zdiagnozowac covid .kolezanka z ktora pracuję po opowiedzeniu lekarzowi moich i swoich dolegliwosci od razu dostala diagnozę i skierowanie na testy gdzie się okazało że ma covid. w tej chwili ona bedzie miala status ozdrowienca . a ja co? moja lekarka odwaliła swoją pracę brawo pani doktor

Żenada

Nikt ich prawie nie poleca to ciekawe skąd mają złotą gwiazdę za "jakość obsługi" :-)

Prawdziwy dramat

Niekompetentni lekarze i bezczelne kierownictwo. NIE POLECAM !

Na infolinię nie można się dodzwonić

Kilkanaście prób kontaktu. Nie można się na infolinię dodzwonić. Jest na stronie informacja o możliwości umówienia się przez portal pacjenta. W portalu na liście miast do wyboru nie ma Gdyni. Bardzo chciałem zrealizować u Państwa prywatną wizytę, ale skutecznie mnie do tego zniechęciliście.

TRAGEDIA !!!

Zapomnijcie o szybkiej refundacji za usługi ambulatoryjne. Nie dość, ze brakuje umów z placówkami świadczącymi takie usługi to zwrot kosztów jest zwyczajnie drogą przez mękę trwająca miesiącami. Wyzwaniem jest kwota 310 PLN - ŻENADA!!!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

19.02.2021
LUX MED Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio LUX MED?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(3.31 )

ENEL-MED

(3.28 )

Esculap

(2.72 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem