LUX MED

( 3.50 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Sieć funkcjonuje od ponad 25 lat i uznawana jest za lidera prywatnej opieki medycznej w Polsce. Firma posiada 200 placówek własnych oraz 2600 współpracujących, opiekuje się ponad 2 000 000 pacjentów. W ofercie Lux Med znajduje się diagnostyka, kompleksowe leczenie, również szpitalne, podstawowa opieka medyczna, pomoc specjalistyczna, rehabilitacja oraz stała opiekę dla osób starszych. Lux Med Dodatkowo zajmuje się edukacją dotyczącą profilaktyki, zapobiegania powszechnie występującym chorobom i schorzeniom oraz promowania zdrowego stylu życia. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1799)

Żenada

Nikt ich prawie nie poleca to ciekawe skąd mają złotą gwiazdę za "jakość obsługi" :-)

Zachowanie i wiedzę personelu oceniam na 5

Zachowanie i wiedzę personelu oceniam na 5, duża dbałość o szczegóły, chęć pomocy klientom, kulturalne zachowanie oraz szybki czas obsługi. Interesanci są traktowani bardzo indywidualnie, komplet badań realizowany w krótkim czasie. Zostawiłam dokumenty wychodząc, o czym zostałam niezwłocznie powiadomiona telefonicznie, w tym czasie były one bezpiecznie przechowywane na recepcji.

zawsze kiedy tam jestem kompetencja

zawsze kiedy tam jestem kompetencja, wygląd placówki jak i wyglad samych pracowników - pelen profesjonalizm na 100%. Żeby każda instytucja miała takich pracowników pomocnych jak jest w Lux Med załatwienia były by dla nas przyjemnością. Pani w recepecji zawsze pomoże i doradzi oraz pomoże wiele spraw zalatwić.polecam

Po wcześniejszej rezerwacji wizyty wybrałem się do lekarza

Po wcześniejszej rezerwacji wizyty wybrałem się do lekarza internisty. Biura Lux-Medu zlokalizowane w ścisłym centrum Warszawy, na 7 piętrze budynku Hotelu Marriott. Po wjechaniu windą na właściwe piętro udałem się do rejestracji, gdzie niezbyt uprzejma i wyraźnie znudzona Pani z ogromną łaską poinformowała mnie, do którego pokoju mam się udać. Pod pokojem Pani doktor czekała grupka osób. Lekarz wychodził po każdego pacjenta do drzwi i zapraszał do gabinetu. Wizytę miałem umówioną na 13.15 i ku mojemu zaskoczeniu w gabinecie lekarskim znalazłem się punktualnie. Pani doktor dokładnie mnie przebadała, szybko ustaliła co mi dolega, wypisała receptę i dokładnie wytłumaczyła jak mam przyjmować leki.

W ośrodku zdrowia była profesjonalna obsługa

W ośrodku zdrowia była profesjonalna obsługa, bark klientów w recepcji, wszystko płynne i na wysokim poziomie, personel miły i rzeczowy. gabinet czyste , mały poślizg przy wizycie. Umawianie wizyt przez www a później ich przypomnienia bardzo fajna rzecz. Nie ma problemu z dostaniem się do lekarzy chyba że sezon urlopowy

Bardzo czysto i bardzo ładne pomieszczenia

Bardzo czysto i bardzo ładne pomieszczenia, na korytarzu dosłownie błysk. Wygląd przychodni na duży plus, dużo krzeseł i miejsc do siedzenia, zawsze można poczekać na wizytę, usiąść czy napić się wody. Obsługa na recepcji zawsze bardzo pomocna, odpowiada na wszystkie pytania, pomaga w znalezienie odpowiedniego gabinetu, kieruje tam gdzie trzeba. Ubrana zawsze schludnie i czysto. Niestety czas oczekiwania się wydłuzyl gdyz lekarz mial jakas kontrolę i moje badanie przesunelo sie aż o okolo 40 minut, wiec musialam czekac na korytarzu. Pani doktor oczywiscie przeprosila za to, ze to nie z jej winy, tak czy inaczej nie powinna sie zdarzyc taka sytuacja ze zapisuje sie na dana godzine i czekam 40 minut. Pani doktor takze bardzo mila i kompetentna w 100%. Duzy wybor innych uslug, badan. Cena jaka place za karte Lux med jest niewielka w stosunku do tego ile daje mozliwosci chodzenia do roznych lekarzy. Ta sytuacja z czekaniem pojawila sie pierwszy raz, nigdy wczesniej takiej nie mialam. Duzy plus za wyglad miejsca , za bardzo uprzejma i kompetentna obslugę na recepcji i mila i zaangazowana pania doktor no i oczywiscie za cene pakietu, minus za organizacje i za to, ze tyle czekałam. Poza tym jak najbardziej k. Czysto, schludnie, ladnie, milo.

Duży plus dla placówki

Duży plus dla placówki, bardzo miłe i kompetentne Panie w rejestracji, kierują gdzie trzeba i zawsze pomogą. Lekarze również dobrzy, nie olewają pacjenta. Podoba mi się też system rejestracji przez internet. Ogólnie duży wybór fachowców, posiadamy kartę z firmy więc możemy korzystać, to dobrze, bo naprawdę warto.

Do Luxmedu udałam się z dzieckiem na szczepienie

Do Luxmedu udałam się z dzieckiem na szczepienie. Umówiłam się na godzinę 8.00. Na miejscu byłam przed czasem. O godzinie, o której ja miałam wejść weszła pacjentka z wcześniejszej godziny. Z całym szacunkiem dla p. doktor, która zawsze ma czas i nikogo nie wygania, ale ok 40 min poświęcone dla jednego pacjenta to chyba lekka przesada, szczególnie, że wizyty są umawiane co 10 min. Rozumiem, jakbym sama miała czekać, ale byłam tam z małym dzieckiem i zabawianie go przez taki okres czasu to nie taka prosta rzecz. Samo badanie i szczepienie przebiegło sprawnie i w miłej atmosferze. W lokalu było czyściutko. Jak zwykle mam zastrzeżenie do personelu w rejestracji. Te ich nadąsane miny i niemiły ton, szczególnie p.Paulina i jej młodsza koleżanka (siostra? są bardzo podobne), jak mam wybór to zawsze je omijam.

od marca ciągnie się sprawa reklamacji na obsługę placówki

od marca ciągnie się sprawa reklamacji na obsługę placówki w Gdyni, po pierwszej reklamacji w placówce zostałam zlekceważona więc złożyłam kolejną reklamację na infolini i otrzymałam informację ze w ciągu 2 tyg ktoś z działu reklamacji się ze mną skontaktuje w celu wyjaśnienia sprawy, niestety nie było kontaktu więc zadzowniłam ponownie, Pani sama nie wiedziała co powiedzieć, obiecała że ktoś na pewno na dniach oddzowni bo faktycznie termin na odp minął i tak już sprawa ciągnie się 3 miesiące już kilkukrotnie się przypominałam że czekam na odp i zero odzewu Jest to skandal i lekceważenie klienta.

Po wcześniejszej rezerwacji wizyty u ortopedy

Po wcześniejszej rezerwacji wizyty u ortopedy, w placówce pojawiłem się 20 minut przed wyznaczoną godziną. Już na wejściu zaskoczyła mnie długa kolejka do rejestracji. Grzecznie odczekałem swoje i podszedłem do stanowiska rejestratorki (miła, uśmiechnięta pani). Pokazałem kartę klienta i dowód osobisty a Pani błyskawicznie wskazała mi gabinet lekarza. Zapytałem ile osób jest przede mną i poszedłem pod wskazany gabinet. Okazało się, że pacjenci wchodzą z opóźnieniem ponieważ doktor ma problem z komputerem. Ostatecznie wszedłem 20 minut później po umówionym terminie. Okazało się, że moja noga musi zostać prześwietlona więc lekarz wypisał mi skierowanie i odesłał do recepcji. Poprosił abym wrócił ze zdjęciem. Kiedy poszedłem do recepcji i pokazałem skierowanie, Pani recepcjonistka wyjaśniła mi gdzie mam się udać. I tutaj niespodzianka... Aby zrobić zdjęcie należy wejść po schodach piętro wyżej. W placówce nie ma windy więc pacjenci muszą sobie poradzić bez niej. Zrobienie i wywołanie zdjęcia trwało ok 40 minut. Po powrocie do gabinetu lekarza okazało się, że nie ma konieczności zakładania gipsu. Pan doktor odesłał mnie po stabilizator (za który musiałem zapłacić) i wręczył trzytygodniowe zwolnienie lekarskie oraz poprosił o wizytę kontrolną.

Grając w piłkę nożną dostałem kontuzji

Grając w piłkę nożną dostałem kontuzji. Moja noga puchła a ja nie mogłem się ruszać. W moim zakładzie pracy mam wykupiony pakiet medyczny w Lux-Medzie. Zadzwoniłem na infolinię z prośbą o pilną rejestrację u ortopedy. Początkowo konsultant zaproponował mi lekarza dyżurnego... następnego dnia po godzinie 15-tej. Kiedy zwróciłem uwagę konsultantowi i powiedziałem, że mój problem jest poważny udało mu się w końcu znaleźć wizytę u ortopedy następnego dnia rano. Konsultant podał mi dokładny adres oraz imię i nazwisko doktora. Gdy zapytałem czy dostanę te wszystkie informacje smsem (jak to jest w standardzie) usłyszałem, że nie jest to możliwe ponieważ smsy są wysyłane następnego dnia ok. południa.Niewątpliwą zaletą jest całodobowa obsługa infolinii jednak mimo dość późnej pory długo musiałem czekać na połączenie z konsultantem.

Nie wiem po co jest ta infolinia jak i tak nic nie można

Nie wiem po co jest ta infolinia jak i tak nic nie można załatwić, dzwoniłam na infolinie aby lekarz wystawił mi receptę na lek, który wcześniej brałam. Pani na infolinie poinformowała mnie że można za dwa dni się udać i odebrać w danej placówce, co się okazało placówka nie otrzymała żadnej informacji z infolinii że mam odebrać receptę. Przy okazji na recepcji Pani nie była uprzejma, zamiast mi pomóc to tylko zdenerwowała.

Moja obserwacja dotyczy wizyty u lekarza w celu

Moja obserwacja dotyczy wizyty u lekarza w celu zaszczepienia dziecka. Przed budynkiem jak i przed wejściem bylo czysto. Drzwi wejściowe jak i podłoga w środku były bardzo czyste. Przy rejestracji nie było kolejki. Od razu zostałam obsłużona i poinformowana jak wizyta będzie przebiegać i kiedy należy uregulować opłatę. Przed gabinetem okazało się, że jest poślizg czasowy, dość znaczny bo do gabinetu weszłyśmy z ponad 30 minutowym opóźnieniem. Przed szczepieniem dziecko zostało dokładnie przebadane, wymierzone i zważone. Samo szczepienie przeszło bardzo sprawnie. Pani doktor odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Zarówno pielęgniarka jak i lekarka były bardzo mile i rozmowne. Cena za płatne szczenienie niewygórowana.

Moja obserwacja dotyczy wizyty u lekarza

Moja obserwacja dotyczy wizyty u lekarza. Na parkingu przed budynkiem był porządek. Wejście do lokalu było czyste. W środku także panował porządek. W rejestracji obsługiwały dwie panie. Prede mną czekała jeszcze jedna osoba jednak coś się zakorkowało i kolejka zaczęła sięgać drzwi wyjściowych. Kiedy nadeszła moja kolej podeszłam do jednej z pań, jednak ona ani mnie nie przywitała, ani nawet nie spojrzała (szczupła, młoda dziewczyna z długimi włosami i chyba przedziałkiem na środku, ona wiecznie jest nadąsana i niezbyt miłą). Z naburmuszoną miną coś pisała w komputerze, a jeśli nie mogła mnie obsłużyć to wystarczyło grzecznie poprosić. Po ok 3 min po prostu odeszłam od nie i skierowałam się do drugiej z pań, która była bardzo sympatyczna. Szybko sprawdziła moją rezerwację i skierowała mnie do odpowiedniego gabinetu. Musiałam chwileczkę poczekać, jednak po chwili poproszono mnie do gabinetu. Pani doktor była bardzo miłą i wesoła. Opowiedziałam z czym przychodzę, pokazałam zmiany na skórze i przypisane wcześniej leki przez lekarza rodzinnego. Potwierdziła ich słuszność, ustaliła dawkowanie i ewentualne dodatkowe leki. Gabinet był bardzo czysty i jasny.

Moja obserwacja dotyczy rezerwacji wizyty u lekarza

Moja obserwacja dotyczy rezerwacji wizyty u lekarza alergologa. Byłą ona wykonana poprzez stronę internetową Luxmedu. Strona jest bardzo prosta w obsłudze. Wykonując polecenia bardzo łatwo można odszukać lekarza lub konkretny rodzaj wizyty. Podczas rejestracji strona chodziła bez zastrzeżeń. W ciągu 30 min otrzymałam na maila potwierdzenie wizyty oraz wskazówki co do stawienia się przed wizytą.

Moja obserwacja dotyczy rezerwacji wizyty u lekarza poprzez

Moja obserwacja dotyczy rezerwacji wizyty u lekarza poprzez stronę internetowa. Zacznę od tego, że strona jest bardzo czytelna i łatwa w obsłudze. Wykonując poszczególne polecenia można określić w której placówce chcemy alby wizyta się odbyła jak i w jakich kategoriach czasowych czy dniach. Wizytę można zamówić według konkretnego lekarza lub według badania, wtedy program sam generuje nam wszystkich specjalistów w danej dziedzinie. Na stronie są podane grafiki, wolne, zajęte i nieobecne terminy oraz ceny poszczególnych badań. Jeden minus za to, że strona bardzo wolna chodziłai czasem wywalało z systemu.

Moja obserwacja dotyczy infolinii Luxmedu

Moja obserwacja dotyczy infolinii Luxmedu. Zadzwoniłam tam w celu uzyskania informacji na temat wystawienia zaświadczenia do MOPR. Połączenie zostało nawiązane praktycznie od razu. Pani konsultantka była bardzo miła, miała miły głos. Wypytała o wszystkie szczegóły i udzieliła rzeczowej odpowiedzi, doradzając jak najlepiej postąpić. Konsultantka odbierając telefon przedstawiła się oraz przywitała się i pożegnała miłymi słowami.

Byłam w Lux Medzie na wizycie u lekarza

Byłam w Lux Medzie na wizycie u lekarza. Zarezerwowałam wizytę przez Internet. Bardzo mi się spodobała możliwość rezerwacji wizyty przez internet - jest to niezwykle wygodne.Po przyjściu do Przychodni przeraziła mnie wielkość kolejki do rejestracji. Jednak okazało się, że rejestrację obsługują cztery panie, więc w kolejce stałam tylko kilka minut. Obsługa była profesjonalna, niespecjalnie miła, po prostu profesjonalna. Pani obejrzała moją internetową rezerwację, którą miałam ze sobą, uiściłam opłatę za wizytę i poczekałam 10 minut w kolejce do lekarza, bo ktoś był w gabinecie. Lekarz był miły i profesjonalny. Polecam tę przychodnię - jej główne plusy to możliwość rezerwacji przez internet, komfortowe warunki w poczekalni (klimatyzacja, automat z wodą, dużo ławek i foteli), profesjonalna obsługa.

Wizyta odbyła się u ginekologa

Wizyta odbyła się u ginekologa - Artur W. zdecydowanie pozytywna opinia.Lekarz konkretny,kompetentny a do tego z kulturą podchodzi do pacjenta.Zdecydowanie czułam się pewnie i bezpiecznie, lekarz miał doskonałe podejscie, skrupulatnie odpowiadał na moje pytania, nie zbywał mnie. wydał doskonałe porady na przyszłość. Zdecydowanie wybiorę się na kolejną wizytę do tego samego lekarza. Jeśli chodzi o sam personel to również nie mam nic do zarzucenia. Miła obsługa.Duży pozytyw.

Miałam w ostatnim czasie kilka wizyt w tej placówce LUX

Miałam w ostatnim czasie kilka wizyt w tej placówce LUX-MED i z ogromnym żalem muszę powiedzieć, że nie jestem zadowolona z obsługi. Lekarze nagminnie się spóźniają, co powoduje rzecz jasna przesunięcia w godzinach wizyt. Podczas każdej z moich ostatnich 4 wizyt tam, czekałam około godziny na przyjęcie mnie przez lekarza, mimo że byłam umówiona z wyprzedzeniem na konkretną godzinę. Dotyczy to internisty, ginekologa oraz gastrologa... więc zakładam, że to taki standard tam... Najbardziej zbulwersowana tym faktem byłam, kiedy miałam umówioną wizytę na godzinę 9:00 (rano), na którą przewidywałam góra 15min. i miałam potem iść do pracy... spóźniłam się wtedy ponad 1h... :( Bo pan doktor zamiast na 8:00 przyszedł przed 9 do pracy... Po prywatnej placówce można się chyba więcej spodziewać?

Moja córka dostała skierowanie od lekarza rodzinnego na

Moja córka dostała skierowanie od lekarza rodzinnego na zastrzyki. Umówiłyśmy się w Luxmedzie na konkretną godzinę na zabieg. Po przyjściu na miejsce wjechałyśmy windą na pierwsze piętro. Przed wejściem do Luxmedu stały kanapy, do okoła nich panował porządek, drzwi wejściowe były czyste. Po wejściu udałyśmy się do rejestracji, w której siedziały trzy panie, ubrane w służbowe mundurki, wszystkie się uśmiechały i były miłe dla klientów. Od razu zostałyśmy obsłużone, dostałyśmy numerek i czekałyśmy aż nasz numerek pojawi się na wyświetlaczu. Czekałyśmy może z 30 sekund i była nasza kolej. Po wejściu do gabinetu, usiadłyśmy na fotelu zabiegowym. Pani pielęgniarka była ubrana w czysty mundurek. Była bardzo miła i komunikatywna. Wytłumaczyła jak będzie wyglądał zabieg i jak mam trzymać dziecko (6 miesięcy). Wszystko poszło sprawnie. Dziecko na pocieszenie dostało zabaweczke, która jest teraz w domu hitem nr 1 :) Po zabiegu poproszono nas o odczekanie 15 min w celu sprawdzenia, czy nie wystąpi żadna reakcja alergiczna. Pielęgniarka cały czas kontrolowała sytuację, wychodziła z gabinetu w celu sprawdzenia, czy wszystko jest ok. W trakcie oczekiwania skorzystałam ze stojącego obok bukłaka z wodą do picia. W celu ubrania dziecka udałam się do przewijaka, na którym leżał jednorazowy papier ochronny. Pod przewijakiem stał do połowy zapełniony kosz na zużyte papier z przewijaka. W całym lokalu oraz gabinecie było bardzo czysto. Zostały zachowane wszystkie normy sanitarne.

Odwiedzałeś ostatnio LUX MED?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(3.31 )

ENEL-MED

(3.29 )

Esculap

(2.72 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem