Maxi ZOO

( 1.04 )

Opinie (51)

Super

Obsługa zasługuje na pozytywna opinię. Sklep zaskoczył mnie miłą obsługa, asortymentem i czystością. Przed sklepem jest jedzenie dla każdego zwierzaka i miska z woda. Czegoś takiego nie widziałam w żadnym podobnym sklepie. Asortyment w szerokim zakresie. Obsługa naprawdę miła i znająca się na tym co mają w sprzedaży i w tym co zakupić dla konkretnego zwierzaka. Zakupy w tym sklepie były dla mnie miłym i bardzo pozytywnym doznaniem. Byłam w innych sklepach zoologicznych i nie miałam tak pozytywnego odczucia. Polecam.

Ostatni raz :( kompletny brak szacunku do klienta

Zamówienie zostało zamówione i opłacone 1 grudnia. Cały czas mam status do opłacenia, brak informacji chociaż o planowanej dacie dostawy, wiec dalej nie wiem kiedy otrzymam swoje zamówienie niezbedne dla zwierzaka:/ najbardziej dziwi mnie to ze mimo pojawiających się cały czas opinii o opóźnieniach sklep nagle zmienił czas dostawy z 3-5 dni na 2-4 .

NIE POLECAM

Zamówiłam 6.12 - wczoraj dostałam informacje, że nie wiedzą kiedy mi przyślą zamówienie. Nigdy więcej nie zamówię. Najgorszy sklep online w dziejach!

jedzenie dla psa

zamówiłam jedzenie i czekam już 10 dni - nigdy więcej w tym sklepie nie zamówię niczego - przestrzegam wszystkich

Zamowieni

... Co to za numer na ktory nie da sie zadzwonic totalnw nieuczciwe działanie zamowilam tydzien temu i zero odzewu... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Porażka

Zamówiłam karmę 8 grudnia/ z informacją , że czas realizacji 3 do 5 dni/ .Niedługo skończy mi się karma dla kotów, a tu zadnej odpowiedzi na maila . Pierwszy raz spotkałam się z takim podejściem do klienta. Zgadzam się z negatywnymi opiniami .Jest to mój pierwszy i ostatni zakup .Marza

masakra i dramat

brak kontaktu, ani zamowienia ani pieniędzy. Totalna porażka odradzam kazdemu z miłością do zwierząt to chyba poza pięknymi hasłami nie maja nic wspólnego

Nie polecam

Również czekam na przesyłkę Ostatni raz w tym sklepie.

porażka

zamówiłem 5 grudnia, do dzisiaj ani paczki ani informacji. Całe szczęście, że wybrałem formę płatności przy odbiorze. To na pewno moje ostatnie zakupy w tym sklepie.

Dramat!!!

Odradzam każdemu!!! Po złożeniu zamówienia informacja, że przesyłka może być opóźniona, po tygodniu oczekiwania kolejny mail, że nie wiadomo kiedy będzie wysłana. Odradzam każdemu zakupy w tym sklepie!!! Zero konkretów, zero odpowiedzi.

Porażka

Zapłaciłam za karmę a status czały czas mam ze do oplacenia. Nie mogę w ogóle sie dodzwonić do sklepu caly czas zajęte. Porażka. Obawiam się że juz tej karmy nie dostanę :(

dno i wodorosty

mijają kolejne dni od opłaconego zamówienia internetowego, brak jakiejkolwiek informacji o statusie, brak możliwości nawiązania kontaktu telefonicznego, brak odpowiedzi na maila. Pierwszy i ostatni raz - nie daruję pętakom

Masakra !!!! zgłoszę do UOIK-u i na Policje

Zamówienie złożone 9 dni temu i cisza, alni informacji, ani karmy, ani pieniędzy !!!! czekam jeszcze 5 dni i zgłaszam na policję i do UOKIKU

Brak przesyłki

Brak odpowiedzi, brak przesyłki. Identycznie jak w większości przypadków. Pierwsze i ostatnie zakupy. Mam pytanie czy ktoś z Państwa w ogóle otrzymał to co zamówił??

Nie mogę doczekać się swojego zamówienia

Zamówiłam karmę za 300 zł 4 grudnia i nadal nie dostałam przesyłki, nie udzielono mi również żadnej informacji kiedy zostanie ona wysłana. Zaczynam się poważnie martwić.

Nie polecam, nie realizują zamówień, podejrzenie oszustwa

Zamówienie złożone 2.12.2019r., opłacone kartą, brak towaru, brak informacji o zamówieniu, na dzień 11.12.2019 r. status w Maxi Zoo - nie opłacone. Transakcja weryfikowana w banku, więc nie ma mowy o tym, że Maxi Zoo nie otrzymało pieniędzy. Sądząc po innych opiniach o podobnym charakterze, mam podstawy sądzić, że doszło do wyłudzenia.

Fatalnie

Sklep porażka. Sprzedają chyba rzeczy których nie mają na stanie. Po 10 dniach oczekiwania konsultant nie jest wstanie powiedzieć kiedy towar zostanie wysłany. Brak możliwości rezygnacji. Kompletna ignorancja. Omijajcie ten sklep szerokim łukiem!!!!

URSZULA

NIESTETY TRAGEDIA!. ZAMóWIENIE OPŁACONE (na koncie widnieje informacja,ze czeka do opłacenia!) , INFOLINIA NIE ODPOWIADA, żadnej informacji, przesyłki brak!Chyba straciłam pieniądze. NIE POLECAM!

Odwiedzałeś ostatnio Maxi ZOO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zoo Centrum

(1.50 )

Villa Zoo

(5.00 )

Kakadu

(2.70 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem