morele.net

(3.96)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (191 z 259)

Zamówiłam na stronie...
Zamówiłam na stronie morele rolki, niestety bardzo mnie raniły z powodu dziwnej konstrukcji buta. Złożyłam na nie reklamację, która została bezproblemowo i pozytywnie rozpatrzona.

Jowita

07.07.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Atrakcyjne ceny produktów...
Atrakcyjne ceny produktów w porównaniu do konkurencji. Szybki czas realizacji zamówienia. Zamawiałem komputer PC , wraz z usługą montażu. Transakcja przebiegła bez problemu. Polecam.

Trec93ppl

04.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dramat. Z taka...
Dramat. Z taka firma jeszcze nigdy nie mialam do czynienia. Ekspres ktory zakupilam za posrednictwem Morele net więcej jest w naprawie niz w uzytkowaniu. Otrzymalam po miesiacu zepsuty ekpres i znow jest miesiac w naprawie (nawet jednej kawy nie zrobil) a stan w którym go otrzymalam swiadczy tylko o firmie. Nawet fusy nie zostały opróżnione przed wyslaniem do klenta. Syf i brud. Z kartonu leciala woda oraz fusy. Ja z takiego ekspesu sie kawy nie napije. Probem przy zlozeniu reklamacji zeby umowic kuriera.

Niezweryfikowany Klient_UPXm

07.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ze sklepu często...
Ze sklepu często korzystałem przez Internet ale ze względu na problem który pojawił się przy zakupie musiałem udać się do stacjonarnego sklepu. Panowie pracujący w sklepie zajęli się mną od wejścia profesjonalnie. Dwa zdania i Panowie wiedzieli w czym jest problem. Profesjonalnie doradzili i wyjaśnili wszystkie specyfikację sprzętu. Miło było słuchać jak Panowie znają się na swojej pracy. Sklep bardzo przyjemny i nowoczesny. Szybka transakcja płatności i byłem już obsłużony.

Klient_km4o

03.03.2021

Placówka

Wrocław, Dubois 6

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam części żeby...
Zamówiłam części żeby samodzielnie złożyć komputer stacjonarny. Część z nich była uszkodzona i nie działała. Reklamacja została uwzględniona, ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją, kiedy nowe części nie działały.

coc_5159

21.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szeroka oferta i...
Szeroka oferta i bardzo atrakcyjne ceny

Monika_187

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szybka obsługa...
Bardzo szybka obsługa i dostawa.

Andrzej_829

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Trudno powiedziec, ponieważ...
Trudno powiedziec, ponieważ nie miałam kontaktu z obsłują. Maile dotyczące zamówienia przychodziły automatycznie. Wysyłka szybka i bezproblemowa

Sylwia_1332

24.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, bardzo...
Szybka obsługa, bardzo dobry kontakt.

zarejestrowany-uzytkownik

22.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybkie działanie dobre...
Szybkie działanie dobre produkty miła obsluga

zalogowany_użytkownik

21.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
szeroki wybór asortymentu....
szeroki wybór asortymentu. Możliwy darmowy odbiór osobisty - z czego lubię korzystać.

Mateusz_1227

19.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długo czekałam...
Bardzo długo czekałam na dostawę. Kilkurotnie kontaktowałam się z obsługą żeby ustalić kiedy przesyłka opuści magazyn.

Eliza_123

18.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre ceny ale...
Dobre ceny ale wyciek danych

HubiCom

17.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam problem...
Nie polecam problem z reklamacją uszkodzonego towaru.

Jerzy_27

12.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Widać jak ten...
Widać jak ten sklep się rozwinął, na szczególną pochwałę zasługuje punkt odbioru w Poznaniu, ale to jest akurat subiektywna pochwała z mojej strony ponieważ punkt znajduje się bardzo blisko mojego miejsca zamieszkania. :D Chociaż przed świętami są tam niesamowite kolejki – ludzie tam masowo odbierają zamówione prezenty! Z kolei bardziej obiektywnie: na początku otwarcia tego punktu odbioru - można było tam odbierać tylko produkty z Morele.net, lecz po jakimś czasie dołączyło do tej możliwości więcej portali(z zupełnie innych branż typu: kosmetyki, perfumy) o szacie graficznej zaczerpniętej z morele.net. Kupiłem tam swój komputer na części, który już długo mi służy bez zarzutów, tak samo wyciskarka do soków czy blender. Zdarzyło mi się też kupić inne produkty –np. wagę Zelmer, która okazała się, że posiada wadę fabryczną – w takim przypadku sklep Morele.net działa niezawodnie! Zgłosiłem tą niemiłą sytuację i od ręki waga została przyjęta z powrotem i po krótkim czasie dostałem decyzję na maila o zwrocie środków. Sklep daje możliwość 14dniowego zwrotu bez podania przyczyny – czyli można kupić produkt i go potestować w tym czasie, i jeśli nam nie odpowiada to można go zwrócić – skłoniło mnie to do kupna nowego dysku, gdzie nie byłem pewny czy będzie on dla mnie odpowiedni i też nie wiedziałem czy można go potestować i potem ewentualnie zwrócić – obsługa zapewniła mnie, że bez problemu będę mógł zwrócić dysk mimo tego, że go używałem, ale pod warunkiem, ze nie będzie miał śladów użytkowania. Dysk do dziś jest w moim komputerze. Polecam ten sklep do robienia zakupów różnych sprzętów elektronicznych!

Mateusz_1227

09.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa infolinii na 5.

Jerzy_27

25.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie w razie problemow z zamówieniem sami się kontaktują i nie ma problemu z anulowaniem ani zmianami w zamówieniu .

zarejestrowany-uzytkownik

03.08.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Z usługi nie...
Z usługi nie byłem zadowolony. Osoba z którą nawiązałem kontakt za pośrednictwem chatu nie była w stanie pomóc przy sprawdzeniu statusu przesyłki z zamówienia. Dostałem informację że sprawdzenie statusu zamówienia jest możliwe wyłącznie po przez infolinię. Na połączenie z infolinią oczekiwałem 45 minut. Ogólne wrażenie na temat jakości obsługi bardzo słabe.

zarejestrowany-uzytkownik

09.01.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Wojciech_6

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Grzegorz_80

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

morele.net

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż morele.net?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zamówiłam na stronie...
Zamówiłam na stronie morele rolki, niestety bardzo mnie raniły z powodu dziwnej konstrukcji buta. Złożyłam na nie reklamację, która została bezproblemowo i pozytywnie rozpatrzona.