PAYBACK

(2.61)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (147 z 154)

Skandaliczna obsługa klienta....
Skandaliczna obsługa klienta. Nie rozumieją co się do nich mówi. Nie odpowiadają precyzyjnie na pytania. Jak się wyśle reklamację to prawie na nic nie odpowiadają, brak ustosunkowania się do reklamacji. Trzeba w tej sytuacji tracić swój cenny czas i pisać po kilka razy lub do dyrekcji.

Piotr_1169

02.12.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Błyskawiczny kontakt, szybka...
Błyskawiczny kontakt, szybka reakcja na problem. Uzyskana odpowiedź była kulturalna i zawierała wszystkie niezbędne informacje do załatwienia problemu

coconut

13.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Pracownica infolinii w błyskawicznym czasie rozwiązała mój problem. Miała bardzo miłe usposobienie i głos. Zaletą było, że konsultantka miała bardzo wyraźną mowę, co niestety nie zdarza się często na infolinii. Jeżeli chodzi o czas oczekiwania na połączenie to był bardzo krótki.

Anna_Testuje

01.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jedna z...
Jedna z najgorszych obsług infolinii na jaką trafiłam.Zamówiłam produkt za punkty payback.Wydawało mi się,że się popsuł i zgłosiłam,że chcę go odesłać.Można zamówić kuriera GLS by przyjechał.Chciałam go odwołać bo nie potrzebowałam zwrotu tego towaru.Pani na infolinii PayBack ona nie ma podglądu ona nic nie wie,nic nie p omoże.Serio macie komputery ,znacie numer klienta,macie bazę wysyłek ale to za dużo trudu i czasu lepiej siedzieć na krześle i nic nie robić.Krótka porada zadzwonić do firmy kurierskiej i odwołać.Tam pani zdziwiona,że przecież payback może to zrobić sam na prośbę klienta.Oczywiście kurier przyjechał by usłyszeć,że nie mam dla niego paczki.Potrzebna była taka strata czasu i dzwonienie ,niepotrzebne na 2 infolinię które mają pomagać.To jest kpina nikomu nie polecam dzwonić i nabijać impulsy wrzucone w kosmos.0 punktów za obsługę nawet nie pół.

Niezweryfikowany Klient_aPfO

23.07.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Odpowiedzi robotów zawsze...
Odpowiedzi robotów zawsze w ten sam sposób, bez względu na rodzaj pytania. Brak punktów, przesłane wszystkie potwierdzenia, dalej nic. Ten system polega na wyciągnięci danych za darmo, to już nawet nie jest śmieszne.

Niezweryfikowany Klient_GZEu

06.02.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nastąpił problem techniczny...
Nastąpił problem techniczny z moim kontem PayBack, po wykonaniu telefonu na infolinie, problem rozwiązany w trakcie miłej rozmowy z sympatyczną Panią w zaledwie minutę, życzyłbym sobie aby wszystkie infolinie tak sprawnie działały :)

Andrzej_580

19.07.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie każdy program...
Nie każdy program lojalnościowy potrafi przynieść zadowolenie i profity. Choć od kilku już lat należę do programu Payback, to po raz pierwszy spotkałem się z trudnościami z uzyskaniem promocyjnych punktów za zakupy w Kauflandzie. Skorzystałem z promocji, która była zamieszczona w gazetce promocyjnej, jednak bez wyraźnego wskazania, o który artykuł promocyjny chodzi. Ani w gazetce, ani w sklepie Kaufland, ani na stronie Payback nie znalazłem żadnego regulaminu tej promocji. Kiedy po miesiącu oczekiwania na punkty dalej ich nie było na moim koncie, napisałem na infolinię Payback. Odpowiedź otrzymałem po dwóch dniach, z adnotacją, że zakupiłem nie taki produkt promocyjny, jak trzeba, bo w promocji były tylko wybrane rodzaje danego asortymentu. Skoro jednak w ofercie nie wskazano które, a regulamin tej promocji nie był dostępny dla klientów, to napisałem po raz drugi na infolinię, że w ten sposób prowadzona promocja jest niekorzystna dla konsumenta, gdyż informacja o promocji jest niepełna, a skoro nie ma regulaminu, to skąd miałem wiedzieć jaki rodzaj wybranego asortymentu przynależał do uzyskania punktów promocyjnych. Ostatecznie przyszła kolejna odpowiedź przyznająca mi brakujące punkty, ale nie jako promocyjne, a... grzecznościowe. Ciekaw jestem, ilu klientów Kauflandu dało się nabrać na tak dziwną promocję w programie Payback. Radzę być ostrożnym.

zarejestrowany-uzytkownik

17.04.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Podczas skargi na...
Podczas skargi na awarię eKuponu z zapytaniem o to co mam zrobić znajdując się w określonej sytuacji odpowiedziano mi dopiero wtedy kiedy awaria została usunięta, że już mogę skorzystać z eKuponu bez choćby najmniejszego przeproszenia za zaistniały kłopot i nie odnosząc się do tego co przez tą sytuację straciłem i ewentualnie czy jakkolwiek zostanie to zrekompensowane lub też nie i dlaczego. Innymi słowy rzucono mi na odczepne "oczywistą oczywistość" kiedy już nic nie można było zrobić, a na moją drugą wiadomość kompletnie nikt nie zareagował do dziś, ankieta satysfakcji klienta została także do mnie podesłana, dałem oczywiście niską ocenę i tutaj (choć przy ankiecie nie jest to wymagane) także cisza.

Pan Chmurka

22.01.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na infolinię PAYBACK...
Na infolinię PAYBACK dzwoniłem celem odblokowania konta oraz dowiedzenia się, czemu numer PAYBACK na mojej nowej karcie kredytowej PAYBACK jest inny niż ten, który miałem do tej pory. Po nawiązaniu połączenia zmuszony byłem do wysłuchania dość długiego komunikatu marketingowego, którego nie można było przerwać wciskając klawisze w słuchawce. Nawigacja po menu głosowym była dość intuicyjna – sprawnie wybrałem połączenie z konsultantem i temat rozmowy, a następnie wciskając ‘1’ deklarowałem, że jestem zarejestrowany w PAYBACK. Proszono mnie o podanie numeru PAYBACK i zatwierdzenie # - niestety po tej czynności już nic się nie działo. Spróbowałem ponownie, później z innego aparatu – dalej to samo. Połączyłem się z konsultantem dopiero, gdy wybrałem opcję, że jestem osobą niezarejestrowaną w PAYBACK.Rozmawiająca ze mną pani była bardzo miła i sprawnie rozwiązała moje problemy – odblokowała konto i powiedziała, że numer PAYBACK na karcie kredytowej zawsze jest inny, ale karta jest przypisana do mojego konta, więc wszystko jest w porządku. Sympatyczna rozmowa jest zdecydowanie ważniejsza niż wadliwa aplikacja telefoniczna z irytującym komunikatem wstępnym, ale ze względu na tę drugą zmuszony jestem nieco obniżyć ocenę.

nattan

30.10.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Oferta PayBack, niemal...
Oferta PayBack, niemal ”zwaliła” mnie z nóg, gdy ją przeczytałam w @. Zaproponowano mi wykup ubezpieczenia OC dla samochodu w znanej na rynku firmie z obniżką ceny w kwocie 31 zł, w zamian za wymianę ponad 3 tys. zgromadzonych punktów. Coś się chyba komuś pomieszało, oferta tragiczna (jak dla mnie), już lepiej wymienić te punkty na jakąś nagrodę, aczkolwiek za wykup ubezpieczenia oferowano doładowanie 3 tys. punktów, czyli de-facto, prawie oddano-by mi punkty, ale chciałam poznać szczegóły, mimo to. Niestety nie było takiej możliwości, bo najpierw trzeba było aktywować kupon i dopiero można byłoby zapoznać się z regulaminem. Jednak, aby być pewną tego stanu, wprost z poczty udałam się na stronę playback-u, tu znalazłam ”masę” różnorodnych kuponów od różnych partnerów (na pierwszy rzut oka – rewelacja, tym bardziej, że były sklep/moje ulubione marki, np. YR), ale dostęp do regulaminu był także możliwy po ich aktywowaniu, więc nie wiem, jakie są konsekwencje niezrealizowania aktywowanego kuponu. Nie lubię niejasnych ofert, to jak zabawa w ”kotka i myszkę”. Kiepską ocenę wystawiam PayBack za ten stan informacyjny, mam poczucie, jakby chciano mnie ograbić ze zgromadzonych punktów, zyskując np. ewentualne profity, od ubezpieczyciela. Może nie mam racji, może się mylę, ale zawsze analizuję, nawet intratne oferty i lubię ich jasność, dlatego negatywnie oceniam tę od PayBack. Na pozytyw zasługuje jedynie obsługa - dostarczenie informacji, tylko jako informacji.

DORA_1

11.10.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio zamówiłam z...
Ostatnio zamówiłam z katalogu partnera Payback - BP nagrodę za punkty. Bardzo szybki czas realizacji, pisali że otrzymam nagrodę do 21 dni roboczych a ku mojemu zaskoczeniu po 3 dniach od dokonania zamówienia kurier zapukał do moich drzwi. Fajny program pozwalający zbierać punkty na jedną kartę w wielu miejscach.

CoolErka

25.08.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na plus: Miła...
Na plus: Miła i kompetentna obsługa. Szybkie i sprawne załatwienie sprawy.Na minus: cena połączenia z Infolinią, za 9 minut = 6,20 zł.

Agnieszka_3900

04.08.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wielokrotnie miałam do...
Wielokrotnie miałam do czynienia z Biurem Obsługi Klienta programu PAYBACK, gdyż nie doliczano mi punktów PAYBACK za zakupy. Kontakty te nie należały do najbardziej profesjonalnych. Na początku osoba rozwiązująca moją sprawę podpisywała się z imienia i nazwiska, z każdą kolejną reklamacją, widniał podpis "Zespół", więc za każdym razem miałam wrażenie, że w tej samej sprawie koresponduję z wieloma osobami i proszono mnie o ponowne przesłanie tych samych informacji. Również próbowano odrzucić moją reklamację na podstawie nieistniejącego punktu regulaminu Payback, jak również próbowano mi wmówić, że taki był wymóg Partnera programu. W rezultacie wszystkie reklamacje zostały rozwiązane na moją korzyść. Jednak na tej podstawie kompetencje personelu oceniam na niewystarczające, zachowanie było stonowane, grzeczne, głównie poprzez standardową formułkę odpowiedzi, jednak czas rozwiązania sprawy przez to się wydłużał.

Lolaga

26.06.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Reklamuje nieprzyznane mi...
Reklamuje nieprzyznane mi 1000 punktów payback za pierwszy zakup w sklepach internetowych. Wiem ze na dniach reklamacje moją uznają bo przecież transakcja doszła do skutku, jednak z opóźnieniem trzy tyg z winy sklepu a nie winy payback, jednak moja opinia dotyczy korespondencji mailowej z payback, chodzi o to ze po 5 razy muszę wyjaśniać zaistniała sytuacje (REKLAMACJE) a i tak nikt kompetentny sprawą się nie zajął do tej pory (22.11.2013r). W końcu się wkurzyłem i opisuje tą cała sytuacje. W dodatku payback (któremu do tej pory ufałem) polecał mi te sklepy w których zrobiłem zakupy i właśnie w polecanych sklepach w jednym z przypadku transakcja nie doszła w ogóle do skutku bo sklep z zamówionych 5 rzeczy miał tylko 2 i zamówienie anulował. A Drugi polecany sklep przez trzy tyg nie realizował zamówienia gdzie wpłata była z mojej strony natychmiastowa.

zalogowany_użytkownik

22.11.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazna platforma...
Bardzo przyjazna platforma internetowa. Zbieranie punktów na karcie lojalnościowej jest uczciwe. Niestety czas na ich wykorzystanie stosunkowo krótki dla okazjonalnych zbieraczy. Wygląd samej strony internetowej przejrzysty, łatwo odnaleźć interesujące nas działy. Wymiana punktów również odbywa się szybko i w prosty sposób. Przydałoby się jeszcze, aby program payback objął jeszcze więcej firm.

Barbara_909

18.11.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ciekawy program lojalnościowy....
Ciekawy program lojalnościowy. Duża sieć partnerów i wiele miejsc gdzie można zdobyć punkty. Punkty zawsze można wymienić na wartościowe nagrody.

Andrzej_684

29.08.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moja ocena dotyczy...
Moja ocena dotyczy procesu zamawiania nagród w programie oraz sposobu ich dostarczania.Ostatnio miałem okazję po dłuższej przerwie zamówić nagrodę w tym programie lojalnościowym. Zwiększyła się liczba możliwych do wyboru nagród co jest plusem ale sposób zamawiania bez zmian. Dostajemy informację że zgłoszenie zostało przyjęte i zostanie zrealizowane w przeciągu 10 dni. I tutaj kolejne zaskoczenie na plus dostajemy sms-a z informacją że nagroda została wysłana oraz numer listu przewozowego. Problem w tym że w wiadomości nie ma informacji o tym jaka firma dostarcza przesyłkę co czyni numer listu przewozowego bezużytecznym i nadal trzeba wyczekiwać na kuriera. Obecna firma kurierska przynajmniej dzwoni z informacją że jest paczka do dostarczenia.

ASAD

14.07.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wiosna.Czas na zmiany.Mniejsze,...
Wiosna.Czas na zmiany.Mniejsze, większe.Nowości, udogodnienia czasem na plus a czasem no cóż na minus.Na stronie programuPaybackzmiany łatwo przeoczyć.Nowość numer jeden możliwość zalogowania się poprzez podanie adresu @ i wcześniej wprowadzonego hasła.Alternatywa dla pierwotnej opcji nadal dostępnej czyli podania numeru karty, daty urodzenia plus kodu pocztowego.Opcja hasała pozwala na szybsze zalogowanie.Drugą nowością i dodatkiem jest możliwość podejrzenia zapowiedzi niedługo proponowanych e kuponów.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2013

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Biorąc pod uwagę...
Biorąc pod uwagę że uczestnictwo w programie PB wymaga od mnie dużego zaangażowania i monitoringu w teorii zasad prostego w praktyce już nie do końca powinnam się już dawno do tego programu zniechęcić.Ale ja nie tak łatwo się podaję.Lepszy rydz jak nic i dodatkowe bonusy nawet symboliczne są jak najbardziej w obecnych nie łatwych czasach pożądane.Jako uczestnik dostaję @ informujące mnie o nowych promocjach.Dodatkowe punkty od partnerów których to coraz więcej się do programu przyłącza.Zawsze staram się z tym zapoznać nie zawsze mi oferta podpasuje ale czasem czemu nie.Każda firma ustala własne zasady co do wysokości zakupów za które przyzna punkty ekstra.Czasem warunki są do zaakceptowania czasem wydają mi się aż nadto zawyżone.Cóż każda zmora znajdzie swego amatora.....Temat numer jeden walentynki.To pod kątem święta zakochanych ofertę przygotował empik.Tu kupon trzeba wydrukować.Oferta niczego sobie.Nie ma progu kwotowego a za jednorazowe zakupy (na jednym paragonie) w okresie 05-14/02/2013 dostaniemy 10 razy więcej punktów niż w standardzie (2zł/1punkt) .Inne specjalne oferty mamy od Tchibo, Orange, WBK …..Wiadomość czytelna, wyraźna .Dodatkowo podana liczba stanu naszego konta w PBTu uwaga są to punkty uwzględniające i te które czekają na potwierdzenie i są zablokowane i nie dostępne.

zarejestrowany-uzytkownik

05.02.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybciej albo wolniej...
Szybciej albo wolniej ale punktów na koncie PAYBACK przybywa.Nie jest to główne kryterium moich zakupów i nie ma pierwszoplanowego czynnika decydującego o wyborze miejsca zakupów. Ale przy okazji nie mówię nie.Trochę na zapas w myśl zasady lepiej aktywować niż nie i żałować przeglądam aktualną ofertę e kuponów.Tym razem o zmianach @ nie dostaję.Komunikacja więc za szwankowała choć jak do tej pory na co jak na co ale na komunikację nie mogłam narzekać.Ofert jest sporo.Jedne oferty są krótsze inne dają nam więcej czasu na skorzystanie.Real, Smyk, Empik, Jysk, BP , Multikino.......Sklepy internetowe.Ty mały błąd do oferty C&A podpięto logo Tchibo.Ale w sumie e-kupony są w porządku.Dużo różnorodnie .Łatwo skorzystać, nie trzeba drukować.Zasady jasne.

zarejestrowany-uzytkownik

29.01.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)

PAYBACK

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PAYBACK?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Skandaliczna obsługa klienta....
Skandaliczna obsługa klienta. Nie rozumieją co się do nich mówi. Nie odpowiadają precyzyjnie na pytania. Jak się wyśle reklamację to prawie na nic nie odpowiadają, brak ustosunkowania się do reklamacji. Trzeba w tej sytuacji tracić swój cenny czas i pisać po kilka razy lub do dyrekcji.