Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 4.09 )

Grupa Santander to wiodący, uniwersalny bank komercyjny z siedzibą w Hiszpanii, założony w 1857 r. Santander Bank Polska oferuje rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Jego celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim co robi kieruje się swoimi podstawowymi wartościami: bezpieczeństwo, innowacyjność, zaangażowanie i satysfakcja klienta. W skład grupy Santander wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe, ubezpieczeniowe oraz faktoringowe.

Opinie (3441)

Sprawna obsługa telefoniczna

Uzyskaliśmy komplet informacji na temat oferty banku, ale dość długi był czas oczekiwania na obsługę.

Kompetentna obsługa

W dniu dzisiejszym (19.06.2020) kontaktowałem się z infolinią banku Santander Bank Polska. Obsługa przez telefon była bardzo sprawna, uprzejma i kompetentna. Pracownik zadał kilka pytań weryfikujących rozmówcę, a następnie sprawnie pomógł rozwiązać problem.

Kompetentna osoba

Będąc w Banku zalatwialam błachą sprawę a zostałam obsluzona mega profesjonalnie i na bardzo wysokim poziomie. Oby tak dalej.

Bardzo czysto, obsługa niekompetentna

Bardzo czysto, obsługa miła, choć często niekompetentna. Notorycznie zacinający się wpłatomat, obsługa nie jest w stanie jednoznacznie zakończyć tematu. W stanowisku wpłat odsyłają na infolinie, przy stanowisku obsługi klienta pracownik proponuję sporządzenie reklamacji na miejscu.

Super konto z super obsługą.

Po bezproblemowym założeniu konta on-line skontaktował się ze mną pracownik, który przedstawił się jako mój opiekun oferując wszelką pomoc. Kontakt przez infolinię zarówno w trakcie zakładania konta, jak i po założeniu konta bezproblemowy. Czas oczekiwania na obsługę na infolinii bardzo krótki w porównaniu z infoliniami innych banków. Bardzo elastyczna oferta banku.

Miło i rzetelnie

Przedstawione informację bez owijania w bawełne. Miła rozmowa z konkretami

informacje spełniające oczekiwania

Po dość krótkim oczekiwaniu na połączenie na info linii uzyskałem pełną informację na temat opcji konta bankowego. Jednak poziom obsługi mógłby być ciut milszy. Sam proces wersyfikacji klienta zbliżony do kontaktu z automatem anie żywym człowieczkiem. Ale reszta w miarę ok. Przygotowanie merytoryczne pracownika na dobrym poziomie pod kątem informacji o ofercie banku.

Tu znajdziesz prawdziwą pomoc!

Od wielu lat jestem Klientem tego Banku, ale tylko dzięki pracującej w tym Oddziale Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). To nie szeregowy pracownik banku, ale prawdziwy Doradca i Opiekun! Jestem klientem również innego banku, z Doradcą Premium - a tu mam go za darmo. Fantastyczna obsługa, szybki kontakt bezpośredni mailowo czy telefonicznie, doradztwo w pełnym zakresie, pro-klienckie nastawienie, potrzebujecie czegoś więcej? Polecam!

Pozytywne wrażenia !

Bardzo czysta, schludna placówka. Świetna atmosfera już od wejścia, miła i życzliwa obsługa.

Pomocny pracownik na infolinii.

Wykonałam przelew na zły numer konta bankowego. Zadzwoniłam na infolinię w celu wstrzymania przelewu. Pracownik był miły w kontakcie, poinformował mnie ile kosztuje usługa wstrzymania przelewu i wykonał zlecenie. Nie czekałam długo na połączenie.

Pomocny pracownik na infolinii.

Wykonałam przelew na zły numer konta bankowego. Zadzwoniłam na infolinię w celu wstrzymania przelewu. Pracownik był miły w kontakcie, poinformował mnie ile kosztuje usługa wstrzymania przelewu i wykonał zlecenie. Nie czekałam długo na połączenie.

Uprzejma obsługa

W placówce jest bardzo miła obsługa. Pracownicy są mili i pomocni. Szybko rozwiązują problemy, które są zgłaszane.

Sympatyczna obsługa, średni bank

Do banku udałem się w celu likwidacji konta - zostałem obsłużony przez Panią, która była miła i uczynna, jednak nie próbowała zniechęcić mnie od podjętej decyzji. Podany przeze mnie powód - naliczenie opłaty za obsługę karty debetowej, pomimo spełnienia warunku pozwalającego ją uniknąć (według osoby, u której zakładałem to konto) – pracownica banku sugerowała, że to moje niedopatrzenie i samemu powinienem dokonać zmian w ustawieniach konta, korzystając z bankowości internetowej. Pani jednak ucięła temat, nie interesowały ją szczegóły mojego problemu z Santanderem, to że o tym istotnym szczególe nie powiedziano mi podczas pierwszej wizyty. Warto jednak pochwalić jej skuteczność i szybkość obsługi: wizyta nie zajęła mi więcej niż 10 minut.

Pełen profesjonalizm

Bardzo sprawna i rzeczowa obsługa. Pracownik szybko nawiązał kontakt wzrokowy i zapytał jak może mi pomóc. Okazało się, że właśnie u niego mogę od ręki załatwić sprawy związane zarówno z kontem firmowym jak i prywatnym. Wyjaśnił wszystkie wątpliwości i skonfigurował moje usługi tak jak sobie tego życzyłem. Wszystko odbyło się sprawnie. Zaskoczył mnie również brak agresywnej promocji usług banku. Spójnie wkomponowane w rozmowę pytanie o dodatkowe usługi, jednak bez naciskania za co wielki plus!

Miła obsługa, długie oczekiwania w kolejce

Dzisiaj miałam przyjemność iść do banku otworzyć konto. Po wejściu do niego zobaczyłam, że jest bardzo ładnie, czysto i schludnie, obsługa również niczego sobie. Przy wejściu stał pan, który pytał każdego, nowego klienta czy w czymś pomóc, jak również proponował przy tym coś do picia. Niestety, śpieszyła się do szkoły, więc musiałam szybko to załatwić, ale były tylko dwa punkty otwarte, a przede mną jedna pani czekała. Podsłyszałam o czym rozmawiają w jednym, z dwóch otwartych punktów obsługi klienta i się okazało, że „plotkowali” sobie o swoich znajomych. Czekałam w kolejce ponad pół godziny. Potem następne pół godziny spędziłam przy otwieraniu konta. Pani w obsłudze była bardzo miła i wszystko dokładnie wyjaśniała.

Najszybsza obsługa bankowa w mieście

Obsługa w Banku Santander przy ul. Słowackiego jest najszybsza w całym mieście. Mimo ,że placówka znajduję się w centrum miasta , klient może załatwić swoje sprawy w bardzo krótkim czasie. Prawdopodobnie szybkość obsługi zależy także od ilości pracowników , która jest tam wystarczająca i dostosowana do klienta. Pracownicy są mili i uśmiechnięci , wyrażają się z troską i pomocą.

Nawet ok

Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem (około 20 minut) jednak po tym czasie udało się rozwiązać problem i nie potrzebna była wizyta w placówce ani połączenie na infolinie.

Polecam to miejsce

Miła obsługa, super podejście do klienta, szybkie rozwiązanie problemów z kontem, zaproponowanie czegoś do picia - duży plus dla pracownika banku

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.50 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.00 )

BNP Paribas

(3.14 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem