Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 4.02 )

Santander Bank Polska S.A. (do 7 września 2018 r. Bank Zachodni WBK S.A.) jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce, oferującym rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Główną wartością banku jest satysfakcja klienta i najlepsze spełnienie jego oczekiwań , co potwierdza szereg zdobytych nagród m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Złoty Bankier czy tytuł Najlepszy Bank w Polsce.

Opinie (3195)

Rewelacyjna obsługa !

Celem mojej wizyty w banku było założenie konta osobistego. Wystrój jak i czystość oddzielnego pokoju, w którym mnie obsługiwała młoda i sympatyczna Pani był na wysokim poziomie. Pani prowadziła rozmowę w sposób formalny, ale bardzo zrozumiały. Potrafiła odpowiedzieć na każde moje zadane pytanie. Wyszedłem z banku z nowy kontem i uśmiechem na twarzy.

Super

Dziś odwiedziłem bank celem zmiany dowodu. Na wejściu Czekała miła pani, która spytała w jakiej sprawie przyszedłem i skierowała mnie na stanowisko. Pani, która obsługiwał moja sprawę była bardzo uprzejma oraz sprawnie pomogła mi załatwić moja sprawę. Bank oceniam bardzo dobrze, dla klientów jest dostępna darmowa kawa która umila czas oczekiwania, obsługa bardzo sympatyczna i pełna wiedzy, z bardzo dobrym podejściem do każdego klienta. W oddziale czysto, przytulnie, wygodnie miejsca w poczekalni.

Super, polecam obsługę w tym banku

Obsługa banku jest bardzo profesjonalna, rzetelna, wyczerpująco udziela odpowiedzi na zadawane pytania, odnosi się wrażenie, ze nie można ich niczym zaskoczyć znają odpowiedzi na wszystkie pytania odnośnie produktów oferowanych w banku. Miła i przyjazna atmosfera

Kompetencja

Miła, kompetentna obsługa każdorazowo gdy potrzebowałam pomocy zawsze ja otrzymywałam. Dobra jakość usług ciekawe oferty. Osobiście korzystam.

Obsługa świetna, konsultanci z bardzo dużą wiedzą.

Kontaktowałam się z infolinią w celu uzyskania informacji na temat kredytu gotówkowego. Konsultant bardzo szczegółowo odpowiadał na moje dość ciężkie pytania. Rozwiał moje wątpliwości do tego stopnia że jestem umówiona na kolejną rozmowę w celu ustalenia szczegółów. Jedyny minus to długi czas oczekiwania na infolinii, być może jest to spowodowane okresem urlopowym i bardzo możliwe że następna rozmowa będzie już oceniona na pięć gwiazdek.

10 na 10

Kobieta, bardzo życzliwa i cierpliwa. Miałam problem z rejestracją i kilkakrotnie myliłam hasło. Pani cierpliwie i życzliwie wszystko mi wyjaśniła. Poprostowała moje błędy na tyle na ile było to możliwe z jej strony. Chętnie mnie wysłuchała nawet jak nie miałam racji i pokazała mi gdzie robię błąd, Na koniec zapytała w czym jeszcze może pomóc. Super obsługa. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Poprawna obsługa

Po krótkiej chwili oczekiwania zostałam poproszona do stanowiska. Doradca wykazał zainteresowanie moją sprawą. Pani była miła , kulturalna i uprzejma. Szybko załatwiła moja sprawę. Pożegnała mnie miło wstając i zapraszając ponownie.

Żenada, gorszej obsługin w żadnym banku nie spotkałem.

Bank kolejny raz z rzędu nalicza nie słusznie opłatę za konto tzn. mimo wykonanych operacji i odpowiednich wpływów od momentu przejęcia wbk przez santander naliczana jest opłata za prowadzenie rachunku po mojej reklamacji jest ona zwracana a w następnym miesiącu ponownie pobierana i tak bodajże od 9 miesięcy. nikt z tym nic nie robi. Ponadto dzięki temu dowiedziałem się ze do mojego konta jest drugi login choć takiego nie otrzymałem( konto jest wspólne zakładane jeszcze w kredyt banku na jeden login). Nikt jednak nie chce mi go podać twierdząc że mogą go podać tylko mojej żonie w placówce. Tam są jednak zawsze kolejki, a po godzinach pracy żony bank jest zamknięty i kółko się zamyka. Ogólnie obsługa online jest bardzo toporna, na infolinii również trzeba długo czekać a jak już się człowiek połączy to się dowiaduje ze powinien iść do oddziłu gdzie zawsze są kolejki. Gdybym nie miał zaciągniętego kredytu w kredyt bank to juz bym z usług banku santander zrezygnował. Przed przejęciem przez santander wbk i wcześniej kredyt bank wszystko działało ok. Ocena Banku Santander 0 w skali od 1 do 10.

Obsługa profesjonalna

Obsługa w tym banku jest miłą i sympatyczna. Klient może dokładnie zapoznać się z warunkami jakie oferuje bank,jest informowany o wszystkich kosztach czy promocjach. W banku można spokojnie usiąść i poczekać na swoją kolejkę. W przypadku większej liczby klientów otwarte zostają dodatkowe stanowiska.

Strasznie długa kolejka

Czekałem na obługa 40 min,nie było osoby zarządzajęcej kolejką

Wspaniała obsługa

Dnia 20.04.2019 udałam się do placówki Santander Bank Polska w Kaliszu na ulicy Górnośląskiej . Zostałam bardzo mile powitana i obsłużona. Kontakt z pracownikiem był bardzo miły i rzetelnie wyjaśnił mi wszystkie moje spostrzeżenia co do ofert banku . Reasumując jeżeli chodzi o ten bank na pewno do niego wrócę.

Zadowolona

Obsługa w oddziale banku Santander na Placu Andersa 5 w Poznaniu jest bardzo sprawna. Pracownicy sympatyczni, bardzo krótki czas oczekiwania na pomoc co wyróżnia tę placówkę na tle innych (mimo że jest tu więcej osób w kolejce, czekam krócej). Jestem do tego stopnia zadowolona, że po pomoc wybieram się do tego oddziału nawet jeśli zdecydowanie bliżej znajdują się inne.

Suoer

Pod koniec maja 2019 ubiegalam się o kredyt w w/w banku. Byłam po operacji. Pracownica przyjechała do mnie do domu po resztę formalnosci. Na decyzję czekalam kilka minut. Kredyt otrzymałam. Jestem bardzo zadowolona.

Kredyt hipoteczny

Doskonałe podejście przedsprzedażowe do klienta. Aparycja Daradcy Klienta również na wysokim poziomie. Największe zastrzeżenia budził kontakt posprzedażowy. Unikanie spotkań i nieodbieranie połączęń telefonicznych. Brak zainteresowania. Nieumiejętne dopasowanie rozwiązań posprzedażowych oraz brak wiedzy w tym zakresie.

Tu czuję się doceniana

Bardzo lubię swój Bank, bo w nim czuję się ważna. Zaraz po wejściu do Banku podchodzi pracownica i pyta w czym ma mi pomóc, nawet gdy jest kolejka do kasy stara się pomóc, pytając czy może pomóc mi załatwić sprawę wypłaty lub wpłaty w bankomacie. Ostatnio czekałam do stanowiska obsługi klientów i pracownica, która mnie przywitała zapytała w czym pomóc i okazało się, że mogłam sprawdzić u niej, nie czekając do stanowiska obsługi. Super Bank! Wszystkie sprawy załatwia się szybko i z wielką kulturą.

Bez kolejki, szybko, sprawnie i miło

Przeoczyłam spłatę raty, pierwsza rata, chciałam płacić on line, chciałam nie mając przy sobie nru konta i nie mając w mobilnej opcji banku zapamiętanej wpłaty bo to pierwsza rata. Poszłam do najbliższej placówki. Zostałam obsłuzona szybko, sprawnie i bez kolejki. Pracownice miłe i życzliwe.. Przyjęły wpłatę, pokazały nr konta, i dały mi ten numer konta. Polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.50 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.68 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem