Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 3.56 )

Santander Bank Polska S.A. (do 7 września 2018 r. Bank Zachodni WBK S.A.) jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce, oferującym rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Główną wartością banku jest satysfakcja klienta i najlepsze spełnienie jego oczekiwań , co potwierdza szereg zdobytych nagród m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Złoty Bankier czy tytuł Najlepszy Bank w Polsce.

Opinie (3100)

Profesjonalizm Doradcy

miałem niebywała przyjemność być obsługiwany przez tamtejszego Doradce Handlowego, który rozwiązał mój problem, który miałem, rozmowa było sympatyczna a doradca na prawdę chciał rozwiązać problem z którym przyszedłem

Obsługa taka sobie

Santander Bank nie jestem zadowolona z tego banku. Obsługa nie jest zbyt miła. Następują zmiany na kontakt typu operacji bank nie informuje o jakich kolwiek zmianach. Bardzo długi czas oczekiwania na obsługę. Nie polecam tego banku

Super obsługa, pełen profesjonalizm w podejściu do klienta

Podczas wizyty w placówce pracownik obsługi dokonał załatwienia sprawy bardzo szybko nawet szybciej niż się spodziewałem przy okazji poznałem ofertę banku która jest naprawdę rewelacyjna dla osób które robią dużo zakupów i mają dużo rachunków do zapłaty. Gorąco Polecam tę placówkę i pracowników tam pracujących.

kredyt mieszkaniowy

w banku prosilem o informacje i symulacje splaty kredytu mieszkaniowego. Wszystkie potrzebne informacje uzyskalem wraz z formularzem z dodatkowymi kosztami. pracownik byl bardzo uprzejmy i odpowiedzial na moje pytania wyczerpujaco ponadto otrzymalem informacje w zakresie innych oferowanych przez bank rachunkow i ubezpieczen. otrzymalem wizytowke z numerem telefonu oraz email pracownika

Obsługa bardzo kompetentna i serdeczna.

Bardzo dobra obsługa klienta. Zakładając konto zostałem zaproszony do oddzielnej sali aby zachować dyskrecję.Zaproponowano mi szklankę wody mineralnej. Obsługiwała mnie Pani z bardzo szeroką wiedzą o produktach banku. Konto zostało szybko i sprawnie założone.

Nareszcie tak jak powinno byc

Jestem klientkom WBK, czytaj Santandera od jakiś 14-15 lat. I nigdy nie lubiłam tego oddziału. No jak bumcyk kucyk szłam jak już naprawdę musiałam. Do tej pory wszystko mnie tam odrzucało....obsługa jakaś zestresowana, kilka razy zostałam wprowadzona w błąd, parę razy wpienilam się...no masakra. Aż tu nagle niespodzianka. W ostatnich dniach musiałam podskoczyć wypłacić walutę, czyli bankomat nie wchodził w grę. Na wejściu trzeba pobrać odpowiedni numerem, co uczyniłam. Usiadłam sobie wygodnie, aż tu nagle podchodzi do mnie Pani z banku i pyta jak może mi pomóc. Ależ mnie zatkało. Pełno ludzi w banku, ja ledwo weszłam a Pani jak pielęgniarka z powołaniem pyta "jak mi pomóc"(?) Grzecznie odparłam jaki mam numerem (a był wysoki), na co Pani bardzo przeuprzejnie powiedziała, że w takim razie musi mnie poprosic, żebym zaczekała jakieś 10 minut na swoją kolej. Mówiąc szczerze, myślałam, że ona serio coś chce. Aż tu patrzę, a przy "biletowydawaczu" siada ta właśnie Pani i każdy wchodzący do banku klient idzie do niej uzewnętrznia się po co przyszedł (czasem zbyt szczegółowo) a Pani daje mu właściwy numerek. Niby fajnie, ale jakoś na siłę. Po kilku minutach przyszła moja kolejka. I tu jest to miłe rozczarowanie. Pani która mnie obsługiwała nic mi nie wciskała. Wręcz przeciwnie. Uruchomiła mi własną aplikacje Santander na swoim telefonie (moja nie chciała ruszyć) i pokazała mi opcje na koncie walutowym o których przez 14 lat żadna osoba z WBK/Santander nie umiała wspomnieć. W efekcie m.in. nie musiałam ganiać po kantorach, szarpać się o korzystniejszy kurs, i unikłam zawału spowodowanego chodzeniem po mieście z jakąkolwiek gotówka (bo mnie jakby przeraża każda gotówka w portfelu, czytaj potencjalny łup złodzieja).

Rzetelna obsługa !

Pracownicy banku są dla klienta bardzo mili , pomocni . Zawsze starają się rozwiązać mój problem . Jedynym minusem jest czas oczekiwania na wolne stanowisko , zawsze jest dość długi . Jednak warto poczekać na rzetelną i fachową pomoc .

Poziom obsługi na najwyższym poziomie

Podczas ostatniej wizyty, w sprawie założenie lokaty strukturalnej, udałem się pod wskazany wyżej adres. Mimo sporej ilości osób w kolejce, doradcy bardzo sprawnie oraz szybko wykonywali swoje obowiązki, przez co szybko zostałem zaproszony do stoiska, Pani rzeczowo przekazała informacje jakie mnie interesowały i mogliśmy przystąpić do realizacji umowy. W banku oraz przed budynkiem panował porządek, obiekt posiadał bezpłatny internet oraz kącik dla dzieci.

Rzeczowo i dość szybko

Kontakt z bankiem w celu zmiany konta osobistego bez konieczności wizyty w banku to naprawdę wygodna forma. Zlecenie telefonu poprzez aplikację mobilną, zaledwie kilka pytań i sprawa została załatwiona. Osoba dzwoniąca miła i kompetentna, nie przedłużała rozmowy w celu zaproponowania całej listy specjalnych ofert. Minusem natomiast były problemy po odebraniu telefonu z banku, ponieważ 2 połączenia zostały zerwane i dopiero 3 próba po dwóch dniach od zlecenia telefonu została zakończona sukcesem.

Było ok, ale mogłoby być lepiej

Plus dla banku za to, że wniosek przyszedł do banku na adres zameldowania i bez problemów został przesłany do placówki w innym mieście zgodnie z adresem korespondencyjnym. Po przyjściu do oddziału w Bolesławcu na ul. Asnyka (budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych i np. mam z dziećmi w wózkach - zwracam na to uwagę bo sama jestem mamą) od razu zostałam zaproszona do stanowiska, gdzie czekałam ponad 10minut aż pani mnie obsługująca pomoże pani z innego stanowiska. Pomimo zawiłości i rzadkości występowania mojej sprawy (przelew wierzytelności przy kredycie hipotecznym) udało się ją szybko rozwiązać. Po podpisaniu przeze mnie dokumentów okazało się, że potrzebne jest jeszcze dodatkowe potwierdzenie zawarcia polisy od nowego ubezpieczyciela. I tutaj minus dla pani mnie obsługującej, ponieważ dała mi tylko jeden komplet dokumentów, które później zostawiłam w banku, a drugi - niepodpisany- był dla mnie. Uważam takie zachowanie za wysoko nieprofesjonalne.

Dobry bank!

Ciekawa oferta produktowa, darmowe szybkie przelewy.

Obsługa na najwyższym poziomie

W sprawie otwarcia nowego konta pomogła mi bardzo miła i uprzejma pani. Przedstawiła mi rzetelnie obecnie obowiązujące oferty, po czym zaproponowała najkorzystniejszą z nich. Polecam.

Obsługa na najwyższym poziomie

W sprawie otwarcia nowego konta pomogła mi bardzo miła i uprzejma pani. Przedstawiła mi rzetelnie obecnie obowiązujące oferty, po czym zaproponowała najkorzystniejszą z nich. Polecam.

Masakra, pierwszy raz spotkałam się z czymś takim

Miałam do uruchomienia kolejna transzę kredytu hipotecznego. W związku z czym wybrałam się na ostatnią chwilę do banku, tuż przed zamknięciem placówki. Niestety czynne do 17.00 oznacza wpuścimy Ci do środka tylko do 16.55. na szczęście na korytarzu spotkałam Panią z obsługi, która była tak uprzejma i przekazała dyspozycję swojej koleżance. Zadowolona z siebie wróciłam do domu. Tydzień później, czyli kiedy spodziewałam się realizacji dyspozycji, zadzwoniła Pani z placówki z pretensjami do mnie, że nie może się do mnie dodzwonić od kilku dni w sprawie mojej dyspozycji, że nagrywa się na pocztę a ja nie odpowiadam i że nie może uruchomić mojego zlecenia, bo system czy centrala je odrzuca. Co ciekawe, miałam cały czas zasięg, nie dostałam od operatora wiadomości z informacją o próbie kontaktu ze mna, nie mam poczty na komórce, a dyspozycji nie da się uruchomić, bo mój podpis jest podobno krzywo napisany. Ponieważ byłam akurat w innym mieście, udałam się do innej placowki. I tu niespodzianka....Ta Pani nie wrzuciła żadnej informacji o dyspozycji do systemu bankowego. W drugiej placówce Pani wyjaśniła mi, że gdyby cokolwiek zrobiła byłby w systemie ślad po tym. Choć najbliżej mam do tej placówki to na 100% nie zajrzę tam więcej. Narażono mnie na karne odsetki ze strony dewelopera, za zwłokę w płatności. Nie mówiąc już o sposobie w jaki prowadziła ze mną rozmowę. Żeby było zabawniej to ta Pani zadzwoniła do mnie o g.17.02, gdyby zrobiła to chociaż 10mim wcześniej podeszlabym do banku w uzupełniła dokument na nowo. Brak umiejętności prowadzenie rozmowy z klientem, brak realizacji zlecenia, spychologia, zero kompetencji....pozostaje klientem banku z uwagi na kredyt, ale nie klientem tej placówki.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.56 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.16 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem