Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 3.65 )

Opinie (3011)

Tak sobie.

Tak sobie. Obsługa była dość słabo zorientowana na klienta.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Pracownicy bez natarczywośći proponują usługi firmy.

Ok.

Ok. Pracownicy nie dbają o dyskrecję. Nie zawsze interesują się wchodzscym klientem

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BGŻ BNP Paribas

(3.31 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem