Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 4.09 )

Santander Bank Polska S.A. (do 7 września 2018 r. Bank Zachodni WBK S.A.) jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce, oferującym rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Główną wartością banku jest satysfakcja klienta i najlepsze spełnienie jego oczekiwań , co potwierdza szereg zdobytych nagród m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Złoty Bankier czy tytuł Najlepszy Bank w Polsce.

Opinie (3428)

Sympatyczna obsługa, średni bank

Do banku udałem się w celu likwidacji konta - zostałem obsłużony przez Panią, która była miła i uczynna, jednak nie próbowała zniechęcić mnie od podjętej decyzji. Podany przeze mnie powód - naliczenie opłaty za obsługę karty debetowej, pomimo spełnienia warunku pozwalającego ją uniknąć (według osoby, u której zakładałem to konto) – pracownica banku sugerowała, że to moje niedopatrzenie i samemu powinienem dokonać zmian w ustawieniach konta, korzystając z bankowości internetowej. Pani jednak ucięła temat, nie interesowały ją szczegóły mojego problemu z Santanderem, to że o tym istotnym szczególe nie powiedziano mi podczas pierwszej wizyty. Warto jednak pochwalić jej skuteczność i szybkość obsługi: wizyta nie zajęła mi więcej niż 10 minut.

Pełen profesjonalizm

Bardzo sprawna i rzeczowa obsługa. Pracownik szybko nawiązał kontakt wzrokowy i zapytał jak może mi pomóc. Okazało się, że właśnie u niego mogę od ręki załatwić sprawy związane zarówno z kontem firmowym jak i prywatnym. Wyjaśnił wszystkie wątpliwości i skonfigurował moje usługi tak jak sobie tego życzyłem. Wszystko odbyło się sprawnie. Zaskoczył mnie również brak agresywnej promocji usług banku. Spójnie wkomponowane w rozmowę pytanie o dodatkowe usługi, jednak bez naciskania za co wielki plus!

Miła obsługa, długie oczekiwania w kolejce

Dzisiaj miałam przyjemność iść do banku otworzyć konto. Po wejściu do niego zobaczyłam, że jest bardzo ładnie, czysto i schludnie, obsługa również niczego sobie. Przy wejściu stał pan, który pytał każdego, nowego klienta czy w czymś pomóc, jak również proponował przy tym coś do picia. Niestety, śpieszyła się do szkoły, więc musiałam szybko to załatwić, ale były tylko dwa punkty otwarte, a przede mną jedna pani czekała. Podsłyszałam o czym rozmawiają w jednym, z dwóch otwartych punktów obsługi klienta i się okazało, że „plotkowali” sobie o swoich znajomych. Czekałam w kolejce ponad pół godziny. Potem następne pół godziny spędziłam przy otwieraniu konta. Pani w obsłudze była bardzo miła i wszystko dokładnie wyjaśniała.

Najszybsza obsługa bankowa w mieście

Obsługa w Banku Santander przy ul. Słowackiego jest najszybsza w całym mieście. Mimo ,że placówka znajduję się w centrum miasta , klient może załatwić swoje sprawy w bardzo krótkim czasie. Prawdopodobnie szybkość obsługi zależy także od ilości pracowników , która jest tam wystarczająca i dostosowana do klienta. Pracownicy są mili i uśmiechnięci , wyrażają się z troską i pomocą.

Nawet ok

Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem (około 20 minut) jednak po tym czasie udało się rozwiązać problem i nie potrzebna była wizyta w placówce ani połączenie na infolinie.

Polecam to miejsce

Miła obsługa, super podejście do klienta, szybkie rozwiązanie problemów z kontem, zaproponowanie czegoś do picia - duży plus dla pracownika banku

KONTAKT TELEFONICZNY

Dość długi czas oczekiwania mało precyzyjne odpowiedzi skończyło się i tak wizytą w placówce ponieważ sprawy nie dało się załatwić telefonicznie .Co mnie zmartwiło gdyż musiałam wcześniej wyjść z pracy

Sprawna obsługa

Obsługa na infolinii jest na dobrym poziomie. Minusem spore oczekiwanie na połączenie z konsultantką.

Bardzo dobra obsługa

Obsługa jest nastawiona na klienta. Pracownicy doradzają klientom. Obsługa banku pomaga również w obsłudze konta internetowego.

Super

Porządek i wiedza pracowników. Na każde pytanie uzyskałem wyczerpującą odpowiedź. Uprzejmość i jakoś obsługi zatwierdziły mnie w przekonaniu że słusznie wybrałem ten bank, na otworzenie w nim swojego konta.

Super obsługa

Mam niewątpliwą przyjemność, wystawić najwyższą ocenę, za poziom obsługi. Po wejściu do placówki, zostałam przywitana miłym uśmiechem przez pracownika, podczas krótkiej rozmowy, pracownik uzyskał cel mojej, po czym w krótki i konkretny sposób, pomógł mi w rozwiązaniu problemu z jakim przybyłam. Pracownik wspomniał o dodatkowych usługach w ramach dodatkowej informacji, przekazał kilka dodatkowych ulotek do zapoznania się z ofertą i z pełnym entuzjazmem pożegnał się, życząc miłego dnia.

najgorzy bank swiata

Nie polecam tego banku nikomu 2 lata spędziłem na użeraniu się o zwrot prowizji za udzielony kredyt, który spłaciłem zamiast w ciągu 60mc to w 4 mc. Oparło się o wszelkie instytucje prawne typu KNF i Sąd Arbitrażowy mimo, że nakazali zwrot bank uparł się przy swoim i dopiero po wyroku TSUE oddali pieniądze i to nie małe ponad 1500 zł. Tak, że wszystkich Państwa oszczegam jak spłaciliście wcześniej kredyty a mieliście prowizję powołajcie się pismem wyrok TSUE C383/18 art.49

Obsługa na bardzo uprzejmym poziomie

Dzwoniąc na infolonieę w celu zmiany konta o dwch ób bsługuących uzyskałem raczej pełna widomość. 1osoba tylko gdy nie była w stanie dokończyć sprawy rzełaczyła mnie do 2, po krótkim dość oczekiwaniu ja na warumki infolinni polskich banków uzupełniła informację w pełn. Jakśc połączenia dorba równiez.

Bardzo dobra jakość obsługi

Zostałam przywitana przy wejściu oraz od razu zaproszona do stanowiska. Doradca zapoznał się z moją sprawą i pokierował mnie do odpowiedniego praciwnika. Na każdym etapie obsługi doradcy byli kompetentni. Oddział czysty, doradcy dobrze się prezentowali.

Rewelacyjna obsługa !

Celem mojej wizyty w banku było założenie konta osobistego. Wystrój jak i czystość oddzielnego pokoju, w którym mnie obsługiwała młoda i sympatyczna Pani był na wysokim poziomie. Pani prowadziła rozmowę w sposób formalny, ale bardzo zrozumiały. Potrafiła odpowiedzieć na każde moje zadane pytanie. Wyszedłem z banku z nowy kontem i uśmiechem na twarzy.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.91 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.87 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem