Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 3.54 )

Santander Bank Polska S.A. (do 7 września 2018 r. Bank Zachodni WBK S.A.) jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce, oferującym rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Główną wartością banku jest satysfakcja klienta i najlepsze spełnienie jego oczekiwań , co potwierdza szereg zdobytych nagród m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Złoty Bankier czy tytuł Najlepszy Bank w Polsce.

Opinie (3091)

Poziom obsługi na najwyższym poziomie

Podczas ostatniej wizyty, w sprawie założenie lokaty strukturalnej, udałem się pod wskazany wyżej adres. Mimo sporej ilości osób w kolejce, doradcy bardzo sprawnie oraz szybko wykonywali swoje obowiązki, przez co szybko zostałem zaproszony do stoiska, Pani rzeczowo przekazała informacje jakie mnie interesowały i mogliśmy przystąpić do realizacji umowy. W banku oraz przed budynkiem panował porządek, obiekt posiadał bezpłatny internet oraz kącik dla dzieci.

Rzeczowo i dość szybko

Kontakt z bankiem w celu zmiany konta osobistego bez konieczności wizyty w banku to naprawdę wygodna forma. Zlecenie telefonu poprzez aplikację mobilną, zaledwie kilka pytań i sprawa została załatwiona. Osoba dzwoniąca miła i kompetentna, nie przedłużała rozmowy w celu zaproponowania całej listy specjalnych ofert. Minusem natomiast były problemy po odebraniu telefonu z banku, ponieważ 2 połączenia zostały zerwane i dopiero 3 próba po dwóch dniach od zlecenia telefonu została zakończona sukcesem.

Było ok, ale mogłoby być lepiej

Plus dla banku za to, że wniosek przyszedł do banku na adres zameldowania i bez problemów został przesłany do placówki w innym mieście zgodnie z adresem korespondencyjnym. Po przyjściu do oddziału w Bolesławcu na ul. Asnyka (budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych i np. mam z dziećmi w wózkach - zwracam na to uwagę bo sama jestem mamą) od razu zostałam zaproszona do stanowiska, gdzie czekałam ponad 10minut aż pani mnie obsługująca pomoże pani z innego stanowiska. Pomimo zawiłości i rzadkości występowania mojej sprawy (przelew wierzytelności przy kredycie hipotecznym) udało się ją szybko rozwiązać. Po podpisaniu przeze mnie dokumentów okazało się, że potrzebne jest jeszcze dodatkowe potwierdzenie zawarcia polisy od nowego ubezpieczyciela. I tutaj minus dla pani mnie obsługującej, ponieważ dała mi tylko jeden komplet dokumentów, które później zostawiłam w banku, a drugi - niepodpisany- był dla mnie. Uważam takie zachowanie za wysoko nieprofesjonalne.

Dobry bank!

Ciekawa oferta produktowa, darmowe szybkie przelewy.

Obsługa na najwyższym poziomie

W sprawie otwarcia nowego konta pomogła mi bardzo miła i uprzejma pani. Przedstawiła mi rzetelnie obecnie obowiązujące oferty, po czym zaproponowała najkorzystniejszą z nich. Polecam.

Obsługa na najwyższym poziomie

W sprawie otwarcia nowego konta pomogła mi bardzo miła i uprzejma pani. Przedstawiła mi rzetelnie obecnie obowiązujące oferty, po czym zaproponowała najkorzystniejszą z nich. Polecam.

Masakra, pierwszy raz spotkałam się z czymś takim

Miałam do uruchomienia kolejna transzę kredytu hipotecznego. W związku z czym wybrałam się na ostatnią chwilę do banku, tuż przed zamknięciem placówki. Niestety czynne do 17.00 oznacza wpuścimy Ci do środka tylko do 16.55. na szczęście na korytarzu spotkałam Panią z obsługi, która była tak uprzejma i przekazała dyspozycję swojej koleżance. Zadowolona z siebie wróciłam do domu. Tydzień później, czyli kiedy spodziewałam się realizacji dyspozycji, zadzwoniła Pani z placówki z pretensjami do mnie, że nie może się do mnie dodzwonić od kilku dni w sprawie mojej dyspozycji, że nagrywa się na pocztę a ja nie odpowiadam i że nie może uruchomić mojego zlecenia, bo system czy centrala je odrzuca. Co ciekawe, miałam cały czas zasięg, nie dostałam od operatora wiadomości z informacją o próbie kontaktu ze mna, nie mam poczty na komórce, a dyspozycji nie da się uruchomić, bo mój podpis jest podobno krzywo napisany. Ponieważ byłam akurat w innym mieście, udałam się do innej placowki. I tu niespodzianka....Ta Pani nie wrzuciła żadnej informacji o dyspozycji do systemu bankowego. W drugiej placówce Pani wyjaśniła mi, że gdyby cokolwiek zrobiła byłby w systemie ślad po tym. Choć najbliżej mam do tej placówki to na 100% nie zajrzę tam więcej. Narażono mnie na karne odsetki ze strony dewelopera, za zwłokę w płatności. Nie mówiąc już o sposobie w jaki prowadziła ze mną rozmowę. Żeby było zabawniej to ta Pani zadzwoniła do mnie o g.17.02, gdyby zrobiła to chociaż 10mim wcześniej podeszlabym do banku w uzupełniła dokument na nowo. Brak umiejętności prowadzenie rozmowy z klientem, brak realizacji zlecenia, spychologia, zero kompetencji....pozostaje klientem banku z uwagi na kredyt, ale nie klientem tej placówki.

Bardzo mila i godna polecenia obsluga

Wspaniala atmosfera i wygoda. Pracownicy bardzo kompetentni i rozumiejacy punkt widzenia Klienta. Slowa uznania

Tak sobie.

Tak sobie. Obsługa była dość słabo zorientowana na klienta.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.56 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BGŻ BNP Paribas

(3.14 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem