Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 4.08 )

Grupa Santander to wiodący, uniwersalny bank komercyjny z siedzibą w Hiszpanii, założony w 1857 r. Santander Bank Polska oferuje rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Jego celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim co robi kieruje się swoimi podstawowymi wartościami: bezpieczeństwo, innowacyjność, zaangażowanie i satysfakcja klienta. W skład grupy Santander wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe, ubezpieczeniowe oraz faktoringowe.

Opinie (3439)

Miło i rzetelnie

Przedstawione informację bez owijania w bawełne. Miła rozmowa z konkretami

Kompetentna osoba

Będąc w Banku zalatwialam błachą sprawę a zostałam obsluzona mega profesjonalnie i na bardzo wysokim poziomie. Oby tak dalej.

Bardzo czysto, obsługa niekompetentna

Bardzo czysto, obsługa miła, choć często niekompetentna. Notorycznie zacinający się wpłatomat, obsługa nie jest w stanie jednoznacznie zakończyć tematu. W stanowisku wpłat odsyłają na infolinie, przy stanowisku obsługi klienta pracownik proponuję sporządzenie reklamacji na miejscu.

Super konto z super obsługą.

Po bezproblemowym założeniu konta on-line skontaktował się ze mną pracownik, który przedstawił się jako mój opiekun oferując wszelką pomoc. Kontakt przez infolinię zarówno w trakcie zakładania konta, jak i po założeniu konta bezproblemowy. Czas oczekiwania na obsługę na infolinii bardzo krótki w porównaniu z infoliniami innych banków. Bardzo elastyczna oferta banku.

informacje spełniające oczekiwania

Po dość krótkim oczekiwaniu na połączenie na info linii uzyskałem pełną informację na temat opcji konta bankowego. Jednak poziom obsługi mógłby być ciut milszy. Sam proces wersyfikacji klienta zbliżony do kontaktu z automatem anie żywym człowieczkiem. Ale reszta w miarę ok. Przygotowanie merytoryczne pracownika na dobrym poziomie pod kątem informacji o ofercie banku.

Tu znajdziesz prawdziwą pomoc!

Od wielu lat jestem Klientem tego Banku, ale tylko dzięki pracującej w tym Oddziale Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). To nie szeregowy pracownik banku, ale prawdziwy Doradca i Opiekun! Jestem klientem również innego banku, z Doradcą Premium - a tu mam go za darmo. Fantastyczna obsługa, szybki kontakt bezpośredni mailowo czy telefonicznie, doradztwo w pełnym zakresie, pro-klienckie nastawienie, potrzebujecie czegoś więcej? Polecam!

Pozytywne wrażenia !

Bardzo czysta, schludna placówka. Świetna atmosfera już od wejścia, miła i życzliwa obsługa.

Pomocny pracownik na infolinii.

Wykonałam przelew na zły numer konta bankowego. Zadzwoniłam na infolinię w celu wstrzymania przelewu. Pracownik był miły w kontakcie, poinformował mnie ile kosztuje usługa wstrzymania przelewu i wykonał zlecenie. Nie czekałam długo na połączenie.

Pomocny pracownik na infolinii.

Wykonałam przelew na zły numer konta bankowego. Zadzwoniłam na infolinię w celu wstrzymania przelewu. Pracownik był miły w kontakcie, poinformował mnie ile kosztuje usługa wstrzymania przelewu i wykonał zlecenie. Nie czekałam długo na połączenie.

Uprzejma obsługa

W placówce jest bardzo miła obsługa. Pracownicy są mili i pomocni. Szybko rozwiązują problemy, które są zgłaszane.

Sympatyczna obsługa, średni bank

Do banku udałem się w celu likwidacji konta - zostałem obsłużony przez Panią, która była miła i uczynna, jednak nie próbowała zniechęcić mnie od podjętej decyzji. Podany przeze mnie powód - naliczenie opłaty za obsługę karty debetowej, pomimo spełnienia warunku pozwalającego ją uniknąć (według osoby, u której zakładałem to konto) – pracownica banku sugerowała, że to moje niedopatrzenie i samemu powinienem dokonać zmian w ustawieniach konta, korzystając z bankowości internetowej. Pani jednak ucięła temat, nie interesowały ją szczegóły mojego problemu z Santanderem, to że o tym istotnym szczególe nie powiedziano mi podczas pierwszej wizyty. Warto jednak pochwalić jej skuteczność i szybkość obsługi: wizyta nie zajęła mi więcej niż 10 minut.

Pełen profesjonalizm

Bardzo sprawna i rzeczowa obsługa. Pracownik szybko nawiązał kontakt wzrokowy i zapytał jak może mi pomóc. Okazało się, że właśnie u niego mogę od ręki załatwić sprawy związane zarówno z kontem firmowym jak i prywatnym. Wyjaśnił wszystkie wątpliwości i skonfigurował moje usługi tak jak sobie tego życzyłem. Wszystko odbyło się sprawnie. Zaskoczył mnie również brak agresywnej promocji usług banku. Spójnie wkomponowane w rozmowę pytanie o dodatkowe usługi, jednak bez naciskania za co wielki plus!

Miła obsługa, długie oczekiwania w kolejce

Dzisiaj miałam przyjemność iść do banku otworzyć konto. Po wejściu do niego zobaczyłam, że jest bardzo ładnie, czysto i schludnie, obsługa również niczego sobie. Przy wejściu stał pan, który pytał każdego, nowego klienta czy w czymś pomóc, jak również proponował przy tym coś do picia. Niestety, śpieszyła się do szkoły, więc musiałam szybko to załatwić, ale były tylko dwa punkty otwarte, a przede mną jedna pani czekała. Podsłyszałam o czym rozmawiają w jednym, z dwóch otwartych punktów obsługi klienta i się okazało, że „plotkowali” sobie o swoich znajomych. Czekałam w kolejce ponad pół godziny. Potem następne pół godziny spędziłam przy otwieraniu konta. Pani w obsłudze była bardzo miła i wszystko dokładnie wyjaśniała.

Najszybsza obsługa bankowa w mieście

Obsługa w Banku Santander przy ul. Słowackiego jest najszybsza w całym mieście. Mimo ,że placówka znajduję się w centrum miasta , klient może załatwić swoje sprawy w bardzo krótkim czasie. Prawdopodobnie szybkość obsługi zależy także od ilości pracowników , która jest tam wystarczająca i dostosowana do klienta. Pracownicy są mili i uśmiechnięci , wyrażają się z troską i pomocą.

Nawet ok

Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem (około 20 minut) jednak po tym czasie udało się rozwiązać problem i nie potrzebna była wizyta w placówce ani połączenie na infolinie.

Polecam to miejsce

Miła obsługa, super podejście do klienta, szybkie rozwiązanie problemów z kontem, zaproponowanie czegoś do picia - duży plus dla pracownika banku

KONTAKT TELEFONICZNY

Dość długi czas oczekiwania mało precyzyjne odpowiedzi skończyło się i tak wizytą w placówce ponieważ sprawy nie dało się załatwić telefonicznie .Co mnie zmartwiło gdyż musiałam wcześniej wyjść z pracy

Sprawna obsługa

Obsługa na infolinii jest na dobrym poziomie. Minusem spore oczekiwanie na połączenie z konsultantką.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.84 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.85 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem