Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 3.49 )

Santander Bank Polska S.A. (do 7 września 2018 r. Bank Zachodni WBK S.A.) jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce, oferującym rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Główną wartością banku jest satysfakcja klienta i najlepsze spełnienie jego oczekiwań , co potwierdza szereg zdobytych nagród m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Złoty Bankier czy tytuł Najlepszy Bank w Polsce.

Opinie (3115)

Profesjonalizm Doradcy

miałem niebywała przyjemność być obsługiwany przez tamtejszego Doradce Handlowego, który rozwiązał mój problem, który miałem, rozmowa było sympatyczna a doradca na prawdę chciał rozwiązać problem z którym przyszedłem

Kompetencja, cierpliwość i umiejętność słuchania

Udałam się do oddziału w majowy weekend celem zasięgnięcia informacji jaką ofertę zaproponuje mi bank, w którym mam konto od kilkunastu lat, abym mogła w najkorzystniejszy dla mnie sposób zaciągnąć kredyt (lub inne w formie pożyczki). Być może to była kwestia długiego weekendu,ale w kolejce nie czekałam, były czynne trzy stanowiska. Miałam szczęście trafić do Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), która najpierw zadała mi kilka konkretnych pytań po czym zaproponowała 2 najkorzystniejsze rozwiązania, dokładnie wytłumaczyła z czym się wiążą, jakie mają plusy i minusy, nawet dokładnie rozrysowała schemat spłaty. Zwróciła też uwagę na konto jakie obecnie posiadam ( nie zmieniałam go od bardzo dawna) i też przedstawiła korzystniejszą opcję. Obsługa była bardzo rzeczowa, konkretna, dokładna, jasna, wytłumaczone mi wszystko zostało w sposób przystępny laikowi. Spodobało mi się podejście nie tylko jak do klienta, ale też jak do człowieka. Z czystym sumieniem mogę polecić tę placówkę i doradcę.

Obsługa dbająca o klienta i jego zadowolenie

Będąc klientem ówczesnego BZ WBK, a teraz Santander – kończyły mi się promocyjne warunki korzystania z karty kredytowej, gdzie mogłem za jej pomocą robić zakupy bez żadnych prowizji w długim okresie rozliczenia. W związku z powyższym udałem się do placówki Santander, po wejściu od razu zostałem zauważony przez doradcę, który zapytał mnie w czym może pomóc – przedstawiłem mu sytuację i wtedy zaprosił mnie do stolika bym na spokojnie mógł przedstawić moje oczekiwania. Miłym gestem było zaproponowanie mi czegoś do picia. Bardzo ogromne wrażenie zrobiło na mnie pozytywne nastawienie doradcy do mnie tj. z dużym uśmiechem i uprzejmością byłem potraktowany. Doradca powiedział, że nie ma uprawnień dot. sprawy w której przychodzę i że wszystko co mu powiedziałęm przekaże koleżance do której zaraz mnie poprosi. Tak też po krótkiej chwili zasiadłem przy biurku naprzeciw innego pracownika, który przedstawił mi jakie są moje opcje. Czułem, że jest to bardzo indywidualne podejście do mnie – tj. jestem wieloletnim klientem, który zawsze na czas spłaca swoje ewentualne zadłużenia i czułem, że jest to docenione przez bank. Oferta zaproponowana przez bank, była dla mnie satysfakcjonująca. Wyszedłem z oddziału bardzo zadowolony, że nie muszę rezygnować z mojej karty kredytowej, ponieważ warunki promocyjne zostały przedłużone i zapewniono mnie, że nawet po tym przedłużonym już okresie, gdy promocja będzie się ponownie kończyć, to bym zgłosił się z tym i wtedy znów okres promocyjny zostanie przedłużony. Z drugiej strony bank mógłby mi ów warunki na stałe zaaplikować, ale domyślam się, że to jest kwestia oparta na weryfikacji moich aktualnych spłat ewentualnych zadłużeń. Tak czy siak jestem zadowolony z tego, że promocja została mi przedłużona i że poinformowano mnie, że będę mógł ją ponownie przedłużyć.

jakość a nie ilość

Długi czas oczekiwania na połączenie, jednak konsultant wynagradza to profesjonalną obsługą i pomocą w załatwieniu sprawy

Polecam

Bardzo nowoczesny wystrój oddziału, a jednocześnie przyjemny. Praktycznie nie ma kolejek z powodu otwartych kilku stanowisk. Moja sprawa została załatwiona sprawnie przy pierwszej wizycie, dostałem także wyczerpujace informacje na moje pytania. Chociaż poszedłem w obsługowej sprawie zostały mi zaproponowane produkty bakowe, ktorych jeszcze nie mam. Świetna kompetencja pracowniczki oraz wyraźnie dajaca się odczuć chęć pomocy.

Miła i profesjonalna obsługa zgodna z potrzebami klienta

W banku panuje bardzo profesjonalna atmosfera oraz dbałość o klienta. Po wejściu do placówki zostałem powitany przez pracownika, który pokierował mnie do odpowiedniego stanowiska. Pracownik z którym przeprowadzałem rozmowę na temat konta poprawnie zbadał moje potrzeby. Cała wizyta przebiegła w miłej i formalnej atmosferze, zabrakło mi jednak konkretnych wiadomości na temat opłat związanych z kontem

Obsługa taka sobie

Santander Bank nie jestem zadowolona z tego banku. Obsługa nie jest zbyt miła. Następują zmiany na kontakt typu operacji bank nie informuje o jakich kolwiek zmianach. Bardzo długi czas oczekiwania na obsługę. Nie polecam tego banku

Super obsługa, pełen profesjonalizm w podejściu do klienta

Podczas wizyty w placówce pracownik obsługi dokonał załatwienia sprawy bardzo szybko nawet szybciej niż się spodziewałem przy okazji poznałem ofertę banku która jest naprawdę rewelacyjna dla osób które robią dużo zakupów i mają dużo rachunków do zapłaty. Gorąco Polecam tę placówkę i pracowników tam pracujących.

kredyt mieszkaniowy

w banku prosilem o informacje i symulacje splaty kredytu mieszkaniowego. Wszystkie potrzebne informacje uzyskalem wraz z formularzem z dodatkowymi kosztami. pracownik byl bardzo uprzejmy i odpowiedzial na moje pytania wyczerpujaco ponadto otrzymalem informacje w zakresie innych oferowanych przez bank rachunkow i ubezpieczen. otrzymalem wizytowke z numerem telefonu oraz email pracownika

Obsługa bardzo kompetentna i serdeczna.

Bardzo dobra obsługa klienta. Zakładając konto zostałem zaproszony do oddzielnej sali aby zachować dyskrecję.Zaproponowano mi szklankę wody mineralnej. Obsługiwała mnie Pani z bardzo szeroką wiedzą o produktach banku. Konto zostało szybko i sprawnie założone.

Nareszcie tak jak powinno byc

Jestem klientkom WBK, czytaj Santandera od jakiś 14-15 lat. I nigdy nie lubiłam tego oddziału. No jak bumcyk kucyk szłam jak już naprawdę musiałam. Do tej pory wszystko mnie tam odrzucało....obsługa jakaś zestresowana, kilka razy zostałam wprowadzona w błąd, parę razy wpienilam się...no masakra. Aż tu nagle niespodzianka. W ostatnich dniach musiałam podskoczyć wypłacić walutę, czyli bankomat nie wchodził w grę. Na wejściu trzeba pobrać odpowiedni numerem, co uczyniłam. Usiadłam sobie wygodnie, aż tu nagle podchodzi do mnie Pani z banku i pyta jak może mi pomóc. Ależ mnie zatkało. Pełno ludzi w banku, ja ledwo weszłam a Pani jak pielęgniarka z powołaniem pyta "jak mi pomóc"(?) Grzecznie odparłam jaki mam numerem (a był wysoki), na co Pani bardzo przeuprzejnie powiedziała, że w takim razie musi mnie poprosic, żebym zaczekała jakieś 10 minut na swoją kolej. Mówiąc szczerze, myślałam, że ona serio coś chce. Aż tu patrzę, a przy "biletowydawaczu" siada ta właśnie Pani i każdy wchodzący do banku klient idzie do niej uzewnętrznia się po co przyszedł (czasem zbyt szczegółowo) a Pani daje mu właściwy numerek. Niby fajnie, ale jakoś na siłę. Po kilku minutach przyszła moja kolejka. I tu jest to miłe rozczarowanie. Pani która mnie obsługiwała nic mi nie wciskała. Wręcz przeciwnie. Uruchomiła mi własną aplikacje Santander na swoim telefonie (moja nie chciała ruszyć) i pokazała mi opcje na koncie walutowym o których przez 14 lat żadna osoba z WBK/Santander nie umiała wspomnieć. W efekcie m.in. nie musiałam ganiać po kantorach, szarpać się o korzystniejszy kurs, i unikłam zawału spowodowanego chodzeniem po mieście z jakąkolwiek gotówka (bo mnie jakby przeraża każda gotówka w portfelu, czytaj potencjalny łup złodzieja).

Rzetelna obsługa !

Pracownicy banku są dla klienta bardzo mili , pomocni . Zawsze starają się rozwiązać mój problem . Jedynym minusem jest czas oczekiwania na wolne stanowisko , zawsze jest dość długi . Jednak warto poczekać na rzetelną i fachową pomoc .

Poziom obsługi na najwyższym poziomie

Podczas ostatniej wizyty, w sprawie założenie lokaty strukturalnej, udałem się pod wskazany wyżej adres. Mimo sporej ilości osób w kolejce, doradcy bardzo sprawnie oraz szybko wykonywali swoje obowiązki, przez co szybko zostałem zaproszony do stoiska, Pani rzeczowo przekazała informacje jakie mnie interesowały i mogliśmy przystąpić do realizacji umowy. W banku oraz przed budynkiem panował porządek, obiekt posiadał bezpłatny internet oraz kącik dla dzieci.

Rzeczowo i dość szybko

Kontakt z bankiem w celu zmiany konta osobistego bez konieczności wizyty w banku to naprawdę wygodna forma. Zlecenie telefonu poprzez aplikację mobilną, zaledwie kilka pytań i sprawa została załatwiona. Osoba dzwoniąca miła i kompetentna, nie przedłużała rozmowy w celu zaproponowania całej listy specjalnych ofert. Minusem natomiast były problemy po odebraniu telefonu z banku, ponieważ 2 połączenia zostały zerwane i dopiero 3 próba po dwóch dniach od zlecenia telefonu została zakończona sukcesem.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.56 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.16 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem