Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 3.50 )

Santander Bank Polska S.A. (do 7 września 2018 r. Bank Zachodni WBK S.A.) jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce, oferującym rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Główną wartością banku jest satysfakcja klienta i najlepsze spełnienie jego oczekiwań , co potwierdza szereg zdobytych nagród m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Złoty Bankier czy tytuł Najlepszy Bank w Polsce.

Opinie (3123)

Profesjonalizm Doradcy

miałem niebywała przyjemność być obsługiwany przez tamtejszego Doradce Handlowego, który rozwiązał mój problem, który miałem, rozmowa było sympatyczna a doradca na prawdę chciał rozwiązać problem z którym przyszedłem

Strasznie długa kolejka

Czekałem na obługa 40 min,nie było osoby zarządzajęcej kolejką

Wspaniała obsługa

Dnia 20.04.2019 udałam się do placówki Santander Bank Polska w Kaliszu na ulicy Górnośląskiej . Zostałam bardzo mile powitana i obsłużona. Kontakt z pracownikiem był bardzo miły i rzetelnie wyjaśnił mi wszystkie moje spostrzeżenia co do ofert banku . Reasumując jeżeli chodzi o ten bank na pewno do niego wrócę.

Zadowolona

Obsługa w oddziale banku Santander na Placu Andersa 5 w Poznaniu jest bardzo sprawna. Pracownicy sympatyczni, bardzo krótki czas oczekiwania na pomoc co wyróżnia tę placówkę na tle innych (mimo że jest tu więcej osób w kolejce, czekam krócej). Jestem do tego stopnia zadowolona, że po pomoc wybieram się do tego oddziału nawet jeśli zdecydowanie bliżej znajdują się inne.

Suoer

Pod koniec maja 2019 ubiegalam się o kredyt w w/w banku. Byłam po operacji. Pracownica przyjechała do mnie do domu po resztę formalnosci. Na decyzję czekalam kilka minut. Kredyt otrzymałam. Jestem bardzo zadowolona.

Kredyt hipoteczny

Doskonałe podejście przedsprzedażowe do klienta. Aparycja Daradcy Klienta również na wysokim poziomie. Największe zastrzeżenia budził kontakt posprzedażowy. Unikanie spotkań i nieodbieranie połączęń telefonicznych. Brak zainteresowania. Nieumiejętne dopasowanie rozwiązań posprzedażowych oraz brak wiedzy w tym zakresie.

Tu czuję się doceniana

Bardzo lubię swój Bank, bo w nim czuję się ważna. Zaraz po wejściu do Banku podchodzi pracownica i pyta w czym ma mi pomóc, nawet gdy jest kolejka do kasy stara się pomóc, pytając czy może pomóc mi załatwić sprawę wypłaty lub wpłaty w bankomacie. Ostatnio czekałam do stanowiska obsługi klientów i pracownica, która mnie przywitała zapytała w czym pomóc i okazało się, że mogłam sprawdzić u niej, nie czekając do stanowiska obsługi. Super Bank! Wszystkie sprawy załatwia się szybko i z wielką kulturą.

Bez kolejki, szybko, sprawnie i miło

Przeoczyłam spłatę raty, pierwsza rata, chciałam płacić on line, chciałam nie mając przy sobie nru konta i nie mając w mobilnej opcji banku zapamiętanej wpłaty bo to pierwsza rata. Poszłam do najbliższej placówki. Zostałam obsłuzona szybko, sprawnie i bez kolejki. Pracownice miłe i życzliwe.. Przyjęły wpłatę, pokazały nr konta, i dały mi ten numer konta. Polecam.

Świetnie, sprawę załatwia się sprawnie.

Oddział Santander Bank Polska w leszczyńskim centrum handlowym Manhattan odwiedziłam w celu założenia lokaty. Bardzo sympatyczna Pani z uśmiechem na twarzy opowiedziała o produktach i dopasowała jeden z nich do moich potrzeb. W salonie jest bardzo czysto i panuje spokojna i miła atmosfera. Polecam tę placówkę.

Kompetencja, cierpliwość i umiejętność słuchania

Udałam się do oddziału w majowy weekend celem zasięgnięcia informacji jaką ofertę zaproponuje mi bank, w którym mam konto od kilkunastu lat, abym mogła w najkorzystniejszy dla mnie sposób zaciągnąć kredyt (lub inne w formie pożyczki). Być może to była kwestia długiego weekendu,ale w kolejce nie czekałam, były czynne trzy stanowiska. Miałam szczęście trafić do Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), która najpierw zadała mi kilka konkretnych pytań po czym zaproponowała 2 najkorzystniejsze rozwiązania, dokładnie wytłumaczyła z czym się wiążą, jakie mają plusy i minusy, nawet dokładnie rozrysowała schemat spłaty. Zwróciła też uwagę na konto jakie obecnie posiadam ( nie zmieniałam go od bardzo dawna) i też przedstawiła korzystniejszą opcję. Obsługa była bardzo rzeczowa, konkretna, dokładna, jasna, wytłumaczone mi wszystko zostało w sposób przystępny laikowi. Spodobało mi się podejście nie tylko jak do klienta, ale też jak do człowieka. Z czystym sumieniem mogę polecić tę placówkę i doradcę.

Obsługa dbająca o klienta i jego zadowolenie

Będąc klientem ówczesnego BZ WBK, a teraz Santander – kończyły mi się promocyjne warunki korzystania z karty kredytowej, gdzie mogłem za jej pomocą robić zakupy bez żadnych prowizji w długim okresie rozliczenia. W związku z powyższym udałem się do placówki Santander, po wejściu od razu zostałem zauważony przez doradcę, który zapytał mnie w czym może pomóc – przedstawiłem mu sytuację i wtedy zaprosił mnie do stolika bym na spokojnie mógł przedstawić moje oczekiwania. Miłym gestem było zaproponowanie mi czegoś do picia. Bardzo ogromne wrażenie zrobiło na mnie pozytywne nastawienie doradcy do mnie tj. z dużym uśmiechem i uprzejmością byłem potraktowany. Doradca powiedział, że nie ma uprawnień dot. sprawy w której przychodzę i że wszystko co mu powiedziałęm przekaże koleżance do której zaraz mnie poprosi. Tak też po krótkiej chwili zasiadłem przy biurku naprzeciw innego pracownika, który przedstawił mi jakie są moje opcje. Czułem, że jest to bardzo indywidualne podejście do mnie – tj. jestem wieloletnim klientem, który zawsze na czas spłaca swoje ewentualne zadłużenia i czułem, że jest to docenione przez bank. Oferta zaproponowana przez bank, była dla mnie satysfakcjonująca. Wyszedłem z oddziału bardzo zadowolony, że nie muszę rezygnować z mojej karty kredytowej, ponieważ warunki promocyjne zostały przedłużone i zapewniono mnie, że nawet po tym przedłużonym już okresie, gdy promocja będzie się ponownie kończyć, to bym zgłosił się z tym i wtedy znów okres promocyjny zostanie przedłużony. Z drugiej strony bank mógłby mi ów warunki na stałe zaaplikować, ale domyślam się, że to jest kwestia oparta na weryfikacji moich aktualnych spłat ewentualnych zadłużeń. Tak czy siak jestem zadowolony z tego, że promocja została mi przedłużona i że poinformowano mnie, że będę mógł ją ponownie przedłużyć.

jakość a nie ilość

Długi czas oczekiwania na połączenie, jednak konsultant wynagradza to profesjonalną obsługą i pomocą w załatwieniu sprawy

Polecam

Bardzo nowoczesny wystrój oddziału, a jednocześnie przyjemny. Praktycznie nie ma kolejek z powodu otwartych kilku stanowisk. Moja sprawa została załatwiona sprawnie przy pierwszej wizycie, dostałem także wyczerpujace informacje na moje pytania. Chociaż poszedłem w obsługowej sprawie zostały mi zaproponowane produkty bakowe, ktorych jeszcze nie mam. Świetna kompetencja pracowniczki oraz wyraźnie dajaca się odczuć chęć pomocy.

Miła i profesjonalna obsługa zgodna z potrzebami klienta

W banku panuje bardzo profesjonalna atmosfera oraz dbałość o klienta. Po wejściu do placówki zostałem powitany przez pracownika, który pokierował mnie do odpowiedniego stanowiska. Pracownik z którym przeprowadzałem rozmowę na temat konta poprawnie zbadał moje potrzeby. Cała wizyta przebiegła w miłej i formalnej atmosferze, zabrakło mi jednak konkretnych wiadomości na temat opłat związanych z kontem

Obsługa taka sobie

Santander Bank nie jestem zadowolona z tego banku. Obsługa nie jest zbyt miła. Następują zmiany na kontakt typu operacji bank nie informuje o jakich kolwiek zmianach. Bardzo długi czas oczekiwania na obsługę. Nie polecam tego banku

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.49 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.17 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem