Stacje paliw Tesco

(3.71)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (303 z 320)

Sprawnie, szybko i...
Sprawnie, szybko i tanio.

Niezweryfikowany Klient_Msj5

06.10.2020

Placówka

Poznań, Serbska 7

Nie zgadzam się (0)
Szybko, sprawnie i...
Szybko, sprawnie i tanie paliwo. Polecam

Niezweryfikowany Klient_Msj5

15.05.2020

Placówka

Poznań, Serbska 7

Nie zgadzam się (0)
W sprawie o...
W sprawie o którą pytaliśmy otrzymaliśmy szybką aczkolwiek nie pełną odpowiedź.

Szymon_400

28.04.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Na tej stacji...
Na tej stacji była dobra obsługa. Ceny konkurencyjne.

Szymon_400

24.04.2020

Placówka

Bytom, Chorzowska 86

Nie zgadzam się (0)
Jak zawsze sprawnie,...
Jak zawsze sprawnie, szybko i dość tanio. Polecam

Niezweryfikowany Klient_Msj5

13.11.2019

Placówka

Poznań, Serbska 7

Nie zgadzam się (0)
klep jest duży...
klep jest duży przestronny, z bogatym asortymentem, można tam kupić wszystko. Nie ma wrażenia tłoku w sklepie nawet gdy jest wielu klientów. Asortyment dobrze dobrany czytelnie i przejrzyście duży wybór nawet na stoisku z żywnością ekologiczną. Obsługa bardzo miła i uczynna. W sklepie jest czysto.

Elżbieta_808

11.09.2017

Placówka

Kraków, Kapelanka 56

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystko ok...
Rewelacyjnie. Wszystko ok Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. typowa ...
Super. typowa markietowa stacja obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_523

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Personel na...
Super. Personel na stacjach Tesco miły i kompetentny. Paliwo jakościowo słabszej jakości niż paliwa na stacjach konkurencyjnych o takich samych lub nieznacznie różniących się cenowo stacjach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Edyta_749

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Ceny nieco...
Dobrze. Ceny nieco niższe niż w pozostałych sieciach, obsługa miła, robi to co musi, bez większego zaangażowania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5722

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo konkurencyjne...
Super. Bardzo konkurencyjne ceny. Wygląd stacjo bardzo dobry. Kontakt z personelem tylko przy płaceniu za paliwo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Nie...
Tak sobie. Nie bardzo jest o czym mówić bo obsługa tylko przyjmuje pieniądze i wydaje reszty... Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_568

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Jestem na...
Fatalnie. Jestem na NIE. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Robert_840

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ARTUR_713

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bałagan...
Bardzo dobrze. Bałagan i brud. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2732

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1870

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Obsługi...
Bardzo źle. Obsługi brak, chyba że liczyć sam moment płatności. Niewiedza, brak chęci pomocy zniechęcił mnie do tego miejsca. Plusem stacji Tesco są z pewnością niskie ceny, jednak to za mało, by zatrzymać klienta. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_3249

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Stacje paliw Tesco

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Stacje paliw Tesco?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sprawnie, szybko i...
Sprawnie, szybko i tanio.