W. Śliwiński

(3.32)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 21)

Jeśli nie chcecie...
Jeśli nie chcecie się rozczarować, lepiej omijajcie tę firmę z daleka. Poprawnie wykonane obrączki odebraliśmy po - uwaga - ponad 2 miesiącach od zamówienia (sic!). Gdyby nie to, że w międzyczasie wzięliśmy ślub, zapewne zrezygnowalibyśmy z nich i poszli do innego jubilera. Do tego żenująco niski poziom obsługi klienta wyznacza sama menedżerka firmy W.Śliwiński.

zarejestrowany-uzytkownik

11.10.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
OBSŁUGA OK. JAKOŚĆ...
OBSŁUGA OK. JAKOŚĆ WYROBÓW ŚLIWIŃSKIEGO... POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA!!!! Z OBRĄCZEK WYPADAJĄ KAMIENIE, KOLCZYKI NIE NADAJĄ SIĘ DO NOSZENIA - ZAPIĘCIE SIĘ WYŁAMUJE PRZY PIERWSZYM ZAŁOŻENIU NA USZY. KUPUJĄC KOMPLET BIŻUTERII ZA 5000 WYMAGA SIĘ CZEGOŚ INNEGO!!!! REKLAMACJE SĄ NATURALNIE ODRZUCANE!!!! ODRADZAM!!! POLECAM NATOMIAST APART, YES, KRYK I SCHUBERT!!!!

EVI_1

12.05.2015

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (2)
OBSŁUGA OK. JAKOŚĆ...
OBSŁUGA OK. JAKOŚĆ WYROBÓW ŚLIWIŃSKIEGO... POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA!!!! Z OBRĄCZEK WYPADAJĄ KAMIENIE, KOLCZYKI NIE NADAJĄ SIĘ DO NOSZENIA - ZAPIĘCIE SIĘ WYŁAMUJE PRZY PIERWSZYM ZAŁOŻENIU NA USZY. KUPUJĄC KOMPLET BIŻUTERII ZA 5000 WYMAGA SIĘ CZEGOŚ INNEGO!!!! REKLAMACJE SĄ NATURALNIE ODRZUCANE!!!! ODRADZAM!!! POLECAM NATOMIAST APART, YES, KRYK I SCHUBERT!!!!

EVI_1

12.05.2015

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (2)
Podczas swoich zakupów...
Podczas swoich zakupów 12.10.2013 w nowootwartej Galerii Katowickiej mieszczącej się w samym centrum Katowic byłam świadkiem bardzo słabej obsługi w salonie jubilerskim "W. Śliwiński". Moim celem było kupienie czegoś ładnego na prezent urodzinowy dla mojej znajomej. Salon "W. Śliwiński" prezentował się dobrze, zauważyłam spory wybór ładnej biżuterii oraz kilka modeli zegarków. W chwili kiedy weszłam do salonu nie zostałam zauważona przez personel sklepu ani przez nikogo przywitana. W salonie przebywała tylko jedna klientka, która kupowała biżuterię a cała trzyosobowa obsługa salonu towarzyszyła jednej Pani, która zdecydowała się kupić biżuterię. Miałam wrażenie, że personel salonu jest miły i pomocny tylko dla klientów kupujących. Stałam dłuższą chwilę przy ladzie i nikt z obsługi nie zainteresował się moją osobą. Najbardziej zaskoczył mnie fakt kiedy zobaczyłam jednego z Pracowników jedzącego gofra z bitą śmietaną na salonie. Po chwili wyszłam z salonu z ogromnym niesmakiem. Odchodząc pożegnałam się ale niestety po raz kolejny nie zostałam zauwazona ani usłyszana przez obsługę. Myślę, że w przyszłości wybiorę się do konkurencyjnego salonu jubilerskiego.

Małgorzata_1695

26.11.2013

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (5)
Do salonu jubilerskiego...
Do salonu jubilerskiego Śliwiński wybrałam się wraz z moim chłopakiem ponieważ chcieliśmy kupić pierścionki zaręczynowe dla nas. Salon jubilerski już z zewnątrz jest bardzo czysty. W środku wszystkie gabloty czyste a w nich bardzo ładnie wyłożone produkty. Obsługa salonu była bardzo miła i chętna do pomocy

Beatkuś

04.10.2012

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 11

Nie zgadzam się (2)
W sklepie widziałam...
W sklepie widziałam nowe wzory bronzoletek, które były starannie wykonane. Niestety ich cena była wygórowana, wyższa niż u konkurencji. W sklepie był czysto, szyby nie posiadały śladów zabrudzeń. Minus to sztuczne światło, które nie oddaje prawdziwego koloru bizuteri. Ogólnie preferuje inne jubilery.

Monika_1932

21.08.2012

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (4)
Jubiler W. Śliwiński...
Jubiler W. Śliwiński nie jest dla mnie nowym sklepem. Korzystałam z jego usług w Krakowie. Podobnie jak w Krakowskim salonie, tutaj zaciekawiły mnie bardzo oryginalne wyroby ze złota. Obsługa salonu jubilerskiego niezwykle uprzejma i uczynna, a przy tym sympatyczna, nie narzucająca się i nie nachalna. Polecam

Małgorzata_1623

29.06.2012

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (2)
Podłoga w salonie...
Podłoga w salonie jubilerskim jak i przed nim była czysta i utrzymana wręcz w nienagannej czystości, tak jak przystało na tego typu obiekty handlowe. W sklepie nie było dużego ruchu, obsługę klientów prowadziło dwoje pracowników, którzy byli elegancko ubrani i wyglądali schludnie. Po chwili rekonesansu po sklepowych ekspozycjach z biżuterią podszedł do nas pracownik i zapytał w czym może pomóc, pytał czego szukamy. Wskazał nam gabloty z srebrną biżuterią, a po chwili podał mojej żonie wybrane kolczyki do przymiarki i wskazał gdzie jest lustro w którym może się przejrzeć. Obsługa miła, sprawna, ale mało rozmowna, nie doradza klientom, nie sugeruje innych podobnych elementów jakich szuka klient. Swoją drogą wybór srebrnej biżuterii, a szczególnie kolczyków i kompletów kolczyki plus zawieszka jest bardzo nie duży, a ceny bez rewelacji, podobne jak u konkurencji. Brak jest jakichkolwiek wyprzedaży czy towarów w specjalnych ofertach, po obniżkach.

T.K.

09.01.2012

Placówka

Lublin, Spółdzielczości Pracy 32-34

Nie zgadzam się (5)
Witam, Odradzam wszystkim...
Witam, Odradzam wszystkim firmę W.Śliwiński jeśli chodzi o wyroby ze złota. W. Śliwiński jest firmą która podchodzi do klienta w sposób skandaliczny - reklamacja trwa tygodniami a co najgorsze robią z ludzi idiotów. Sprzedaje towar tragicznej jakości, złoto (złoty łańcuszek) kupione w W.Śliwińskim po miesiącu nie nadawało się do noszenia. Podczas reklamacji dowiedziałem się, że łańcuszek był źle odkładany po ściąganiu. SKANDAL. Brak ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności za swoje produkty.!!!!!! Mateusz Perges 600-830-940

perges

06.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Bardzo elegancki salon,...
Bardzo elegancki salon, nieco mało naturalnego światła wpada do wnętrza, ale gabloty są ładnie podświetlone. Po chwili gdy się rozejrzałam sprzedawczyni zapytała w czym może pomóc. Wyjaśniłam czego poszukuję i z jakiej okazji. Pokazywała mi różne wyroby w granicy wymienionej prze zemnie kwoty, próbowała także coś doradzić. Ostatecznie nie podjęłam decyzji, widząc moje niezdecydowanie sprzedawczyni zachęciła mnie do spokojnego przemyślenia w domu co bym chciała kupić i zaprosiła ponownie.

szafirek

08.12.2010

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 11

Nie zgadzam się (6)
Wraz z mężem...
Wraz z mężem (wtedy jeszcze z narzeczonym) wybraliśmy się na poszukiwanie obrączek.Odwiedziliśmy kilka salonów jubilerskich w galeriach handlowych jednak nie znaleźliśmy nic co by nam się spodobało. W Arkadach Wrocławskich zaszliśmy do salonu W.Śliwiński - i tam znaleźliśmy wszystko czego klient może oczekiwać. Na samym wejściu z uśmiechem powitała nas przemiła Pani, która zapytała czy może nam w czymś pomóc. Powiedzieliśmy, że szukamy obrączek, więc podeszła z nami do gabloty, w której znajdowały się obrączki i pokazała nam te "modele obrączek", które nam się podobały. Spośród wszystkich salonów jubilerskich w tym była największy wybór obrączek. Zmierzyliśmy kilka pa,r ponieważ większość z nich była przepiękna. Przy okazji doradzała nam i opowiadała na co powinniśmy zwrócić uwagę. Wybraliśmy obrączki, które nas urzekły i postanowiliśmy się zastanowić nad ich zakupem. Z uwagi na fakt, że wybrane przez nas obrączki należały do nowej kolekcji, której jeszcze nie było na stronie internetowej postanowiliśmy odwiedzić ponownie salon i zapytać, czy możemy zrobić zdjęcie wybranym przez nas obrączkom, aby pokazać rodzicom. Pryz wejściu do salonu zostaliśmy powitani miłym uśmiechem tej samej Pani, która nas od razu rozpoznała. Zapytaliśmy czy możemy zrobić zdjęcie obrączkom - odpowiedź była pozytywna, dodatkowa obsługująca nas Pani pamiętała, które obrączki wybraliśmy i ładnie ułożyła nam je do zdjęcia. Podczas zamawiania obrączek obsługiwała nas inna osoba. Również niezwykle miła i sympatyczna, która potraktowała nas z pełnym profesjonalizmem. Dokładnie przyjęła nasze zamówienie, aby tak ważne dla nas wydarzenie nie zostało zakłócone przez np. źle dopasowane obrączki. Podczas odbioru obrączek otrzymaliśmy pięknie zapakowany zakup, czekoladki od firmy, rabat oraz życzenia wszystkiego najlepszego z okazji ślubu. Odwiedzając salon W.Śliwiński spotkaliśmy w sumie 4 przesympatyczne Panie, znające się na swojej pracy, uśmiechające się mimo późnej godziny pracy i życzliwe. Żartowały, doradzały, uśmiechały się, aż chciało się coś kupić w tym salonie. Salon sam w sobie urządzony w bardzo wytwornym stylu, świetnie wyeksponowany i bogaty asortyment. Co dla mnie było niezwykle ważne - odwiedziliśmy wiele salonów i w każdym czułam się niekomfortowo prosząc o pokazanie kolejnych obrączek. Miałam wrażenie, że Panie obsługujące mnie robią to "na siłę". W W.Ślwińskim obsługujące nas Panie wprowadzały bardzo miłą atmosferę, czułam się jak klient, który traktowany jest wyjątkowo ponieważ przyszedł wydać duże pieniądze. Miały bardzo dobre podejście. Ogromny plus dla tego salonu. Polecam wszystkim!

Dim

08.11.2010

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (6)

W. Śliwiński

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż W. Śliwiński?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.