Cenisz opinie swoich klientów?

Nie pozwól ,aby któraś umknęła Twojej uwadze. Wybierz wygodny sposób zbierania opinii.

 

Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu

Bądź o krok przed konkurencją!

Wykorzystaj opinie do umocnienia wizerunku i wiarygodności swojej firmy.

 

Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu

Wsłuchaj się w głos konsumenta

Dowiedz się co możesz usprawnić w swojej firmie.

Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu

 

Sprawdź dlaczego warto dołączyć do Programu Odpowiadamy Klientom.

Relacje

Sprawdź lepszy system zarządzania opiniami

Dzięki odpowiednim narzędziom jesteś w stałym kontakcie ze swoimi klientami, szybko reagujesz na otrzymane opinie i na bieżąco mierzysz zachowania Twoich odbiorców. Nie pozwól, aby Twój wskaźnik jakości obsługi zależał od opinii niewielkiej części klientów. Liczą się wszyscy!

Wizerunek

Konkuruj jakością, nie tylko ceną

Program pomaga przedsiębiorcom wyróżnić się na tle branży - odpowiadając na opinie klientów wzmacniasz swoją wiarygodność, co może przyczynić się do wzrostu zainteresowania Twoją ofertą i zwiększenia sprzedaży. Reagując na wszystkie opinie, nawet te negatywne, pokazujesz, że poważnie traktujesz swoich klientów.

Wiedza

Zbieraj opinie i zdobywaj wiedzę

Dzięki narzędziom możesz osobiście odpowiadać na każdą opinię lub ustawić automatyczną odpowiedź.  Jeśli opinia będzie negatywna, masz czas aby się z nią zapoznać i wyjaśnić sprawę z klientem. Poprzez panel zarządzania dowiesz się także co usprawnić - wskaźniki jakości obsługi są dostępne od ręki.

Monitoring

Znaki jakości potwierdzają dbałość o klientów.

Już po pół roku współpracy, jeśli wskaźnik jakości obsługi Twojej firmy nie spadnie poniżej 80%, otrzymasz znak Życzliwej Firmy. Dodatkowo możesz starać się o tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Konsumenci wybierają najlepszych, pośród których nie może zabraknąć i Twojej firmy. Twoja dbałość o klienta i nasze narzędzia poprowadzą Cię do grona wyróżnionych firm.

Pakiet korzyści Programu Odpowiadamy Klientom

  1. Interaktywne narzędzia do zbierania opinii
    Wykorzystaj stopkę do maili transakcyjnych i widżet na Twoją stronę, by otworzyć nowy kanał komunikacji z klientami.

  2. Zawsze aktualne informacje o Twojej firmie
    Poprzez opinie klientów, łatwiej wyszukać Twój biznes w Internecie.

  3. Nowe opinie i rekomendacje
    Poprzez panel zarządzania masz nieograniczony dostęp do otrzymanych opinii, na które w każdej chwili możesz odpowiedzieć.

  4. Pomoc ekspertów z Polskiego Programu Jakości Obsługi
    Pomożemy Ci znaleźć mocne i słabe strony Twojej firmy oraz wskazać kierunki działania.

  5. Raporty nt. jakości obsługi w Twojej firmie
    Dowiesz się co usprawnić, aby osiągnąć najwyższą jakość obsługi.

  6. Ochrona wizerunku
    W przypadku negatywnej opinii masz 48 godzin, aby się z nią zapoznać oraz się do niej odnieść.

Dbam o jakość obsługi!

Znaki jakości potwierdzą Twoją solidność i pomogą zyskać klientów

Odpowiadam Klientom

Odpowiadamy Klientom

Zwiększ zaufanie swoich klientów

Poznaj szczegóły
Życzliwa firma

Życzliwa firma

Zadbaj o wskaźnik jakości obsługi

Poznaj szczegóły
Gwiazda Jakości Obsługi

Gwiazda Jakości Obsługi

Zostań najprzyjaźniejszą firmą w Polsce

Poznaj szczegóły

Skontaktuj się z nami już dziś

Dołącz do Programu Odpowiadamy Klientom! To początek drogi do umocnienia zaufania konsumentów i wizerunku Twojej firmy.

program@jakoscobslugi.pl

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem